Mazda CX-9: з чим приїхали у 2023 рік?
Вперше я зустрів великий кросовер Mazda CX-9 ще у 2018 році; потім прийшов час для автомобіля Mazda CX-9 2020 року. І ось тепер - нова зустріч. Кардинальні зміни чи просто нова порція оновлень? З чим автомобіль Mazda CX-9 зустрічає 2023 рік? Зараз я розповім вам все детально - у форматі «Топ 5 питань та відповідей».
Я бачу знайомий дизайн, але як упізнати новинку?
Лише за кількома деталями. Але якщо знаєте, де шукати - то ви миттєво ідентифікуєте оновлену версію Mazda CX-9, яка й стала героєм цієї статті.
Перш за все, ми говоримо про решітку радіатора: змінились горизонтальні смужки, вони мають сірий-сріблястий колір й невеликі риски. А між смужками тепер встановлено плаский логотип Mazda: нарешті, кросовер Mazda CX-9 отримав адаптивний круїз-контроль! Також змінились колісні диски - як і раніше, вони 20-дюймові; але тепер вже виконані у новому дизайні.
Загалом, зовнішній вигляд автомобіля знайомий: дивно, як кросовер Mazda CX-9 вміє виглядати одночасно великим та «легким». Оновлення зовнішності мінімальні, але помітні: решітка радіатора, плоский логотип, нові колісні диски.
Чи є в салоні якісь зміни?
Аналогічно до зовнішності - зміни є; але потрібно знати, де шукати. Наприклад, ви можете подивитися на сидіння: тепер використана прошивка «ромб» для коричневої шкіри, яка вперше з'явилась ще у 2020 році. Аналогічно, як і вентиляція сидінь або панель приладів з кольоровим дисплеєм. Проте ще один дисплей, який відповідає за управління мультимедійною системою, став більше.
Правда, лише на символічні 0,2 дюйма - тепер встановлено 9,2-дюймовий дисплей зі звичайним меню Mazda (як на Mazda6 або CX-5; нову систему від Mazda3 та Mazda CX-30 «не завезли»). Але «завезли» круговий огляд та бездротову зарядку.
Все інше знайоме. Хороший запас простору попереду і ззаду; навіть з урахуванням невеличких зауважень: попереду трохи заважає центральна консоль, а позаду хочеться ще більше відсунути диван. Але все ж кросовер Mazda CX-9 повністю виправдовує власну 5-метрову довжину з точки зору простору.
Включаючи простів третього ряду, де можуть розміститись підлітки або тендітні дорослі. Ще й залишається який-ніякий багажник. До речі, з гачками для пакетів, нішами під дрібні речі, електрифікованою кришкою.
Зміни в салоні на рівні дрібниць: новий декор та трохи збільшений дисплей (зараз 9,2 дюйма). В іншому - все, як і було раніше: гарне оздоблення, запас простору, можливість регулювати задні сидіння, складаний третій ряд, продуманий багажник.
А як щодо техніки автомобіля? І як він йде?
Ось що, а техніка взагалі не змінилася. Цей кросовер від початку був побудований за традиційною «легковою» схемою: несучий кузов, незалежні підвіски всіх коліс, поперечне встановлення бензинового двигуна. До речі, порівняно невеликого двигуна - лише 2,5-літрова «четвірка» з турбіною; мотор пропонує 231 к.с. та 420 Нм.
На перший погляд, заявлених параметрів недостатньо для такого великого кросовера. Й обіцяне прискорення до «сотні» за 8,6 секунди (раніше перевіряв та підтвердив) не особливо вражають. Але у випадку моделі Mazda CX-9 не тільки та не стільки важливі числа, наскільки важливі відчуття.
Тому, що кросовер Mazda CX-9 спокійно стартує з місця, але дуже активно прискорюється під час руху, коли турбіна задуває, вивільняючи всі 420 Нм крутного моменту. Тому, що кросовер Mazda CX-9 наче вміє «скинути» 500 кг та заїхати в поворот так, що й більш сучасним конкурентам заздрісно: оптимальна важкість та «чистота» керма, швидкі реакції та невеликі крени кузова, мінімум зносів/заносів.
А ще тому, що кросовер Mazda CX-9 не перетворюється на каменедробильний верстат, він їде напрочуд комфортно. Великі колеса просто не помічають дрібних нерівностей, а на більших ямах чудово себе проявляють пружини/амортизатори та величезна колісна база. Нарешті, у розмові про комфорт я відзначу й гарну тишу всередині.
Несучий кузов, турбодвигун, традиційний «автомат», повний привод. Автомобіль не змінився в своїй конструкції - враження від руху теж не змінилися. Двигун дозволяє вам повільно і плавно їздити на «низах», але також пропонує чудову тягу на середніх обертах та готовність «крутитись на верхах». Традиційна шестиступенева АКПШ знає свою роботу ідеально - перемикається швидко та непомітно. Також передбачено SPORT-режим, в якому «автомат» затягує з перемиканням вище. Плюс хороший баланс керованості та комфорту. Отже: враження не змінилися. Як і споживання палива: у місті стабільно 12-13 літрів (мінімум біло 11, максимум було 15); На шосе в межах 80-130 км/год споживання палива змінюється в межах 7-9 літрів на 100 км шляху.
Отже: купувати чи ні?
Почну здалеку. П'ять років тому автомобіль Mazda CX-9 приємно здивував сукупністю якостей, які відзначав вище. Однак час летить вперед, а конкуренти не сплять. Наприклад, кросовер Toyota Highlander повністю змінив покоління, а потім також додав гібридну версію. На фоні кардинальних змін, невеликих оновлень вже мало - потрібна абсолютно нова модель. Наприклад, я дуже хотів побачити в Україні новинку Mazda CX-90…
Або потрібно знизити ціну на вже наявні автомобілі - ось саме те, що робить Mazda! Зрештою, всі основні переваги автомобіля Mazda CX-9 зберігаються в будь-якій його версіях: просторий салон, потужний двигун, повний привод, «драйвовий» характер, гарне оснащення. Але зараз до цього додано вигідну ціну - в початковій комплектації, або розширений перелік сучасного обладнання - в максимальній версії.
Крім того, додайте факт наявності автомобілів на складах: прийшов до салону, вибрав один із двох варіантів, заплатив - забрав та поїхав. Швидкість дуже важлива тепер. Таким чином, кросовер Mazda CX-9 все також намагається бути привабливим в очах клієнтів - й це знову обіцяє йому шанси на хороші продажі.
-
"Девятка" для семерых
Современные вседорожники от Mazda, модели СХ-7 и СХ-9, были представлены с интервалом менее чем полгода: первый показали в Париже (осень 2006 г.), а второй – в Детройте (январь 2007). «Девятку» решили осветить для вас в ...
Тест-драйв -
Впечатляет!
Вначале было слово – то самое, которое потом стало заголовком. Его произнес мой хороший знакомый, дипломированный врач и успешный психоаналитик. Произнес сразу, лишь мельком взглянув на массивные телеса «девятки». ...
MN -
Америка России…
«Мазду СХ-9» делали для заокеанского рынка, в Европу ее поставлять не планируют. А в нашей стране, как известно, тяга к большим вседорожникам сильна, и покупают их чаще не по необходимости, а имиджа ради. Размер тут как ...
За рулем
Відгуки про Mazda CX-9

Украина, Харьков
22.11.2013
Добрый день! Вот и я решил написать отзыв об автомобиле мазда сх9 2009 год выпуска. Купил в 2012 году, машине получилось 3 года. Эксплуатирую ровно год! Не много истории владения автомобилями. For читати відгук

Россия, Ярославль
16.10.2018
Решил оставить отзыв по новой любимице, может кому пригодится, ибо сам почитываю иногда отзывы. Сначала немного лирики - расскажу о критериях выбора, самой покупке, ну и сам отзыв, собственно. читати відгук