Отзыв Suzuki Intruder 2014 805 куб.см. на механике

Володя
Володя

Украина
Ивано-Франковск

29.07.2015
Suzuki Intruder M800 (VZ800)
Suzuki Intruder

Год, пробег: 2014, 800 км
Двигатель: 805 куб.см.

Надежность Комфорт Ходовая Внешний вид Общая оценка4

Купив даний мотоцикл новим, в автосалоні Suzuki. До нього їздив на мотоциклі Suzuki Inazuma GW250. В принципі Inazuma мене влаштовувала, достатньо комфортний і м'який по підвісці мотоцикл, потужність двигуна... Ну в принципі все влаштовувало, так як в мотоциклах, як і авто, в першу чергу ціную комфорт, а швидкісні характеристики... Теж важливо, свої 120, 130, 140 Іназума по трасі ішла, але навіть така, не дуже велика швидкість, в принципі не є комфортною, так як вітрозахист відсутній, і довгий час їхати з такою швидкістю не дуже комфортно і вимагає постійної підвищеної концентрації. Тепер по Інтрудеру. Після першої ж поїздки відчув разючу різницю в роботі двигуна: двигун Іназуми працював зі звуком швейної машинки, причому незважаючи на об'єм який в 3, 5 раз менший ніж в Інтрудера, шуму реально більше, хоча в Інтрудера звук більш низькочастотний. Інша річ - вібрація: вібрація в Іназумі була фактично відсутня, на будь якій швидкості і частоті обертів. Вібрація Інтрудера добре відчувається на холостих, і практично завжди присутня при їзді, причому з ростом швидкості вібрація від двигуна росте, і відчувається всім, особливо на підніжках. Відображення в дзеркалах заднього виду через вібрацію мерехтить, неможливо розрізнити номер авто що їде позаду, навіть на відстані в 10-20м. Потужність двигуна і крутний момент: ну тут звичайно, Інтрудер на дві голови вище, прискорення як в хорошого дизельного седана, на любій швидкості, без необхідності скидання передачі, просто чуть викручуєш ручку і все. В цьому випадку Іназуму можна порівняти з тим ж таки седаном, але вже з бензиновим двигуном 1.6. Хоча порівняння з автомобілями цих мотоциклів є не зовсім корректне і стосується хіба що прискорення, прискорення з руху, так як максимальна швидкість того ж таки седану з двигуном 1.6 буде відчутно вищою ніж мотоцикла Suzuki Inazuma, просто ідеться про відчуття в різних режимах і діапазонах швидкостей. До покупки Інтрудера читав багато інформіції, особливо про карданний привід на мотоциклі. Були різні аргументи, про якийсь реактивний момент що завжди присутній на задньому колесі в даному типі приводу, про те, що карданний привід відбирає до 10-15% потужності двигуна, ну і плюси, немає необхідності змащувати ланцюг, підтягувати і т.д. Коли все ж таки купив і попробував, всі сумніви відпали самі по собі. В першу чергу хочу відмітити тишину карданного приводу. Ланцюг при їзді постійно видає кучу шуму такого по типу металічного "шелестіння", яке, при їзді, постійно доповнює шум від двигуна і дуже добре відчувається на його фоні. Взагалі, при їзді на Інтрудері нічого крім характерного шуму V-подібного двигуна не відчувається, ну ще шум вітру, без цього ніяк, і суб'єктивно мотоцикл Suzuki Intruder є більш тихим ніж Suzuki Inazuma. Це звучить доволі парадоксально, так як круізер сам по собі повинен бути гучним в порівнянні з дорожним мотоциклом, тим більше малокубатурним, але це дійсно так. Стандартні вихлопні системи даних мотоциклів (Інтрудера і Іназуми) є тихими і їх не чути, що для мене є позитивним. Перед покупкою дуже довго вагався між Інтрудером і Кавасакі Вулкан 900. У Вулкана привід на основі зубчастого ремня, і всюди описують плавність роботи даної передачі і її позитивні сторони в порівнянні з карданною, хоча і негативні теж є. Ну незнаю не пробував на ремні, хоча до кардана в мене немає ніяких претензій, і на ланцюг вже б не пересів ні за що. Ще у Вулкана спицовані колеса, що призводить до необхідності використання камерних шин, що теж вважаю мінусом з точки зору практичності, хоча зовнішній вигляд, ну мені подобаються спиці, але практичність це в мінус. Найбільшим недоліком Інтрудера є задній тормозний барабан. Ну це щось реально, ніби з іншого століття. Задній тормоз сам, без використання переднього майже не в змозі зупиняти мотоцикл, хоча на Іназумі частенько користувався лишень заднім, а передній використовував разом з заднім лишень при необхідності інтенсивних відторможувань. На Інтрудері використання лишень заднього тормозу практично ні до чого не призводить, сповільнення руху, ну дуууже повільне, і тепер торможу переднім і заднім одночасно майже у всіх випадких. До переднього в принципі претензій нема. Взагалі, цей задній барабанний тормоз це найбільший недолік даного мотоцикла.

Коробка передач: в Інтрудера 5-ти ступка, на Іназумі 6-ти ступка. Перед покупкою думав що це буде мінус, але як виявилося ні. Передачі на Інтрудері більш довгі, розтягнуті, переключається добре, ривки при переходах майже відсутні, мені подобається. На Іназумі все було навпаки, передач 6, передачі дуже короткі, на першій неможливо рухатися навіть в пробках, ривки при найменших рухах ручки газу, ривки при переключанні вверх, якщо переключатися на трохи вищих обертах, потрібно завжи памятати про це, не скидати газ повністю, а думати про оберти. Ну плавно переключатися на Іназумі майже ніколи не виходило, передачі, як на мене були занадто короткими, на 6-ій можна було спокійно їхати вже на 40км/год, і аж до максималки у 140км/год. Не розумію нащо тоді ті перші передачі 5 передач до 40км/год, так можна будо обійтися 3-ма. На інтрудері з цим порядок, як на автомобілі: мінімум ривків при переключеннях, передачі нормально розміщені по всьому робочому діапазоні двигуна, хоча, 6-та передача не завадила б, але це критично, так як той задній барабанний тормоз наприклад. Це все що хотілося написати про цей мотоцикл, та й ще чуть-чуть про Іназуму. Реально мотоцикл важчий ніж Іназума, з гаража виштовхати/заштовхати, ну це треба набагато більше зусиль, а так все інше то дуже добре, в повороти лягає прекрасно, немає проблем.

Ще б хотів висловитися з приводу V-подібних 2-циліндрових мотоциклетних двигунів: ну реально не бачу причини в їх використанні, ну крім хіба що естетичної, так як виглядає даний двигун на круізері ну дійсно дуже гарно, але все інше... В першу чергу це вібрації: ну для чого використовувати двигун який конструктивно більш вібронагружений, ніж такий самий рядний 2-циліндровий який вібрує менше??? Не розумію? Краса для круізера це важливо, ну але ж не можна так жертвувати функціональністю в користь самій красі. Ті ж самі 2-циліндрові рядники на круізерах Тріумф, ну не можу сказати що виглядає реально гірше, ну може хіба чуть-чуть. Але ідеального нічого не буває, десь є плюси, а десь мінуси, а так двигун сам по собі, хороший, тихий, крутний момент достатній, великий плюс це водяне охолодження. З повітряним охолодженнням, та й ще в комплекті з заднім барабаном, нуу думаю, клієнтів на даний мотоцикл було б небагато. Доробили б йому задній тормозний диск, то був би ідеальний мотоцикл. Перед покупкою даного мотоцикла ще розглядав як варіант Honda CB650f, вже навіть ходив в автосалон Хонди для прицінювання, але все ж таки цей класичний зовнішній вигляд, хром, переміг і взяв таки Інтрудер. Ну незнаю, Хонду так і не пробував, можливо варто було??

Плюсы автомобиля:
1. Зовнішній вигляд.
2. Карданний привід.
3. Двигун (ТТХ) і охолодження двигуна.
4. Підвіска.
5. Освітлення.

Минусы автомобиля:
1. Барабанний задній тормоз (ну позавчорашній день).
2. Вібрація.

Совет покупателю: Як на мене то це ідеальний мотоцикл типу круізер в класі 750-900см, ще і з поправкою на те що можна купити в Україні новим і офіційно. А якщо врахувати ще й ціну, в порівнянні з іншими більш іменитими мотоциклами даного типу, то і взагалі не погано.

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсудить отзыв про Suzuki Intruder M800 (VZ800) 2014

Gooliver  

Спасибі за гарний детальний відгук і порівняння!

ОТВЕТИТЬ  
Вход | Регистрация

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у Suzuki