Honda CR-V vs Suzuki Grand Vitara

Розповісти друзям:

Сьогодні у нас знову буде трохи незвичайне порівняння двох японських кросоверів: Honda CR-V 2.4 і Suzuki Grand Vitara 2.4. Хоча, сміливо можна сказати "американського" і "японського", але докладніше про це ми розповімо трохи пізніше. А чому незвичайне? Та тому, що ці моделі на сьогоднішній день лише формально відносяться до одного класу, але в реальності сильно різняться. І, мушу вам зізнатися, що на місці Grand Vitara мав бути інший автомобіль, але, на жаль, до нас на тест він доїхати не встиг. А з усіх потенційних конкурентів тільки Suzuki встиг підставити плече друга, і не залишив CR-V в гордій самоті, а вас - без порівняльного тесту.

Так, ці моделі не є прямими конкурентами, але давайте подивимося, що покаже пряме порівняння! Адже, як ми вже переконалися, припущення з теоретичними даними можуть серйозно відрізнятися від практики!

Нагадаю, що друге покоління Grand Vitara на конвеєрі з 2005 року, тому в компанії Suzuki порахували, що пора відправляти її на пенсію, і не так давно заявили про припинення випуску. Але на нашому ринку цей кросовер буде представлений ще й наступного року. Четверта генерація CR-V багато в чому успадкувала начинку попередниці, вона в строю з 2012.

Уважні читачі напевно згадають, що CR-V InfoCar.ua вже неодноразово тестував, але в даному випадку мова піде про версію не для європейського ринку, а отже вона має незначні відмінності.

Ліньки читати статтю? Дивіться детальний відео-тест:

Комплектації і ціни

У своєму технічному оснащенні Honda CR-V і Suzuki Grand Vitara дуже схожі. Двигуни однакового обсягу і майже однакової потужності - 190 і 170 сил відповідно, і класичні автоматичні коробки - у Vitara на 4 ступені, у CR-V на 5. Що стосується комплектацій, то для CR-V їх запропоновано чотири, і нам дісталася сама оснащена Executive+NAVI. Grand Vitara буде скромніше, пропонуючи покупцям вибір з двох рівнів оснащення. На жаль, на тест нам змогли надати більш скромну, тому ми були позбавлені шкіряного салону, ксенонових фар, безключового доступу, круїз-контролю і заводського тонування. Ну та нічого, ми ж не балувані! Шкода тільки, що розбіжність по оснащенню суперників вийшла вельми помітною.

Ціни на Suzuki Grand Vitara стартують з позначки 25.500$, а на Honda CR-V c 33.800. Тестова ж Grand Vitara оцінюється в 28.900$ плюс близько тисячі за опціональну мультимедійну систему з навігацією; а CR-V в 42.300$. Якщо відмовитися від фірмової хондовскої мультимедіа з GPS, то можна відчутно заощадити. Ціна кросовера в такому випадку складе 39.800 доларів.

Дизайн


Зовні CR-V виглядає сучасно і обтічно, в той час як Grand Vitara нагадує якогось пихатого здорованя. Помітно, що її дизайн створювався не один рік тому. Хоча він все ще не здається абсолютно застарілим. Пішов на користь кросоверу і легкий фейсліфтінг, якому він піддався в 2012 році. Тоді оновили радіаторну решітку, передній бампер і дизайн колісних дисків, а також додали в колірну палітру два нових відтінки.

Honda модернізацій поки не зазнавала - молода ще! Та й поки цього і не потрібно, адже виглядає кросовер сучасно і по-міському гламурно. Позначається це і на посадці кузова - кліренс CR-V менше, а ошатні бампера не будуть доречні на бездоріжжі. Щоб якось згладити цей нюанс, інженери відчутно "стесали" передній бампер, збільшивши кут в'їзду, але ж на дорожній просвіт це не впливає!

У салонах

Салон CR-V намальований з нуля, і все, що може ріднити його з попередником - це розташування важеля коробки передач на центральній консолі. А ось вільного простору між передньою панеллю і передніми сидіннями тепер немає. В цілому торпедо виглядає приємно. Відтепер тут більше плавних ліній, а користуватися різними функціями так само зручно.

Ось тільки пластик абсолютно скрізь жорсткий! І це одна з помітних відмінностей американських версій, які наразі пропонуються у нас. Адже «європейки», які поставлялися до нас на самому початку продажів, до введення спецмита, почасти мали м'які вставки. Трохи покращує ситуацію виконання часто використовуваних кнопок (на кермі та кліматичній установці) і перемикачів з приємного на дотик пластика. Зібраний салон добротно і навіть після 34 тисяч тестових кілометрів намагається зберігати тишу. Але особисто мене дуже засмутили зазори і нестиковки мультимедійного блоку і торпедо! В іншому огріхів помічено не було.


Що стосується робочого місця, то тут все функціонально і дуже інформативно: прилади відмінно читаються, - у вас є два інформаційних екрану плюс екран мультимедіа, - а всі органи управління знаходяться під рукою. Окремої згадки заслуговує рульове колесо: зверніть увагу, скільки кнопок на ньому зосереджено, і жодна з них при цьому не заважає керувати!

Інтер'єр Grand Vitara це як привіт з минулого. Рівні лінії, мінімум дизайнерських вишукувань. Пластик торпедо також абсолютно твердий, але в той же час на дверях - м'який! Мабуть, осібно стоїть тільки панель приладів. Вона оформлена трьома окремими колодязями, має контрастне біле підсвічування і так само класно виглядає, як читається в будь-який час доби. А ось влаштуватися за кермом Suzuki буде складніше - кермо по вильоту тут не регулюється.


А ще салон Suzuki - це зимовий салон! Всі органи управління настільки великі, що ними можна легко управляти в рукавичках. Дійсно, все дуже просто і лаконічно - не помилишся. Опціональна мультимедійна система на своєму місці стоїть чітко, ось тільки з перших хвилин користування видає своє китайське походження. Функцій тут маса, включаючи навіть ТВ-тюнер! Само собою зрозуміло, що ніякого блокування від трансляції в русі немає - дивись собі хоч на швидкості за 100 км/год... DVD програвач достатньо "всеїдний" і легко відтворює різні формати, в тому числі і з флешки. Вочевидь, залізо доволі швидке, тому як двогодинний фільм в хорошій якості програвач програв з легкістю. До того ж програмне забезпечення працює на базі ОС для мобільних пристроїв, так що при бажанні сюди можна залити, наприклад, альтернативну навігаційну систему. З салону тут встановлений ліцензійний Навітел Навігатор.

Що стосується другого ряду, то тут Honda дає фору Suzuki. Дверний отвір ширше, сама посадка на диван зручніше, та й простору навколо буде більше. Якщо порівнювати посадку ззаду "самому за собою", то по вільному простору для ніг виходить паритет, оскільки колісна база відрізняється на сантиметр - 2.63 проти 2.64. Спинки задніх сидінь можуть відкидатися в обох машинах, дозволяючи зробити далеку поїздку більш комфортною. Але якщо сидіти ззаду втрьох, то навряд чи така міра допоможе, особливо в Suzuki.

Багажники

У порівнянні багажних відділень розрив вийшов, мабуть, найбільшим. CR-V пропонує для поклажі 589 літрів об'єму, в той час як Grand Vitara без малого 400 літрів. І вона одна з останніх моделей, хто ще не позбувся двері, що відкривається вбік із запасним колесом на ній. Honda, наприклад, попрощалася з таким рішенням в середині двотисячних. Вагомий мінус такої концепції для країн з правостороннім рухом полягає в тому, що відкривати п'яті двері доведеться з боку дороги. Хоча, оптимісти можуть заперечити, що водієві для відкриття багажника доведеться пройти трохи менший шлях.


Вантажна висота також різна, і не на користь Grand Vitara. А розставляє крапки над "і" система складання сидінь. У CR-V досить потягнути за спеціальну ручку в багажнику, як заднє сидіння само відкине подушку вперед і укладе спинку, не забувши при цьому ще й скласти підголівник. Пол при цьому вийде не зовсім рівний, але заради такого екшену це можна пробачити. А господареві Grand Vitara доведеться все це робити вручну: скласти спинку, а потім підняти вперед (книжкою) все сидіння разом. Лінь, вона таки двигун прогресу!

Драйв

Отже, обидва кросовери мають двигуни однакового обсягу в 2.4 літра і обидва мотори вже не нові для нас. Такий же 2.4, наприклад, встановлювався на попереднє покоління CR-V. Правда, там він був менш потужним. Зараз же, після ряду доопрацювань і удосконалень, він розвиває всі 190 к.с. Головна його фішка - система зміни фаз газорозподілу, яка у Хонди називається i-VTEC. Регулюється як висота підйому, так і тривалість відкриття клапанів на впуску. Це покращує і тягові характеристики, і дозволяє економити паливо, коли двигун не сильно навантажений. Їде Honda дійсно непогано, але щоб відчути весь потенціал двигуна, педаль газу слід гарненько продавити. Але якщо їхати і в "половину педалі", то для міста, можна сказати, достатньо.

Нерідко ми вдавалися і до режиму "Еко", який включається окремою кнопкою, а на приборному щитку з'являється красиве зелене деревце. Він демпфує педаль газу, притупляючи характер машини. При цьому дозувати тягу легше і робити це можна якомога точніше. Цікавий момент: оскільки наша CR-V "американка", то двигун 2.4 в ній розрахований на 92 бензин.

У Grand Vitara система зміни фаз газорозподілу також є, але таке враження, що працює вона не так ретельно. Невже лінується? З одного боку, кросовер начебто весь час "на підхваті" - готовий жваво розганятися, здійснювати обгони і навіть трохи лихачити. Але коли потрібно зменшити запал - у нього це виходить не дуже. Крутний момент у моторів майже рівний: 220 у CR-V проти 227 Ньютонів у Grand Vitara. Причому в останньої він доступний трохи раніше - ще до досягнення чотирьох тисяч обертів.

До речі, незважаючи на те, що Grand Vitara важче приблизно на 100 кг і при цьому менш потужна, ніякої нестачі динаміки в місті не відчувається. Почасти більш важка вага пояснюється конструкцією самого кузова. Як заявляють в Сузукі, він має "інтегровану раму сходового типу". Тож заганяємо кросовер на діагональне вивішування і пробуємо відкрити задні двері. Зусилля по відкриванню-закриванню таке саме, ніби для автомобіля нічого не помінялося. Але справедливості заради відзначимо, що і Honda показала себе молодцем - так само ніяких "косяків" в буквальному сенсі цього слова.

У Suzuki Grand Vitara "автомат" сам по собі гарний - і перемикається плавно, і працює за відгуками власників довго. Але 4 ступені на сьогодні - це вже відверто мало. Після 90 км/год проситься п'ята передача, та й на трасі оберти двигуна рідко опускаються нижче трьох тисяч.

У CR-V ситуація трохи краща, п'ята передача є, та й у цілому коробка заточена тримати обороти якомога нижче. Але за своєю конструкцією "автомат" має ті ж режими: їзда тільки на перший, на першій і другій і т.зв. овердрайв (не вище третьої), який призначений для обгонів. Весела штука родом з 90-х!

Керуються обидві машини легко і зрозуміло, хоча у Хонда електропідсилювач, а у Сузукі гідро-, але в Grand Vitara все ж необхідно прикладати трохи більше зусиль.

Конструкції ходової частини в обох кросоверів однакові: Мак-Ферсон попереду і багатоважільна схема ззаду. Підвіска CR-V заточена під хороше покриття і динамічну їзду. Валкості мінімум, а ось азарту вистачає. І в цьому вся Хонда! Тільки слід дотриматися головної умови - мати хороший асфальт під колесами. На ямах і нерівностях підвіска хоч і не жорстка, але, на жаль, здається досить швидко.

Grand Vitara буде жорсткіше, але при проїзді навіть серйозних вад дорожнього полотна відчувається, що кросовер це аніскільки не лякає. Йому подавай перепони серйозніше! Причому автомобіль теж не хиткий і добре тримається в повороті. Інша справа, що ввалюватися в віражі на швидкості банально страшно! Більше тут докучає поздовжнє розгойдування на нерівностях. Тож фінальна характеристика підвіски - "щільно збита".

Що стосується оглядовості, то бічні дзеркала в Сузукі просто таки величезні і забезпечують чудову оглядовість. Чого не скажеш про салонне - при піднятих задніх підголівниках в нього можна розгледіти хіба що кожух запаски на задніх дверях. У Honda ситуація буде трохи краще, тому як всі три дзеркала тут більш збалансовані по секторах огляду. Обидва кросовера оснащені камерами заднього виду, але в Grand Vitara її вічко розташований нижче і брудниться швидше.

Як завжди ми скористалися нашою простою, можна сказати народною методикою виміру економічності. У підсумку різниця склала мінімум 1 літр на користь Honda. Якщо її середня міська витрата - це близько 11,5 літрів на сотню, то на Grand Vitara опуститися нижче 12 літрів по місту досить проблематично! Втім, все чесно - приблизно такі цифри і заявлені виробниками.

Інша справа, що в Хонді при бажанні заощадити куди легше. Можна добитися навіть 9-ки в місті. А ось на Grand Vitara цифру нижче 11 на борт-комп'ютері ми так і не побачили.

Концепції повного приводу відрізняються принципово. Grand Vitara - це вовк в овечій шкурі, адже тут правильний постійний повний привід. Диференціал, два карданних вала, примусове блокування і знижуюча передача. На додачу до цього кліренс в 200 мм і малі звіси. Виходить, це навіть не кросовер, а справжній позашляховик!

А ось CR-V в такому випадку справжній паркетник: передньопривідний, з задньою віссю, що підключається. Водій в процес втрутитися ніяк не може - все автоматизовано. У порівнянні з попередником, сама система стала легше і компактніше, а також отримала сучасний електрогідравлічний насос. Тепер задні колеса долучаються до роботи швидше, а іноді навіть трошки раніше, ніж потрібно (наприклад, при різкому прискоренні), а крім цього економиться паливо.

Двоєборство на бездоріжжі почали зі штурму невеликого пагорба, де заодно перевірили хід підвіски. На Honda він виявився очікувано менше. Але серйозно засмутив нас власне повний привід. Не встигли ми побуксовати і пару хвилин, як на екрані борткомп'ютера загорілося попередження про перегрів муфти! Природно, що автоматика в таких випадках її розмикає, залишаючи кросовер передньопривідним. Що не кажи, але так швидко цього бути не повинно навіть у самих паркетних паркетників. По всій видимості, CR-V гарненько поганяли ще до нас. Зробивши пару спроб і переконавшись, що електроніка не бреше, ми не стали більше мучити автомобіль. А ось Grand Vitara погралася в своє задоволення! І дійсно, цей кросовер не лякають серйозні перепони, і на сьогодні це чи єдина альтернатива, якщо вам потрібно компактний, але при цьому прохідний кросовер. Що ж, пора підбивати підсумки!

Підводимо підсумки

Як ми і очікували, автомобілі виявилися досить різноплановими. CR-V підкуповує модним дизайном, досить просторим салоном і вельми містким багажником. Але ви не сильно помилитеся, якщо назвете його універсалом підвищеної прохідності. На бездоріжжі CR-V не сильний боєць.

А ось Grand Vitara поза дорогами здатна на багато чого, і що цікаво - здатна їхати нарівні з багатьма іменитими позашляховиками. Та й салон-то ненабагато тісніше! Згоден, вона простувата і багато в чому навіть застаріла, але це чесний автомобіль, позбавлений гламурної обгортки. І саме ця сама чесність і підкуповує!

Але куди більше підкуповує ціна! Різниця між топовими комплектаціями цих кросоверів становить близько 13 тисяч доларів! За таку різницю Grand Vitara навіть з її витратою можна заправляти років п'ять, накочуючи на рік по 20 тисяч кілометрів.

А кого з конкурентів оберете Ви? Клікніть на авто, яке обрали, та дізнайтесь його рейтинг!
Volkswagen TiguanVolkswagen Tiguanнема ціниMazda CX-5Mazda CX-5нема ціниHonda CR-VHonda CR-Vнема ціниSuzuki Grand Vitara 5-ти дверныйSuzuki Grand Vitaraнема ціниToyota RAV4Toyota RAV4нема ціни
Subaru ForesterSubaru Foresterнема ціниFord KugaFord Kugaнема ціниHyundai ix35Hyundai ix35 (Tucson ix)нема ціниKIA SportageKIA Sportageнема ціни

Втім мало хто піде саме на такий крок. Просто Grand Vitara в своєму класі зараз пропонує такі якості, які інші вже розгубили. CR-V же знаходиться в мейнстримі, але от коштує дорогувато. На тисячу-другу дорожче прямих конкурентів, поступаючись лише Tiguan і перебуваючи на одному рівні з X-Trail. Але це вже тема іншої тест-драйву...

24 грудня 2014 року. , InfoCar.ua

Обсуждение тест-драйва Grand Vitara

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація
benificiar  

Для кого как, а для меня дизайн ГВ все еще привлекателен и актуален. Так сказать классика жанра.

+19-2ВІДПОВІСТИ  
HEMUL m  

согласен . просто и удобно

+10-1ВІДПОВІСТИ  
yakum  

Однозначно ГрандВитара! Угловатый дизайн рулит! Честный аналоговый автомобиль которым управляешь именно ты! Но для семьи нужен большой минивен СиАрВи.

+5-1ВІДПОВІСТИ  
HEMUL m  

меня мой витарик еще ни разу не подводил тьфу тьфу тьфу .. песок. снег грязь все ок. ползает на ура . (ну естественно с умом. с дуру можно и..... сломать) Ржу спасибо за тест

+9-1ВІДПОВІСТИ  
Дмитрий Аверин  

А еще можно сравнить рав 4 первого поколения с современным авто))сколько статья стоила если не секрет?

+2-10ВІДПОВІСТИ  
yakum  

На Ютубе этот тест уже неделю назад появился, а только на сайт попал.

+3-1ВІДПОВІСТИ  
Lazy  

Вот все в витаре хорошо кроме расхода. Сколько можно ставить старые 4 ступенчатые автоматы, поставьте варик или на крайняк 6 ступенчатый автомат что бы расход снизить

+4-1ВІДПОВІСТИ  
maxmalco  

Витара этовообще такой себе компактный танк.

+4-2ВІДПОВІСТИ  
greyuac2  

в витаре единственный минус, это коробка, из-за нее на 2л витаре крейсерская скорость 90 - 100 , после ста расход начинает расти больше 11л/100км (120-130 = 13л/100)

+6-2ВІДПОВІСТИ  
HEMUL m  

дело скорей всего не в коробке . а в форме-обтекаемость плохая

+1-2ВІДПОВІСТИ  
Rommel  

Ну вот не знаю...у меня с Сузуки асосциация - "свой парень", немного простоват и не самый передовой - но надежен и пройдет там, где другим не под силу. А Хонда - "городской хлыщ" - да современный,, да технологии, но сверх 40 тыс дол (+13 в сравниении с Витарой)...это уж слишком. Да и "фраза" стремно проезжать там, где иной раз на девятке старенькой проскочишь...может лучше универсал брать и не переплачивать 15 тыс за кроссвоверство, которго по сути нет

+11-2ВІДПОВІСТИ  
Merinque  

Вы знаете, сколько знаю довольно зажиточных людей, у многих по несколько автомобилей в семье, и один обязательно Гранд Витара. Цена/качество возможно лучший вариант на рынке. Мы покупали свою в топ комплектации новую с салона 2008 года за 25000, в то время как рав-4 не топ стоил 32000. P.S. Машинка до сих пор ездит-радует, а за это время у меня сменилось уже три Рабочая лошадка всегда остается в моде

+7ВІДПОВІСТИ  
Shep  

сидел в кашкае без кожи, и скажу что там намного поприкольнее чем в ср-в ! внешне же конечно ср-в очень солидно выглядит!

+2-4ВІДПОВІСТИ  
Rommel  

Вся суть внедорожно потенциала Хонды во фразе - иной раз там и на старенькой девятке проскочишь - клиренс девятки - 165, а Хонды - 168. На тесте муфта перегрелась за 2 мин. Вопрос - в чем кроссоверность Хонды!? Все бы ничего - но сверх 40 бакинских

+4-1ВІДПОВІСТИ  
Гена Козодоев  

жаль, что вы многого не понимаете в автомобилях, , придется кое-что объянитиь. Дак вот, Роммель, кроссоверность хонда срв в ее интересном въезде е на серьезный подъем, от чего 165 мм сразу становятся конкурентами тигуна 200 мм Тренд энд филд!

+1-10ВІДПОВІСТИ  
Rommel  

Предтавьте себе ситуацию, вы выехали на пикник, 4 друзей в салоне, а там уазы или грузовики проделали колею, не то чтоб устрашающе, но и не малая....вот когда вы прочешете брюшко (дай Бог чтоб глушник остался) авто за 40 тыс баксов...вы поймете что такое РЕАЛЬНЫЙ клиренс - и никакя умная муфта и интересные углы въезда выезда вам не помогут. Либо скажете народу в салоне - ну друзья - выходите изавто, берите шашлык и продукты и тащите еще метров 500 вон к тому дереву, у меня же не УАЗ. Конечно те, кто понимает что то в машинах - поймет правильно, но большинство спросит, а ЗАЧЕМ ты хвастаешь что у тебя кроссовер, если нам надо 500 метров нести все в руках, хотя вон тот "лошок" на бюджетном Дастере, которого ты обогнал на трасе, даже скорость сильно не убавил и спокойно по этой самой колее поехал

+11-2ВІДПОВІСТИ  
Сергей mojo  

Тест мягко говоря не объективен ! с таким же успехом предлагаю сравнить УАЗ за 5 тыс. у.е. и Grand Vitra за 28 тыс. у.е.! и УАЗ выйдет победителем в тесте исходя из логики автора !)) потому что не проедет в лесу по болоту да и об деревья бить не захочется! Сравнивая паркетники в первую очередь учитивается преодоление городских неровностей тротуаров, бордюров, ям всевозможных, комфорт, экономность и комфортное быстрое преодоление дальних расстояний по ровной трассе ! но ведь 90% времени мы проводим в городе а не на пикнике! думаю что и на Hondа можно легко проехать на пикник ). другой вопрос что цена Хонды явно завышена как и впрочем всех остальных паркетников ! Ну если вы проводите тест проедте по легкому бездорожью потом по грязи, снегу, повышенному бездорожью потом по склону вниз потом вверх на подъём что бы более точно определить кто в чём где выигрывает и проигрывает !)

+1-5ВІДПОВІСТИ  
Merinque  

Новый УАЗ стоит около 20 (если не ошибаюсь) и машина явно классом ниже, тут и сравнивать нечего :-\

+3ВІДПОВІСТИ  

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація

Відгуки про Suzuki Grand Vitara

Андрей
Украина, Киев
06.08.2009

Прежде чем написать почитал все отзывы. Да несомненно машина неплохая....но за те деньги которые просят за нее в штатах это примерно 19000 уе. Но б..я за 30000 уе у нас (это примерная цена за которую читати відгук

Виктория
Украина, Запорожье
11.08.2010

Сузука-машина -танк! Везде чувствуешь себя очень уверенно и защищённо! Дождь ли, снег, гололёд, песок, городское бездорожье(после зимы например)-ездила на любой скорости-и ни каких проблем. Ни разу не з читати відгук

Автобазар InfoCar.ua

Продаж б/у Suzuki Grand Vitara