Renault Dokker. Заметки на полях

Розповісти друзям:

Вантажопасажирський Renault Dokker відпрацював на службі редакції InfoCar.ua рівно місяць. За цей час ми проїхали на ньому кілька тисяч кілометрів. І нехай про Dokker ми вже досить детально розповіли і на сторінках сайту, і у відео-огляді, не зайвим буде коротко підсумувати враження від автомобіля. Щоб не особливо повторюватися і якось систематизувати інформацію, розповідь буде побудована за принципом сподобалося/не сподобалося.


Що не сподобалося?

У Renault Dokker, на превеликий жаль, багато дрібниць, що псують загальне враження про автомобіль. Наприклад, зсувні двері, щоб вони нормально закрилися, потрібно штовхати досить сильно. Пасажири, як правило, до цього не готові, тому кожна посадка/висадка закінчується черговим проханням грюкнути ще раз. А з урахуванням того, що в салоні мінівена багато нічим не прикритого металу, хлопки ці супроводжуються малоприємним звуком.


Голий метал, до того ж, абсолютно не сприяє затишку і комфорту в салоні, явно натякаючи на те, що автомобіль все ж вантажний, а не пасажирський. Подорожувати на другому ряду сидінь - задоволення сумнівне. Та й у першому ряду, чого вже там, відмінно чути передзвін металу, посилений великим об'ємом кузова.

Можна, звичайно, включити музику, щоб перекрити нею зайві звуки, і це дійсно працює, але сильно радіти теж не варто, оскільки якість звучання аудіосистеми в Dokker не може бути хорошою апріорі. Все через той самий великий об'єм кузова та голий метал, що перетворюються в щось на кшталт резонатора. Як не підбирай частотні настройки, нічого путнього не виходить. І це при тому, що сама аудіосистема добре зарекомендувала себе на інших, більш доброзичливих до пасажирів моделях Renault.


Бюджетні автомобілі цієї марки (тобто румунські Dacia) ніколи не славилися гарною ергономікою та якісними матеріалами оздоблення, тому й Dokker нічим у цьому відношенні не здивував. Сидіння як завжди непридатні для далеких поїздок (спина швидко втомлюється), пластик всюди грубий, мазкий та легко дряпається...

Що сподобалося?

Але не варто думати, що у Dokker одні лише недоліки. Корисних властивостей у нього теж багато. По-перше, він дуже місткий. У цьому переконався мій колега, коли йому знадобилося перевезти великий двоспальний матрац. Відкриваємо розпашнi задні дверi, складаємо другий ряд сидінь - і вуаля!


Для вирішення комерційних завдань Dokker дуже гарний. Це один з найдешевших мінівенів (або фургонів), побудований на перевіреній часом і нашими дорогами платформі B0. Причому, модернізованої, тобто адаптованої для перевезення вантажів. Задня підвіска тут така ж як у Renault Kangoo. Треба лише навантажити Dokker, і враження про нього змінюється. Він перестає бути гуркотливою залізною коробкою, перетворюючись на витривалу робочу конячку.

Конячку зі скромними апетитами, що важливо при нинішніх цінах на паливо. Під капотом Dokker, нагадаю, стоїть 1,5-літровий дизельний двигун з 85 к. с. потужності та 200 Нм крутного моменту. Можна скільки завгодно бурчати, що мотор цей слабенький, що йому б в пару не 5-ступеневу, а 6- ступеневу механічну коробку передач, але те, що в міському циклі він споживає всього 6 літрів солярки в спорядженому стані та в районі 7 літрів iз завантаженням, це безумовний «плюс». Так, потужності йому іноді не вистачає, особливо в заміських режимах, але тяговитостi у двигуна не відняти. У будь-якому випадку, вимагати однакової ефективності у всіх умовах від бюджетного автомобіля не дуже справедливо.


Висновок

Renault Dokker - непоганий загалом автомобіль, якщо чітко усвідомлювати його приналежність до лоукосту. У базовій комплектації він коштує менше 300 тисяч гривень. І нехай з такою цифрою все ще важко змиритися психологічно, зі 100-відсотковою девальвацією ми з вами нічого не можемо вдіяти. Це потрібно просто прийняти.

Але ще важливіше розуміти, що мінівен Dokker не варто розглядати як пасажирський автомобіль. Він, в першу чергу, комерційний, а для сімейних цілей може використовуватися тільки в тому випадку, якщо купити другу машину немає можливості. Якщо ж потрібен виключно сімейний варіант, то для цого куди краще підійде Renault Lodgy. Він трохи дорожче (від 312 тисяч в базі), але пасажирам в ньому буде набагато затишніше. До того ж, Lodgy 7-місний. А Dokker - робоча конячка. Він відмінно впоратися зі своєю роботою, якщо завдання перед ним поставити правильне.

4 лютого 2015 року. Артем Кисельов, InfoCar.ua

Обсуждение тест-драйва Dokker

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація
yakum  

В точку!

ВІДПОВІСТИ  
blade04  

Девальвация, по-моему, не 100%, а почти все 200%, т.к. доллар стоил 8, а сейчас 21,5. Имеем 21,5-8/8=168,75 (%). При долларе 24 будет 200%.

+3ВІДПОВІСТИ  
stoyura  

и это еще далеко не предел

+2ВІДПОВІСТИ  
Станислав Карпов  

точно подметил дальше только буде в геометрической прогрессии

ВІДПОВІСТИ  
serega1996  

да машинка, вполне достойный вариант, как робочая лошадка, у нас на фирме две таких так уже одна 30 тис. намотала, и никаких нареканий, а другую недавно взяли, до этого были Кенго, то у них была проблема с охлаждением, то помпа, то радиатор и т.п. и причен не на одной машыне а на двух только в разное время. А у этих таких проблем нету, действительно хорошый робочий автомобиль, и цена в нормальных мерках! Кто возьмет не пожалеет!

+2ВІДПОВІСТИ  
Zdenek  

Очень нравятся такие тесты, особенно акцент на мелочах. Был как-то у вас тест Sandero Stepway по-моему, так там чуть до молекулярного состава не дошли. Мне кажется, это именно то, чего не хватает большинству водителей, выбирающих авто с пределах 15 - 25000 $. Спасибо.

+6ВІДПОВІСТИ  
Autoran  

Смириться с такой ценой можно, вопрос кто купит за такую цену-однозначно выбор населения б/у авто такого же типа за более вменяемую цену(таковы нынишние реалии).

+5ВІДПОВІСТИ  
Станислав Карпов  

Только вы не забывайте, что следом за ценами на новые авто вырастает цена на б.у., которые начнут пользоваться большим спросом! Чем больше спрос - тем выше цена, не так ли?

+1ВІДПОВІСТИ  
Pаul  

Цитаты: 1. "В базовой комплектации он стоит меньше 300 тысяч гривен.", 2. "Если же нужен исключительно семейный вариант, то для этих целей куда лучше подойдет Renault Lodgy. Он чуть дороже (от 312 тысяч в базе), но пассажирам в нем будет намного уютней." Ребят (two infocar.ua), сей материал опобликован 04.02.2015 года. Я 31.01.2015 года сдавал чуть-чуть у.е. по 20.00 грн, вчера 07.02.2015 по 23,50! Вот чесно, 300-312 тыс грн в условиях сегодняшнего дня абсолютно НЕинформативно! Пожалуйста, указывайте где-либо в материале цены в у.е. или курс.

+2ВІДПОВІСТИ  
cjgrf  

Дорого для сделано студентами с третью смену.

+3-2ВІДПОВІСТИ  

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація

Відгуки про Renault Dokker

Владислав
Украина, Запорожье
19.09.2013

Пока что-то вразумительное написать не могу, потому как машинку забрал вчера с салона. Напишу самые первые впечатления, это моя первая новая машина, до этого мицубиси лансер 9 спорт 2 литра., деу сенс читати відгук

Рено Докер дизель
Украина, Борисполь
13.09.2020

Может кому то будет полезно. Машина больше рабочий грузовичек, чем полноценный пассажир. 1) Передние сидушки без поясничной поддержки. Сидишь в позе ЗЮ. 2) Защёлки ремней безопасности задних пас читати відгук

Автобазар InfoCar.ua

Продаж б/у Renault

Renault Megane 2007 Renault Megane 4600$ 2007