Украина Житомир 04.12.2025
Інформація від власника
Оцінка авто
Другий хозяїн. Купляв в 2024 році, користувався понад 1, 5 року. Терміново був потрібен позашляховик за недорого (біля 4 тис $). Розглядав євробляхи дизеля... все убите в хлам, потребує значних грошових вкладень, не рахуючи подальшу невизначеність статусу євробляхи.
Тому, маючи тривалий позитивний досвід експлуатації китайських авто, звернув увагу на них: GW, Hower - найбільш поширені варіанти, є ще Groz, Dadi та ZX. Ціни більш-менш однакові, залежать від технічного стану. Технічно авто близькі, проте серед них є як архаїчні, так і більш продвинуті варіанти. В їх основі або Mitsubishi Pajero Sport (L200), або Toyota 4Runner, або Isuzu Axiom (так, це лише перероблені копії, а не повна відповідність).
Такий іменитий набір легендарних авто для копіювання (ліцензованого випуску) дав свої результати: ці авто, не дивлячись на їх недоліки, в дбайливих руках вже 20 років справно виконують свої функції.
Тому без вагань почав обирати серед «китайців». Groz та Dadi, і деякі моделі Great Wall, відкинув одразу, адже дуже архаїчні авто, побудовані на зразках 90-х років. Hower - класні, але або дорогувато, або гнилувато. І тут вибір пав на ZX Landmark. Їх офіційно продавали в Україні, вони продавались навіть у США та Європі.
Побудована на основі Mitsubishi Pajero Sport, машина має чудову прохідність (повний привід з пониженим рядом, роздавальна коробка BorgWarner), місткий салон з трансформацією, великий багажник, гарну комплектацію: повний електропакет, два кондиціонери та систему безпеки (ABS, SRS).
За півтора року в цілому зарекомендувала себе як надійне авто. Ходова: спереду торсіонна, ззаду ресорна - без нарікань. Двигун 2.4L Mitsubishi 4G64 16-клапанний з гідрокомпенсаторами - надійний, для газу 4 покоління ОК, потужності вистачає.
Проте дебільна японська (на Тойотах, Міцубісі) система охолодження термосифонного типу дуже капризна і при недогляді за її станом або рівнем ОЖ у маленькому розширювальному бачку може призвести до поганих наслідків з ремонтом головки блоку внаслідок перегріву. Тим більше що антифризу тут не більше 8 літрів всього, а при заміні - 6 л.
Експлуатація авто в реально складних умовах бездоріжжя українського степу, жари понад 40, показала, що штатний вентилятор радіатора діаметром 30 см не тягне роботу кондиціонера. Тому безжально був замінений на мерседесовський вентилятор діаметром 50 см - стало значно краще, кондей почав працювати так як треба.
Дуже зручні автоматичні хаби на передньому мосту не витримали активної експлуатації, тому були замінені простими, надійними ручними. Тепер при в'їзді в багнюку доводиться вилазити та вмикати передній міст вручну. Повний привід вмикається комфортною крутилкою з салону на ходу, без зупинки. Понижений ряд вмикається лише з місця.
В плані прохідності авто має дуже гарні характеристики - відповідають оригіналу. На трасі йде як по рейках, у салоні на диво тихо, аеродинамічного шуму та трансмісії (якщо доглянута) немає, двигун майже не чути. Максимальна швидкість, з якою їхав, завантажений - 170 км/год (не порушував :)). Динаміка в місті така як у всіх, 3 передача універсальна.
По електриці все норм, все працює як треба. Єдине - відновлював косичку дротів на задній ляді (переломались дроти на склоочисник і актуатор центрального замка). Приємна штука: доводчики склопідіймачів на всіх дверях та автоматичне закриття люка при замиканні авто.
Величезне багажне відділення, трансформація салону в рівну підлогу. З заводу «підніжки» та «кенгурятник», сигналізація, непогана музика, місце під 2-DIN магнітолу там де треба, тому і камера заднього виду, і нормальна магнітола на Android одразу були встановлені.
По розходу палива: на газу в місті 15-16 літрів, на трасі 13 літрів. Це ГАЗУ! Дуже непогано для такої махини. Все це завдячуючи правильній системі повного приводу з повністю відключаєми переднім мостом (хаби виводять зі зчеплення піввісі передніх коліс), невеликому 2.4L, але тяговитому двигуну та обтічній формі кузова.
По запчастинах. Я купив трошки недоглянуту машину. Мною мінялось, коли купив: редуктор заднього моста (попередній хозяїн не знав що там має бути масло), втулки стабілізатора, нижні шарові, реставрація маятника на рульовому механізмі, бачок склоомивача, датчик швидкості на роздатку, датчик детонації та тиску двигуна, лямбда-зонд, свічки, фільтри та кришечка радіатора. Технічні рідини - всі під заміну. Все є в наявності на сайтах китайських авто, з аналогами заморочуватись не обов'язково.
Все, далі їздив, багато по поганих дорогах, дуже часто з причепом.
Плюси та мінуси автомобіля
Місткий і комфортний салон, гарна комплектація, системи пасивної та активної безпеки, висока прохідність та адекватний розхід палива (в своєму класі), хороша надійність.
Більшість про неї думають що вона гірша ніж на справді, коли чують, що китаєць.
Порада покупцеві
Авто для тих, хто шукає справжній позашляховик за адекватні гроші.
Обговорити відгук про ZXAuto Landmark 2006
Інші відгуки власників
ZXAuto Landmark
autoboyУкраина, Киев
04.05.2009
Преобрел машину в атосалоне УКР АВТО в январе 2007 года и сразу закинул сервисную книжку куда подальше. За 60 тысяч пробега поменял колодки передние, втулки заднего стабилизатора и рессор (вместе с ра читати відгук
АндрейУкраина, Сумы
23.09.2012
Купил в автосалоне в 2007 году. Год выпуска 2006. Привод - полный. В общем соотношение цена-качество на мой взгляд вполне адекватное. Брал свой Ланд-Марк за 105 000 грн. (на то время 21 000$). На сего читати відгук
