Nissan Qashqai e-Power у Карпатах: реальні витрати і принади незвичного кросовера

Попри відключення світла та інші негаразди, українці продовжують активно скуповувати електромобілі. Проте стабілізаційні відключення електроенергії іноді перетворюють експлуатацію авто на електриці у такий собі квест. І саме тому ми відмовилися від подорожі у Карпати на електромобілі, віддавши перевагу кросоверу Ніссан з гібридною технологією e-Power.

Ми вже публікували тест-драйв Nissan Qashqai e-Power, але тоді мова йшла про використання в умовах міста та передмістя. Наразі ж мова йде про абсолютно різні режими та умови пересування. А саме - про подорож із Києва до Закарпаття.

Зазначимо: це не просто гібрид, але й не електричний автомобіль, що потребує підзарядки від зовнішніх джерел. Головною принадою Nissan Qashqai e-Power є його приводний рух, який використовує технологію e-Power. Це не повноцінний електромотор, а комбінація бензинового двигуна і електричного приводу. Електромотор живиться виключно від батареї, яка заряджається від бензинового двигуна.

Фактично, ви отримуєте переваги електромобіля (такі як миттєва реакція на педаль газу і безшумний хід), без потреби заряджати його зовнішнім джерелом. До того ж, ти можеш не перейматися тим, що «не дотягнеш» до зарядки, бо 1.5-літровий бензиновий мотор виступає в ролі генератора. Тож теоретично на ньому можна доїхати з Києва до Буковеля на одному баку. Чи реально?
Реальні витрати Qashqai e–Power на трасі, в місті та у горах
За час подорожі більше половини шляху це була траса. Тобто, мінімум гальмувань і максимум стабільної високої швидкості на рівні 140-150 км/год. Як показала практика, за таких умов, «розумний гібрид» від Ніссану витрачає близько 6.5-7 літрів пального. Коли їхати «на всі гроші», натискаючи на газ щоразу і щосили (та в режимі Спорт), може бути і 7 з половиною. Втім це саме той випадок, коли не для цього його «мати ростила»…

Адже сама технологія e-Power передусім передбачає економію у місті. Тобто, як і у випадку з електромобілями, запас ходу цього кросовера (відповідно, і витрати) будуть менше в міських умовах. Але! При використанні e-Pedal, можна заощаджувати й в умовах гірських серпантинів. Принцип тут простий - якщо треба сповільнюватися, не обов’язково тиснути на гальма, варто лише відпустити акселератор.

Насправді дуже крута функція, і коли звикаєш до неї, то на умовно «звичайній» машині її ну дуже не вистачає (не кажучи вже про те, що вона дозволяє зменшити зношування гальмівниз колодок і дисків). По-друге, відпускаючи газ, батареї заряджаються. Ніби нічого принципово нового (рекуперація енергії використовується вже на багатьох авто), але різниця в тому, що ДВЗ підключається як генератор, коли батарея розряджена, проте якщо заряду вистачає - автомобіль здебільшого їде на електриці.

Отож, про цифри. На гірському серпантині (близько 170 км) нам вдалося досягти витрат пального на рівна 3,8-4 л! Як на мене, це просто фантастичний показник, зважаючи на той факт, що не було мети заощаджувати, але на спусках акумулятори заряджалися, ДВЗ не вмикався – а це просто шалена економія. Те ж саме можна сказати і про місто: якщо не давити газ в підлогу, витрати пального будуть менше, ніж у дизельного авто! І знову ж таки, не кажучи вже про екологічність…
Принади в експлуатації
- Динаміка руху: Завдяки електричному двигуну, Qashqai e-Power має чудову динаміку розгону і миттєву реакцію на натискання педалі акселератора. Електродвигун забезпечує постійний крутний момент, що робить керування автомобілем більш передбачуваним та комфортним.
- Економія палива: Гібридна система e-Power дозволяє значно знизити витрати палива в порівнянні з традиційними бензиновими двигунами. Бензиновий двигун працює лише для генерації електроенергії, що дозволяє мінімізувати його використання і оптимізувати споживання палива.
- Тиша та комфорт: Електричний двигун працює практично безшумно, що робить поїздки комфортнішими. Навіть коли бензиновий двигун вмикається для зарядки батареї, він працює досить тихо, оскільки оптимізований для стабільної роботи на низьких обертах.

Сидіння та комфорт
- Зручність сидінь: Qashqai e-Power оснащений комфортабельними сидіннями, які можуть бути з підігрівом і вентиляцією.
- Матеріали обробки: Використовуються якісні матеріали оббивки, що додають відчуття преміальності та роблять їх приємним на дотик.
- Простір для пасажирів: Просторий салон забезпечує достатньо місця для пасажирів як спереду, так і ззаду. Місце для ніг і голови достатнє навіть для високих пасажирів, що робить Qashqai зручним вибором для сімейних поїздок.

Простір та практичність
- Багажник: Nissan Qashqai e-Power пропонує досить великий багажний відсік (500 літрів), що дозволяє легко розміщувати багаж для поїздок чи щоденних покупок. Крім того, задні сидіння можуть складатися, що забезпечує додатковий вантажний простір.
- Функціональні рішення: В салоні багато корисних відділень для зберігання дрібних речей, зокрема кишені на дверях, відсіки під центральною консоллю та інші місця для зберігання, що додає зручності у використанні автомобіля.

Технології та оснащення
- Система інфотейнменту: Qashqai e-Power оснащений сучасною мультимедійною системою з підтримкою Apple CarPlay та Android Auto, що дозволяє легко підключати смартфон та користуватися його функціями під час поїздки.
- Асистенти водія: У автомобілі є ряд передових систем допомоги водієві, таких як адаптивний круїз-контроль, система утримання в смузі руху, автоматичне екстрене гальмування та інші, що підвищують безпеку та зручність керування.

Плюси
- Стильна зовнішність
- Економічність
- Екологічність
- Це дорестайлова модель, яку станом на зараз можна придбати за вигіднішою ціною
- Великий перелік систем активної безпеки
- Попри 19-дюймові колеса, підвіска доволі комфортно відпрацьовую нерівності
Мінуси
- Батареї «з'їдають» кліренс
- Технологічність=вартість, тому ціна Кашкай І-Пауер помітно вища за авто без батарей
- Поличка у багажнику доволі груба, тому на нерівностях поскрипує

Підсумок
Nissan Qashqai e-Power - це гібридний кросовер, який поєднує в собі комфорт, практичність та передові технології. Головною особливістю моделі e-Power є інноваційна гібридна система, де бензиновий двигун використовується виключно для зарядки батареї, а основну тягу забезпечує електричний двигун. Це дозволяє автомобілю працювати більш плавно, як електромобіль, при цьому не вимагаючи зовнішньої зарядки.
-
Забияка
Изыскивая новые рыночные ниши и классы, производители порой идут на смелые эксперименты. То поставят кузов от минивэна на полноприводное шасси с 500-сильным мотором, то построят 4-дверное купе или запихнут двигатель от с ...
carclub.ru -
Паркетник Nissan Qashqai проверили по меркам C-класса
Занимая на дороге места столько же, сколько хэтчбеки Ford Focus или Mazda3, этот автомобиль японской компании предлагает потребителю уже несколько больше, чем привычный компакт-класс. При этом, в отличие от переползш ...
Autonews.ru -
Сервелат с перловкой
Годовая очередь на «Кашкай» в ближайшее время едва ли сократится. Спрос на подобные автомобили – огромный, а реальной альтернативы «Ниссану» пока нет. Чтобы безропотно ждать целый год, надо быть абсолютно уверенным в том ...
Купи Авто
Відгуки про Nissan Qashqai
Vladislav StarushenkoУкраина, Днепр
02.07.2020
С появлением ребенка захотелось сменить седан (corolla 2012) на что-то, куда было бы удобно грузить ребенка и коляску. Выбирал по факту между 2-мя машинами octavia А7 (до короллы была А5 - был очен читати відгук
евгенийУкраина, Харьков
20.09.2009
при пробеге 34000км поменяли кондиционер, заклинил компрессор, цена 15т.грпоменяли за 10% по гарантии 1500гр.на то 1 поменяли задние амортизаторы, невключалась кулиса вариатора, проблема в контактах устра читати відгук
Забияка
Паркетник Nissan Qashqai проверили по меркам C-класса
Сервелат с перловкой
Nissan Qashqai