Відгук Suzuki S-CROSS 2024 1.4 turbo бензин автоматична

Андрій
Андрій
Украина Васильков 26.01.2025
Suzuki S-CROSS

Інформація від власника

Рік, пробіг:
2024, 8.000 км
КПП, привод:
авт., повний
Двигун:
1.4 turbo бензин
Кузов:
позашляховик, 5 дв.
Витрата пального по місту: 9.0 л/100км, по трасі: 5.0 л/100км, середній: 7.0 л/100км

Оцінка авто

Загальна оцінка:
4
Надійність:
Комфорт:
Ходова:
Зовнішність:

Випадково купив, бо планував взяти Suzuki Swift, але дружина сказала, що потрібно взяти більшу. До цієї машини їздив на жигулях 5, Ніссан Кашкай, Пежо 308, Фольксваген Бора, Пежо 608, Тойота Камрі, Тойота Рав 4 Гібрид.

Якщо відкинути седани, які завжди комфортніші від позашляховиків, то Suzuki SX4 2024 року десь на рівні Nissan Qashqai 2010, хоча кашкай буде комфортнішим.

Двигун достатньо потужний для такої маси, тому вона має добру динаміку. Повний привід у режимі спорт робить машину добре керованою.

Плюси та мінуси автомобіля

Маленька - легко паркуватися. Є відділення для окулярів. Зовні гарно виглядає. Добре керована у режимі Sport, незважаючи на вузьку колію і коротку базу. Швидко прогрівається.

Незручно заправляти омивач. Дуже незручно переключати режим руху, постійно вмикаю ручний режим замість автоматичного. Бокові виступи сидіння тиснуть одне місце. Думаю наклейка «hybrid» - зайва, толку - 0.

Порада покупцеві

Інженери Suzuki роблять дуже надійні авто, але не комфортні.

Через 16 днів Андрій дописав: Хочу додати, чому я хотів сузукі. У мене було ДТП коли на трасі на розвороті зіткнулось 3 авто: моє Пежо 508, якийсь Фольксваген пиріжок і Сузукі Swift попередньої версії. Так от, тільки сузукі після фронтального удару поїхав своїм ходом з розваленим передом, а ми на евакуаторах. Після цього, я тайно полюбив цю марку і купив через 10 років SX4.

Відгук був корисним?
Так Ні

Обговорити відгук про Suzuki S-CROSS 2024

aleksr  

Не люблю "низкие" машины-седаны, хоть они и комфортные, но не все с полным приводом. Имею такой-же аппарат, нтересно, какой расход в городе лето - зима..? С особенностями выбора режима трансмиссии что-то не сталкивался - стоит "авто" и все, спегопадов пок не было, да и в поле не выезжал. Хотя по сравнительным тестам в 2015-2017гг сузуковский фирменный полный привод работает не хуже чем с муфтой "халдекс". Динамика у авто действительно хорошая, если сделать "kik down" то бежит очень быстро. Интерьер бедноват, но меня больше интересуют ходовые качества, машина это средство передвижения. Относительно мягкого гибрида - он дает возможноть уменьшить выбросы и, вроде, помогает в разгоне. Сейчас с такой мягкой гибридной установкой впускают много машин.

ВІДПОВІСТИ  
Автор відгуку  

aleksr, у мене змішаний цикл: половина дороги за містом, половина у місті (до центру) розхід фактичний за період жовтень-лютий 7л/100км. Доречі, тут бортовий комп

ВІДПОВІСТИ  
aleksr  

Добавлю. Пробег сейчас всего 2150 км., расход 8,6 л. (только городской цикл), до 2т.км. старался не гонять. Машина с хорошим турбо-двигателем и надежным автоматом, экономичная, с подключаемым полным приводом и, что не маловажно, с хорошей репутацией на вторичном рынке (десятилетний SX-4 в прошлом году ушел за 57% первичной цены, а двеннадцатилетний субару даже дешевле !). Да и за 27т.$ rкупить что-то похожее других брендов нельзя, разве что б/у.

+1ВІДПОВІСТИ  
Автор відгуку  

aleksr, це точно найдешевший варіант, підтверджую

ВІДПОВІСТИ  

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація