Відгук Peugeot 407 2008 2.0 механічна

Андрей
Андрей
Украина
Киев

12.03.2010
Peugeot 407
Peugeot 407

Рік, пробіг: 2008, 62.000 км
КПП, привід: мех., передній
Двигун: 2.0
Компл.: SR
Кузов: седан, 4 дв.

Надійність Комфорт Ходова Зовнішність Загальна оцінка4

В принципе машина не плохая. Но уж никак не для украинских дорог. За 2 года 2 раза меня пылевую защиту двигателя, правый подкрыльник (обрывал в снегу), терял передний номер с рамкой, застучала тяга на 60000 км на станции в наличии нет( 14 дней минимум ждать). По поводу обслуживания у официалов!!! Будте начеку! Вас на каждом шагу хотят надурить!!! Сервис для такого класса машины честно говоря ПОРШИВЫЙ!!! А цены космические!(например 2 щётки стеклоочистителя около 800 грн, передние колодки с работой 1250грн)

Плюси автомобіля:
Вполне экономичный мотор. Привлекательный дизайн. Неплохая шумоизоляция.

Мінуси автомобіля:
Низкий дорожный просвет. Очень короткие передачи (100км\ч=3000об\м на 5 передаче). Не удачно построена анатомия пер сидений. Один подстаканник на весь салон. 2.0 мотор слабоват... Проблемы с балансировкой колёс!(ступичное отверстие намного меньше стандартного, и без переходника просто нельзя поставить на балансировочный станок)..........

Порада покупцеві: Хочу продать! Если не хотите себе геморой на голову лучше покупайте японца!....

Ні Так
Відгук був корисним?

Обговорити відгук про Peugeot 407 2008

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація
Серёга  

полностью согласен! Сервис гавно! Цены космос! Недавно продал свой 407й... И не жалею! короче не машина, а выстовочный образец, на котором только по подиуму кататься... Гавно короче...

ВІДПОВІСТИ  
Анатолій  

32 рік за кермом власного авто. До 2001 - два Москвича 2140 з нуля, 2001-2006 - BMW 5 моделі 1994 р.в. вже з широкими ніздрями, 2003-2004 - Мазда 6 з нуля, 2005 і по сьогодні - Пежо 407 з нуля. Так що маю право коментувати, не те що "Серёга: полностью согласен! Сервис гавно! Цены космос! Недавно продал свой 407й... И не жалею!" - але не вказав, що мабуть він має на увазі Москвич 407, бо про Пежо він лише мріє... Так ось словами класика "рождённый ползать летать не может"! Його коментар - це коментар "водителя кобылы" Нашому Львову ще далеко до "подіуму", місцями трамвайні рейки виступають на 15 см над бруківкою і слід мати міцні нерви і гостре око, щоб роками час від часу долати ці та й інші багаточислені перешкоди. Так ось на першому році я втратив пластиковий захист передньої частини днища і досі обходжусь без нього. Рештки цього захисту зняв. Бував в Карпатах в досить тяжкодоступних селах, ребра фальшбортів знизу мають числені вмятини від рейок і каменів ... Не існує авто без недоліків . Якість Пежо 407 на рівні німецьких авто - 60000 км по львівській бруківці - і ніяких скрипів, стуків. За 5,5 років: заміна двох лампочок підсвітки фар, заміна двох датчиків ABS (одного переднього і одного заднього), власноручний ремонт розйома лівого заднього ліхтаря (пропадав контакт однієї з ніжок). А ще іноді, раз на два місяці орієнтовно, після запуску двигуна клімат-контроль несанкціоновано стає на "автомат" , незалежно від пори року .

+2ВІДПОВІСТИ  
Анатолій  

Трошки продовжу. І щоб примусити клімат-контроль слухатись - слід вимкнути двигун і не запускати його з 15 хвилин. Після цього МОЖЛИВО контроль над КК буде відновлено, Мені це завжди допомагало. Акумулятор досі рідний (тьфу-тьфу). Кілька замін гальмівних колодок, більш ранніх цін не пригадую, а зараз ціна що передніх що задніх в районі 300 грн, міняю сам. Повітряний фільтр біля 80 грн. Мастило Total 9000 - 5л порядка 325 грн, фільтр масляний (по пам"яті) гривень 80 (можлива помилка). Це на 20000км. Шумоізоляція на належнлму рівні, як на BMW. Мазда 6 і поруч не стояла! Японці нехай почервоніють і сховаються! Це ж стосується і стуків підвіски - зі слів власників сучасних Тойот у Львові підвіска починає гриміти вже на 15000км !!! А щоб не губити в снігу підкрильники - не слід уявляти, що ти на УАЗ 469. Загубити передній номер можна в трьох випадках: - разом з переднім бампером-обвісом - "прикріпивши" номер до авто скотчем - якщо з тебе автомобіліст, як з Ющенка президент! Переваги: економічні мотори (1,8, 2,0 л), оригінальний дизайн не схожий ні на яке інше авто, одна з найкращих обтічність кузова, хороша шумоізоляція, чудово тримає дорогу хоч на 140, хоч на 160 км/год. Недоліки: малий кліренс, короткий хід задньої підвіски, необхідність вміти розкрутити мотор 1,8 л для максимальної тяги (далеко не всім дано). Японцям відпочивають! Так багато "нашрайбав" для того, що може мій коментар допоможе кому-небудь при виборі залізного "друга". Всім успі

+2ВІДПОВІСТИ  
Анатолій  

Ще місця забракло! Всім успіхів і удачі! З Новим 2011 роком!

+2ВІДПОВІСТИ  
Віталік  

Анатолій, Ви щось перехвалюєте цей автомобіль..Ви їздили на німецьких машинах, що можете говорити про їх якість? Я їзджу на Мерседесі Е280 4mаtіc...ну і катався на пежо 407..скажу чесно, до німецької якості пежо ще далеко... Ви так пишите ніби на 60 000 тис.км має щось скрипіти,при такому кілометражі машина нова,вот як 250 тис.км то ще можна щось говорити.. Доречі,автомобіль Москвич краще проскакує ями чим пежо) машина-сраковозка,щей дорога така.. Так що 32 роки за кермом ще нічого не каже)

+1ВІДПОВІСТИ  
Олег  

Вот только не надо трындеть,что Пежо плохой авто.Каждому нравится то,на чём ездит.Типа мерин Дешёвый в обслуге,и не сраковозка.Не гони лажу.))))))

+1ВІДПОВІСТИ  

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація

Інші відгуки власників
Peugeot 407

д
Украина, Киев
16.03.2010

класне авто, хороша якість, дуже задоволений, зроблена для європейських доріг. класне авто, хороша якість, дуже задоволений, зроблена для європейських доріг. класне авто, хороша якість, дуже задоволений читати відгук

Дмитрий
Украина, Киев
10.11.2007

Взял Peugeot 407 в 2006 году в максимальной комплектации 3 литра 211 лошадей, кожаный салон (даже приборная панель). В остальной полный кайф и восторг, ни на одном авто не ездил больше года, а на этом читати відгук

Автобазар InfoCar.ua

Продаж б/у Peugeot

Peugeot 508 2012 Peugeot 508 11800$ 2012