Subaru Forester e-Boxer: вперед в прошлое

Розповісти друзям:

Щовечора на кожній засніженій парковці зоряний значок на решітці вселяє в кожного власника Subaru дух Макрея-Сульберга з усіма наслідками, що випливають. Ніякі аргументи в дусі «навіщо ?!» не діють, і все, що може з себе видавити справжній «субароводов» - це сказані крізь зуби слова: «Симетричний повний привід! ..»

Subaru Forester e-Boxer поведінка на дорозіSubaru Forester e-Boxer поведінка на дорозі

Втім, з тестовим автомобілем все, цілком можливо, буде інакше. І немає, він зовсім не новий - це добре знайомий всім Subaru Forester п'ятої генерації. Якби не одне «але». Точніше - «е». Адже позаду у цього кросовера можна знайти шильдик «е-Boxer».

Лінь читати? Дивіться відео-тест Subaru Forester e-Boxer:

Особливості гібриду e-Boxer

А це означає, що Субару Форестер тепер гібридний. Вірніше, мягкогібрідний. В основі тут лежить атмосферне 2.0-літровий опозитний двигун Subaru (точно такий же, як ставиться на звичайну 2.0-літрову версію), що видає 150 л. с. і 194 Нм крутного моменту. Він доповнений електромотором на майже 17 л. с. і 66 Нм, який інтегрували в варіатор (ланцюговий, до слова), і батареєю.

Якщо поглянути під капот, можна побачити наявність двох акумуляторів. І немає, це не через те, що Forester претендує на звання серйозного позашляховика а-ля Mitsubishi Pajero Sport. Лівий служить для запуску мотора через стартер і харчування бортових систем, правий же - для того, щоб мотор запускався за допомогою стартера-генератора (на ньому навіть є попередження: «Do not connect booster»). Рекуперація тут відбувається виключно за допомогою електромотора.

Subaru Forester e-Boxer двигунSubaru Forester e-Boxer двигун

Даних сумарною віддачі гібридної силової установки виробник не надає. Але можна припустити, що тут близько 160 л. с. і трохи більше 200 Нм крутного. А на питання, навіщо все це потрібно було робити, відповіді можна дати цілих два. Перший - тренди: економія і екологія. Другий - для того, щоб мінімізувати затримку між натисканням на педаль акселератора і розгоном (чого не сталося - варіатор нівелює всі ці потуги), а також поліпшити динамічні характеристики.

Subaru Forester e-Boxer фары та бамперSubaru Forester e-Boxer фары та бампер

Але ось невдача. Гібридний Форестер розганяється до 100 км / год повільніше, ніж звичайна 2.0-літрова версія: за заявленими виробником даними, за 11.8 с. Для порівняння, 2.5-літровий Форестер, який побував у нас на тесті, продемонстрував розгін з однієї педалі за 9.4 с, з двох педалей - за 9.18 с.

Можливо, вся справа в тому, що e-Boxer поважчав на 110 кг (саме стільки важить ця система mild hybrid). І порадіти можна хіба що правильному розташуванню цих кілограмів: близько 60 з них - над задньою віссю (батарея), близько 50 з них - в коробці (електромотор). Тобто развесовка не погіршить, і кажуть, що на швидкості відчувається, ніби гібридний Forester став більш плавним і стабільним (сперечатися не буду, хоча думаю, що зрозуміти це зможе лише людина, яка тривалий час водив звичайну 2.0-літрову версію).

Subaru Forester e-Boxer кліренсSubaru Forester e-Boxer кліренс

У всьому іншому Subaru Forester залишився колишнім. У нього непоганий кермо, хоча і сприймається він трішечки застарий, з порожнім, вільним ходом в околонулевой зоні. Проте він зручний. У Forester і раніше відмінна підвіска з, здається, нескінченним запасом енергоємності - ви можете їхати по будь-яким ямам, і вони не будуть доставляти вам особливого дискомфорту. І кліренс в 19 з запасом сантиметрів сприяє цьому.

Зовнішність і салон

Та й зовнішність у автомобіля та ж. Є легкі поновлення, але вони не впливають на сприйняття Форестера. Він все такий же: трохи брутальний, трохи грубий, але краще за все буде назвати його «класичним». Так, він - представник саме старої школи, і це зараз зовсім не погано. Упевнений, багатьом і хотілося б бачити Субару саме таким - вселяє повагу.

Subaru Forester e-Boxer салонSubaru Forester e-Boxer салон

І насправді тут нема про що більше говорити. Якщо ви хочете дізнатися, що таке Subaru Forester, зверніться до нашого тесту 2.5-літрової версії, опублікованому ще два роки тому. Тут все те ж саме.

В салоні ви також толком нового не побачите. Стара архітектура, приправлена ??легкими змінами. Головне - все це як і раніше зручно. Величезні скла, величезний люк. Зручні крісла без явно вираженої бічної підтримки. Ну, а з нововведень - аж блок клімат-контролю. Так ось і виходить, що Tesla на своїх автомобілях недавно почала встановлювати джойстик від PSP замість керма, а Subaru - кнопковий «клімат». У кожного, як то кажуть, своя стезя.

Subaru Forester e-Boxer передні сидінняSubaru Forester e-Boxer передні сидіння

Але я впевнений, ні у кого не повернеться язик сказати, що органи управління тут незручні. Схоже, в Субару прийшли до свого ідеалу, і саме тому Форестер застиг. Його не варто порівнювати з новими Пежо і Рено. Це інша техніка та інший зміст.

Subaru Forester e-Boxer другий ряд сидіньSubaru Forester e-Boxer другий ряд сидінь

Хоча і трохи нововведень тут теж є. У салоні з'явилася камера, яка постійно стежить за водієм. І на неї заведено кілька функцій. Перша - це розпізнавання вашого обличчя і активація відповідного профілю (настройки крісел, аудіо та т. Д.), Друга - перевірка пильності водія під час руху. Але в другому випадку алгоритм роботи системи далекий від досконалості, і тому вона почне вас попереджати, навіть якщо ви просто нахилили голову (не відриваючи при цьому очей від дороги).

Трохи історії

Я ніколи не чув, щоб люди поливали брудом бренд Subaru. На противагу багатьом невтішним коментарів про інших брендах: «VAG - лайно. Корейці гниють. Пежо - щось ще, а Тойота була у сина маминої подруги, і якось раз після відпустки не завелася ... ». Ну, і інше народна творчість. А ось самий різкий відгук про Subaru, який доводилося чути, звучав так: «Дорого». Складається враження, що цього бренду бояться.

У Subaru зараз дуже складна ситуація: «Пацієнт швидше мертвий, ніж живий». Адже тренд останніх років - це економія і екологія. Автовиробники роблять ставку саме на це завдяки посилюються нормам і рамкам, які вводять уряду безлічі країн. У тому числі і США, де Subaru - все ще Subaru.

Subaru Forester e-Boxer в містіSubaru Forester e-Boxer в місті

Японія завжди була на чолі кута розробок екологічного та економічного транспорту. Там на цьому збожеволіли ще в кінці дев'яностих - тоді на ринку з'явилися перші гібридні автомобілі.

Воднева Honda з'явилися на початку нульових. Зараз же у Honda найефективніший гібрид на нашому ринку. Це гібридна система з генератором у вигляді двигуна внутрішнього згоряння. У Toyota історія інша, але потрібно визнати, що слово «гібрид» ледь не стало синонімом назви Prius. По крайней мере, при слові «гібрид» у багатьох в голові спливає саме Тойота.

Subaru - також японський бренд - багато років, сили і (головне) гроші віддав на те, щоб створювати околоспортивною автомобілі для цивільного користування. Всі ми прекрасно знаємо, чому люблять Subaru: в першу чергу - за оппозітниє двигуни. Legacy, Forester, Outback і, звичайно ж, Impreza. Особливо WRX, не кажучи вже про STI. Останні - це, м'яко кажучи, шедевральна техніка.

Subaru Forester e-Boxer їзда по снігуSubaru Forester e-Boxer їзда по снігу

Але економіка диктує інші правила, і це правила саме екологічності. Ясна річ, і в Subaru схаменулися, хоча сталося це, потрібно визнати, пізно. Компанія також спробувала зіграти в гру. Так що ж з цього вийшло?

«Мягкогібрідность» цього Forester толком не дає вам можливості їхати на одній лише електротязі. Іноді це все ж вдається, але дуже короткий, а передбачити цей момент неможливо. Електроніка все вирішує за вас, і ніяк вплинути на режимі її роботи не вийде. А вам залишається тільки спостерігати, як двигун глушиться, коли запускається і в які моменти електромотор допомагає вам у русі (інформація про це виведена на окремий дисплей вгорі передньої панелі).

По бездоріжжю

Дорога до місця перевірки тестового Форестера оффроад показала, що він може споживати рівно 8 л / 100 км. Показник приємний, хоча потрібно врахувати, що пересувався я дуже плавно і розмірено, а швидкість не перевищувала 60-70 км / ч. Тому 8 л - це не той показник, який ви будете отримувати в місті. За все ж час тесту витрата палива в місті коливався на рівні 9-9.5 л / 100 км. Що, звичайно ж, також дуже непогано, адже виходить, що Forester - це великий кросовер, який навіть взимку укладається в 10 л на сотню.

Subaru Forester e-Boxer витрата пальногоSubaru Forester e-Boxer витрата пального

Але тут потрібно нагадати, що 2.5-літрова версія цього ж кросовера за час нашого тесту показала рівень в 10.5 л / 100 км в місті. А адже вона набагато швидше, і їхати на ній набагато приємніше.

Не думаю, що відкрию комусь очі, нагадавши, що Forester є одним з найбільш прохідних кросоверів, доступних на нашому ринку. При цьому у нього є всього два режими оффроадной електроніки: Snow / Dirt і Deep Snow / Mud. І справляються вони зі своїм завданням на відмінно: на засніжену гору, яку навіть посуху не подужали тестові Audi SQ7 і Cadillac Escalade, він все ж забрався. Та й взагалі, «посадити» Forester на бездоріжжі (хоча мова і не йде про екстремальні випадки) - ще те завдання.

Subaru Forester e-Boxer на оффроадSubaru Forester e-Boxer на оффроад

І, ясна річ, енергоємності підвіски Форестера на поганій дорозі або бездоріжжі позаздрить абсолютно будь-який його однокласник. В цьому плані даний кросовер більше схожий на Toyota LC Prado.

Висновки

Це був не зовсім класичний наш тест. В першу чергу тому, що Subaru Forester e-Boxer - не зовсім новий автомобіль, а повторювати за собою текст докладного огляду Forester 2.5 немає жодного сенсу.

Тут важливіше було зрозуміти, що цього Субару принесла гибридность. Якщо ви збираєтеся придбати е-Boxer для того, щоб економити, то це не найкраще рішення. Як я вже говорив, витрата в місті у нього коливається від 9 до 9.5 л на сотню. Якщо бути вже гранично точним, за 200 км тесту середній показник склав 9.3 л, що, з одного боку, дуже навіть непогано для такого великого і важкого автомобіля. Але проблема в тому, що у 2.5-літрової версії витрата вище за все на 1.5 л / 100 км. Не впевнений, чи варто заради цієї економії на паливі жертвувати динамічними можливостями автомобіля.

Так, безумовно, можна домогтися показника нижче 9 л / 100 км, але для цього потрібно, прямо скажемо, намагатися. Хоча і такий результат не допоможе Subaru e-Boxer перемогти в порівнянні з гібридними Honda CR-V і Toyota RAV4: у першого витрата в місті менше 6 л / 100 км, у другого - близько 7 л / 100 км. Та й різниця між ДВС-ними і гібридними версіями однієї і тієї ж моделі там помітна набагато істотніше.

То чи має право на існування гібридний Forester? Так, звичайно, просто його переваги полягають в іншому. У нього гарна шумоізоляція, комфортабельний салон і всепрощаюча підвіска. Це все той же надійний, невибагливий і комфортний автомобіль, на якому можна спокійно себе почувати як в мегаполісі, так і на путівці або розбитій дорозі. Він підходить і для подолання засніженій цілини, і для вскарабківанія вгору по піску. Він зможе проїхати там, куди на інших кросовери взагалі краще не потикатися.

Subaru Forester e-Boxer на бездоріжжіSubaru Forester e-Boxer на бездоріжжі

У Форестера є ті переваги, які нові автомобілі вже давно розгубили, і його старі (щодо всього сучасного модельного ряду конкурентів) конструкція і зовнішність, як мені здається, в якомусь сенсі грають йому на користь. Ми всі стали забувати, якими були автомобілі десять років тому, і чому ми їх любили. У Форестере якість і ресурсного відчувається буквально в кожній деталі, що підтверджують відгуки в інтернеті і відсутність серйозних зауважень у власників.

Ось тільки ціна! .. Аналогічний тестовому кросовер обійдеться в 1 191 800 гривень, тобто приблизно в 42 600 доларів (ціни вказані на момент написання тесту - InfoCar.ua). Так, гібридна силова установка пропонується виключно з найбагатшою комплектацією, але так само добре укомплектована версія з 2.5-літровим мотором коштує зараз на 22 800 гривень дешевше.

Обсуждение тест-драйва Forester

KoTb  

Очень жаль что е-боксер оказался по факту мыльным пузерем, надежды были. Как субаровод это говорю который поездил и на тойотовском гибриде то же

+3ВІДПОВІСТИ  

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація

Відгуки про Subaru Forester

Игорь
Украина, Кременчуг
03.05.2013

Бывший владелец Форя 2010 года. Выбирал авто между Прадо 150, GX 460 и Ford Explorer. Все проиграли. Оставался долго Explorer Sport 2013. Но к финишу пришел Форь 2013 турбо. Старался быть трезвым и вз читати відгук

Ольга
Украина, Днепр
28.02.2010

Хорошая комфортная машина. Хорошая проходимость но дорогие запчасти. Обслуживаться н фирменном СТО дорого, лучше проигнорировать гарантийное обслуживание. читати відгук

Автобазар InfoCar.ua

Продаж б/у Subaru Forester

Subaru Forester 2013 Subaru Forester 16700$ 2013