Ford Kuga: новый уровень по завышенной цене

Розповісти друзям:

Раніше Ford Kuga подобався покупцям своєю ціною, але від його споживчих характеристик мало хто був в повному захваті. З виходом нового покоління ситуація змінилася з точністю до навпаки.

Ford Kuga вид спередуFord Kuga вид спереду

Kuga ніколи не був найдорожчим представником свого класу, але зараз все змінилося. Чи виправдано це - велике питання. Якщо дивитися на новий автомобіль з оглядкою на попереднє покоління, відповідь однозначна - ні. Але тепер перед нами абсолютно новий автомобіль, тому варто спробувати поглянути на нього без прив'язки до витоків.

Мені завжди подобався Ford, як і його історія. Автомобілі цього бренду родом з 1980-х я взагалі вважаю одними з кращих свого часу. Щось цікаве я знаходив навіть у дуже спірному Scorpio другого покоління. Та й улюблений мною Thunderbird також носить шильдик з блакитним овалом.

Лінь читати? Дивіться відео-тест кроссовера Ford Kuga:

Але був у мене колись Mondeo четвертого покоління, і захоплення від цього автомобіля я не відчував (м'яко кажучи). Потім бренд почав випускати деякі інші моделі: Focus третього покоління, попередній Kuga ... У підсумку я ніколи і нікому вже не рекомендував розглядати автомобілі Ford в якості наступної покупки. З того часу Ford помер для мене як бренд, і виною тому - кілька безвідповідальне ставлення до моделей і їх історії. Колишня слава різних версій GT, легендарної Sierra RS або розкішної Granada канула в Лету на довгі роки.

Ford американский FusionFord американский Fusion

Але тепер в головах людей з компанії Ford щось змінилося, і на ринок почали виходити досить непогані моделі. Серед них відразу варто зазначити американський Fusion (особливо у версії Plug-in Hybrid) і Focus ST, який я до сих пір вважаю одним з найцікавіших гарячих хетчбеків сучасності. Та й новий Bronco зі своєю харизмою чого тільки варта!

Ford Focus STFord Focus ST

Головне, тепер є відчуття, що ці моделі відповідають ідеям, за які засновнику компанії Генрі Форду було б не соромно.

Зовнішність

Нове покоління Kuga створювалося в надії зробити цю модель наріжним каменем продажів в Європі. Упевнений, за нього Генрі також не було б соромно, принаймні, якби в цей момент поруч з ним не стояло Фердинанд. Тому що йому як раз також було б не соромно за Porsche Macan, на якій нинішній Kuga дуже схожий, особливо у версії ST-Line. На мій погляд, дизайнери Ford сильно перестаралися перемальовувати попередню генерацію кроссовера, при цьому в процесі загралися, і тому новий Kuga став схожий на Porsche.

Ford Kuga вид збокуFord Kuga вид збоку

Але не думаю, що це погано. До того ж ззаду Kuga ні з чим не сплутати: тут все витримано в стилістиці останніх моделей марки, а багато елементів легко нагадують останнє покоління Focus. Але все ж мені не дуже сподобалося, що підвіконну лінію сильно звузили - автомобіль здається нижче, ніж є насправді. При цьому кліренс у новій Kuga повноцінний - 16-17 см. Саме через цю підвіконної лінії (та й промальовування профілю в цілому) кросовер чимось нагадує модель Focus Active. Що можна вважати закономірним.

У новому поколінні Kuga з'явилися цікаві фішки, які раніше можна було зустріти на автомобілях марки Skoda (відомі багатьом рішення Simply Clever). Наприклад, автоматично відриваються демпфери на торцях дверей, які оберігають кромки від пошкоджень.

Ford Kuga вид ззадуFord Kuga вид ззаду

Словом, якщо не звертати увагу на якусь схожість нового Kuga c Macan, можна з упевненістю сказати, що дизайн у нового кросовера від Ford все ж вдалий.

Та й не тільки дизайн. Наприклад, лобове скло в новому Kuga встановлено непроста, а шумопоглинальне (не кажучи вже про підігрів, але це - давня особливість Ford). Завдяки тому, що всередині знаходиться спеціальний акустичний вініл, скло краще гасить вібрації і шумів від нього надходить в салон значно менше. Тільки варто таке скло з технологією SoundScreen близько тисячі доларів, що, погодьтеся, немало.

Ford Kuga вид зверхуFord Kuga вид зверху

Продовжуючи тему шумоізоляції, варто відзначити, що з цим параметром в новому Kuga все добре. Подвійні передні бічні стекла і система активного шумозаглушення разом з просунутим лобовим склом дають можливість навіть на швидкості під 160 км / год розмовляти в салоні, не підвищуючи голос. Правда, все вказане оснащення є лише в максимальній комплектації.

Салон

Інтер'єр кросовера перемалювали з нуля, взявши при цьому все найкраще (як інженери і дизайнери порахували) від нового Focus. У підсумку вийшло досить нудно і не дуже-то цілісно. Кожен елемент окремо виглядає цілком гідно, але все разом виглядає дещо застарілим, як ніби цей автомобіль - не з 2020 року. З іншого боку, я вважаю, що і VAG зі своїми сенсорами також переборщили.

Ford Kuga салонFord Kuga салон

Виходить, що і тут вийшло не надто сучасно, і там - аж надто наворочено (що позначилося на зручності використання). Зараз, напевно, тільки французькі і японські автомобілі зайняли золоту середину, а й у тих, і у інших є проблеми з швидкодією мультимедійної системи. У підсумку можу поки сказати, що ідеального балансу в цьому класі знайти мені поки не вдалося.

Наприклад, в Ford Kuga мультимедійна система зовсім не гальмує, але виглядає простовато. В першу чергу мені не подобається її безглуздий синій колір. Мені б хотілося змінити його на який-небудь інший, але такої можливості інженери не надали. Зате є Apple CarPlay і Android Auto, а також вбудована навігація (втім, потреби в ній, з огляду на можливість підключення смартфона, немає). А ось звук - як для цього класу і ціни автомобіля (про яку ми поговоримо трохи пізніше) - абсолютно не годиться.

Ford Kuga мультимедійна системаFord Kuga мультимедійна система

Посадка за кермом зручна: вона не висока і не низька, та й по ширині місця вдосталь. Правда, саме сидіння варто було б трохи завалити назад. Але в загальному ергономіка в Kuga виконана на хорошому німецькому рівні. Хоча не все ідеально. Наприклад, кнопки управління функціями клімату кілька дрібнуваті, але до цього можна швидко звикнути.

Ford Kuga передні сидінняFord Kuga передні сидіння

Взагалі в Ford подбали про те, щоб вам було зручно. Тут є бездротова зарядка, а підлокітник вміє висуватися вперед, хоча і розташований низько.

Цифрова приладова панель інформативна, але колірні схеми виконані зовсім нема на високу оцінку. Наприклад, в стандартному режимі цей дисплей синій (що, як і в випадку з мультимедійною системою, є не дуже вдалим рішенням). В режимі Eco приладова панель переходить на бірюзовий, і виглядає це вже трохи краще. А ось в спортивному режимі підсвічування стає темно-сіро-червоною, і ось це поєднання виглядає дійсно цікаво. Ось тільки постійно їздити в спортивному режимі - не найкраще рішення. Було б здорово, щоб настройки колірної схеми приладової панелі водій міг змінювати довільно, тут же - тільки при зміні режиму їзди.

Ford Kuga приладова панельFord Kuga приладова панель

На другому ряду, як і спереду, все реалізовано досить зручно. Є можливість змінювати кут нахилу спинки дивана, а весь ряд можна зрушувати вперед, збільшуючи багажник. Місця позаду буде більш ніж достатньо навіть для високих пасажирів. Я зі своїм двометровим ростом зручно вмостився «сам за собою».

Ford Kuga другий ряд сидіньFord Kuga другий ряд сидінь

Пасажири другого ряду розташовують дефлекторами обдування, підігрівами сидінь, а також двома зарядками: звичайної і Type-C. Але підлокітник не передбачений, і його іноді буде не вистачати. Крім того, пластики на дверях жорсткі.

Якщо відкинути загальний дизайн, то кожен елемент в салоні відчувається дорогим (в чомусь навіть преміальним). Зусилля на органах управління можна порівняти з кращими представниками класу (або навіть автомобілями класом вище). Тут навіть вікна при підйомі сповільнюються в кінці ходу. Дуже здорово і несподівано, але чи потрібно для Ford? Як на мене, немає.

Ford Kuga багажникFord Kuga багажник

Обсяг багажника в 435 літрів - цілком нормальний показник. Тут відмінний жорсткий підлогу, під яким сховалася докатка. Спинки сидінь другого ряду можна скласти прямо з багажника, а з боків є ніші. Загалом багажник можна охарактеризувати як споконвічно «німецький», і це позитивна характеристика.

Двигун і динаміка

На міських вулицях Kuga поводиться практично ідеально. Справа в тому, що інженери Ford в цьому поколінні відмовилися від роботизованої коробки передач - тепер тут встановлена ??гідромеханічна восьмиступінчастою КПП 8F35 власної розробки Ford. Цю ж коробку можна побачити на деяких автомобілях компанії GM.

У звичайному режимі кросовер дуже легкий на підрив, іноді навіть кілька різкуватий. Така поведінка постійно підбиває вас їхати активніше, що цього кросоверу дається без особливих проблем. Тут встановлено 2.0-літровий турбодизель EcoBlue, який видає 190 л. с. і момент в 400 Нм. До речі, за характеристиками Kuga повністю відповідає своєму головному конкуренту Volkswagen Tiguan, тільки німецького кросовера саме в такій версії (на момент написання тест-драйву - InfoCar.ua) вже немає в продажу.

Ford Kuga двигунFord Kuga двигун

Мотор відрізняється гарною продуктивністю в усьому діапазоні. Тому тяга тут рівна і прогнозована. Наші виміри показали розгін до 100 км / год за 8.9 с, що є непоганим результатом за мірками класу. Хоча показник цей не дотягує до показників конкурентів з VAG, де є виграш приблизно в секунду, і це відчувається. Тут же коробка повільна на верхніх оборотах, та й перемикається вона досить пізно.

В результаті різниця в розгоні є, але в житті її помітити не так вже й просто - тільки якщо порівнювати Kuga з представником VAG-а лицем до лиця. У звичайних же умовах максимально швидкий розгін до 100 км / год буває необхідний дуже рідко: ніхто не викручує двигун в червону зону щодня. Перемикання зазвичай відбувається на 3-4 тис. Об / хв. У такому режимі їздити на автомобілі з класичною автоматичною КПП набагато приємніше, ніж з «роботом» (нехай навіть і таким хорошим, як DQ500).

Ford Kuga розгін до 100Ford Kuga розгін до 100

Як би там не було, а роботизована коробка на малих передачах поводиться трохи знервовано, та й перемикається не так плавно. Ну а в Kuga, особливо в режимі Eco - плавно і по-справжньому приємно. Автомобіль починає рух взагалі без ривків, хіба що досить чітко чути звук двигуна в салоні, але це відбувається через загальне високого рівня шумоізоляції.

У підсумку я готовий назвати зв'язку двигуна і коробки Kuga однією з найбільш гідних в класі. Вона, напевно, навіть краще, ніж в Peugeot 3008. А в цьому кросовері, нагадаю, встановлена ??коробка від Aisin.

Підвіска і гальма

Підвіска відчувається типово «фордовськой»: автомобіль відмінно управляється, чітко стоїть на дузі і водія слухається також без нарікань. Тут немає ніякого натяку на розхлябаність. Таке відчуття, що ти їдеш не в кросовері, а в хетчбек Focus. З точки зору кінематики підвіски, як на мене, пророблена дуже хороша робота. Але це і не новина зовсім, тому що інженери Ford завжди добре розбиралися в настройках шасі.

Але ось ситуація з комфортом тут йде трохи інакше. Дрібні брижі підвіска відпрацьовує на п'ятірку, а ось середні та великі нерівності приймаються ходової набагато більш пружно, ніж у однокласників. Тому в містах з менш якісним покриттям, ніж у Києві, варто уважніше поглядати на якість полотна попереду. Правда, зазначу, що у нас на тесті Kuga в комплектації ST-line: тут і амортизатори трохи більше затиснуті, і кліренс на сантиметр менше, ніж у стандартній версії. Тому, можна вважати, в звичайній версії автомобіль буде відчуватися більш комфортним.

Ford Kuga їзда по поганій дорозіFord Kuga їзда по поганій дорозі

Завдяки відмінно настроєному керма пересуватися на Ford Kuga по трасі - суцільне задоволення. Заданому курсу автомобіль слід чудово - відчувається якась грунтовність. До речі, впевненість в поведінці автомобіля на трасі підкріплюється просто чудовими гальмами. У нашому традиційному тесті на ефективність гальмування Kuga з 100 км / год зупинився за відмінні 37.3 метра. Нагадаю, на сьогодні прийнятним результатом для легкових автомобілів прийнято вважати гальмівний шлях в 40 м.

Електронні помічники

Деякі електронні системи допомоги водієві в новому Ford Kuga працюють краще, ніж у багатьох однокласників. Тут є адаптивний круїз-контроль і система утримання в смузі, які, безумовно, є у багатьох. Але тільки в Kuga ці системи працюють майже так само, як в Tesla.

З активованим круїз-контролем автомобіль не нишпорить з боку в бік. Він чітко і впевнено займає положення в смузі, і якби не вимоги тримати руки на кермі, то це був би практично повноцінний трасовий автопілот. Навіть коли розмітка на дорозі повністю пропадає метрів на 20, автомобіль абсолютно спокійно дотримується заданого курсу, при цьому система не відключається і не починає знервовано повідомляти про помилку. Коли ж розмітка знову з'являється, автомобіль просто коригує своє становище і спокійно їде далі. У підсумку можу сказати, що це найкраща реалізація активного круїз-контролю з системою підрулення в даному класі, та й в наступному. Принаймні, поки що.

Ford Kuga фараFord Kuga фара

Ще з корисних опцій можу відзначити проекцію, яка реалізована подібно проекції в дореформеної Mazda CX-5. Тобто інформація виводиться не на лобове скло, а на що виїжджає екран перед водієм. Таке рішення хоч і не є найсучаснішим, зате в інформативності йому не відмовиш. Крім швидкості на екран виводяться ще й підказки навігації. Тільки працює ця функція лише з Android Auto, а ось Apple CarPlay система поки не підтримує.

Є в Кuga і забавні особливості. Наприклад, коли ви їдете на круїз-контролі в режимі Eco, на приладовій панелі зображений Ford Fusion (Mondeo в наших широтах), в спортивному режимі намальований Ford Mustang, а в режимі Off-road - вже великий пікап F-150.

Ford Kuga задні ліхтаріFord Kuga задні ліхтарі

Ще кілька слів - про оптику. Вночі фари світять непогано, та й з далекого на ближній перемикаються автоматично. Крім того, фари Kuga здатні включатися окремо. У цьому випадку права фара світить дальнім на узбіччя, підсвічуючи знаки, а ліва ближнім - вперед. Схема ця цілком робоча, але, з іншого боку, за ті гроші, що просять за Ford Kuga, хотілося б бачити тут повноцінну матричну оптику.

Можливості на бездоріжжі

Щоб перевірити позашляхові можливості нового Ford Kuga, ми приїхали на став для наших тестів стандартним підйом з пухким піщаним покриттям і купиною від коренів дерев. Не кожному кросоверу вдавалося пройти цю перешкоду з першого разу, деякі ж взагалі не змогли туди заїхати.

У режимі «Глибокий сніг / пісок» Ford легко заїхав на гірку з першого разу. Зусилля на педалі акселератора прогнозоване, тому тягу дозувати легко.

Ford Kuga на бездоріжжіFord Kuga на бездоріжжі

Але всього через чотири спроби подібних заїздів на панелі приладів висвітилася інформація про те, що повний привід відключений. Це означає, що муфта перегріта, і потрібно почекати деякий час для того, щоб вона охолола. Несподіваний кінець такого багатообіцяючого початку.

Підсумок по off-road такий: керуюча електроніка повного приводу налаштована відмінно. Я не пам'ятаю жодного автомобіля, який міг би заїхати на нашу тестову гірку без повного відключення ESP. Але настільки швидкий перегрів муфти мене все ж таки бентежить. Подібне я зустрічав в Honda CR-V років вісім назад - дуже слабкий результат. З іншого боку, давайте не забувати, що Kuga - це міський кросовер, і для такої поведінки на бездоріжжі цю причину можна вважати виправданням.

Ціни

Прийшов час нарешті озвучити ціни. Базова версія (на момент написання тест-драйву - InfoCar.ua) обійдеться вам в 31 тис. Доларів. Тестова ж версія ST-Line в в максимальній комплектації коштує вже 44 тис. І це, на мій погляд, вже дуже багато.

Ford Kuga їзда в містіFord Kuga їзда в місті

За ці гроші можна придбати Lexus NX. Звичайно, не в максимальній комплектації, але і не в самій базовій. Також у вас вже є можливість доглянути собі за цю суму бензиновий Volkswagen Tiguan в комплектації Highline з бензиновим мотором на 220 л. с. або SEAT Tarraco з повним приводом і аналогічним 190-сильним дизелем. Чимось SEAT краще Ford, чимось - навпаки. Наприклад, в Kuga більше дорогих опцій, які для SEAT просто не запропоновані.

Висновки

Через ціни конкурентів у Ford дуже багато. Нехай Lexus NX - це не найкращий приклад для порівняння, але Volkswagen Tiguan, Toyota RAV4, Peugeot 3008 або Mazda CX-5 - цілком серйозні гравці. До того ж в максимальних комплектаціях вони будуть оснащуватися шкіряним салоном, якого Ford навіть не пропонує (максимум - тканинна оббивка, та й та - не найвищої якості).

Ford Kuga поведінка на трасіFord Kuga поведінка на трасі

З іншого боку, в плані керованості і реалізації електронних систем Kuga може легко показати всім, «хто в домі господар». Але наявність таких систем можна вважати аргументом тільки в тому випадку, якщо для вас це дуже важливо. Я ж вважаю, що на сьогодні Ford Kuga є переоціненим, занадто дорогим автомобілем.

{КОНКУРЕНТИ}

Може бути, потрібно просто почекати деякий час, поки ціна не впаде на кілька тисяч доларів. Тоді, можливо, на наших дорогах цих автомобілів стане зустрічатися значно частіше.

А взагалі Kuga «виріс» у всіх сенсах. Чи виросте цей кросовер в головах споживачів, покаже час. Але якщо раніше я вважав, що на Ford мене більше не заманиш, то завдяки новому Kuga я глянув на цей бренд з іншого боку.

Обсуждение тест-драйва Kuga

lahm  

Еще из полезных опций могу отметить проекцию на лобовое стекло, которая реализована подобно проекции в Mazda CX-5.
Вы вообще CX5 в глаза видели? Там полноценный проекционный экран без выдвигающихся приколов,как в форде!

+1ВІДПОВІСТИ  
MykolaRachok  

lahm, Спасибі, що підмітили. Виправили.

ВІДПОВІСТИ  
lahm  

В форде это не проекционный экран,а допотопная игрушка.

+1ВІДПОВІСТИ  

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація

Відгуки про Ford Kuga

Анатолий
Украина, Херсон
29.04.2020

Владею автомобилем Форд Куга 1.5 года, за это время наездил почти 20 тысч пробега. Выбирал из Мазда СХ-5, Хюндай Тусан, и Киа Спортедж и Ниссан Икс трейл. За время эксплуатации проблем не возникало. К читати відгук

Александр
Украина, Мариуполь
03.01.2012

Купил Kuga 11/11/2011 за 37500$ в комплектации Titanium. Выбирал около 2 месяцев, голова кругом шла, никогда не думал, что так много кросоверов. Выбирал по критериям: дизайн, безопасность, комфорт и р читати відгук

Автобазар InfoCar.ua

Продаж б/у Ford

Ford Fusion USA 2013 Ford Fusion USA 7800$ 2013