Витрата пального по місту: 6.2 л/100км, по трасі: 5.5 л/100км, середній: 5.8 л/100км
Було потрібне авто для молодої сім'ї з двома малими дітьми. 95% часу я проводжу в Києві в режимі дім-робота, на вихідних - супермаркет і розваги. Ще 5% часу - це поїздки на далекі відстані по Україні. Із специфічних вимог - авто мало бути компактне для маневрування в дворах, дизель, підігрів лобового скла. Якщо б не київська зима - я б обрав універсал, ймовірно Peugeot 308 sw. Але важкий досвід попередніх зим підказував, що потрібний кросовер. В додатку до вищого кліренсу кросовера йшов трохи вищий комфорт на нерівностях за рахунок більших коліс. До більших витрат на обслуговування кросовера порівняно з універсалом я був готовий.
У всіх оглядах компактних кросоверів тільки й мови про високу конкуренцію в сегменті, про широкий вибір варіантів. Насправді як тільки починаєш підбирати собі авто, - одразу розумієш, що по факту вибір звужується до 2-3 авто, і то в кожному із них будуть компромісні нюанси. Основних конкурентів, яких я брав на тест по 1-2 рази (цей момент я залишу без опису) Каджар переміг співвідношенням комплектації, їздових характеристик і ціни. Фактично, фінальна ціна на авто вийшла на 4 тис. дол. меншою від найближчого конкурента, якого б я поставив на 2 місце у своєму рейтингу по співвідношенню наповнення/ціна.
Ще один із факторів, який я підсвідомо розумів і закладав на майбутнє - автомобіль на одній платформі з кількома моделями Nissan і Renault. Багато спільних запчастин, як оригінальних так і від сторонніх виробників. В теорії на це авто можна поставити опції, яких немає із заводу, але загалом вони існують в природі для платформи. Але це для майбутнього.
За підсумком перших 1000 км можу поділитись такими враженнями:
1) автомобіль комфортний по підвісці і по шуму;
2) дуже добре йде за рулем, стабільно заходить в повороти (як на зиму і зимові шини);
3) автомат хитрий, при стабільній швидкості одразу переходить на 6-ту передачу і їде "на моменті" дизеля. Це дуже економить паливо в місті на швидкостях 70-90 км/год, бо оберти становлять 1.5-1.8 тис./хв. Але тому й прискорення з таких обертів не даються так легко. Разом з тим перший досвід на трасі показав, що обгони мені даються без видимих проблем при умові, що я уникаю необдуманих маневрів на дорозі;
4) світлодіодні фари дають малоконтрастну картинку при ближньому світлі, але це компенсується постійним автоматичним перемиканням із ближнього на дальнє, тому загалом краще, ніж на галогені, але не фундаментально;
5) технічне наповнення і асистенти просто працюють, як треба.
Я доволі спокійний водій і для мого стилю водіння двигуна вистачає з головою як в місті так і на трасі. Машина впевнено їде в гору, робот не з'їдає момент, як автомат чи варіатор. Так, витрати палива вищі, ніж були в мене на такому ж двигуні на іншому авто, але це прийнятно, на бензиновому двигуні було все одно на 2-3 літри більше. Машиною я поки задоволений.
Із зниженими у 2019 році цінами він дуже конкурентний, з моєї точки зору набагато цікавіший за Qashqai, особливо комплектація Intense, яка знаходить між Acenta i Tekna. Sportage дуже достойний в салоні, хоч для моїх вимог це був суцільний компроміс. Xtrail - все класно, машина достойна, але вона "не рулиться"; я дуже скептично ставився до цієї фрази, вважав, що це видумки, але на тесті Xtrail я це явище дуже добре відчув. Всі решта в мінімально достойних комплектаціях суттєво дорожчі.
Плюси автомобіля: 1) співвідношення комплектація/ціна.
2) перевірений двигун.
3) свіжий зовнішній вигляд.
4) хороша керованість.
Мінуси автомобіля: 1) 18-ті диски в комплектації - 17-ті були б ідеальними.
2) повнорозмірне запасне колесо, яке з'їдає багажник, - планую замінити на ремкомплект.
Порада покупцеві:Найкрутіший момент в Renault Kadjar - можливість сконфігурувати машину під свої потреби. Перечитайте прайси і комплектації, передивіться огляди, перечитайте відгуки, зайдіть в різні салони, послухайте різних менеджерів, задаючи різні питання. Я це пишу для тих, хто все детально зважує при покупці, купує з головою, а не на емоції. Річ у тім, що машина для нашого ринку фактично нова, її раніше мало продавали через високу ціну і знайти змістовні відгуки чи якісне роз'яснення від менеджера в салоні дуже важко (взагалі в салонах мало професійних менеджерів/продавців). Інформацію треба збирати по зернятку, але тільки тоді починаєш розуміти, чим він кращий від інших автомобілів.
Kadjar и Qashqai одинаковые машины. По сути разница только в кузове и содержимом этого кузова.
Xtrail авто другого класса и сравнивать их не корректно.
Makes, в певних комбінаціях Xtrail дуже близький до Kadjar по ціні, тому й порівнював. А взагалі, на ринку реально дуже мало моделей до вибору, тому мимоволі порівнюєш абсолютно все, що є на ринку в певному ціновому діапазоні, навіть Mazda 6 була в полі зору Я, чесно, не розумію, де та конкуренція на ринку кросоверів - як тільки застосуєш 3-4 критерії, то залишиться 2-3 машини на дизелі і 3-4 на бензині.
Nickont, на 17-тих дисках і 60-му профілі суттєво м'якше (перші два тижні в грудні їздив на літніх шинах в Києві - погода дозволяла), резина суттєво дешевша. Я не купую дешеву резину, але бажані зимові шини для 18-го радіусу і 55-го профілю коштували близько 4500 грн. за штуку. Тому взяв 17 диски і такі ж зимові шини по 2700 грн. - через 2 роки окупиться на перевзуванні. Якщо б авто йшло на 17-х дисках, було б економніше і комфортніше вже із заводу. 17-ті диски точно не виглядають економно порівняно з 18-тими.
TohaParya, На drive2 пошукайте фото з Каджара із 16 дисками - там один товариш на зиму взяв саме такі диски з профілем резини 215/65. Якщо знайдете ті фото, швидко зрозумієте, що виглядає дешево. Цій машині оптимальні диски на 17 дюймів - машина буде нормально заходити в повороти, буде достатньо комфортною і буде добре виглядати. Словом, золота середина
GMV, согласен. Тоже хотел Intense, но смущали 18-е диски. В итоге спасла опция Extended Grip. Она помимо шайбы управления предполагает 17-е диски с очень интересным рисунком.
GMV, Понятие "выглядає дешево" актуально возможно для 15-летних влажных школьников, которые мыслят только в категориях - Дорого-дешево (а не в области практичности)
Такая школота может и в кредиты влезать, чтобы "выглядать дорого" на кредитные деньги.
Прежде всего важна практичность - во первых чем меньше размер диска, тем дешевле резина (поэтому в идеале 15 колеса - было бы идеальным вариантом), во вторых чем меньше диаметр колеса и чем выше профиль - тем более комфортная езда - опять в идеале были бы 15-е колеса, но хрен с ним, пусть и 16-е - но 17е колеса - это разве что только для 15-летней школоты (или для таких кто по развитию все так и остался на этом уровне, который смотрит только на понятия как выглядит "дорого" или "дешево"
TohaParya, на 15-тих колесах профіль резини буде 70-75. Як тоді управляти машиною з високим центром маси з таким профілем шин? Я подивився профілі резини в хороших виробників - немає таких розмірів шин, щоб з 15-м радіусом вийшло колесо діаметром 69 см, як на цю машину. Може, виробники шин щось знають, раз навіть не випускають таких типорозмірів?
Я гадаю, що на кожен автомобіль є свій оптимальний діаметр дисків, що забезпечує баланс комфорту і керованості. І для такого класу авто оптимальним є 17-ті диски, а 19-ті, як і 15-ті, - то крайності, в яких нема балансу.
Ladacobaca Ladacobaca, Latitude буде м'якшим на наших неідеальних дорогах, плюс він більший в салоні. Якщо комфорт в пріоритеті, тоді Вам кросовер не рекомендований (може 1-2 моделі кросоверів чуть-чуть наблизяться до середнього по комфорту седана D-E класу). Вищий центр маси все-таки вимагає більш зажатої підвіски кросовера порівняно із седаном. Перевірено на собі.
На чудових дорогах різниця в комфорті їзди між кросовером і седаном суттєво знизиться. Управління в Каджар чудове, тому на добрій дорозі загальний комфорт буде порівнювальним з невеликим плюсом на користь седана. Якщо дорога без ям, але нерівна, - виграє седан на всі 100%. Якщо малі і середні ями на дорозі - кросовер проїде більш впевнено, седан буде пробивати. Напрямки без доріг - тут кліренс вирішує, тільки кросовер. Думайте, по яких дорогах будете їхати Ви.
Кросовер - це вирішення проблем бордюрів, напливів і ям на дорозі, снігу; великі колеса роблять низку невеликих ям менш помітними. Якщо для Вас ці проблеми не суттєві, тоді Вам все-таки седан/універсал - не треба вестись на кросоверну моду.
V.K., Звичайно, що максимальна комплектація в Grandland X виглядає цікавішою, але вона й дорожча. Максималку я вживу не бачив, а от стартова комплектація мене не вразила - бракувало базових опцій і салон дуже невиразний. Intense від Каджар якраз посередині між цими комплектаціями, виглядає достойно. Та й за ціну максималки Grandland X можна було б взяти щось цікавіше і ліквідніше - хоча б Rav4 в середній комплектації, Kuga в максималці або навіть Peugeot 3008.
Добрый день.
Не подскажите по работе климата летом?
В некоторых обзорах говорят что слабоват.
И как вам вообще машина?
Выбираю между Kadjar или Кашкай.
Anton Chernykh, До клімату жодних питань, охолоджує відмінно.
Це міська машина з можливістю дальніх поїздок. Дуже добре в місті і прийнятно в дальній дорозі. Не очікуйте більше від кросовера такого розміру. Два слабких місця авто - тряска підвіска на невеликих нерівностях і недостатня потужність двигуна на трасі.
1. Як тільки додаєш швидкості на нерівній дорозі - підвіска починає згладжувати нерівності і все стає досить непогано. Але в місті швидкості не додасиш, тому відчуваєш майже кожен стик. Кашкай, до речі, має буквально аналогічну підвіску.
2. Щодо потужності двигуна - крейсерські швидкості 120-130 без проблем, обдумані обгони - без проблем. Але підйоми даються важко, машина вгору більше 110-120 не їде.
Плюси цієї машини - це плюси кросовера і розхід. 6-6.2 по місту і 5.5-6 по трасі - дуже хороші показники для кросовера.
Що вибрати - Каджар чи Кашкай. Говоримо про дизель+автомат. Сьогодні Каджар Intense+колір+обігрів лобового скла = 800 тис. грн. Сьогодні Кашкай Текна + колір = 817 тис. грн. Різниця 600 доларів. За ці гроші отримуєте суттєво потужніший двигун і панораму. Сьогодні я б взяв Кашкай в такій конфігурації. Минулого року конкретно мені Каджар в указаній комплектації обійшовся на 2,5 тис. доларів дешевше (це без Renault Бонус!), ніж сьогодні. А Кашкай у вказаній комплектації був на 2,4 тис. доларів дорожче. В обох випадках враховані актуальні на той час знижки, доступні саме мені. Тому з різницею в 5 тис. доларів вибір впав на Каджар, тут без варіантів.
Кашкай буде дорожчим в обслуговувані як по двигуну, так і по коробці. На вторинному ринку швидше піде теж Кашкай.
Якось так, обирайте самі
Anton Chernykh, Якщо інтенс чи текна дорого для Вас, я б уважно б сів за конфігуратор каджара - там на Zen можна докинути тільки потрібні опціі. У Кашкая конфігуратора немає по факту, тільки мультимедію можна докинути.
Також забув додати, що в Текна на Кашкаї за різницю в 600 доларів крім панорами ще камери по кругу (в Каджарі - парктроніки по кругу). Це дуже потрібна опція при паркуванні до бровки. Ще електропривід сидіння водія є в Текні, але воно, найімовірніше, двопозиційне, тоді як ручні регулювання - трипозиційні, так що опція більше про понт, ніж про реальну вигоду (але я можу помилятись)
Пробіг авто 2000 км. На даному етапі все задовільняє. Розхід 6-7л.на 100 км в змішаному циклі. (дім - робота 30-35 км в день). На автостраді при швидкості 120 на круїзі - 4.5-5.5 . Але притакій швидко читати відгук
Bog Dan
Украина, Тальное
12.08.2019
Вже майже 3тис. км пробігу. Автомобіль досить комфортний, сучасний, економний. Є мінуси але вони є у всіх, можливо пізніше і вони пропадуть, але поки про них: тормозні колодки пищать як в жигулів(наді читати відгук