Зроблено в Україні: тест-драйв кросовера Skoda Karoq

Розповісти друзям:

Skoda Karoq - компактний кросовер з упором на практичність. Ми оцінили якість українського складання і познайомився з цікавими родзинками авто.

Навіть під час війни українська автопромисловість продовжує свою роботу. У нашій країні продовжують випускати легкові автомобілі. Одна з моделей української збірки - кросовер Skoda Karoq, який побував на тесті Фокуса.

Skoda Karoq збирають на підприємстві «Єврокар» у Закарпатській області. З 2022 року на українському ринку представлена оновлена модель. Назва кросовера запозичена з алеутської мови і буквально перекладається як «автомобіль-стріла».

Стриманий і солідний - дизайн Skoda Karoq

Зовнішність Skoda Karoq витримана в традиційному гранчастому стилі чеської марки. Виглядає він стримано - ніякого авангарду. Боковини і двері багажника авто виконані рельєфними, а колісні арки розширені. Заднє скло прикрите невеликим спойлером.

Оновлена модель впізнається за збільшеною решіткою радіатора і зміненими фарами. Примітно, що недорогій моделі доступна адаптивна матрична оптика - вона чудово освітлює дорогу. Ззаду освіжений Skoda Karoq видають нові тоненькі ліхтарі.

Модель побудована на модульній платформі MQB і належить до кросоверів С-класу, але доволі компактна.

Розміри Skoda Karoq 2024:

  • довжина - 4382 мм;
  • ширина - 1841 мм;
  • висота - 1605 мм;
  • колісна база - 2638 мм.


Продуманий і практичний - салон Skoda Karoq

Заглянемо в салон. При відкритті дверей на асфальт проектується напис Skoda. Лаконічний стиль панує і всередині - переважають строгі прямі лінії. Оздоблення щедро розбавлене глянцевими чорними деталями, а сидіння обшиті шкірою та алькантарою. Атмосферне діодне підсвічування може змінювати колір.

Пластик в оздобленні переважно м'який. До якості збірки питань немає - деталі добре підігнані і скрипи під час їзди не турбують.

Оновлений кросовер Skoda Karoq отримав двоспицеве кермо зі зручними напливами на ободі в районі хвата рук. Крім традиційних кнопок на ньому розташовані зручні коліщатка-перемикачі.

У 12,3-дюймової віртуальної панелі приладів змінюються графіка і конфігурація. На нього можна вивести, наприклад, карту навігації.

На широкій центральній панелі встановлено 8,0-дюймовий тачскрін. Мультимедійна система працює швидко, а її меню продумане і зрозуміле. Звісно, передбачені безпровідні Apple CarPlay і Android Auto.

Перемикачі клімату раціонально впорядковані, великі та зручні в користуванні на дотик. Нижче розташована ніша з бездротовою зарядкою для смартфона і парою роз'ємів USB-C.

В інтер'єрі Skoda Karoq вистачає відділень для дрібниць. Шухляда для рукавичок середніх розмірів, а ще є додаткові відсіки зверху передньої панелі та зліва від керма. Також слід відзначити немаленький бокс у підлокітнику зі знімними підстаканниками. Кишені в дверях доповнені гумками для фіксації поклажі.

Не обійшлося і без традиційних фішок і смарт-рішень, які в Skoda називають Simply Clever («просто розумні»). Наприклад, у бардачку є кріплення для ручки або олівця, а на лобовому склі - кліпса для документів. У водійських дверях захована парасолька, а в лючку бензобака - скребок для льоду.

Компактний, але місткий

Сідаємо за кермо. Зручне положення знаходиться швидко - діапазон регулювань рульової колонки і водійського крісла дуже широкий.

Передні сидіння пружні і мають відмінну бічну підтримку. Вони обігріваються у всіх Skoda Karoq 2024, а на тестовому авто додано підігрів керма і електропривод крісел.

Висока посадка і тоненькі стійки даху забезпечують хорошу оглядовість у всіх напрямках. До габаритів автомобіля звикаєш дуже швидко.

На другому ряду достатнє (за мірками компактних кросоверів) місце для ніг, та й над головою запас пристойний. Двом ззаду комфортніше, оскільки пасажир, який сидить по центру, буде дещо обмежений через високий тунель. Ззаду немає USB-роз'ємів, але передбачені 12-вольтна розетка і окремі дефлектори обдування.

Багажник Skoda Karoq доволі великий для розмірів авто - 521 л. Його отвір широкий, а навантажувальна висота невелика. Задні сидіння можна скласти як із салону, так і з багажника: у цьому разі виходить 1630-літровий відсік. Є й люк для довгомірів у підлокітнику.

Багажник продуманий - усередині передбачені гачки і рейки для фіксації багажу, а також ніші для дрібної поклажі. Під підлогою - запаска-докатка. П'яті двері в тестовому авто оснащені електроприводом із сенсором відчинення.

Найнеобхідніше - комплектація Skoda Karoq

Кросовер Skoda Karoq в Україні запропоновано у двох варіантах оснащення. Початкова версія Ambition отримала двозонний клімат-контроль, круїз-контроль, датчики дощу і світла, парктронік.

Варіант Style додає безключовий доступ, 17-дюймові диски та камеру заднього виду (з гарною якістю картинки). У всіх Karoq по 7 подушок безпеки, передбачені системи автоматичного гальмування і контролю втоми водія. Звісно, в цьому класі є і багатше оснащені моделі, хоча, в принципі, найнеобхідніше у Skoda Karoq є.

Бадьорий і тяговитий - двигун Skoda Karoq

На українському підприємстві збирають новий Skoda Karoq 2024 у двох 150-сильних модифікаціях - 1,4-літровій бензиновій і 2,0-літровій дизельній. У Європі палітра моделі двигунів ширша.

На тест було надано бензинову версію. Турбочетвірка порадує бадьорим характером і непоганою тягою в середньому діапазоні оборотів. Максимальний крутильний момент у 250 Нм доступний при 1500-3500 об/хв і найкраще мотор проявляє себе після 2000 об/хв. Він неголосний навіть на високих обертах, а 8-ступінчастий автомат працює плавно.

Динаміку Skoda Karoq можна охарактеризувати як достатню. Спринт до 100 км/год займає 9,2 с, та й обгін на трасі здійснюється легко і невимушено. Максимальна швидкість становить 201 км/год.

Заявлена витрата палива становить 8 л/100 км у міському циклі та 5,6 л/100 км - у заміському. Економити допомагає система глушіння мотора під час зупинок. У нас вийшло близько 9 л на 100 км при міській їзді і 10 л на 100 км - у заторах.

Керованість Skoda Karoq

Кросовер Skoda Karoq - переважно міський житель. У нього невисокий кліренс у 172 мм, а повний привід запропоновано тільки в дизельній версії.

Звісно, на ґрунтовку на кросовері виїхати можна, але найкраще він проявляє себе саме на асфальті. Skoda Karoq слухняно маневрує і практично не демонструє недостатньої обертальності. Його кермо точне і доволі інформативне.

Підвіска Skoda Karoq вельми пружна і деякі вибоїни відчутні (особливо з опціонними 18-дюймовими дисками). Але зате завдяки таким налаштуванням кросовер напрочуд мало крениться в поворотах. Крім того, варто відзначити дуже непогану шумоізоляцію: під час їзди трасою в салоні тихо і тільки після 110 км/год проявляється шум шин.

Вердикт

Skoda Karoq - вибір прагматичного автомобіліста. Кросовер практичний, з продуманим салоном і доволі великим багажником. Він непоганий в управлінні і добре підходить для міста. Автомобіль українського виробництва якісно зібраний. Водночас, хотілося б ширшої палітри версій моделі.

Плюси Skoda Karoq:

  • продуманий салон з безліччю відсіків для дрібниць;
  • великий багажник;

Мінуси Skoda Karoq:

  • не дуже багате оснащення;
  • невеликий вибір версій моделі.

Джерело: Фокус
  • Тест-драйв Skoda Karoq: Skoda Karoq. Перевоплощение Yeti Skoda Karoq. Перевоплощение Yeti

    Еще до появления первых фото кроссовера Skoda Karoq стало известно, что он придёт на смену популярному Yeti. Однако внешне сходства между моделями оказалось минимум. Karoq получился больше похожим на старшего брата Kodia ...
    InfoCar.ua

  • Тест-драйв Skoda Karoq: Skoda Karoq. Новий і сильний гравець у класі компактних кросоверів Skoda Karoq. Новий і сильний гравець у класі компактних кросоверів

    Організатори заходу вирішили відійти від стандартного формату знайомства з автомобілем – класичного тест-драйву, натомість влаштували масштабний квест, проходити який потрібно було саме на Кароках. ...
    Skoda-Karoq.InfoCar.ua

  • Тест-драйв Skoda Karoq: Первые впечатления после недели за рулём Первые впечатления после недели за рулём

    Некоторое время назад в Сети проскочила информация якобы от инсайдеров концерна Volkswagen: мол, руководство недовольно успехами бренда Skoda. Слишком уж хорошо продается продукция чешского отделения. Разумеется, подобны ...
    5Колесо