Mercedes S-Class W222: стоимость поддержания статуса

Розповісти друзям:

У нашій рубриці «ЧтоПотом» - Mercedes-Benz S-Class в кузові W222. Нагадаю, тут ми розповідаємо про автомобілі, які встигли намотати не один десяток тисяч кілометрів, розбираємося з нюансами їх змісту та вартістю, а також обслуговуванням і надійністю.

Mercedes S-Class W222 вид спередуMercedes S-Class W222 вид спереду

Вступ

Що може бути преміальні S-класу? Напевно, тільки новий S-клас! При всій повазі до любителів автомобілів групи VAG і шанувальникам BMW тільки презентацію S-ки чекають з трепетом і турботою практично всі, хто цікавиться автомобільним світом. Ця модель завжди була на крок попереду. Такої кількості інновацій та трендів не було ні в одному автомобілі в історії. Навіть презентація Bentley Continental Flying Spur або BMW 7 Series проходить без зайвого галасу, тоді як навколо S-класу завжди ажіотаж, який обов'язково супроводжується критикою поряд з оваціями. Цар звірів в автомобільному світі - зовсім не Peugeot, а саме S-клас. І навіть не важливо, про яке поколінні йдеться.

У різних генераціях Mercedes на своїх S-класах вводив системи, які пізніше повсюдно почали використовуватися на інших автомобілях. ABS і ESP, подушки безпеки, ксенон в фарах і паркувальні датчики вперше масово використовувалися саме на моделях зі Штутгарта.

Mercedes S-Class W222 фараMercedes S-Class W222 фара

S-клас - флагман модельного ряду Mercedes - знайшов колосальну популярність на території пострадянського простору. Скріпи - скріпами (адже назва моделі походить від німецького «sonderklasse», тобто «особливий клас»), а зірка з трьома променями на капоті - краще, ніж олень. Так повелося ще з відносно масової появи W140 на наших дорогах. Але тоді під капотом у Mercedes частенько знаходилися V-подібні мотори з дванадцятьма циліндрами. Сьогодні ж у нас - протилежний варіант.

Лінь читати? Дивіться відео-тест Б / У Mercedes S-Class (W222):

Зовнішність

За легендою, тестовий Mercedes-Benz 2014 року випуску з Німеччини пригнали три роки тому, де він відкатав не так вже й багато. Сьогодні на одометрі седана - 150 тис. Км.

Mercedes S-Class W222 вид збокуMercedes S-Class W222 вид збоку

Любителі бренду, котрі розуміються на моделі, можуть здивуватися, адже з точки зору зовнішнього оформлення перед нами - рестайлінговая версія, а вона вийшла в світ в 2017 році. Вся справа в тому, що автомобіль пройшов «апгрейд» вже тут, в Україні.

Таке косметична зміна коштує досить недешево. Якщо використовувати оригінальні деталі, вартість поновлення може переступити 20 тис. Доларів. З іншого боку, завжди можна пошукати рішення у сторонніх виробників, що буде в рази дешевше (наприклад, з оптикою, але без колісних дисків пакет можна знайти за 5 тис. Доларів). Чи потрібно таке «омолодження»? Питання спірне, адже ціна цього пакета оновлень буде падати ще швидше, ніж вартість самого автомобіля. Тобто дуже швидко.

Mercedes S-Class W222 вид ззадуMercedes S-Class W222 вид ззаду

Кузов в S-Class W222 складається з алюмінію, який не схильний до корозії. Та й товщина лаку, якій позаздрить будь-який Lexus, також додає безболісних років експлуатації. У нашому ж автомобілі тільки пристойно посічене дрібними камінчиками лобове скло видає чималий пробіг автомобіля.

Салон

Салон Mercedes-Benz S-класу - завжди справжня преміальність. Це достаток шкіряної і дерев'яної обробки, а кожен елемент, до якого торкаєшся, володіє по-справжньому високими тактильними властивостями. Безумовно, S-клас не може сприйматися звичайним автомобілем. Він створює непередаване відчуття затишку всередині, і не дивлячись на величезний салон, ти не губишся в його розмірах. Неймовірно зручні крісла начебто обволікають, а нависає передня панель створює непідробне відчуття захищеності.

Mercedes S-Class W222 салонMercedes S-Class W222 салон

Але якщо в салоні W140 безкомпромісну якість відчувалося в кожному елементі і кожної деталі, в нашій моделі цього відчуття вже немає. Наприклад, карта водійських дверей сильно прогинається всередину при натисканні, а центральний тунель і зовсім похитується і скрипить.

Кермо в нашому автомобілі - не штатний, а встановлений разом з оновленням екстер'єру. Мало того, що це «спортивний» елемент AMG, який контрастує з класичною дерев'яною обробкою (горіх), ще й алькантара на ньому встигла витертися, а половина кнопок і зовсім не працює. Наприклад, включити з керма круїз-контроль (у нас він звичайний, не адаптивний Distronic) не вийде, потрібно використовувати спеціальний важіль ліворуч, як в інших моделях бренду тих років.

Mercedes S-Class W222 мультимедійна системаMercedes S-Class W222 мультимедійна система

Комплектацію тестового S-Class багатою назвати не можна. Є підігрів і вентиляція сидінь, але масаж відсутня. Також тут немає проекції на лобове скло, немає камери нічного бачення, як немає і датчиків сліпих зон. Та й аудіосистема звучить прісно (мабуть, вона базова) - вже явно не так, як належить S-Class.

Завдяки тому, що це long-версія, передня панель тут обшита шкірою (зовні виглядає дорого). В автомобілі встановлені два традиційних великих дисплея, а мультимедійна система працює розторопно. Правда, логіка її роботи підвладна лише власникам даної марки. На мій погляд, «мультімедійкі» у BMW і Audi помітно краще.

Mercedes S-Class W222 пульт мультимедійної системиMercedes S-Class W222 пульт мультимедійної системи

Цікава деталь. Під правою рукою на центральній консолі розташований пульт управління цією самою мультимедійною системою. Кнопки на ньому сенсорні, тобто можна просто водити пальцем по клавішах, що призводить до переміщення покажчика по меню на дисплеї. Потрібно визнати, що цей пульт - річ абсолютно марна.

Задній ряд, незважаючи на відсутність більшості люксових опцій, все одно дарує спокій і комфорт. У нашому автомобілі є електричні регулювання, підігрів і вентиляція, а ще - можливість зрушити крісло переднього пасажира вперед (за умови, що водій вам «дозволить», розблокувавши цю функцію у себе на пульті блокування дзеркал). Масажу, холодильника і окремої зони кліматичної установки тут немає, як немає навіть сонцезахисних шторок (ні на бокових вікнах, ні на задньому склі).

Навіть у найдорожчій Toyota Camry буде більше опцій, ніж в цьому Mercedes-Benz. Але тепер такий преміум може вважатися якимось своєрідним трендом. Як в літаках, де з'явився клас «преміум-економ», коли місця для ніг трохи більше, але чай ви все одно можете замовити тільки один раз.

Mercedes S-Class W222 задній ряд сидіньMercedes S-Class W222 задній ряд сидінь

Досить мізерну комплектацію цього автомобіля можна пояснити його походженням. Вся справа в тому, що цей S-Class привезли з Європи, де такі автомобілі використовуються і в таксі, і для корпоративних парках, і в службах оренди. Тобто там, де велика кількість опцій - не головне. У нас же, як правило, такі Mercedes - це безкомпромісний ознака люкса. Тому найбільший відсоток проданих в Україні автомобілів - це відмінно «напаковані» S 500 з довгою базою і повним приводом. Цінник на такі автомобілі коливався від 140 до 150 тис. Доларів, але частенько доходив і до 180 тис.

Двигун

Підтвердженням моїх слів про fleet-походження тестового Mercedes є його двигун об'ємом всього 2.1 л. Ну кому прийде в голову взяти для особистого користування новий S-клас з дизельним 2.1? ..

Правда, силова установка тут все ж не класична, а гібридна. Повна назва моделі - S 300 BlueTEC Hybrid. Крім ДВС тут встановлено ще електромотор. Сам дизельний мотор - це агрегат сімейства ОМ 651, укомплектований двома турбінами. Варіацій цього мотора є маса, він видавав від 109 л. с. до 204 л. с. Саме останній показник - це наш випадок. Цей мотор цікавий тим, що максимальний крутний момент в 500 Нм він готовий видавати вже з 1800 об / хв.

Слід зазначити, що двигун цей став більш вимогливим до якості обслуговування в порівнянні з попередником OM 646. Тут і кваліфікація майстрів повинна бути вище, і якість масла і витратних матеріалів - на рівні. Наприклад, для заміни ланцюга ГРМ доведеться зняти двигун разом з коробкою передач, що однозначно обійдеться недешево. Крім того, ця процедура може спричинити за собою ще й заміну подушок, адже відбувається вона десь на 200 тис. Км пробігу.

Mercedes S-Class W222 двигунMercedes S-Class W222 двигун

Але в загальному цей мотор можна віднести до досить витривалим. Інша модифікація такого агрегату встановлюється на Mercedes-Benz Sprinter, а там пробіги набагато більш істотні. Без серйозних нарікань мотор OM 651 досить легко проходить 300 тис. Км. З іншого боку, чимало таких дизелів мали серйозні проблеми вже при пробігах до 200 тис.

Спеціаліст СТО «Will GooD Service»:

Вся справа в тому, що маслонасосів тут має складний алгоритм роботи, і його ресурс безпосередньо залежить від якості масла і регулярності його заміни. А через те, що конструктори прибрали з панелі приладів контрольну лампу тиску масла, дізнатися про поломку насосі може бути вже занадто пізно. В цьому випадку наслідком можуть бути як капітальний ремонт мотора (якщо він взагалі буде можливий), так і повна його заміна. Щоб уникнути цього, потрібно скоротити регламент обслуговування мотора до 7-8 тис. Км.

Інші мотори W222

Для багатьох власників сучасних BMW, Porsche, Mercedes і Audi справжнім кошмаром стала проблема з задираками в циліндрах. В основному це стосується бензинових большеоб'емная двигунів. І у випадку з W222 цього варто боятися, тому що капітальний ремонт бітурбомотор 4.7 (заводський індекс - М 278), наприклад, обійдеться в 4 тис. Доларів.

Основна причина - перегрів. До речі, багато хто вважає, що двигун М 278 - найбільш популярний саме в наших широтах - має чавунні гільзи з самого початку виробництва W222. Але це не так. Тільки в 2017 році інженери почали робити напилення з чавуну замість напилення зі сплаву алюмінію і кремнію (але гільз все одно немає і в помині). В результаті проблем стало менше, але вони все одно залишилися.

Mercedes S-Class W222 разгін до 100Mercedes S-Class W222 разгін до 100

Для появи задирок є дві причини, і як правило, йдуть вони в комплексі. Перша полягає в тому, що 4.7-літровий М 278 оснащений двома турбінами, які дуже добре гріють мотор. Особливо при агресивній їзді або тривалому русі на швидкостях понад 160 км / год, що явно не рідкість. Так ось, тут радіатор елементарно не здатний досить ефективно сприяти охолодженню двигуна. Він просто слабкий сам по собі, а крім того, його стільники можуть забиватися (і ви про це дізнатися ніяк не зможете). На BMW, наприклад, є навіть практика заміни радіатора на збільшений, адже там двигун-однокласник N63 має ті ж особливостями. Алюмінієвий блок (у обох моторів) також не додає витривалості.

Другий же причиною є рідкісна заміна масла. І справа тут навіть не в маслонасоса, як у ОМ 651. Згодом масло втрачає свої первинні властивості. А якщо додати сюди ще Мотогодини роботи на холостому, коли водій включав мотор, нагріваючи або охолоджуючи салон в очікуванні власника, то в підсумку через регламентні 15 тис. Пробігу навіть про 80% властивостей масла можна забути.

Під час серйозних навантажень швидкістю турбіни нагрівають мотор, масло не справляється зі своїм завданням, а в цей час ще й радіатор може працювати тільки в півсили. В результаті теплові зазори між поршнем і стінкою циліндра скорочуються, і покриття циліндрів в кращому випадку обростає подряпинами, а в гіршому власника може очікувати капремонт або заміна агрегату. І важливо розуміти, що така історія можлива вже з 15 тис. Км, тобто фактично на будь-якому пробігу.

Mercedes S-Class W222 поведінка на дорозіMercedes S-Class W222 поведінка на дорозі

Ми склали рейтинг надійності двигунів Mercedes-Benz S-Class W222. Саме з такими моторами цей автомобіль найчастіше зустрічається на наших дорогах.

Найгіршим виявився М 278, той, яким S 500 комплектується до 2017 року. Тут часто зустрічаються проблеми з перегрівом, що веде до дійсно дорогого ремонту.

Далі йде дизельний OM 642 S 350 BlueTEC, який в 2017 році був замінений 656-м мотором. Але проблеми з паливною системою нікуди не поділися.

І останнім у списку (тобто найнадійнішим) виявився бензиновий М 276 на седанах S 400 в різних модифікаціях. Цей мотор зустрічається і в 3.0-, і в 3.5-літровому виконанні, є модифікації з турбінами і без. Але головне, що цей мотор - гільзованний. І в цілому відрізняється високим ресурсом. Так що проблеми з задираками на таких двигунах на малих пробігах зустрічаються рідко. Потрібно просто більш уважно поставитися до автомобілів, які проїхали більше 200 тис. Км.

Гібридна установка з дизелем ОМ 651

Характерною особливістю 651-го двигуна є яскраво виражена дизельна вібрація, яка особливо діє на нерви в пробках. Причому ОМ 651 поводиться так «преміальної» не тільки в S-Class. Наприклад, в Mercedes-Benz GLE W166 c цієї силовою установкою вібрації відчуваються точно так же сильно. Як на мене, через такого ефекту цей мотор «морально» не підходить преміум і люкс-сегменту.

Ми заміряли розгін тестового автомобіля до перших 100 км / ч. Отриманий результат в 8.4 с (заявлений виробником - 7.6 с) - це не тільки заслуга ДВС, але ще і електромотора. І так, не дивлячись на крихітну батарею ємністю всього 0.8 кВт * год, його допомога при розгоні відчувається.

Але як би там не було, з таким часом розгону власнику саме такого S-Class тільки і залишається робити вигляд, ніби він нікуди не поспішає. І це буде правильним рішенням, тому що в русі S-Class сприймається по-іншому. Вібрації від двигуна пропадають, автомобіль веде себе зовсім вже плавно і вальяжно і нібито уповільнює ваші реакції. Сповільнюється і потік навколо. І ось тут починається насолоду від водіння. Так, і нехай скорострільністю коробка передач 7G-Tronic не відрізняється, але такі настройки цьому автомобілю, напевно, тільки на користь.

Mercedes S-Class W222 колесаMercedes S-Class W222 колеса

Спеціаліст СТО «Will GooD Service»:

В експлуатації автоматична коробка проблем не доставляє. Ця КПП довговічна і надійна, потрібно лише раз в 60 тис. Км (або частіше) оновлювати масло в агрегаті.

Приємно, що з таким поєднанням двигуна і коробки цей великий автомобіль споживає не більше 8 л / 100 км. Звичайно, ви розраховуєтесь за це динамікою. Але S-клас не створений для гонок, а в своєму розпорядженні як раз до плавної і спокійній їзді.

Ходова

Але найприємніше в цьому автомобілі - підвіска. Пневматика дарує неймовірний комфорт. Тут Airmatic може працювати в двох режимах: Comfort і Sport. Правда, у другому режимі ніякого спорту не з'являється. Підвіска стає лише трохи більше зібраної, роблячи S-Class більше схожим на E-Сlass. Так що в цьому режимі ваш седан з надкомфортно яхти перетворюється в моторний катер. Але за все треба платити - обслуговування і ремонт підвіски обійдеться недешево.

Mercedes S-Class W222 кліренс без пневмопідвіскиMercedes S-Class W222 кліренс без пневмопідвіски

Спеціаліст СТО «Will GooD Service»:

Пневмопідвіска Mercedes в обслуговуванні дорожче, ніж у однокласників з BMW і Audi. Справа в тому, що пневмобаллонамі окремо не продається, тому стійку потрібно міняти в зборі. Ціна одного комплекту - 1600 доларів. Але якщо хочеться заощадити, то така можливість існує, якщо скористатися неоригінальні запчастини і послугою реставрації. В такому випадку ремонт однієї стійки обійдеться приблизно в 600 доларів.

Mercedes S-Class W222 ходоваMercedes S-Class W222 ходова

Компресор, який качає повітря, досить надійний, але тільки в тому випадку, якщо не забувати вчасно міняти фільтр на ньому. Багато на цій процедурі економлять, що загрожує виходом з ладу цілого агрегату.

В цілому ж ресурс пневмостоек дорівнює 100-150 тис. Км, потім вони починають вередувати.

Наприклад, в тестовому автомобілі проблеми вже почалися. На ходу підвіска працює без проблем, хоча іноді здається, що вона просто пропускає удари, причому трапляється це хаотично. Але справа навіть не в цьому. Здається, що кліренс тут вже менше нормального, і автомобіль іноді опускається нижче необхідного. І без того невеликий дорожній просвіт в 13 см поряд з 3.16-метрової колісною базою може створити певні проблеми. Іноді в режимі підйому кузова (включається кнопкою на центральному тунелі) автомобіль не відгукується на команди. Але зате коли пневмопідвіска все ж оживає, ви хоча б тимчасово можете збільшити кліренс до цілком приємних 17 см.

Mercedes S-Class W222 кліренс з пневмопідвіскоюMercedes S-Class W222 кліренс з пневмопідвіскою

S-клас більше підходить для хороших доріг. Тому що шумоізоляція настільки хороша, що в підсумку ви чуєте все, що працює в підвісці не зовсім так, як повинно було б працювати. І це напружує. Всі скла в автомобілі подвійні, що ще більше доповнює картину чудової ізоляції від шуму на вулиці. Але зворотною стороною медалі є той факт, що будь-який дрібний скрип або цвіркун в салоні можуть звести з розуму.

Наш автомобіль оснащений найпростішої гальмівною системою з усіх доступних. Власне, цього і варто було очікувати, адже двигун тут - з найслабших. Але незважаючи на простоту гальмівної системи, працює вона дуже ефективно. З швидкості 100 км / год ми цей S-Class cмог зупинитися за 39.4 м. Що є гідним результатом.

Висновки

Не так вже й важливо, що 90% (а то і більше) людей, що сидять за водійським кріслом S-Class, є найнятими водіями. Отримувати задоволення від водіння S-Class не те щоб можна. Це робити дуже легко.

Але все ж купувати такий автомобіль коштує тільки в тому випадку, якщо ви - багата людина. Тестовий седан в досить простій комплектації і зі скромним мотором оцінений в 40 тис. Але переважна частина автомобілів з літерою «S» на наших дорогах оснащені бітурбірованним 4.7 (S 500). Новими вони коштували близько 150 тис. Доларів. Зараз вони з пробігом під 150 тис. Кілометрів коштують від 50 тис. Доларів. Але не забувайте, що в цих кілометрах приховані ще й десятки тисяч мотогодин, які накрутили водії, стоячи десь під будинком або офісом в очікуванні шефа.

Так що покупка S-класу з пробігом за 150 тис. Навряд чи є виправданою. А ось з пробігом до 100 тис. - вже інша розмова, але вартість таких екземплярів легко виходить за рамки 70 тис. Доларів.

Mercedes S-Class W222 задні ліхтаріMercedes S-Class W222 задні ліхтарі

Мерседес S-класу - це максимум, який можна отримати від автомобіля. І тут розмова не про якісь рекордні показники розгону або технологічності приводу. Mercedes нічого не потрібно доводити. І нехай останні BMW 7 Series і Audi A8 знаходяться десь поруч, але цар в цій зграї завжди один, і це саме S-Сlass.

І так, якщо б у мене була можливість купити S-клас, то я б нею не скористався. Тому що аж надто високою є вартість підтримки статусу.

Обсуждение тест-драйва S-Class

Андрюха-Херсон  

Та я и от 210го кузова с 4.3 не отказался бы, и содержать дешевле, но живых уже нету, наверное

ВІДПОВІСТИ  
forgiven  

Першими ABS на свої серійні авто почав ставити Форд на моделі «Скорпіо»...

ВІДПОВІСТИ  

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація

Відгуки про Mercedes S-Class

Алексей
Украина, Киев
08.03.2010

Автомобиль, который всегда стоил своих денег. В нем никогда ничего не ломается внезапно. Обалденно комфортный, вызывающий увжение на дороге, да ещё, и как ни странно, экономичный. Расход по трассе, ок читати відгук

Никита
Украина, Киев
08.08.2017

Решил написать отзыв, о машине на которой проездил неделю. Отзывов про такие авто мало, а интереса вызывает много. Многие знакомые, когда подъезжал на С-ке чуть ли в обморок не падали и все расспрашив читати відгук

Автобазар InfoCar.ua

Продаж б/у Mercedes S-Class

Mercedes S-Class 2020 Mercedes S-Class 79999$ 2020