Взяв цитрамона після нового року, комплектація з АКПП (відповідно з ESP / ASR / круїзом / лімітом швидкості / аудіо / кліматом). Авто просто бомба після корейського Б класу. Дуже плавно йде (зимова R16/Goodyear 205/55), навіть по львівській бруківці нічого не тарабанить (рівномірний гул в салоні правда присутній).
Напишу про те чого інші не писали.
Динаміка 120 сильного двигуна на автоматі - не бумер звичайно, але супер по місту (очікував гіршого). По трасі є питання з динамічним обгоном - треба сильно тиснути педаль газу щоб перескочити з 2500 оборотів до 4000, а вже на 4тис обертів двигун просто вибухає динамікою.Альтернативно можна користуватись круїзом - вмикаючи його динаміка розгону з 90 до 120 швидша і без затримок чомусь (попередньо на круїзі виставив шв. на 20-30 км-год швидше потоку). Поки обкатка вирішив не мучити двигун і більше 3000 не крутити (достатньо щоб їхати 105-109 км/г по спідометру).
Сидіння водія для моїх 176 см здалось трохи зависоким і регулювання важілем вниз-назад або вперед-вверх не дуже сподобалось (роздільно вниз -вверх не регулюється - тільки з присуванням або відсуванням). В результаті знайти положеня коли посадка невисока і кермо не закриває верхню частину спідометра-тахлметра поки не вдалося (кермо теж ясна річ регулював). Сподобалась регулювання випираючої підтримки попереку (крутилка на середині спинки водія).
Недоліки про які я не читав раніше (все лише справедливо для моєї комплектаціі):
В Tendance 120 АКПП не регулюється висота центрального підлокітника (та й короткий він як на мене). Відсутній підлокітник на задньому сидінні, і немає лючка в багажник (для лиж :-)).
Екран бортового компютера простєцкий - на семисигментних індикаторах (не такий як в румунському тесті eHdi) - тобто без графіки. Я так розумію що такий бортовик (з графічним дисплеєм)є в комплектації Exclusive або коли замовляєш пакет Аудіо1 / Комфорт з партроніками.
Приємно вразив Круїз контроль з автоматом - дуже чітко працює і легко налаштовується. На пустій трасі - дуже зручно. Навіть без паямті на 5 швидкостей. Якщо потримати + на кермі прибавляє швидкість, - зповільнюється. при натисненні на педаль гальма - ставиться на паузу. Також можна включити - виключити його кнопкою пауза на кермі. Якщо потримати + - довше ніж півсекунди - мотає шв. вверх-вниз з кроком 5 км-год.
Ліміт швидкості як виявилось теж суперовий прибамбас (але працює або ліміт або круїз). На підїзді до києва з боку житомира зараз 2 години їзди з постійними знаками обмеж. 70 км. Я встановив на 88 (щоб залишатись в межах 70+20) і можу не дивитись на спідометр - ліміт його не дає перевищити. Те сам по місту - ставлю 78 і не треба турбуватись що забудучи поїдеш 100 особливо де даішники вічно з радарами (на проспектах/вїздах-виїздах). Раніше напрягало оце слідкування за спідометром.
Класна дрібничка нагадування про можливість ожележді на бортовому коли температура в районі 0С..-3С.
Не сподобався режим на кліматі усунення запотівання лобового скла - дуже шумить вентилятор (радіо не чути - треба підкручувати гучність), хоча свою функцію виконує. При спробі порегулювати оберти крутилкою клімата - просто відключається ця ф-ція взагалі.
Ящики під сидіннями пер. пасажирів виявились зовсім маленькими і неглибокими - за розмірами як пачка офісного паперу. Чомусь в комплекті не дали попільничку (можливо дилер).
Класна кнопка центрального замка в салоні з індикатором що заблоковані двері (автоблокуються) і поряд з нею кнопка вимкнення підсвітки спідометра - зручно дял нічної їзди - не світить в обличчя. Хоча яскравість можна регулювати і окремо.
Гарне дальнє світло і яскраві протитуманки.
Про ESP напишу коли воно хоч раз заморгає. Автомат тримає машинку навіть під круту гірку супер.
Чомусь заїдає ключ запалення - кожен другий раз з першого разу тяжко повернути.
В якомусь з обзорів читав що мовляв легко на автоматі випадково включити під час руху задню передачу - це не відповдає дійсності.
Плюси автомобіля: Круїз, ліміт швидкості, хороший кліренс (переднім бампером на відміну від акцента не чіпляю бардюри високі), плавність підвіски. Хороша динаміка при розгоні круїз-контролем на трасі. в салоні досить тихо на шв. 110-130.
Витрата по трасі на 120/АКПП - 6.6л на обкатці (обороти до 3000, сер шв. 80 по БК). По місту 11.2л (сер шв. 23 по БК).
Обємний бак - запросто вистачає на 600 км по трасі якщо не гнати більше 110.
Мінуси автомобіля: аккп 4-ступінчата в 120 сильному бензині. надто вже плавно набирає/скидає швидкість (без режиму спорт). Можливо це зміниться як тут писали після 2500км пробігу (зажато в компі)
треба тонувати пердні бокові скла - бо за рахунок великих зеркал вночі сильно сліплять задні ксенонщики.
Ключ запалення дивно заїдає.
Шарпає машиною при перемиканні АКПП за задньої(R) на D і назад на парковці. Можливо через те що я не до кінця або навпаки засильно натискаю на пед. гальма.
Порада покупцеві:обовязково подивіться саме свою комплектацію в салоні, бо можете розчаруватись у відсутності деяких дірбничок за які ви думали що заплатили.
Беріть штатну сигналку - вона хоч і одностороння, але має приємні функціі - доводчики на стекла, відкривання багажника з брелка, і тд. В Україні продають авта французької сборки (а не калуга як в росії).
Через 3 міс. і 28 днів Igor дописав: 10700 км.
Зїздив на проміжне то 10 тис (заміна масла і масляного фільтра, доливка охолодж. рідини, поміняяли лампочку підсвітки номера. 602грн з ПДВ.
Ремонтував бокове ліве дзеркало - виламали на стоянці (залишив їх складеними -напевно тому і виламали а не вивернули). 1670 грн (поворотний механізм + покраска пластмаски).
Купив бризговики передні гумові (Eleagnсe, Poland) 58 грн.
Машинка бігає супер. Вся тормознутість пройшла після 2500км пробігу. Помітив що коли гарячо на вулиці - машинка ще краще їде. Постелив рідні літні коврик и - стало тихіше в салоні. Динаміка стала - огого! на обгон йду вже без страху - нормально прискорються і ще ніразу не підводила. Помітив що на 4тій передачі є якась ще "ступенька" - типу півпередачі чи що....
При їзді на обмежувачі швидкості для швидкого прискорення можна зробити кікдаун - обмежувач відключається.
Розхід впав до 6.2л по трасі (110км/год. на круїз-контролі).
Дьоргання при переключенні на задню пройшли (треба просто повністю вивжмати педаль тормоза). замок запалення/кермо блокується при крайному положенні керма (стара фішка).
Знайшов холодильник в бардачку - дужжжже подобається коли спека.
5та дверка далі заїдає - на сервісі порадили натискати дверку зверху рукою а потім кнопку. Одним словом далі відкриваю з брелка.
Через 3 міс. і 28 днів Igor дописав: лазив за обшивку багажника всередині зліва за фарою - шукав незаюзані жгути для розетки 12в і лхтарика (їх можна замовити на екзисті і доставити). В мене жгутів немає :-(
Їздив по жахливій грунтовці і сильно дирявому асфальту на периферії - трясе звичайно огого. можливо треба було приспустити колеса (їзив на 2.2 спереду. а ззаду -2.1)
Поздравляю! Я смотрел комплектацию эксклюзив в салоне. Перепробывал всё что можно включить-выключить без движения но с запуском двигателя авто. Так вот в штатной сигналке доводчиков стёкол НЕТ, зато отлично работает датчик объема. Через 30с после постановку на охрану если просунуть руку в заднее открытое стекло по кисть начинает пискляко визжать. Ещё есть датчики перемещения но повторюсь доводчиков НЕТ. Как ни странно но даже у Infiniti EX25 их тоже нет, хотя авто напакованое до предела.
Доводчики є! Інфа 146%! Потрібно утримати кнопку на пульті і всі вікна піднімаються або опускаються. Але це не автоматично, потрібно самому кнопочку жати, щоб все закрилось.
Пару апдейтів: Добре світить задній ліхтар при русі назад. А ось огляд назад через дзеркала і заднє вікно дуже поганий - весь час виходжу і дивлюся :-). Напевно візьму камеру заднього виду. Проблема дістати перехідну рамку для передньої панелі - хочу поставити свій 1 DIN Pioner з відео/USB/SDHC/Aux/Bluetooth замість рідного аудіо....проблема ще й у тому що бортовий компютер керується з того самого блоку що і магнітола + в них спільнй екранчик. Тому напевно був сенс замовити все-ж таки пакет Аудіо1 з блютусом і USB роз'ємом або навіть оту 900 доларову приблуду с GPS навігатором.
Апдейт: Проїхав 4000. - Згорів запобіжник в прикурювачі. Він там виявляється 10А. А мій копрессор для підкачки коліс - 12А. Вистачило на 3 колеса :-). - Замок задніх (5тих) дверей далі заїдає при відкриванні кнопкою. При відкриванні з пульта - ні. - при температурі вище 15 (17-22) в салоні зявився різкий запах гуми. Я думаю що винні оригінальні килимки салона (з бортиком, гумові). - динаміка покращилась на холодну - напевно через вищу температуру. - почав помічати рев двигуна (заправляюсь ОККО 95) після 2000 обертів. Раніше не помічав. - іноді вилазить езначний провал динаміки при кікдауні на шв 52-60 км/год - звук штатної аудіосистеми все-таки плоский, підбором басу і предустаовок еквалазеру можна витягнути, але тоді динаміки в передніх дверях починають гудіти - на відносно високій швидкості (120-130) на трасі машину трохи "здуває" навіть легкими поривами вітру від проїждаючих мимо фур - приходиться ловити кермом - все таки те що вона легка економить бензин, але одночасно є і недоліком (я іжджу в основному один і до 50-70 кг вантажу в багажнику).
Вибирав машину дууууже довго. Передивився все в діапазоні 17-25 тис. доларів. На варіанті кузова не зациклювався. Подобався Гольф 6, Кюшкай, Пежо 3008, навіть Фокус попередній. Але в червні почув десь читати відгук
Антон
Украина, Киев
06.10.2011
Всем автолюбителям добрый день!
Так как самому интересно читать отзывы о тех или иных автомобилях, оставляю всегда свои впечатления о тех авто которые у меня были. Это уже мой третий автомобиль. Пе читати відгук