Hyundai Santa Fe: принципиально новый уровень

Розповісти друзям:

Майже три роки тому нам презентували Santa Fe четвертого покоління (заводський індекс ТМ). Частина публіки обуреним тоном прокоментувала, що дизайн здерли у Jeep, Citroen і інших, інша ж частина не поскупилася на захоплені вигуки про те, що корейці ростуть у всіх відносинах і заглядають в преміум. І тільки самі корейці сказали: Спокійно. Ви нічого не розумієте в нашій філософії. Нам по-іншому зараз не можна. Потрібно терміново підтягнути всі хвости, і почнемо ми саме з Santa Fe.

Як на мене, саме з виходом рестайлінгової версії Santa Fe південнокорейський бренд перейшов на якісно інший рівень сприйняття. Безумовно, у Hyundai і раніше були дорогі автомобілі, якими вони намагалися складати деяку конкуренцію німецькому преміум-сегменту. Але будемо дивитися правді в очі: навіть в Кореї їх купували здебільшого через любов до свого виробнику та з-за ціни. Але все це було лише підготовкою до запуску Genesis.

Лінь читати? Дивіться відео-тест Hyundai Santa Fe:

Минуло три роки, і до нас приїхав рестайлінговий автомобіль, який, на думку виробника, простіше назвати новим, ніж оновленим. У нього маса змін всередині: як з технічного боку, так і з візуальної. Але головне, що в ньому добре відчувається цей якісно новий рівень.

Зовнішність

Чи став новий Santa Fe виглядати краще? Точно можна сказати, що він виглядає сучасніше. Головна оптика тепер набагато більш елегантна, а вертикальні розчерки ДГЗ є претензією на власний стиль. Так, заховані в ходових вогнях поворотники вже давно можна зустріти і на інших моделях (якби це був Peugeot, то помаранчевим світилася б вся вертикаль), але від цього малюнок фар не стає менш автентичним.

До того ж власне покажчики поворотів знаходяться на більш адекватної висоті, та й ближнє світло переїхав вище, що також не може не радувати. От якби і задні поворотники перемістили в блоки ліхтарів, було б ще краще. Але не все відразу. Зате ззаду замість звичайних лампочок тепер використовуються діоди.

Повертаючись до головній оптиці, скажу, що мені дуже подобається поява у автомобіля зіниць: вважаю, що вписати туди букви Т - хороша затія. Шкода тільки, що у всієї лінійки моделей бренду тепер абсолютно різний зовнішній стиль. Тобто решітки схожі, але всі інші елементи істотно відрізняються. З іншого боку, і принцип масштабування, що сповідували концерном Volkwagen Group, теж імпонує не всім.

Що ж стосується інших відмінностей, не впевнений, що на них варто акцентувати увагу. Так, вони є, але криються вони в деталях. Якщо ж говорити про загальні враження, то саме в нашому випадку Santa Fe сприйматися як величезний майже білий (наживо колір виглядає дуже навіть непогано) холодильник з фарбованими накладками на арки. Раніше такої опції не було. Це додатковий пакет, який у нас називається Special Edition (в інших країнах - Сalligraphy), і він однозначно додає автомобілю більш дорогий вид. Особливо з урахуванням 20-дюймових колісних дисків.

{ALBUM: album}

Також дорогого коштує можливість використовувати функцію Smart Park. У разі, якщо хтось вже дуже близько поставив автомобіль поряд з Santa Fe, не обов'язково відкривати двері і, звиваючись, втискуватися за кермо. Натомість можна просто натиснути на відповідну кнопку на ключі, яка дозволяє запустити автомобіль і управляти його рухом на мінімальній швидкості. У разі, якщо на шляху кросовера зустрічається перешкода (распознаваемое паркувальними датчиками), він тут же зупиняється.

Але це все обгортка, а як щодо технічної складової? За зовнішніми габаритами цей Santa Fe від дорестайлинговой версії відрізняється мінімально. За твердженням виробника, у нього інша платформа. Насправді ж платформа доопрацьована і оновлена. Колісна база тут залишилася колишньою (2765 мм), але при цьому перероблена конструкція підрамників, а деякі сталеві елементи замінені на алюмінієві. Для збільшення жорсткості кузова на кручення ширше застосована гаряче штампування, що спричинило за собою зниження вібрацій і шуму. А ще поліпшення в структурі кузова повинні позитивно позначитися на керованості (але про це ми поговоримо трохи пізніше). Також тут встановлено інші амортизатори і навіть гальмівні диски трохи більшого розміру.

Не останньою причиною змін, які пережив Santa Fe, є можливість інтеграції сюди гібридної силової установки.

Хоча основні зримі огляду криються все ж всередині.

Салон

Якщо про салон дорестайлингового Santa Fe можна було сказати, що це свіжо, то свіжо це було по-корейськи. Не обійшлося без дешевих матеріалів (причому не на другорядних місцях), та й загальна архітектура передньої панелі нагадувала салон у Mazda.

У салоні ж рестайлінгової моделі оновлень безліч. Так, форми залишилися колишніми, але тепер все це виглядає набагато дорожче, набагато багатше, а головне - користуватися доступними функціями стало набагато зручніше. Боже, дякую за фізичні кнопки на центральній консолі! Так, їх дуже багато, але вони ж і згруповані адекватно - є поділ на умовний блок мультимедіа і блок кліматичної установки.

Було б непогано, щоб тут був присутній окремий дисплейчик з температурою, як у того ж Palisade (тут же зміна температури відображається на центральному дисплеї) Але ж Palisade і коштує дорожче, так що все логічно. У будь-якому випадку консоль з кнопками тут є відмінним рішенням.

Безглуздо на ній виглядає хіба що шайба. Будемо чесні: для кого вона? Ні, я не кажу, що вона незручна: тут є кілька режимів їзди і навіть вибір режимів для бездоріжжя. Але 99% часу ви ж все одно будете пересуватися в режимі Comfort (і про це ми теж ще поговоримо). Тому, будь моя воля, шайбу цю я прибрав. Хоча виглядає вона добре - виключно як елемент оформлення.

{ALBUM: album1}

Чи не втомлюся повторювати, що ідея консолі підглянена у Audi A8 середини нульових. І вона дійсно зручна. Під нею є ніша для досить габаритних речей, а власне на консолі - два підстаканники і бездротова зарядка. Вертикальна, що також зручно. Телефон не займає простір, він не бовтається (потрібно лише переконатися, що пластик зарядки його не дряпає).

Але що є самим несподіваним тут (і самим захоплюючим), так це матеріал, з якого панель виконана. Алюміній! Навіть в Genesis такого немає, а тут - в непреміального бренд - є. Хтось, що приймає там рішення за матеріалами, явно не дружить з головою. Хоча це грає на руку позитивному сприйняттю Santa Fe.

Тактильні відчуття від цієї деталі дуже приємні. І так - майже всюди. Але тільки майже. Як можна було разом з алюмінієм, разом з обшили кожзамом частиною передньої панелі, разом з непоганими матеріалами в інших місцях (які, до речі, вельми приємні на дотик) ... майже що на самому видному місці вліпити жорсткий блискучий пластик? Йдеться про дверних картах. І добре жорсткий. Але блискучий навіщо?

І нехай комусь це здасться незначним, я ж вважаю це ненормальним. Гаразд у Tucson на тому ж місці зустрічаються жорсткі матеріали, але Tucson адже і класом щось нижче. Тут же, в комплектації c пакетом Special Edition, де є кожзам з рядком на передній панелі, чорний стелю в Алькантара, шкіра Nappa на сидіннях (на зручних сидіннях з можливістю збільшити подушку, з вентиляцією), цифрова приладова панель (як в Elantra і Tucson ) і хороша мультимедійна система, допустити таку безглузду помилку! ..

Навряд чи мене вийде звинуватити особливої ??любові до корейських автомобілів, але я повинен визнати, що цей салон сприймається дуже приємним. Можливо, він не виглядає вкрай сучасно. Можливо, вас більше приваблює технологічна геометричність Peugeot 3008 або, навпаки, простота Skoda Kodiaq. Але якщо вам все ж подобається зовнішній вигляд салону Santa Fe, повірте, якість виконання вас не розчарує (ну, якщо не враховувати блискучих острівців на картах дверей).

Другий ряд і багажник

Двері закриваються з глухим звуком і приємною вагою. Хоча і на попередньому Santa Fe було так само. Та й ззаду все так само нагадує дорестайлинговую модель. Але виробник рапортує про збільшення простору для ніг і по висоті. Хоча я б сказав, що як було, так і залишилося. Місця багато (та й сісти зручно можна за рахунок регулювання спинки по нахилу, а самих секцій дивана - по вильоту), а в залежності від комплектації багато може бути також і додаткових опцій. У нас є і шторки, і окрема зона кліматичної установки, і підігрів, і зарядки з розеткою. До того ж крісло переднього пасажира ви можете відсувати за допомогою кнопок на торці сидіння. Здається, що це дрібниця, але ніякої інший автомобіль в цьому класі такою функцією не наділений.

Що ж у підсумку? У вас, як і у мене, навряд чи вийде сказати, що салон виконаний неякісно. Тут дійсно є відчуття тієї самої монументальності, яку так хотілося отримати в Hyundai раніше.

Багажник також величезний: він адже може мати у своєму розпорядженні третім рядом крісел. Матеріали пристойні, з мінусів - боковини в пластиці, який, швидше за все, зацарапается. Під фальшполом розташована безліч ніш в записнику. Повнорозмірна запаска кріпиться під днищем (так зробили через можливої ??наявності тут третього ряду). Зручно, що спинки сидінь можна складати прямо з багажника, отримуючи при цьому рівну підлогу. В цілому все як раніше.

{ALBUM: album2}

Драйв

Чи став новий Santa Fe краще їхати? У загальному і цілому - так. Але тут все залежить від сприйняття. Якщо ви сидите на пасажирському сидінні, то, можливо, і не відчуєте якусь помітну різницю. Справа в тому, що шумоізоляція, наприклад, і була хороша. Так що тепер не можна сказати, що стало набагато тихіше.

Як і будь-який інший корейський автомобіль, Santa Fe трохи більш чуйним до якості покриття, по якому ви пересуваєтеся, але все знаходиться в рамках пристойності. А ось від зовнішніх шумів він захищений добре, навіть на великій швидкості. На якій Santa Fe, всупереч своєму кліренсу практично в 17 см, обходить всіх своїх конкурентів завдяки тому, як він тримається за дорогу.

І тут його якраз порівнювати з Honda CR-V, у якого реакції підвіски на великій швидкості я вважаю еталонними в класі (хоча CR-V буде трохи поменше). Однозначно, що ні Skoda Kodiaq, ні Peugeot 5008, ні навіть SEAT Tarraco не дотягує до рівня Santa Fe в контексті стабільності при русі на трасі.

І це навіть трохи дивно, адже у Tarraco підвіска також щільна (навіть занадто щільна). Santa Fe на міських швидкостях може здатися дещо жорстким, особливо якщо ви виберете автомобіль на 20-дюймових колесах. Що я вважаю серйозним промахом. Так, виглядає-то він з цими великими дисками відмінно, але вони для цього кросовера надмірно великі і важкі. Краще дивитися в бік хоча б 19-дюймових або, що буде навіть більш підходящим варіантом, 18-дюймових. На них Santa Fe буде комфортніше, вам буде спокійніше, та й взагалі підвісці буде простіше ковтати всі нерівності, які зараз у нас ... всюди.

Поки ж їзда по бруківці - це компроміс між швидкістю і комфортом. Починаєш їхати трохи швидше - відразу хочеться пригальмувати. Але при цьому середні і великі нерівності кросовер проковтує, і підвіска все ж бореться за комфорт пасажирів.

Але не плутайте святе з праведним: на ходу це зовсім не Mercedes-Benz GLE. Хоча GLE в своїх звичайних версіях так не керується - і це чергове одкровення! В цьому класі, та й в цьому розмірі в загальному, Santa Fe, можливо, найбільш спокійний, зрозумілий і точний автомобіль в плані керованості. Кермо не легкий, скоріше навіть важкий, і у нього є добре помітна зворотний зв'язок. Незважаючи на те, що Santa Fe здається повноцінним і масивним, керувати ним легко і приємно.

Власне передавальне число рульового механізму також змінилося: зараз це близько трьох оборотів від упору до упору, тоді як раніше було трохи більше. Але все ж варто пам'ятати, що цей кросовер досить довгий (4785 мм), з нехай і не рекордною, але пристойної колісною базою. Так що в місті розвернутися на п'ятачку у вас не вийде. Хоча сухі цифри вказують на те, що Santa Fe юрче Kodiaq: у другого діаметр розвороту дорівнює 12 м, тоді як у першого - 11.4 м.

Підіб'ємо проміжний підсумок. Hyundai Santa Fe - тихий, пристойно зібраний автомобіль (в салоні ні цвіркуна, ні скрипу), він непогано справляється з нашими дорогами (якщо не встановлювати на нього максимальні диски) і у нього хороша керованість. Але це далеко не все. Тому зараз ми поговоримо про один з найбільш неоднозначних агрегатів в автомобілебудуванні ХХІ століття - про роботизовану коробку передач.

Робот

У Hyundai пішли ва-банк і замінили восьмиступінчасту гідромеханічну коробку (яка була вельми непогано налаштована) на роботизовану. Це зовсім не той робот, який можна зустріти на інших моделях зв'язки брендів Hyundai-KIA. Причому слово зовсім - найважливіше в цьому реченні.

Цей мокрий робот з двома зчепленнями на вісім ступенів інженери розробляли кілька років. За заявою виробника, він пройшов неймовірну кількість тестів і ресурсних випробувань. Коробка ця витримує на 58% більше крутного моменту, ніж сухий робот на сім ступенів, який встановлюється на тому ж Tucson. А завдяки тому, що диски зчеплення знаходяться в масляній ванні, теплонавантаженому всієї коробки в загальному і фрикционов зокрема вдалося знизити. Це головне, що може бентежити при покупці автомобіля з сухим роботом. І з цим питанням корейці нібито впоралися. Ну, а другорядним є те, що на 3% покращилася економічність щодо гідромеханічної трансмісії.

Але все це ми постійно чуємо від усіх виробників. Мовляв, нове слово, сучасні тренди, економічність велосипеда, космічні технології та інше. А на ділі менеджери з продажу автомобілів в салонах раз у раз чують: А ... тут робот. А є такий же, тільки з гідромеханікою ?.

Хоча тут потрібно бути чесним: після появи на автомобілях Volkswagen Group мокрого робота DQ500 і його похідної DQ381 віри в цю технологію додалося. І нехай ті коробки вже цілком хороші в своїй ресурсності, з закритими очима зрозуміти, що на Kodiaq або Tarraco встановлений робот - завдання цілком реальне. А ось в Santa Fe - немає.

Коробка ця дуже плавна. Існує чотири режими їздових налаштувань, і в кожному з них реакції коробки дійсно змінюються. Але якщо в Eco відразу відчувається задемпфірованность педалі газу, якщо в Sport передачі затримуються до моменту вже активного проривання реву двигуна в салон, то в Smart і особливо в Сomfort все відбувається дуже плавно і дуже гладко. Ось як і не робот це нібито.

Алгоритм роботи даного робота такий, що в пробці ви їдете на першій передачі. Абсолютно без ривка, як зазвичай. Перехід на другу непомітний, як і з другої на першу. Швидкість реакції на педаль дуже висока: Натиснув - тут же прискорився. Якщо намагатися його порівнювати за критерієм реакції з DQ500, то робот Hyundai реагує швидше. Та й при порівнянні цього робота з гідромеханікою хоч на попередньому Santa Fe, хоч на Touareg (V6 і V8), хоч на GLE (вибачте вже за таку підбірку, називаю те, на чому їздив недавно і що свіжо в пам'яті), виявиться, що робот Hyundai набагато швидше, але реагує не менш плавно. Такий ось парадокс.

Не буду стверджувати, що у нас на тесті сама чуйна зв'язка двигун-коробка в класі, але вона однозначно є однією з кращих. До слова, розігнатися до 100 км / год у нас вийшло швидше, ніж на дорестайлінгової версії з гідромеханікою - за 9.1 с. Що є ще одним доказом ефективності робота і перевіреного часом 2.2-літрового дизельного мотора CRDi. Або не такого вже й перевіреного?

Двигун

Так, незважаючи на те, що корейці залишили в технічних характеристиках ті самі заповітні 2.2 CRDI, двигун, який заслужив повагу на ринку (в тому числі і на вторинному), пішов у минуле. І першою причиною в цьому розібратися є додавання до назви мотора слів Smartstream.

Мотор цей інший. Чимось вони, безумовно, схожі, але навіть ці номінальні 2.2 л по своєму точному обсягом відрізняються. Раніше тут було 2199 см3, тепер же - 2151 см3. Раніше блок циліндрів був чавунним, тепер же він алюміній, з гільзами. За ГРМ раніше відповідала роликовий ланцюг - дуже витривала, але галаслива, зараз у справі зубчастий ремінь (до речі, спільний з ТНВД, хоча раніше у ТНВД була своя ланцюг). Тиск в Сommon rail було збільшено з 2000 бар до 2200 бар. У строю зрозуміло, залишилися пьезофорсунками, які і раніше відрізнялися підвищеною чутливістю до якості палива (втім, зараз так у всіх, нічого заливати в бак солярку з дизель-поїздів). Металеві свічки напруження замінили керамічними, з датчиками тиску. Екологічний стандарт нового 2.2-літрового CRDi доведений до рівня Euro 6.

Виходить, що насправді у двигунів дорестайлінгової моделі і тестової із загального є лише пара датчиків. Але при цьому виробник заявляє про все тих же 250 тис. Км розрахункового ресурсу. А ще завдяки нововведенням двигун став легше, а Santa Fe в загальному - більш економічним. Середня витрата за час тесту склав у мене 9 л / 100 км, але якщо говорити про більш спокійному їздовому режимі, то домогтися показника в 8 л / 100 км в місті не складе труднощів.

Висновок

Я не маю до корейського автопрому хоч яких-небудь негативних почуттів, але мені завжди здавалося, що корейці самі роблять все, щоб до їхніх автомобілів можна було причепитися. Але ось з Hyundai Santa Fe вийшло не так. Це дійсно один з тих автомобілів, який я б розглядав до покупки.

Santa Fe балансує між класами. Тому його зі спокійною совістю можна порівнювати як з Skoda Kodiaq і Peugeot 5008, так і з Mazda CX-9. Особливо цікаво було б порівняти Santa Fe саме з Mazda, яка також залишила враження автомобіля виправданого та якісного. І зовсім не факт, що в цьому порівнянні японський кросовер продемонстрував би перевагу.

Peugeot 5008 - передньопривідний, і позаду в нього встановлена ??балка. Повнопривідну версію - якщо така взагалі буде - потрібно чекати в гібридному варіанті, що спричинить за собою аж надто високий цінник. Skoda Kodiaq і SEAT Tarraco теж непогані. І якщо другий своєю жорсткістю чимось нагадує Santa Fe, то перший, навпаки, м'який. Але при цьому обидва кроссовера Volkwagen Group, як на мене, сірі і беземоційні. Але переконувати шанувальників німецького концерну я не буду. Як і не буду намагатися впливати на думку любителів Toyota, які задивляються на Highlander (c ненажерливим 3.5-літровим бензиновим мотором). Не думаю, що покупець Toyota прийде в салон за корейським Santa Fe.

Ціна на Hyundai Santa Fe стартує з позначки в 36,5 тис. Доларів (на момент написання тесту - InfoCar.ua). Такий кросовер оснащується 2.5-літровим атмосферним бензиновим мотором Smartstream G, який видає 180 л. с. Їх, як на мене, для кросовера такого розміру замало, та й шестиступінчасту гідромеханіку (а тільки такою коробкою комплектується бензиновий мотор) спритнішою аж ніяк не назвеш. До того ж за зазначені 36.5 тис. Ви отримуєте кросовер на передньому приводі, а в цьому класі хотілося б бачити все ж автомобіль з чотирма ведучими колесами.

Тестовий автомобіль з додатковим пакетом опцій обійдеться в майже 56 тис. Доларів. Недешево, але за ці гроші ви дійсно отримуєте багато. І цього багато тут більше, ніж у деяких автомобілів преміальних брендів. І в цьому, схоже, головний сенс.

У вряди-годи корейський автомобіль став викликати емоцію, і не тільки в плані дизайну. Тепер він технологічний і розташовує до себе. Santa Fe cтал тим автомобілем, який - за останній час - мене вразив. Так що якщо ви придивляєтеся до автомобіля в цьому класі, як мінімум прокотиться на Hyundai Santa Fe однозначно варто.

Обсуждение тест-драйва Santa Fe

Коментарів поки ніхто не залишив. Станьте першим!

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація

Відгуки про Hyundai Santa Fe

Саша
Украина, Киев
13.11.2012

Она просто карасавица в этом белом цвете и кузове, я очень люблю грамонтный дорогой тюннинг, но в ней мне все, буквально все подходит, ну кроме дисков стоковых, на лето сразу были куплены ещё одни. Св читати відгук

димон
Украина, Киев
29.03.2010

авто мне нравится очень много места в нутри с наружи смотрится борзо по проходимости нормально ни где не застревал у себя в карелии единственное что пробивает задние и передние стойки на ямках и бугор читати відгук

Автобазар InfoCar.ua

Продаж б/у Hyundai Santa Fe