Отзыв Nissan X-Trail 2019 2.5 бензин с автоматом

Oleksandr
Oleksandr

Украина
Киев

14.03.2020
Nissan X-Trail
Nissan X-Trail

Год, пробег: 2019, 9.000 км
КПП, привод: авт., полный
Двигатель: 2.5 бензин
Компл.: N-Connecta
Кузов: внедорожник, 5 дв.

Надежность Комфорт Ходовая Внешний вид Общая оценка5
Nissan X-Trail 2019 - фото 1 Nissan X-Trail 2019 - фото 2 Nissan X-Trail 2019 - фото 3 Nissan X-Trail 2019 - фото 4 Nissan X-Trail 2019 - фото 5 Nissan X-Trail 2019 - фото 6
Расход топлива в городе: 13.0 л/100км, по трассе: 8.5 л/100км, средний: 10.0 л/100км

Ось уже майже 6 місяці я є власником Nissan X-trail в комплектації N-Connecta з двигуном 2.5 бензин. Вже встиг наїздити 9000 км. Оскільки вибирав довго і прискіпливо - залишу опис "мук вибору" в першому коментарі. Скажу тільки одне - в вибраному авто є абсолютно всі переваги, що я хотів, і немає недоліків, які б я не міг усунути. Тому X-Trail - найкращий вибір для мене.

-----------------------

Моє авто: Nissan X-trail - він шикарний! Ось саме це відчуття дає ця машина.

Перш за все всі обов'язкові умови мого списку виконані без проблем і з запасом.

Багажник - величезний. А якщо вам мало - просто зруште чи нахиліть спинки задніх сидінь. Наприклад: перевозив 2-метровий килим - просто склав сидіння і кинув його поперек - легко! 21+ см клиренса. Повний привід. Відмінна стійкість на дорозі і керованість. А те що в пред-максимальній комплектації були плюшки, які зазвичай пропонуються в максималках чи за доплату - преміум акустика Bose, камери кругового огляду, панорама. Це не був необхідний мінімум, і це не було краще поєднання ціни якості - за 33 штуки ти вже хочеш щось круте! І в цій машині це було! Зараз їжджу і просто посміхаюсь часто і багато.

Чого варте тільки кермо цього авто - просто сядьте і потримайте його в руках - воно ідеального розміру. А панель приладів - ну не ті відчуття без олд-скульної стрілки тахометра! Ніяка намальована анімашечка цього не замінить для мене.

В цілому - це було пряме влучання. Я хотів X-trail! Тільки треба було вирішити який...

Двигуни: Я провів 4 тест-драйви на всіх доступних двигунах в Україні.

- Першим був 2.0 бензин - авто дуже плавно їхало, але натискання педалі газу приводило до гуркоту двигуна і мінімального прискорення. Якщо натиснути ще більше - виття і страждання з під капоту, але всеодно нічого цікавого не відбувається. Може якщо 2.0 поєднати з механікою - був би сенс. Але з варіатором - дохлий номер.

- Потім я спробував 1.6 дизель - ось нарешті авто почало пристойно прикорюватися. І про цьому витрати пального мінімальні. Дуже сподобався. Але якщо брати 1.6 дизель і повний привод - то тільки механіка, а якщо купувати 1.6 дизель і варіатор - то тільки передній привід. Але якщо ви впевнені, що вам не треба повний привід - це найкращий вибір.

- І ось я подзвонив менеджеру салону запитати щось про комплектацію і він мене порадував тим, що авто з 2.5 бензиновим двигуном зараз у них в салоні на тиждень. До цього воно було на якихось журналістських тест-драйвах. І я негайно приїхав - це було ідеально! Відчувається запас потужності і якщо треба можна розігнатися до сотні за 10.5 секунд. А якщо хочеться спокійно переміщатися по місту - варіатор ідеально підходить для цього. Нарешті це був саме той двигун, який ричав і їхав!

- Перед покупкою пероїхався ще раз на 2.5 - ніяких сумнівів. Це саме те що треба. Авто відмінно управляється і має свою грацію.

Витрати пального:

- 2.5 їсть не мало. Але я їжджу ~15-18 тисяч в рік. І економія в 300-400 баксів в рік не зробить мене суттєво багатим. Та і якщо купуєш авто за такі гроші і зажмеш тисячу-другу баксів вибравши слабший двигун - то потім будеш їздити на ніякому двигуні і жалкувати. Авто має приносити задоволення! А тим більше за такі гроші! Тому я вибрав максимально потужний двигун.

Виходить наступне:

- по місту в Києві берез 13 в середньому. Якщо ви катаєтесь у вихідний день чи без пробок - 10-11, якщо ж ви на роботу їхати з швидкістю 9 км/годину - може бути і 15л. Тому по місту - 12.5 - 13.5 літрів в середньому.

- за містом - 7-8. Якщо їхати 80-90 км - ближче до 7л. Якщо їхати 110-130 км/годину - 8-9. Але якщо 150 км/годину - буде ще більше. Але я так не їжджу.

- нещодавно була довга подорож на 450 км з Києва в Кам'янець і назад - середні витрати туди склали - 9 літрів на сотню, назад 8.5 (ішов дощ - треба було їхати повільніше). Як завів в Києві - так і рахував з усім - 15% міського трафіку і 85% за містом.

Комплектація:

Я розглядав Acenta+Navi, N-Connecta і Tekna. Оскільки дуже подобалися 18-дюймові диски - то Acenta+navi відпала.
Отже, або максимальна tekna, або пред-максимальна N-Connecta. Круговий огляд, система Bose, моніторинг сліпих зон, панорама і LED ззаду і в передніх ходових були в обох. Доплативши 4000 за максимальну можна бути отримати ще шкіру і передні LED фари. Всі інші опції для мене були не важливі. Та і шкіра була зовсім не обов'язковою - бо взимку на ній холодніше. Тому сенсу доплачувати за всі інші допоміжні системи я не бачив. Та і якщо вже дуже хочеться - можна змінити передні лампи на LED. Але поки такого бажання не було так як світять вони добре.

Окремо напишу про варіатор.

В цілому дуже хвилювала слава цих коробок. Але нічого поганого не можу написати. З точки зору щоденної експлуатації - коробка відмінна! Може як м'яко і плавно їхати в міському ритмі, так і дати розгон з будь-якої точки.
Та і навряд вона менш надійна, ніж сучасні роботи. Тим більше саме ця модуль jatco має дуже непогані відгуки по надійності.
Ну а якщо вже колись щось і станеться з нею - я напишу тут. Як мінімум є гарантія. А так, ніщо не вічне, тим більше в сучасних авто) Поки що коробка дає тільки одні плюси. Головне - нормально обслуговувати її.

Плюси і мінуси опис нижче.

Після покупки докупив хорошу сигналізацію та інші засоби захисту, захист дна, доводчики вікон, металеві покладки на пороги, поклейв бронєпльонкою все до передніх дзеркал і поверхню біля багажника.

В цілому підводячи підсумки - я абсолютно задоволений авто. X-trail має відмінний дизайн. Останній рестайлинг - це саме те чого не вистачало машині до цього. Авто відмінно збалансоване по керованості і потужності. Місця в салоні і багажнику абсолютно достатньо. Сім'ї подорожувати на такому авто - одне задоволення.

Єдине, що порекомендую - не пошкодуйте грошей на хороший потужний двигун - воно того варте!

Як і обіцяв - "муки вибору" напишу в першому коменті.

Дякую що дочитати до цього місця)

P.S. Знаєте, якщо розібратися в Nissan відмінні дистриб'ютори в Україні. Комплектації скроєні по іншому. Не так як у всіх. Типові комплектації всіх на ринку передбачають що за пароному треба доплатити, за кругові камери тільки в максималці з купою іншому непотрібного барахло, за преміум акустику треба доплатити або тільки в максималці. А Nissan інший - буквально в другу з чотирьох комплектацій можна докинути все вище перелічене з пакетом Navi. Молодці. Це підкупає.

P.S.2 Дякую Infocar - ваші чтопочем допомогли про виборі.

Плюсы автомобиля:
Плюси (напишу 5 речей які мені найбільше подобаються):

Керованість і потужність. Якщо ви прочитали опис мук вибору - то можете повірити що мені є з чим порівняти. Так от - авто в одночас і дуже комфортне для щоденних поїздок і може дати газу якщо треба! І при цьому у вас немає втрати контролю як мінімум до 150 км на годину. Крейсерська швидкість на житомирській трасі в - 130-140 без жодних напрягів. При виборі авто не полініться і пошукайте "лосині тести" вашого авто - дуже цікаво дивитися.

Акустика - вона відмінна! Я просто їжджу і насолоджуюсь. З розглянутих варіантів єдиний близький це був JBL в максималці спортейджа. Але Bose на голову вище будь якої стокової акустики в цьому сегменті.

Безпека - Моніторинг сліпих зон, система попередження поперечного руху і камери по колу - я вже не зможу мати авто без них. Моніторинг сліпих підвищує відчуття безпеки на дорозі в рази. Система попередження поперечного руху реально працює і підказує багато на людних стоянках чи в дворі. Камери по колу це просто шикарно. Їх якість звичайно могла б бути і кращою, але і так вони дуже корисні. Наприклад, якщо ви паркуєтесь в центрі на розмітці - вам не треба виходити з авто взагалі - все чудово видно і ви можете ідельно стати без додаткових рухів. А ще можна піджатися до тротуару - бо є камера що показує переднє праве колесо.

Панорама - я і не думав про це як про великий плюс, але дитина в захваті! Та і сам іноді відкриєш її в літній вечір, включив Bose і проїдеш неспішно по набережній - краса!

Кліренс і повний привід - 21 см це 21 см. Вискочити на бардюру чи проїхати по грунтовці не проблема. На слизькій дорозі машина впевнено тримається на ходу. Хоча може згодом я напишу більше - у мене великі плани на літо.

Минусы автомобиля:
Android Auto/Apple CarPlay відсутні. Це найбільш суттєвих мінус цієї машини. Хоча по bluetooth все працює відмінно - і музика і телефон, але карти б не завадили. В цілому якщо це мене дуже буде мучити - можна з часом змінити голову на щось інше за декілька сотень баксів. А поки ніяких особливих проблем відсутність Android Auto не викликає. Магнітний тримач для телефона і все. А з часом думаю у вас Nissan зможе обновити софт.

Все, крапка, серйозні мінуси для мене закінчилися. Але все ж приведу ще декілька дрібних незручності.

USB порт - один. І той з малою напругою. Купив відраду quick charge зарядку і нарешті телефон пристойно заряджається. Автомобільних розеток в авто вистачає.

Клімат контроль - ну в цілому коли на вулиці +30 або -5 - він відмінно виконує свою роботу, але коли на вулиці 18-20 градусів, він швидко вирішує що ціль досягнута і вирубується. Але оскільки тут блок клімату існує у вигляді хардових кнопок - це легко виправити підказавши йому що і як саме я хочу. Я взагалі дуже прискіпливий до клімату в авто. Тому хардові кнопки були величезним плюсом.

При всьому бажанні я не можу написати більше мінусів.

Відсутність шкіри? Ну мені вона не треба. Та і якщо захочеться - можна обшити салон на $1000-1500.

Витрати пального? Очі бачили що руки брали - зато їде відмінно!

LED фари попереду? За декілька тисяч грн на офіційному сервісі вам змінять лампи на LED і відрегулюють все на стенді як треба.

Совет покупателю: Беріть 2.5 - він їде! Однозначно відмінне авто.

Не ведіться на мішуру сучасних прикольчиків типу безпровідної зарядки немає чи Android Auto. Перше - $20 баксів коштує, друге 300-500. А от якщо ваше авто не тримається на дорозі добре, чи якщо ви не можете трансформувати задній ряд - ви це ніяк вже не виправите. Тому підходьте зважено до вибору.

Тому однозначно рекомендую.

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсудить отзыв про Nissan X-Trail 2019

Вход | Регистрация

Автор отзыва  

Дякую що читали мій відгук. За півроку зміг багато що написати.

Все описане нижче суто моя думка, яка є не завжди раціональною.
Особливо коли з хороших авто треба вибрати найкраще.
Нічого особистого (особливо якщо у вас toyota - краще не читайте - я вас попереджав ;-) ).

Процес вибору:
Весь процес вибору тривав більше року. З них - 8 місяців тест-драйвів. Але почну з початку.

Вимоги:
Оскільки машина має виконувати певні задачі, то почну з їх опису:
- потрібен був кросовер з великим багажником (500л мінімум. Краще більше)
- з повним приводом - люблю часті виїзди на природу на піщані береги Десни.
- з надійним довговічним двигуном. Тому всякі TSI/TGI не розглядав. Думаю що моє авто буде зі мною 7-10 років.
- хороша керованість. Серйозно, це важливо! Бо багато кросоверів мають великі проблеми з цим.
- і там має бути комфортно перебувати мені і моїй сім'ї - тому комплекція машини має бути дуже хорошою.

З чого вибирав:
В цілому на тест-драйви витратив 8 місяців. Розмірено і неспішно.
І дуже рекомендую не зависати в інтернеті надовго - прийдіть реально в салон і самі протестуйте що вас цікавить. Бо авто, які мені сподобалися з описів на веб-сайтах, в реальності мене розчарувати дрібними деталями. Плюс у випадку кросоверів - їх люблять загнати у якесь багно і дивиться хто випливе, а кому трактор треба. Так от, як власник нової машини, ви навряд будете це робити з вашим новим авто. Тому не витрачайте забагато часу в інтернеті - ідіть все пробувати своїми руками.

Клас кросоверів дуже великий зараз, тому почне коротко з тих, що не пройшли в мій ТОП-5:
- Mazda CX-5 - не подобається зовні. Тому далі автосалону діло не пішло.
- Mitsubishi Outlander - здається в цій машині є все щоб сподобатися, але от все це віддає якимось "втомленим" дизайном. І все трішки не так тут і там. Хоча, треба згадати, що скоро там буде багатообіцяючий рестайлинг.
- VW Tiguan - не ясно за що там платить ці такі гроші, та і в цілому малуватий. Тому далі автосалону діло не пішло.
- Honda CR-V - не ясно за що там платить скільки. Просто не ясно. Та і 1.5 на турбіні не викликає довіри.
- Skoda Kodiaq - в машині за 33 000 баксів "треба доплатить за кнопки на кермі і подушки безпеки". Завіса. Кінець. Та і в цілому дизайн шкоди занадто нудний.
- Ford Kuga - їздив на старішій моделі з дизельним двигуном. Там в новій майже нічого і не змінилося. В цілому в салоні форда мене більше цікавив Mondeo.
- Seat Ateca - не знаю. Не пішло. Чекав Seat Taraco - але занадто довго везли. Та і їх вічно немає.


На всіх нижче перелічених авто я проводив тест-драйв.

- Toyota RAV4 - вона м'яка, відносно приємна в управлінні, але не стійка. Немає відчуття впевненості в русі. "Лосині тести" не дуже. Хоча має класний гібрид. Але цілому зовні страшко, як на мене. Не можу я приходити до машини зранку і бачити оце. Хоча всередині ніби нічо. Одного разу побачив RAV4 припаркованный поряд з Дастером - як рідні брати. Навіщо платити більше. Ціна вище, ніж в сегменті. Менеджер салону, окрім слів "Ета ж тайота!", не особливо міг пояснити чому варто переплатити. Тому ні.

- Subaru Forester - ось тут я довго вагався... В середині все що треба є. І комфорт і Android Auto. Але система стоп-старт відверто бісила - машину кидає в сторону коли глохне. Ціна дещо вища за конкурентів. Та і в цілому зовні не кайф. Звичайно є ще ці "народні перекази" про повний привід Subaru... Але як ви знаєте - "чим крутіше джип - тим далі трактору їхати". Та і з кожним роком це вже стає міфом все більше і більше. Тому ні.

- Kia Niro - дуже жвава машинка. І дуже просторий задній ряд. Але все ж малий багажник і відсутній повний привід. Тому ні.
- Audi Q3 - супер керованість і дуже швидка. Але в цілому ідея мати преміум авто мене не зацепила. Тому ні.

TОП-5:
Nissan X-trail - мій вибір - в цілому провів 4 тест-драйви з всіма доступними двигунами.
Kia Sportage - 3 тест-драйви.
Hyundai Tucson - 4 тест-драйви.
Kia Sorento - 2 тест-драйви.
Renault Koleos - 2 тест-драйви.

Почнемо знизу.
#5 Renault Koleos - платформа від японців, дизайн від французів - хіба не чудово звучить? І з першого погляду не можна не закохатися в цей дизайн. Після першого тест-драйву на 2.0 дизелі мені все дуже сподобалося. Але як завжди вирішив почекати місяць, щоб прийняти більш зважене рішення. І ось приходжу через місяць в 9-00 ранку. Менеджера, з яким я домовлявся, ще не має. Є відкрите авто де можна посидіти-погратися. За півгодини я знайшов скліьки ергономічних недоліків, що мене вже все там напрягати почало. Наприклад, клімат треба ще знайти в меню мультимедійки, а градієнти бек-граунда отого величезного екрану явно нагадують веб-сайти 15-річної давності. Задній ряд не рухається нікуди. Навіть спинки фіксуються в одному єдиному положенні. Та і на другому тест-драйві зрозумів, що повертає він не дуже. Все. Дякую - ні.

#4 Kia Sorento - мрія. Але мріяв я про 7-місний Sorento. А KIA вирішили, що порог входу 39 000, а 7-місць тільки в ма

+4ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

тут є обмеження на довжину комента... продовження.
...

#4 Kia Sorento - мрія. Але мріяв я про 7-місний Sorento. А KIA вирішили, що порог входу 39 000, а 7-місць тільки в максимальній комплектації за 49 000. Якби можна було б доплатити 1000 і за 40 000 купити 7-місний соренто без шкіри - це б був дуже сильний конкурент. Але в Nissan уже від 29000-32000 можна отримати і преміум акустику і панораму і камери кругового огляду. Та і кліренс побільше в Nissan. А розмірами майже теж саме.
Тому ні. Та й після покупки X-trail мрія пропала - X-trail просто крутіше.

#3 Hyundai Tucson - 90% часу поки я збирав гроші я був впевнений, що збираю на Tucson. А потім в кінці 2018 стався рестайлинг. І щось мене почало бентежити в новій версії. Хоча я навіть резервув за собою авто на пару днів без передоплати. І нарешті мені дійшло - дизайн став агресивніше і втратився баланс. Особливо ззаду авто. Дизайн моделі 2014-2018 років був в першу чергу гармонійним і збалансованим. Дизайн нинішньої моделі вже на "любітеля". Але якщо у вас 25 000 - 28 000 на кросовер - це напевне ідеальний варіант. Є все, що треба середньому сегменту. Особливо сподобалась продуманість салону.
Був на 3-х тест-драйвах - навіть бензиновий 2.0 тащить добре. А якщо вже дизель!.. - то краще візьміть спортадж) Той самий дизель - просто на 2000 дешевше.

#2 Kia Sportage - в 2018 році авто зазнало рестайлінгу. І це дуже допомогло. Всього пару штрихів на бампері, нова фари в 4 лампи і круті LED фари ззаду - і машина зовсім інша! Попереднє покоління мені не подобалося ніяк. А тут ці пару штрихів разом з цими класними дисками і 4-х кутними фарами - і шикарно. До останнього не міг визначитися чи X-Trail чи Sportage. Кращого поєднання ціна-якість на ринку досі немає. Хоча автоматичне піднімання кришки багажника в пред-максимальну комплектації могло б і бути. Я от не хочу 19-ті диски, але хоча підйом кришки багажника. Та і кліренс міг би бути більше, та і багажник. І так..

Сильною стороною Sportage були дизельні двигуни. Я орієнтувався на 2.0 дизель і гідротрансформатор. Не дуже хотів зв'язуватися з роботами.

Але потім мені випала можливість проїхати на 2.5 бензині X-trail і я зрозумів що це воно! Саме те що мені треба.

Зараз часто бачу вищеперелічені авто в потоці і жодного разу не пожалкував про свій вибір. X-trail шикарний!
Дякую за увагу!

+5ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Ще раз повторю:
Все описане вище суто моя суб'єктивна думка, яка є не завжди раціональною.
Особливо коли з хороших авто треба вибрати найкраще для мене.


Не хочу образити інші моделі - їх існування ринку само собою говорить про те, що в них теж є свій покупець.

А для моїх потреб і в моєму бюджеті краще всього підійшов X-Trail і саме в цій комплектації. :-)

+1ОТВЕТИТЬ  
rdiesel  

Крутой отзыв. Мне не нравятся конкуренты, потому что я влюбился в Ниссан. Налицо субъективное суждение. Забрызганы грязью все марки. Я например жуть как не люблю Тойоту. Но если быть обьективным, то я и в ней найду плюсы. Здесь же автор уничтожил все марки.

+5-2ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

rdiesel, так. Я ж написав:
>> Все описане нижче суто моя думка, яка є не завжди раціональною.
>> Особливо коли з хороших авто треба вибрати найкраще.
>> Нічого особистого ...

Якщо ви на фінішній прямій, то ви вже вибираєте щось одне, а значить будете звертати увагу на всі дрібниці. =)

І так - я дуже задоволений своїм вибором=)

+3ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

rdiesel, дякую що почитали.

ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 4
Wert  

Керованність з 21 см кліренса? Ну от набуй 314здіти? Предмаксималка навіть без ледів в головному світлі і з таким цінником? Та ну його з його 2,5))))

+2-5ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Wert, ну піди поїзди на RAV4 чи Koleos. І потім прийди і чесно скажи що краще тримається на дорозі.
Я ж порівнював з іншими кросоверами, а не з спорт-купе.

+2ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Wert, леди доставляються при потребі за декілька тисяч якщо дуже муляє. Щось я бачу ви не читали уважно.
Аби тільки написать що попало.

+2ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 11
Wert  

Як можна говорити про іншу керованість порівнюючи Колеос і ХТрейл, якщо в них однакова бричка-платформа?

+2-3ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Wert, на відміну від вас щоб оце написати я провів декілька тест-драйвів і однозначно можу сказати що X-trail управляться краще.
Платформу ще треба настроїти.

+2-2ОТВЕТИТЬ  
Wert  

Той же Колеос з 2.0 дизель і повним приводом в цурупалки розносить Хтрейл.

+2-3ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Wert, ох... це марнування часу мене вже втомлює. Хотів поділитися досвідом і роздумами, але видно диванним експертам видніше. 2.0 дизель їде на цілу секунду швидше 9.5 і 10.5 в X-trail. Усе, переваги закінчилися - говорю вам по результату 4 тест-драйвів X-trail і 2 тест-драйвів Koleos.

Де вам ті "цурупалки" видяться.

+3-1ОТВЕТИТЬ  
Ser Gio  

Дякую за відгук! Зловив себе на думці, що зараз розвелось стільки кросоверів, що ще піди спробуй серед того щось собі вибери, особливо якщо звертати увагу на всі деталі. Хоча і сам прискіпливо раніше вибирав, але тепер схиляюсь до думки, що питання зовнішнього вигляду скоро буде мати
ледь не вирішальне значення, оскільки самі авто дуже схожі. Приклад з вашого звіту - той же Аутлендер чи Форестер є дуже схожими за своїм форм-фактором на Х-трейл. Вибір між ними це вже кому що більше до смаку.

+3ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Ser Gio, зовнішній вигляд має значення які б там характеристики не були.
Я собі це уявляв так - коли я підходжу зранку до авто - воно мене має радувати своїм виглядом. Причому безкомпромісно подобатися.
Той самий Форестер був досить сильним варіантом, але мені не сподобався вигляд нового покоління.

В Аутлендера приїхав непоганий рестайлінг - його освіжили і навіть існує 7місна версія вже тепер. На сьогодні був би сильним варіантом.


Але найбільш мені сподобався саме X-TRAIL. Останній рестайлінг дуже вдало підкреслий потрібні деталі в авто.

+1ОТВЕТИТЬ  
lurker4eg  

Вітаю з новою автівкою! +/- такі самі відчуття з приводу конкурентів були (Outlander, CX-5, RAV 4, Tiguan думки 1 в 1). За свої гроші хороший варіант (ну камон, камера 360 + панорама, класний повний привід + усілякі дрібниці за 33 к), хоча я взяв дизель, бо у повному приводі не маю необхідності. З приводу керованості погоджуюся, не Civic Type R, але для свого класу досить непогана.

+4ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

lurker4eg, дякую)

Їздив на тест-драйві на дизелі - мені теж дуже сподобалося. Навіть думав дизель на механіці і з повним провод. Але всеж дуже хотів повний привід та і автомат.

А щодо керованості - я в серйоз переглядав тести переставки, лосині тести і т.д. X-trail показує дуже хороший результат як для кроссовера класу K2

+2ОТВЕТИТЬ  
Slavik0080  

olexandr555, хороший автомобиль,с хорошим мотором 2,5!По-поводу конкурентов,конечно,очень субьективно..но Хтрейл с 2,5 и поолным приводом,очень достойный вариант,в любом случае!

+2ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 1
Sergdmk  

Дякую вам за відгук. Тепер я ще більш впевнений стосовно вибору з двигуном 2,5. Динамічно буде але трохи витратно (12,5-14 л думаю). Фари головного світла дійсно гарно світять?

+3ОТВЕТИТЬ  
rdiesel  

Sergdmk, а зачем вам парится с расходом? Берите дизельный Renault Koleos. Идентичный полный привод, классный человеческий салон. И в нагрузку отличный дизель. Разница в цене меньше $1000.

-3ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

rdiesel, про "классный человеческий салон" прям смішно було))) Нащо ви пишете те в чому не розбираєтесь?

@Sergdmk, в Ніссан ергономіка на голову вища.
Наприклад сидіння задні можна рухати в перед-назад і міняти нахил спинки.





А ще клімат можна регулювати кнопками, а не шукати в сенсорному головному приладі НА ХОДУ.

Плюс формування ціни в французів дещо інше і там треба буде брати багато допів.

Та і зовні ті ж самі диски 18 в Ніссан в N-Connecta (пред-максимальній), а в Колеосі - в максимальній тільки.
Електропривід відкривання багажника в колеоса тільки в максималці і за доплату. В ніссан є Acenta!

Фари в N-Coonecta, як на мене світять чудово.
Якщо вже вам не вистачить - за 200 баксів на сервісі замінять на LED і відрегують щоб ви не сліпили зустрічних.

Просто сидьте порахуйте все добре. Бо я рахував - і різниця там зовсім не 100 баксів. В Nissan хай трішки прожорливіший двигун, але комплектація і ергономіка набагато кращі.

Гляньте ЧтоПочем про X-trail. Там детально розібрали.

P.s. Ту саму платформу на мою суб"єктивну думку французи не налаштували правильно. X-trail рулиться!

+2ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 8
forgiven  

Дякую за досить змістовний і достаменний відгук...Респект ! Але дозволю собі з Вами в дечому-не погодитись....По-перше: ключовою відмінністю комплектацій "Текна" від "Н-Коннекта" в "Х-трейлі" є, на мій погляд, не Лед переднє світло, а якраз майже повний комплект систем активної безпеки...."Моніторинг сліпих зон, система попередження поперечного руху і камери по колу"...- це не основні системи активної безпеки. Активний круїз-контроль з можливостю повної зупинки! перед перешкодою і Відновленням попередньої швидкості , адаптивні ( не прості Лед) передні фари, контроль рядності руху з простим попередженням або активним "підрулюванням", розпізнавання дорожніх знаків і втоми водія,проекційний дисплей....Наявність більшіості цих систем якраз і відрізняє комплектацію Текна від Вашої...І як на мене, то шкіра чи "тряпка"в салоні- це вже вторинно...По-друге: керованність Х-трейлу досить посередня....Тесдрайвив УСІ!!!! можливі комплектації в Україні цього авто і для себе зробив висновок: керованість його на рівні з Оутлендером і Спортейджем з Таксоном...Ні в яке порівняння навіть з CRV, Forester чи CX -5 керованість Х- трейла- не йде....Не кажучи вже про Тігуан....А тим паче не кажучи про велику німецьку преміум трійку :БМВ-Мерседес-Ауді з Х3, GLC чи Q5...Але там вже зовсім інші гроші... Гірше керованність дійсно, певно тільки в Колеосі і Рав 4...Як на мене , аргумент- "машина не подобається"- смішний...Вона не дівчинка на виданні щоб всім подобатись...Сам сумніваюсь зараз з своїм вибором : міняти вже свій Кашкай на кращий, на мій погляд на даний час, японський повнопривідний кроссовер у вигляді Мазди СХ5 чи дочекатись через рік нового покоління Х-трейлу вже з 3-ма найбільш затребуваними оновленнями у вигляді: 1.Повністю цифрової приборки з Андроїд Авто І Еппл Карплей !!!( на дворі 21 сторіччя!!!).І аналогові шкали, як і "квадратіш-практіш" дизайн попередніх поколіннь Х-трейла вже давно канув в Лєту... 2.Проекційного екрану і більш повного комплекту систем активної безпеки. і ...3."Plug-IN" гібридної технології як найбільш перспективної на даний час..."А в остальном,прекрасная маркиза, всьо харашо, всьо харашо..." (мюзікл.) Ще раз дякую за прекрасний відгук...Було приємно почитати....

ОТВЕТИТЬ  
Вход | Регистрация

Другие отзывы владельцев
Nissan X-Trail

Роман
Украина, Харьков
02.11.2019

Привет всем!!! Недавно стал счастливым обладателем Ниссана, до этого ездил на пежо 308 св 2015 г 1.6 турбо бензин, долго изучал обзоры авто и тесты проходил, 90% чуши в обзорах не соответствует действ читать отзыв

Саша
Украина, Киев
13.11.2019

Всем привет. После семи лет езды на Акценте (https://www.infocar.ua/reviews/hyundai/accent/2012/1.6-avtomat-hatchback-id23440.html) пришло время "повыситься". Нужен был аппарат с хорош читать отзыв

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у Nissan X-Trail

Nissan X-Trail 2016 Nissan X-Trail 15000$ 2016