Украина Каменское 31.05.2025
Інформація від власника
Оцінка авто
Важливо! Відгук складено водієм 45 років, у якого було три іноземних авто )
Автомобіль купувався для організації, виходячи з таких міркувань:
- новий, не вживаний, з ПДВ;
- габарити - щоб був більшим за Sportage/Tucson, щоб могли спокійно вміститись 4 зварювальники + дуже огрядний водій;
- мінімальна ціна, але пристойна комплектація;
- не китаєць :)
- сучасна мультимедіа, великий кліренс;
- наявність гібридної установки або її аналогу.
Для комплектації, яка іде другою знизу, загалом, автомобіль виправдав очікування. Підвіска повністю влаштовує, для комплектації N-Connecta є повний набір систем безпеки, безключовий доступ, якісна камера 360°, працюючий бездротовий CarPlay та бездротова зарядка, автоматичне дальнє світло. Хороша шумоізоляція завдяки подвійним склам, сучасна мультимедіа, зручна ергономіка і фізичні кнопки на всі основні функції, підігрів скла та керма. Водій з ростом 188 см та вагою 120 кг не має проблем із посадкою/висадкою, нічого не затікає, 5 осіб у салоні розміщуються вільно. Салон зі штучної шкіри, яку чомусь благородно називають екошкірою - наразі жодних нарікань не викликає. Машина з переднім приводом, через рельєф місцевості (правий берег Дніпра) витрата пального у місті для м'якого гібрида в середньому становить 6.5-9.5 л (поки не більше 10), залежно від напрямку - на роботу вгору чи з роботи - вниз. На трасі витрата складала 7 л., але виїжджали тільки один раз М'який гібрид дійсно допомагає під час розгону, динаміка сподобалась.
Що не сподобалось:
- відсутність запасного колеса/докатки. Для доріг Кам'янського та околиць - сумнівне рішення.
- на новій машині за температури +10°C і нижче чомусь досить сильно скрипить панель мультимедіа.
- відкривання багажника ногою працює раз на десять спроб :)
Загалом, на пробігу 2500 км поки усе подобається.
Плюси та мінуси автомобіля
Для другої знизу комплектації:
- просторий салон;
- повний набір систем безпеки;
- камера 360°, підігрів сидінь і скла, роздільний клімат-контроль, сучасна мультимедіа;
- хороша, не жорстка підвіска, високий кліренс;
- фізичні кнопки, зрозумілий інтерфейс, зручна ергономіка;
- витрата пального не лякає.
- відсутність докатки/запасного колеса;
- скрипить передня панель;
- відкривання багажника ногою працює нестабільно;
- можливо, витрата пального могла б бути трохи меншою )
Обговорити відгук про Nissan X-Trail 2024
Інші відгуки власників
Nissan X-Trail
СтасУкраина, Полтава
13.09.2024
Доброго вечора всім хто з України! Отже проїхав я 2 місяці на еФорс більше 2000 км і можу залишити свій відгук, В цілому машина класна, але тому я її і обрав після тест-драйву, динаміка вогонь, 7.3 до читати відгук
MykУкраина, Киев
07.05.2025
Це складне порівняння, бо пересідав з DS 7, який має свої недоліки, але класом відчутно вищий. Тому відгук не може бути на 100% об'єктивним. Хоча буду порівнювати і з CX-5, на якому їздив до того. читати відгук

