Відгук Subaru Forester 2014 2.5 бензин автоматична
Рік, пробіг: 2014, 5.000 км
Надійність
Комфорт
Ходова
Зовнішність
Загальна оцінка
Мої вітання! Відразу хочу попередити, що це мій перший відгук та і, взагалі, я далеко не професіонал друкарської справи. Тому прошу сильно не критикувати ))).
Порада покупцеві: Звичайно купувати!!! Ну а яку комплектацію купувати? Ту на яку вистачає коштів! :-) Обговорити відгук про Subaru Forester 2014NID Совет покупателю: Звичайно купувати!!! Ну а яку комплектацію купувати? Ту на яку вистачає коштів! :-) Бо найкращий той автомобіль, який стоїть у твоєму гаражі!!! Може, найкращий автомобіль - той, на якому ти їздиш щодня? +2ВІДПОВІСТИAtlaz Nonegiven Соглашусь с Sub по многим пунктам, дополню: (у меня та же комплектация, машина куплена в марте 2013) 1. за весь период с весны 2013 средний расход 12.2, летом было 11,2, бензин не экономлю, стиль езды активный. 2. (придирка) отсутствие дополнительных ниш ("нычек" в салоне, куда можно ложить вещи. Минимализм так сказать. Ниши есть в подлокотнике (большая), в центральной консоли (очень мелкая, только для зажигалки и очков/бумажник) и в дверях. Кто мешал сделать нычки под пасажирский сидением и в багажнике возле стоек - загадка. 3. Сзади места реально много, я за собой сажусь спокойно, колени в сидушки не упираются. 4. Кожа(кожзам) на сидушках так себе (как по мне шибко мягкая) . На водительской сидушке уже есть потертости. 5. Багажника для города более чем достаточно, но в дальнюю поезду с 2я детьми хотелось бы побольше, на глаз в той же соренте багажник больше. 6. Я бы сказал что обесшумки нет совсем. По крайней мере это мое субъективное мнение, мне не критично, но обратите внимание. 7. Подвеска довольно жесткая, если кому нравится чтобы машина хавала все кочки - это не ваш авто, но это вынужденная плата за Драйв. Управляемость и динамика потрясающая. Провацирует нажать на тапку, я постоянно сдерживаюсь (благодарю провидение что не купил турбофоря Системы стабилизации работают отменно, несколько раз носило жопу, есп справился. Не стоит забывать, что системы безопасности и стабилизации не заменяют мозг! Не гвоздя ни жезла! +1ВІДПОВІСТИJurij S мої випадки - то 70% кілометражу - траса (дорога файна). 10% по Львову (останні 500 метрів до будинку - хренові). 5% польське місто - дорога файна. 15% - до Карпат і там. Ями + під гору хотілося би виїхати (ґрунтова дорога порита дощем). Моя перша машинка Ніссан Тііда вже має 5 років і пора пересідати на щось більше. Тестував море машинок, але сьогодні я був зражений наповал Subaru Forester 2.5i-L. Тест трасою і лісом по канавах вразив мене і дружину. Я вже майже прийняв рішення, але... В Україні ця машинка коштує 32 тис. долярів. У Польщі такої нема, бо там макс. 2,0 ціною десь так 30 тис. євро. Але в путлєрівській росії її ціна лише 28 тис. долярів. Оця переплата у розмірі 4 тис. щось мене насторожує. Може варто зачекати на новий імпорт? ВІДПОВІСТИenimal_i Jurij S, Чекати не варто, треба брати машинку, я був вчора на тесті Форестера 2,5 л з варіатором, іздили по трамвайним коліям, бетонним плитам, заізжали на швидкості на тротуар де не було людей і потім на швидкості з'їзжали з трутуара через бордюри, розверталися швидко, машина вразила просто! А ще дуже подобається посадка водія, обзор. І не забувайте - в нього оппозитний двигун і це неабияка перевага, нижчий центр тяжіння, + 9 подушок безпеки. Ціна середньої комплектації - салон тканина - 835 000 грн., по комерційному курсу це 33.400 $. ВІДПОВІСТИJurij S Мені пропонують Форестера у шкірі 2015 року за 34 або цього ж 2015 року Аутбека за 36. Що порекомендуєте? ВІДПОВІСТИ |
Інші відгуки власників
|