Mercedes-Benz E-Class 300 de: электро-премиум

Розповісти друзям:

На тесті у нас рестайлінговий Mercedes-Benz E-Class W213. Так, модель отримала оновлену зовнішність, але у випадку з нашим автомобілем це далеко не найголовніше. Набагато важливіша силова установка - мабуть, одна з найперспективніших в гамі Е-Сlass - заряджає дизель-гібрид 300 de.

Mercedes-Benz E-Class W213 вид спередуMercedes-Benz E-Class W213 вид спереду

Дивно, що на цю технологію серйозну ставку зробили тільки в Mercedes-Benz. Так, у VAG була певна проблема з дизелями, але як щодо інших? Чому ми знаємо тільки про підключаються дизельних гібридах від Volvo і попередньому поколінні Peugeot 508 RXH, який і плагіном щось не був (і, може, добре, адже тоді б він був дорожче за всіх у класі)?

Лінь читати? Дивіться відео-тест гібридного Mercedes E-Calss W213:

Зовнішність

Оновлений E-Class виглядає підтягнутим і свіжішим. Зовнішній вигляд седана після модернізації вказує на те, що навіть в стримано-класичному стилі все ще є місце для польоту фантазії дизайнерів. І головною його рисою тут стала особливо добре вдала передня оптика з ефектним розчерком ДГЗ (який можна зустріти і на новому S-Class).

Mercedes-Benz E-Class W213 фари та бамперMercedes-Benz E-Class W213 фари та бампер

А ось задні ліхтарі, аналогічні за формою до фар A-Class (саме з нього і почалася історія нового погляду на оформлення седанів бренду), після рестайлінгу виглядають набагато простіше, ніж раніше. Попередні задні ліхтарі, описуючи які, маркетологи бренду використовували слово stardust (c англ. «Зоряний пил»), виглядали просто чудово! Вони наводили на думку, що кожному елементу автомобіля приділяється особлива увага. У чому, власне, і криється відчуття преміальності.

Mercedes-Benz E-Class W213 задні ліхтаріMercedes-Benz E-Class W213 задні ліхтарі

Зараз же задня оптика виглядає занадто просто. Та й вигляд її здається рішенням, спрямованим на ... азіатський ринок. Так що можна було б припустити, що перед нами загравання з активно зростаючим попитом з Піднебесної. Але це припущення руйнується про сухі цифри: в 2019 році в Китаї було продано 150 тис. E-Class, а в Європі - більше півмільйона.

Mercedes-Benz E-Class W213 вид збокуMercedes-Benz E-Class W213 вид збоку

Тестовий автомобіль виконаний в досить простий версії Avantgarde, але, незважаючи на це, виглядає він все одно ошатно. Дорожчі версії відрізняються іншими гратами і дисками. Тут же встановлено колісні диски 18-го розміру (при цьому в базовій версії пропонуються 17-дюймові). Але в цілому навіть в цьому виконанні автомобіль виглядає стримано і зі смаком.

Силова установка

Так, в лінійці E-Class залишаються версії AMG 53 і AMG 63 S з рядною «шісткою» і V-подібною «вісімкою» відповідно. Вони стоять на окрему розмову, та й розкрити потенціал тих моторів - завдання не з простих.

Навпаки ж варто наша версія, хоча її потенціал полягає не в видатних динамічних характеристиках (втім, і тут вони дійсно вражають), а у виключній ефективності дизель-гібридної системи. Mercedes-Benz E-Class 300 de повинен бути одним із самих економічних гібридів в цьому класі на нашому ринку. По крайней мере, на папері: виробник заявляє про витрату в 1.6 л / 100 км. І цей показник ми обов'язково перевіримо.

Mercedes-Benz E-Class W213 двигунMercedes-Benz E-Class W213 двигун

Під капотом у 300 de знаходиться добре відомий двигун OM 654, який в лінійці моторів Mercedes-Benz замінив 651-й мотор, добре відомий за моделями С-Сlass 220 d або GLE 250 d. ОМ 654 має в своєму розпорядженні об'ємом 2.0 л, але існує також його версія з меншим обсягом - 1.6 л.

У порівнянні з попередником мотор став легше і екологічніше (але економічніше чи що?). Тут встановлено спеціальний фільтр сажі для гібридних авто, який прогрівається швидше. Доповненням до нього є інша програма керування силовою установкою - зі спеціальним режимом запису, коли електромотор додатково навантажує двигун для прискорення процесу.

Mercedes-Benz E-Class W213 розташування батареїMercedes-Benz E-Class W213 розташування батареї

Цей дизельний агрегат з'явився в 2016 році і встановлювався на седани C- і E-Сlass в модифікаціях 200 d, 220 d, 300 d (в різних версіях форсування). У нашому випадку ДВС доповнено ще й електродвигуном. Ця система подібна до тієї, що встановлювалася на Mercedes S-class в (W222), але відмінності все ж є, і відмінності суттєві.

Синхронний електродвигун, розроблений спільно з компанією Bosch, є безальтернативним для всієї лінійки плагін-гібридів після 2016 року. Він видає 122 л. с. і 440 Нм крутного моменту. Батарею ємністю 13.5 кВт * год розмістили в багажнику, але виглядає це незграбно: в багажнику з'явилася величезна сходинка, яка «з'їдає» близько 140 л корисного простору. У підсумку в сам багажник тепер можна помістити хіба що пару валіз, а функція складання секцій спинки заднього дивана (все ще доступна) викликає лише посмішку. Та й під фальшпідлогою немає запасного колеса - тільки ремкомплект в неглибокій ніші.

Mercedes-Benz E-Class W213 багажникMercedes-Benz E-Class W213 багажник

Такі особливості реалізації гібридної установки є свідченням того, що Mercedes-Benz перевзувалися в стрибку, усвідомивши, що і в цьому - 213-м - кузові їм все ж таки доведеться робити гібридні модифікації. З іншого боку, аргументом на користь саме такого розташування батареї є оптимізація розваговки по осях, а також запас місця для деформації кузова в разі ДТП з ударом ззаду.

Батареї для Mercedes-Benz виробляє дочірня компанія, при цьому елементи використовуються китайські. Ємність її, повторюся, дорівнює 13.5 кВт * год, і саме вона живить електромотор. При віддачі 2.0-літрового дизеля в 194 л. с. і 400 Нм сумарні потужність і крутний момент гібридну силову установку рівні 306 л. с. і 700 Нм! Вражаючі показники. Але як вони реалізуються на ходу?

Продуктивність і економія

Динаміка розгону до перших 100 км / год - 5.76 с! Реакція «з однієї педалі» блискавична, і цей E-Class буквально вистрілює вперед. Варто відзначити, що якби не відмінно налагоджена система повного приводу 4Matic, реалізувати сили і ньютон-метри було б практично неможливо.

Mercedes-Benz E-Class W213 розгін до 100Mercedes-Benz E-Class W213 розгін до 100

І нехай розгін при розрядженою батареї вже трохи менше видатний, але різниця не дуже вже й суттєва: до 100 км / год седан розганяється за 6.1 с. Це дуже хороший результат, про який ще десять років тому можна було лише мріяти (особливо в контексті 2.0-літрового мотора).

Звичайно ж, розганяти автомобіль дизельному двигуну допомагає електромотор. Він тут інтегрований в гідромеханічну АКПП. Сама коробка тут комбінована. За основу взято класичний для бренду 9G-Tronic з гидротрансформатором, який залишили для більшої м'якості перемикання. Потім в схемі встановлений електромотор, а за ним - «мокре» зчеплення. Працює вузол злагоджено: ви не помічаєте, як відбувається перемикання між режимами, в які моменти двигуну допомагає електромотор, а в які відбувається рекуперація енергії, причому з усіх чотирьох коліс (ніж в Mercedes-Benz дуже пишаються).

Mercedes-Benz E-Class W213 коробка АКППMercedes-Benz E-Class W213 коробка АКПП

Як щодо ефективності? Давайте порівнювати. Гібридна система, встановлена ??в Toyota Camry, при вмілій їзді дозволяє економити до 3.5-4 л / 100 км (в порівнянні з ДВС-ної версією). Тут же при повністю розрядженою батареї в місті витрата виходить близько 6-7 л / 100 км, що тільки на 2 л / 100 км менше в порівнянні зі звичайним дизельним E-Class. Так що виходить, що в звичайному гібридному вигляді ця версія не так вже й економічна. Але не варто забувати, що у нас все ж plug-in hybrid.

Mercedes-Benz E-Class W213 витрата паливаMercedes-Benz E-Class W213 витрата палива

Очевидний плюс такої системи - це вражаюче прискорення. Причому настільки вражаюче, що на ходу цей Mercedes-Benz зовсім не сприймається седаном з 2.0-літровим ДВС під капотом. Крім того, на ньому можна здорово заощаджувати в пробках. Гібридна система тут за змістом своєї роботи дуже схожа на технологію, яка застосовується в гібридному Peugeot 3008, ось тільки в Mercedes-Benz працює вона більш логічно. Наприклад, в міських пробках вона, на відміну від Peugeot, набагато охочіше дозволяє рухатися на електротязі з заглушеним мотором.

Mercedes-Benz E-Class W213 поведінка на дорозіMercedes-Benz E-Class W213 поведінка на дорозі

Mercedes-Benz E-Class W213 поведінку на дорозі

Але в чому гібриди Toyota (а я наводжу приклад саме цього бренду тому, що ці японські автомобілі та є найпоширенішими гібридами на нашому ринку) програють Mercedes-Benz в одні ворота, так це в запасі ходу власне на електриці. Адже головною особливістю plug-in hybrid є можливість заповнювати заряд від розетки або терміналу.

Mercedes-Benz E-Class W213 порт зарядкиMercedes-Benz E-Class W213 порт зарядки

На Mercedes-Benz E-Class 300 de ви можете добиратися, наприклад, до роботи тільки на електротязі. Запас ходу на електротязі, виміряний по циклу NEDC, становить 54 км, по циклу WLTP - 46-49 км. Але я рекомендую орієнтувати на показник в 30-35 км - саме стільки у мене вийшло проїхати на електротязі по Києву.

Цього запасу може цілком вистачати для щоденної їзди, особливо якщо ви живете десь недалеко від центру. Заряджається батарея від побутової розетки за 5 годин. Якщо використовувати фірмовим Wallbox, процес займає півтори години. Автомобіль здатний приймати на борт до 7.4 кВт * год.

Mercedes-Benz E-Class W213 в дріфтіMercedes-Benz E-Class W213 в дріфті

Варто розуміти, що цей автомобіль не є еталоном в плані економії. Але чим 300 de є, так це правильним стратегічним кроком в сторону електрифікації автотранспорту. Компанія Mercedes-Benz пообіцяла, що до 2022 року кожна модель в лінійці буде мати або гібридну версію, або електричну. Так що даний E-Class - чергова якісна щабель в цьому напрямку.

Салон

А взагалі «якість» і «Mercedes» - це найчастіше слова-синоніми. Салон тестового Е-Сlass є тому підтвердженням: в ньому, як і раніше, все добре. Нового ви побачите тут зовсім мало. А ось нового, яке краще за попереднє - і того менше.

Mercedes-Benz E-Class W213 панель приладів і мультимедіаMercedes-Benz E-Class W213 панель приладів і мультимедіа

Наприклад, симпатичний новий кермо мені сподобався, а ось розсип сенсорних кнопок на ньому вимагає звикання: вони дрібні, і до багатьох з них потрібно тягнутися. Так що користуватися ними, не відриваючись від дороги, як на мене, складно.

Раніше управляти мультимедійною системою можна було шайбою, яка, здається, влаштовувала більшість власників таких автомобілів. Тепер же її місце зайняв тачпад, до якого знову доведеться звикати. Так, цей тачпад з чітким Тактильна налаштований краще, ніж, наприклад, в Lexus. Але навіщо потрібно було міняти шайбу? ..

Mercedes-Benz E-Class W213 сидінняMercedes-Benz E-Class W213 сидіння

Неймовірно барвиста система MBUX (Mercedes-Benz User Experience) грішить нелогічними меню. І поки перегортаєш меню її вкладок, сидячи в зупиненому авто, створюється враження, що в цій системі все зрозуміло, все потрібне - на своїх місцях, і користуватися нею навіть досить зручно. Але після початку руху навіть простий пошук радіостанції перетворюється в танець з бубном: меню, підменю, помилкові натискання ... Втім, альтернативою тачпаду є сенсорний дисплей і голосові команди.

Незважаючи на суперсучасну силову установку, цілком звичайних опцій в нашій комплектації немає. Наприклад, обігрів керма тут відсутня, зате є електропривод рульової колонки. Шкіра на сидіннях цілком звичайна, але самі крісла обігріваються, є і вентиляція. Передня панель не обтягнута шкірою. Аудіосистема досить проста, але якість звуку, як і раніше, за мірками базової системи дуже навіть приємне. Також є багатобарвна підсвічування салону, колір якої змінюється в залежності від змін температури на «кліматі» (правда, світить вона нерівномірно). Та й бездротова зарядка для смартфона теж в наявності.

Комусь може здатися, що я чіпляюся, але ж з відмінників і попит вищий. Радує, що тут нічого не скрипить (як в деяких моделях Audi), немає і здешевлення на кнопках (як це зустрічається у BMW). Тут у всьому відчувається добротність Mercedes-Benz, виключення складають лише нюанси, половина з яких - смаківщина.

Mercedes-Benz E-Class W213 підсвічування салонуMercedes-Benz E-Class W213 підсвічування салону

Відсутні в нашій комплектації і адаптивний круїз-контроль, і система утримання в смузі. Але зате є не менше корисна опція, що дозволяє вам тримати дистанцію до автомобіля попереду. 300 de самостійно (і при цьому м'яко і плавно) зупиниться, коли зафіксує критичне зменшення дистанції між авто. У тісному мегаполісі така опція робить керування автомобілем значно простіше. Головне - не звикнути.

Драйв

Шумоізоляція в Е-Class просто приголомшлива. Набагато краще, ніж в протестованої мною півроку тому Audi A6. Але ось за критерієм плавності ходу Mercedes-Benz все ж програє. Вся справа в тому, що у Audi була встановлена ??пневмопідвіска, тоді як тут - проста пружинна підвіска Agility Control з системою виборчого демпфірування (Selective damping system). Хоча за комфорт можна не турбуватися - з цим тут як і раніше все в повному порядку. Плавність ходу висока, курсова стійкість теж хороша. Так, м'якість пневматичної підвіски може подарувати тільки пневматична підвіска, але суттєва різниця буде відчуватися лише на великих нерівностях і бруківці. В інших же випадках в салоні тестового Mercedes-Benz панують комфорт і тиша.

Mercedes-Benz E-Class W213 кліренсMercedes-Benz E-Class W213 кліренс

Кліренсу в 13 см на перший погляд може здатися недостатньо. Але для представницького седана це досить непоганий результат. До того ж звіси тут досить короткі - целее будуть.

Висновки

Ціна на Mercedes-Benz 300 de стартує з 63 тис. Доларів (на момент написання тесту - InfoCar.ua) Звичайно ж, це не мало, але за технологічність потрібно платити. До слова, бензиновий плагін-гібрид з індексом «300 e» коштує на три тисячі доларів дешевше. Схема роботи гібридної системи там ідентична, відмінність полягає тільки в ДВС.

Оновлений Mercedes-Benz E-Class хороший, як і раніше. Він витриманий, продуманий і спокійний. Безумовно, при необхідності він легко може показати зуби, але ніхто не буде змушувати його це робити. Якщо ви шанувальник бренду, то цей автомобіль точно вас не розчарує.

Mercedes-Benz E-Class W213 вид ззадуMercedes-Benz E-Class W213 вид ззаду

Чи виправдана покупка саме дизельного плагін-гібрида? Тут не все однозначно. Якщо ви будете заряджати його кожен день, то на малих пробігах можна домогтися і нульового витрати палива. Якщо ви проїжджаєте близько 100 км в день, то отримувати приємний показник середньої витрати в 4 л / 100 км не складе труднощів.

Але ж E-Class 300 de - це історія не про економію. Це розмова про приголомшливу динаміку і про все тієї ж горезвісної плавності ходу Mercedes-Benz і його збалансованості, які припорошені тепер останніми технологічними вишукуваннями.

Обсуждение тест-драйва E-Class

Iwan_  

Цікаво дізнатися, хто це так "бездоганно" володіє українською Мовою? Цю статтю хоч перевіряли на помилки чи ні?

-1ВІДПОВІСТИ  

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація

Відгуки про Mercedes E-Class

Петр
Украина, Харьков
24.01.2009

на первый взгляд авто с таким объемом должна потреблять много бензина, но на самом деле при степенной езде по трасс расход - 8 литров на сотню а по городу до 10 литров и это 92-го бенза читати відгук

Александр
Украина, Донецк
10.11.2009

Ездею на данном автомобиле не долгое время. Автомобиль отличается комфортностью, плавностью езды, явно не для гонок, для людей, которые никуда и никогда не спешет. автомат коробка не дает такой динами читати відгук

Автобазар InfoCar.ua

Продаж б/у Mercedes E-Class

Mercedes E-Class 2018 Mercedes E-Class 23900$ 2018