Nissan Patrol. Розмір має значення

Розповісти друзям:

Nissan Patrol добре відомий, як брутальний позашляховик, серйозний підкорювач боліт і пісків... Подобається нам чи ні, але тепер все це в минулому! Шосте покоління легендарної моделі перепрофілювалося і змінило утилітарність і прохідність на комфорт і більш почесний статус люкс. InfoCar.ua вирішив з'ясувати, наскільки сильно змінився цей автомобіль і перевірив це на рестайлінговій версії, продажі якої стартували в другій половині літа.

Отже, маркетологи і боси Nissan порахували, що клієнти Patrol нині інші, а отже місити бруд їм необхідності більше немає. Ну, хіба що зовсім трошки. Та й пріоритетні ринки тепер це Північна Америка, Австралія і багаті країни Близького Сходу. Тобто ті, де об'єм в 5.6 літрів не вважається дуже великим, а заправляючи повний бак ніхто не хапається за серце і не рахує дні до зарплати. Та й конкуренти - головний з яких це Toyota Land Cruiser 200 - стали гламурнішими. Відштовхуючись саме від цих тез Nissan і проектував нове покоління Patrol.

Воно було презентовано в 2010 році, а через чотири роки, цього літа, з'явилася рестайлінгова модифікація. Серед головних її відмінностей - злегка змінена зовнішність і більш широкий список додаткового обладнання. Чималий упор був зроблений і на системи безпеки і допомоги водієві. З трьох можливих комплектацій у нас на тесті найбагатша - Top. Її вартість становить приблизно 102.000$. А початкова ціна на оновлений Patrol стартує з 94.500$

Ліньки читати статтю? Дивіться детальний відео-тест:

Але невже цей позашляховик перейшов в стан кросоверів? Невже Nissan Patrol вже не по зубам бездоріжжя навіть середньої складності? Адже рамна конструкція все-таки збереглася. Відповіді на ці питання ми і вирішили отримати в ході нашого тесту!

Дизайн

Patrol завжди був немаленьким позашляховиком, і тепер його розміри продовжують дивувати - у довжину 5.16 м (+95 мм), в ширину 1.99 м, а висота 1.94 м, майже два метри! За цими параметрами він випереджає всіх своїх конкурентів, злегка поступаючись лише таким гігантам як Cadillac Escalade і йому подібним. Для кращого розуміння скажемо, що його габарити практично ідентичні Toyota Sequoia! На його тлі навіть кросовери здаються невеликими, а легковики і зовсім виглядають малолітражками!


У оновленого Patrol новий передній бампер, дещо змінена радіаторна решітка - тут нові соти - і нова оптика. Ксенонове головне світло замінене на світлодіодне, блок-фари отримали затемнений фон і помітний контур денних ходових вогнів. По-новому оформлені і задні світлодіодні ліхтарі. Ну і класичний дизайнерський хід - поява колісних дисків з новим малюнком! Але самі диски які - 20 діаметр! В цілому, форми і лінії екстер'єру плавні і лаконічні. А деталі й елементи абсолютно пропорційні, що важливо для такого крупного автомобіля.

В салоні

Великі розміри Nissan Patrol, звичайно ж, забезпечують багато простору в салоні. Така собі добре мебльована однокімнатна квартира. Посадка за кермом дуже висока, а опустити сидіння нижче не особливо виходить. Тому капот водієві і передньому пасажиру видний завжди. З іншого боку, це трохи допомагає контролювати габарити позашляховика.

Передні крісла - це справжні домашні шкіряні дивани, поміщені в автомобіль. Бічна підтримка розвинена слабо, фактично її тут немає. Це дозволить сидінням прийняти пасажира будь-якої комплекції, але в повороті з них вислизаєш. Ще мені здалося короткуватою сама подушка. На диво, регулювань (всі вони електричні) небагато, а "фішок" на кшталт масажу або підставки для колін не передбачено зовсім.


Передня панель, а також бокові карти намальовані з чистого аркуша. Багато в чому такий стиль нагадує Infiniti і це, звичайно ж, на руку Patrol. Простір водія і переднього пасажира розділений значною центральною частиною і масивною консоллю по центру, на якій селектор КПП виглядає просто крихітним. Дотягнутися з водійського місця до "бардачка" вже проблематично, а задні сидіння взагалі десь далеко.

Майже все в салоні обшито приємною на дотик світлою шкірою, а вставки "під дерево" перемежовуються з дорогим м'яким пластиком. Втім, самі вставки дорогими не здаються, а ще люблять швидко дряпатися. Про комфорт водія і пасажирів піклується безліч систем, основна інформація і настройки яких виводиться на приладову панель і 8-дюймовий дисплей по центру торпедо. Він же відображає картинку з камери заднього виду і камер кругового огляду. Залежно від напрямку маневрування можна виводити на екран зображення з різних камер, отримуючи найповнішу інформацію про події навколо автомобіля І все б добре, от тільки на нашу думку картинка, видавана цими камерами, на сьогоднішній день повинна бути трохи краще!


Також екран показує карти навігації, що включають не тільки Україну, а й майже всю Західну Європу. Тільки половина Франції і Великобританії чомусь не помістилися. Самі карти підкуповують своєю деталізацією, показуючи навіть лісові стежки і доріжки. Єдина претензія до навігації - її задума при масштабуванні. Зате відображення інформації, переміщення по карті і ведення по маршруту чудові! Дуже зручною здалася можливість поділу екрана для відображення навігації одночасно в двох видах або в комбінації з даними бортового комп'ютера. Саме меню не зазнало жодних змін, і з його інтерфейсом і раніше дуже швидко знаходиш спільну мову.

На другому ряду сидінь місця з надлишком. У порівнянні з попередником, приріст в довжині склав 100 міліметрів, тому можна сидіти навіть закинувши ногу на ногу, що я абсолютно легко здійснив! До послуг задніх пасажирів індивідуальні монітори в підголівниках (привілей версії TOP), свій клімат-контроль і доступ до величезного холодильника між передніми сидіннями. Але крім індивідуальних дефлекторів обдування є в новому Patrol і ще одна "повітряна фішка". Це т.зв. "повітряна завіса", потік якого спрямований на всю ширину бічних стекол. За допомогою цих "штор" клімат в салоні повинен бути ще більш комфортним, запобігаючи нагрівання салону в жарку погоду і утеплюючи його в зимову холоднечу.


Для перевірки моніторів ми закачали кілька фільмів і серіалів різного формату, але після тривалого пошуку USB-входу і аналізу самого носія жоден з фільмів так і не відобразився на блакитних (у прямому сенсі слова) екранах. Можливо, Nissan розпізнав, що копії піратські?

А ось третій ряд підніс нам сюрприз! Ні, забиратися на нього не дуже легко, тому як доводиться дертися вгору і поміщатися в проріз між відкинутим кріслом і стійкою. Зате виявилося, що тут цілих три місця! І нехай навіть два з них навряд чи назвеш повноцінними, факт залишається фактом - Patrol 8-місний позашляховик. Дещо полегшити поїздку може спинка, що нахиляється.

Багажник

Оцініть розмір багажного відділення: при піднятому третьому ряду його обсяг сягає 550 літрів! А це хороший показник для седанів D-класу! Якщо скласти третій ряд в підлогу, то вийде майже 1500 літрів простору. Але тут є хитрість - заміри велися до стелі. Ми ж переміряли його "до шторки" ( якщо завгодно "до полки"), яка тут, до речі, відсутня як клас, і отримали більш реалістичні цифри. 350 літрів при трьох рядах сидінь та 860 - при двох.


Підлога багажника розташована досить високо, і до спинок сидінь другого ряду дотягнутися вже проблематично! Та й закидати поклажу зависоко! В якості багажу тут бачаться тільки дорожні сумки та валізи іменитих брендів - вантажити будь-що інше в багажник, оброблений світло-бежевим ворсом рука не піднімається!

Драйв

Якщо раніше для Patrol пропонувався цілий набір силових агрегатів, включаючи дизельні, то тепер мотор тільки один - як я у же зазначив, це V-подібна "вісімка" об'ємом 5.6 літрів, потужністю 405 к.с. і обертовим моментом 560 Ньютоновий! Це досить новий двигун, який використовується також на Infiniti QX80 (колишній 56-ий).

Щоб забезпечити поєднання кращих характеристик потужності і витрати палива, в цій атмосферної вісімці застосували систему зміни фаз газорозподілу і ступеня відкриття клапанів, а також прямий впорскування. А ось розумної системи, яка вміє відключати частину циліндрів при малих навантаженнях тут немає.


Даний силовий агрегат вільно справляється з переміщенням позашляховика, спорядженою масою в 2700 кг, та ще й як! Ми обов'язково заміряємо динаміку розгону, поки ж поділюся враженнями від їзди по місту. Найточніша характеристика для цього - "не їдемо, а пливемо". Patrol дуже м'який і ставний в русі, якби не дрібні поштовхи на нерівностях, які видають рамну конструкцію кузова. Але, завдяки великим колесам з високим профілем покришок, ми непомітно проїжджаємо ті ями, які б напевно відчули і на легковику і на кросовері.

Звичайно ж, підвіска принципово змінилася. Замість нерозрізних мостів Patrol отримав незалежну пружинну підвіску всіх коліс. І головна її родзинка - це гідравлічна система HBMC, застосована нісанівскими інженерами вперше в світі. Вона покликана обмежити коливання кузова і особливо гасити поперечнє розгойдування. Її робота відмінно відчувається, варто зайти в поворот на трохи більшій швидкості. Замість лякаючих кренів - досить стабільне положення кузова, але все одно страшно!

І страшно не тільки тому що це така громадина, а тому що кермо тут досить легкє, а на невеликих швидкостях і зовсім порожнє. Додайте сюди 3.5 обертів від упору до упору, і отримаєте мінімальний зворотний зв'язок. Зате навіть на місці рульове обертається дуже легко, що часто було до речі під час парковок.

Адже запарковаться на Patrol треба вміти! По-перше, знайти підходяще за розміром місце, а по-друге, запакувати туди 5-метровий позашляховик. Щоб полегшити водієві цей процес, крім парктроника і кругового огляду, після рестайлінгу автомобіль ще більше оснастили електронними помічниками. Наприклад, попередженням про рухомі об'єкти при маневруванні і системою запобігання зіткнень при русі заднім ходом. Фактично, це цілий пакет опцій, об'єднаний під назвою Safety Shield і доступний тільки в нашій комплектації Top.

Якщо ви здаєте назад, а там раптом з'явився пішохід, то Patrol не тільки вас попередить про це, а й навіть зупиниться. Перевірити вирішили на собі, а точніше на нашому операторі Ярославі, який після нетривалих умовлянь вирішив повірити інженерам-розробникам і виступити необачним пішоходом. У двох з трьох випадків Patrol зупинявся в лічених сантиметрах, але один раз легкий контакт все-таки стався. Проте автомобіль вчасно зупиняється сам і може дуже сильно виручити неуважного водія.

Вистачає асистентів і при русі по шосе: адаптивний круїз-контроль, стеження за розміткою, за траєкторією, стеження за дистанцією і попередження (аж до автоматичного гальмування) про можливе зіткнення. Деякі з них працюють постійно, інші, як круїз-контроль, можна вимикати. Втім, якщо задіяти всі, то водієві залишиться лише спрямовувати автомобіль, все інше останній зробить сам.

Майже всі ці системи нам вдалося перевірити. Працюють вони вельми злагоджено, з деякою перестраховкою. Але повністю довіритися електроніці я все ж таки побоявся - іноді починав гальмувати раніше сам. До самих гальм претензій немає - уповільнюють велику і важку машину дуже впевнено!

А якщо придавити педаль газу, закривши очі на витрату пального? З приємним звуком Patrol дуже легко кидається вперед, розлякуючи сусідів по потоку. 7-ступінчастий автомат перебирає передачі дуже плавно й непомітно - відмінна робота! Невеликий ривок відчуємо тільки коли він скидає відразу кілька передач вниз. Цікаво, що ручний режим тут "правильний" - коробка не буде перемикатися сама. Наш спурт до першої сотні вийшов за 8 секунд. Так, це менше амбітних 6.6, але і бензин в баку був не 98.

Сама швидкість в новому Patrol не відчувається: що 80, що 130 - пливе собі і все. При цьому ніякого напрягу - під час звичайного драйву стрілка тахометра завжди була мало не на холостих, і тільки при прискореннях вальяжно добиралася до 4-5 тисяч. Ще одна перевага цієї машини - разом із власне позашляховиком ви купуєте спокій і повагу на дорозі. Вас не стануть підрізати, сигналити зайвий раз і тим більше моргати дальнім світлом! Так і зазнатися недовго!

Але за задоволення від такої їзди треба платити. І для початку - витратою палива. Мінімум, який нам вдалося вичавити в місті - 16.5 літрів. Але це режим "кинути шнурки на педалі". Наступив пару трійку раз сильніше, і цифри на борт-комп'ютері підповзають до 20. Тому навіть величезного 100-літрового бака вистачить в кращому разі на 500-550 км.

На бездоріжжі

Знайти відповідне бездоріжжя для Patrol виявилося проблематично. Середній рівень складності він долав легко, а для екстремального слід було мати в запасі потужний трактор - про всяк випадок. Але згадавши про стихію, в якій свого часу презентували позашляховик, ми зрозуміли, куди треба їхати! Поки добиралися до піщаних кар'єрів, згадували, за допомогою чого Patrol долатиме перешкоди.

Привід тут підключаємий повний - зазвичай Patrol задньопривідний, а при необхідності в роботу вступають і передні колеса. Відповідає за це електроннокерована багатодискова муфта. Можна вибрати або автоматичний режим її роботи, або примусовий розподіл моменту 50 на 50 (на швидкості до 100 км/год). Крім того, мається знижений ряд - режим 4L - і можливість заблокувати задній міжколісний диференціал (на малих швидкостях і в 4H/4L). З електронних помічників асистент при русі по крутому спуску, а також встановлені режими "Камені", "Сніг", "Пісок" і "Траса". Вони впливають на чутливість педалі газу, крім того, допоміжна електроніка також поміняє алгоритм роботи. Наприклад, в режимі "Камені" Patrol дуже спокійно реагує на газ, а в режимі "Пісок" педаль буде спочатку задемпфована, а потім навпаки - чуйна.


Лісові стежки вивели нас до масштабного недострою, який колись мав стати асфальтовим заводом, але став швидше декораціями до фільму про постапокаліпсіс. Грозний на вид піщаний кар'єр, що знаходиться всередині, був подоланий нашим підопічним дуже швидко і легко. А який "соковитий" звук атмосферної вісімки! Під нього Patrol з такою силою починав молоти піщані бархани, що змушував нас побоюватися за цілісність бамперів і кузова - а раптом в піску якась залізяка? А уявіть собі потрапити на справжні піщані дюни? Але вже якщо застрягнеш...

Після вирівнювання кар'єра ми перейшли до пошуку місця для вивішування підвіски. Звичайно ж, ми були в курсі, що ходи підвіски тут не просто значні, вони величезні!, але це вимагало незаперечних доказів. У підсумку, з великим трудом ми знайшли підходящий крутий спуск, на якому на грані фолу вдалося відірвати від землі заднє колесо. Двері при цьому відкривалися й закривалися, як ні в чому не бувало.

На самі плити позашляховик підіймався граючи й так само легко перевалювався на їх вершині. Навіть зупинка посередині підйому його не бентежила! І саме для нас образливе, що за великим рахунком, навіть частину його позашляхового арсеналу задіяти було не обов'язково! Може вдасться "зловити" його хоч на замірах кліренсу? Ну а раптом не співпаде? Ні, все чесно: в самій нижній точці, під невеликий сталевим захистом картера, рівно 270 мм. Швидкий погляд на міцні буксирувальні петлі, потужні ковані важелі і значний карданний вал зайвий раз підтверджують, що Patrol, як і раніше, міцний і не дуже боїться бездоріжжя.

У підсумку

Ну що ж, новий Nissan Patrol хоч і поміняв імідж кардинально, більшість своїх позашляхових якостей не втратив. А те небагато, що залишилося тепер тільки лише у його предків, обміняв на комфортність і лиск. Він як і раніше великий, просторий всередині, динамічний і раніше може блиснути на бездоріжжі. Але тільки якщо недалеко, неглибоко і без екстриму. Механічні навороти тепер замінені всілякими електронними асистентами, причому навіть з лишком.

Але звичайно ж, в якості основи для будівлі брутального і екстремального позашляховика він тепер ніяк не годиться. Почасти зміна іміджу і вплинула на його продажу. А ще відсутність вибору силових агрегатів і, за великим рахунком, комплектацій. Адже доступні три разняться між собою зовсім незначно. Записати в мінус витрата палива було б неправильно, тому як укладатися в 17 літрів при обсязі циліндрів в 5.6 літра - це дуже непогано! Та й для моторів V8 витрата "під 20-ку" в общем-то норма.

А кого з конкурентів оберете Ви? Клікніть на авто, яке обрали, та дізнайтесь його рейтинг!
Toyota Land Cruiser 200Toyota Land Cruiserнема ціниMercedes GL-Class (X166)Mercedes GL-Classнема ціниNissan PatrolNissan Patrolнема ціни

На тлі конкурентів наш Nissan Patrol виглядає вельми гідно! У максимальній комплектації він коштує на пару тисяч доларів дешевше, ніж Land Cruiser 200 в "топі" (від 104.250$) і значно дешевше, приблизно на 25 тисяч!, ніж Mercedes GL 500 (від 127.500$). Не те щоб я хочу розрекламувати Patrol, але мені здається, що він зараз просто недооцінений. А чи допоможе збільшенню його продажів оновлення - покаже час.

15 вересня 2014 року. , InfoCar.ua

Обсуждение тест-драйва Patrol

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація
Roman_T  

Люксовый внедорожник по недорогой цене. В плюсы - красивая внешность, красивый интерьер, цена. В минусы я бы добавил - прямой впрыск (даже люди которые его купят хотели бы поставить газовую установку), отсутствие пневмоподвески, отсутствие дизельных двигателей (многие предпочтут Тойоту ЛС 200 с дизелем). Скорее всего покупать будут, только бэушки в последствии будут стоить очень дешево(из-за расхода).

+11-2ВІДПОВІСТИ  
forgiven  

Дизель, дизель і ...ще раз дизель! Це єдиний мінус (відсутність дизельного двигуна) цього прекрасного авто... І хіба що ще ціна...

+4-2ВІДПОВІСТИ  
Vadimonych  

Да, дизеля ему не хватает 100%, а так конечно очень и очень достойный авто.

+9-1ВІДПОВІСТИ  
Показати ще 1
yakum  

По всей видимости шейхо-воз песочный, им нравится по дюнам лётать, а вот европейцам не понять его прелести. Ну, такое.

+3-2ВІДПОВІСТИ  
AvA111  

Что-бы не писали, все равно красив и могучен. Да дорого, да нафиг надо, да содержать его - но "Аппарат!". Хотя ИМХО Секвойя интереснее

-5ВІДПОВІСТИ  
Грінго 85  

Да, что тут скажешь, авто шикарный.

+3-1ВІДПОВІСТИ  
Larduc  

Ура, автомобиль за 1300000 грн. Всьо, бегууу в автосалон. А нет, подождите, чего-то не хватает.

+5ВІДПОВІСТИ  
BUGAI  

сделайте тест GL 500 как для сравнения, ну и вообще...

+1ВІДПОВІСТИ  
Frontman  

Редко на дорогах встречается, что то с ним не так!

-1ВІДПОВІСТИ  
shamot  

А кто сказал что нет дизеля, америкосы специально для Патруля готовят 5.0 дизель

+1ВІДПОВІСТИ  

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація

Відгуки про Nissan Patrol

Павел
Украина, Киев
16.05.2008

Пересел я с Ford Explorer на Nissan Patrol и могу сказать, что не пожалел. Динамика, конечно, не та, но это единственный, если можно так сказать минус, зато – просторный салон, огромный багажник ... П читати відгук

Наталия
Украина, Одесса
09.03.2009

Престижная марка и модель, достаточное количество запчастей в автосалонах, основная механическая коробка передач плюс дополнительная (для плохих дорог и зимнего времени), дорого обходится постановка н читати відгук

Автобазар InfoCar.ua

Продаж б/у Nissan

Nissan Rogue 2014 Nissan Rogue 10700$ 2014