Економпропозиція: тест-драйв гібридного Suzuki Vitara

Недорогий кросовер Suzuki Vitara став гібридом. Ми дізналися, які переваги дає електрифікована версія і чим вона відрізняється від бензинової моделі.
Як правило, гібриди - вельми недешеві автомобілі. Ні для кого не секрет, що електрифікація збільшує вартість авто. Втім, на ринку все ж можна знайти гібридні моделі за розумною ціною і до них належить кросовер Suzuki Vitara.
Недорогі кросовери та позашляховики - «фішка» Suzuki, японська корпорація виробляє їх уже майже 40 років. З 1989 року в лінійці марки присутній Suzuki Vitara. Спочатку він був рамним, проте з часом еволюціонував у кросовер. Тепер у лінійці добре знайомої моделі є недорога гібридна версія і її почали продавати в Україні.

Дизайн Suzuki Vitara - як відрізнити гібрид
Зовнішній вигляд Suzuki Vitara знайомий - він стриманий і лаконічний. В авто виражений двооб'ємний силует із малими кутами нахилу стійок даху, а в зовнішньому вигляді панують грані та кути. Хромована решітка радіатора поєднується з великими світлодіодними фарами. Задні крила злегка розширені. Гібрид видають хіба що світлодіодні фари з блакитними вставками і напис на дверях багажника.
Топовий варіант GLX впізнається за 17-дюймовими дисками. Крім того, автомобіль можна персоналізувати за допомогою двоколірного забарвлення.

Розміри Suzuki Vitara 2023:
- довжина - 4 175 мм;
- ширина - 1 775 мм;
- висота - 1 610 мм;
- колісна база - 2 500 мм.
Просто, але зі смаком - салон Suzuki Vitara
Інтер'єр Suzuki Vitara - приклад мінімалізму і гібрид у цьому плані не став винятком. Жорсткого пластику всередині вистачає, хоча присутні і вставки «під алюміній», і чорні лаковані деталі. У варіанті GLX сидіння обшиті шкірою і штучною замшею.

Невелике триспицеве кермо і сріблясті циферблати приладів знайомі не тільки за іншими Vitara, а й за новим Suzuki S-Cross. Показання спідометра і тахометра добре зчитуються, а на центральний дисплей можна вивести графіку роботи гібридної установки.
Центральна панель увінчана традиційним для Suzuki Vitara циферблатом годинника. 7,0-дюймовий тачскрін встановлено вже в базовій версії, але мультимедійна система залишається дуже простою. Тут мінімальний набір функцій, але Android Auto і Apple CarPlay є, і це плюс.

Перемикачів аудіо та клімат-контролю небагато і вони великі, тому до них звикаєш швидко і ними легко користуватися на дотик. Нижче розташовані USB-роз'єм і ніша, в яку поміститься смартфон.
Наскільки просторий гібрид Suzuki Vitara
У рульової колонки змінюються висота і виліт, доволі широкий діапазон регулювань і у крісла водія. Передні сидіння пружні і добре утримують спину, а підігрів передбачений вже в базовому Suzuki Vitara 2023. Центральний підлокітник ховає вузький, але глибокий бокс - непогане доповнення до середніх розмірів «бардачка».
Посадка за кермом досить висока, що укупі з тоненькими стійками даху забезпечує хорошу оглядовість, хоча бічні дзеркала заднього виду Suzuki Vitara не найбільші. До габаритів компактного кросовера нескладно звикнути.

Пересядемо назад. Другий ряд - очевидно не для високих пасажирів, але мені при зрості 176 см тут вистачає місця і для ніг, і над головою. Салон не дуже широкий, тому двом ззаду комфортніше. Оскільки модель бюджетна, то тут немає ні USB-портів, ні вентиляційних дефлекторів, ні навіть підлокітника.
Об'єм багажника Suzuki Vitara не змінився в гібридній версії: він становить 375 л у звичайному стані та 1 120 л зі складеними кріслами другого ряду. Вантажний отвір широкий, а підлога у відсіку - дворівнева.
Комплектація Suzuki Vitara 2023
Базова комплектація Suzuki Vitara 2023 не надто багата, хоча крім кондиціонера і аудіосистеми є, наприклад, камера заднього виду і 7 подушок безпеки. У топовому варіанті GLX є безключовий доступ, клімат-контроль, парктронік, панорамний дах, датчики світла і дощу. Крім того, ця версія оснащена системами автоматичного гальмування і контролю розмітки.

Як поводиться гібрид Suzuki Vitara на дорозі
«М'яка» гібридна установка Suzuki Vitara складається з 1,4-літрової бензинової турбочетвірки і 48-вольтного стартер-генератора на 10 кВт. Сумарна віддача дещо менша, ніж у стандартної 1,4-літрової Vitara - 129 к. с. проти 140, зате піковий крутильний момент зріс із 220 до 235 Нм.
Характер у гібрида більш спокійний, поступливий. Бензиновий двигун швидко реагує на натискання газу, але не так жваво розкручується.
Найкраще четвірка почувається після 2000 об/хв, а галасливою стає тільки на високих обертах. Динаміка при цьому не змінилася - розгін до 100 км/год займає ті самі 10,2 с, а максимальна швидкість становить 190 км/год.

Заявлена витрата палива становить 6,2 л/100 км у змішаному циклі. У нас вийшло 8,2-8,5 л/100 км у міському циклі і близько 6 л/100 км на трасі.
Бездоріжжя не боїться
6-ступінчаста автоматична КПП працює плавно, а її реакції швидкі. Щоправда, перемикання режимів важелем нечітке - можна легко промахнутися і замість Drive увімкнути ручний режим.
Suzuki Vitara - один із небагатьох сучасних компактних кросоверів, які не бояться бездоріжжя. Повний привід можна примусово підключити в режимі Lock на швидкості до 60 км/год. У нього короткі звіси і кліренс 185 мм, а ще передбачена система допомоги на спуску.

Керованість Suzuki Vitara
На асфальті повний привід бореться з недостатньою обертальністю за допомогою функції векторизації тяги. В управлінні гібрид такий самий, як і стандартний кросовер Suzuki Vitara. Компактне авто вертке і маневрене, а його кермо точне, хоча трохи більше зворотної сили йому не завадило б.
Підвіска Suzuki Vitara енергоємна, але досить пружна. Вона справляється з дорожніми нерівностями, але часом на сильних вибоїнах комфорт їзди страждає. Зате завдяки таким налаштуванням кросовер не надто крениться.
Шумоізоляція гібрида така сама, як і в бензинової моделі, а це значить, що шини і роботу підвіски чути, а на великих швидкостях (після 110 км/год) додаються й аеродинамічні шуми.
А ось гальмівна система змінена - з'явилося рекуперативне гальмування. Воно непогано налаштоване і про рекуперацію можна дізнатися хіба що за графіком на центральному дисплеї.

Вердикт
Гібридний Suzuki Vitara - компактний кросовер за невисокою ціною, економ-пропозиція з сегменті B-SUV. І саме її ціна дає змогу закривати очі на такі речі, як якість матеріалів оздоблення чи шумоізоляція. Гібрид економічний, не пасує на нескладному бездоріжжі, а його підвіска непогано пристосована до українських доріг.
Плюси гібрида Suzuki Vitara:
- невисока ціна;
- економічний двигун;
- непогана прохідність, як для кросовера.
Мінуси гібрида Suzuki Vitara:
- тісний другий ряд;
- якість матеріалів оздоблення;
- слабка шумоізоляція.
-
Нужен гамбит
Suzuki Grand Vitara скоро покинет конвейер. Но японцы уже создали новую Vitara. Просто Vitara! ...
Авто@Mail.Ru -
Suzuki Vitara. Новая философия
И вновь на тесте InfoCar.ua долгожданная новинка этого сезона! Новая Suzuki Vitara, презентованная в середине лета, но еще задолго до этого сумевшая привлечь к себе достаточно внимания. Кредит доверия новичку выдали нема ...
Suzuki-Vitara.InfoCar.ua -
Внедорожный витамин
Одни считают каждую копейку и сокращают модельный ряд. Другие - выводят на рынок новые версии. Насколько это оправдано в случае с Suzuki Vitara S? ...
Авто@Mail.Ru
Відгуки про Suzuki Vitara
Дмитро ДмитренкоУкраина, Херсон
12.11.2018
Обирав саме комплектацію GL через її ціну. За 17 тисяч жоден інший виробник не запропонує такий двигун і кліренс. Плюс японська надійність. За 68000 змінив тільки задні гальмівні колодки. Із часом дод читати відгук
VadymУкраина, Харьков
26.06.2017
Выбирал машину больше жене, так чтоб до 25 и с полным лучше с полным приводом. Так что выбор изначально был невелик. Более-менее туда попадали Sportage, Tucson, SX4, еще пошли посмотреть на mazds cx5, читати відгук
Нужен гамбит
Suzuki Vitara. Новая философия
Внедорожный витамин
Suzuki Jimny