Випробовуємо нове покоління Nissan Qashqai в Україні

Розповісти друзям:

Довгоочікуване нове покоління популярного кросовера Nissan Qashqai вже в Україні. Незабаром перші покупці отримають свої машини, а ми вже мали змогу проїхати кілька сотень кілометрів за кермом новинки засніженими дорогами Київської та Житомирської областей та готові поділитися враженнями від топової версії з 1,3-літровим турбомотором, варіатором та повним приводом.

Якщо дизайн екстер'єру нового Nissan Qashqai може викликати певні дискусії (хоча в цілому машина виглядає свіжо та сучасно), то інтер'єр, особливо в топових версіях, готовий вразити навіть дуже вимогливих автомобілістів. І точно він не залишить байдужим фанатів марки - абсолютно новий рівень! Якість оздоблювальних матеріалів, їх комбінація, увага до деталей і високий рівень складання - все це створює відчуття якщо не преміальності, то крайньої близькості до неї. Я б навіть сказав, що салон нового Qashqai не поступається Infiniti. І щодо оснащення теж.

Це, до речі, тема окремої розмови. Так, кросовер у порівнянні з минулим поколінням подорожчав, але, якщо подивитися на комплектації, ви зрозумієте, чому так сталося. Чи міг, наприклад, покупець попереднього базового Qashqai мріяти про адаптивний круїз-контроль, систему екстреного гальмування, контроль рядності та «сліпих» зон, світлодіодні фари? Тепер все це та багато іншого входить у стандартне оснащення навіть найдоступнішої версії.

Порівнювати нинішній та попередній Qashqai у принципі помилково. Це абсолютно різні машини у всіх сенсах, включно із «залізом», налаштуванням та, відповідно, поведінкою на дорозі. Тут полегшений «візок», переглянутий підхід до комфорту, 1,3-літровий бензиновий двигун з турбонаддувом і прямим упорскуванням, модернізований варіатор з додатковим масляним насосом (чому це важливо - читайте далі). Якщо просто перераховувати все, що змінилося, ваші очі втомляться це читати. Тому перейдемо одразу до суті.

Порівнювати нинішній та попередній Qashqai у принципі помилково. Це абсолютно різні машини у всіх сенсах, включно із «залізом», налаштуванням та, відповідно, поведінкою на дорозі. Тут полегшений «візок», переглянутий підхід до комфорту, 1,3-літровий бензиновий двигун з турбонаддувом і прямим упорскуванням, модернізований варіатор з додатковим масляним насосом (чому це важливо - читайте далі). Якщо просто перераховувати все, що змінилося, ваші очі втомляться це читати. Тому перейдемо одразу до суті.

Qashqai став просторішим в салоні, та й багажник збільшився на 70 літрів, хоча візуально це не дуже помітно. Сидіти зручно й у першому, й у другому ряду. Місця для ніг ззаду могло б бути більше, та й підігрів дивана не завадив би, але по висоті та ширині - повний порядок. Передні крісла в топових версіях оснащені не тільки електроприводом і підігрівом, але й функцією масажу. Толку від нього куди менше, ніж, наприклад, у Peugeot 3008, але все одно приємно. А ще тут є пам'ять не тільки у крісла водія, а й у переднього пасажира. Плюс цифрова панель приладів, великий і дуже якісний екран мультимедійної системи, проєкція на лобове скло, бездротова зарядка для смартфона, бездротовий, знову ж таки, Apple CarPlay. Тобто справжній рай для сучасного автомобіліста.

Головні їздові враження - дуже комфортна підвіска навіть із 19-дюймовими дисками та низькопрофільними шинами. На асфальті, навіть не ідеальному, вона відмінно відпрацьовує дефекти, не передаючи поштовхи та вібрації до салону. Якщо ж виїхати на лісову стежку з безліччю дрібних нерівностей, підвіска починає голосно стукати, але комфорт пасажирів, при цьому, все одно не порушує.

У повнопривідній версії окрім режимів Eco, Standard та Sport є додаткові Snow та Off-Road. Від вибору того чи іншого безпосередньо залежить ступінь передачі тяги на колеса та розподіл моменту між осями. А ось вибір зусилля на кермі обмежений двома варіантами - стандартним та спортивним. Вони автоматично змінюються при виборі відповідного режиму їзди, або є можливість зафіксувати бажаний примусово і користуватися ним завжди. Спортивний у цьому сенсі краще, оскільки завдяки додатковому зусиллю на кермі дає більше впевненості, особливо в нульовій зоні. У стандартному режимі ця зона створює враження розмитості реакцій, що дещо втомлює у дальній дорозі на трасових швидкостях.

Потужності та тяги 1,3-літрового турбомотора (150 к.с., 250 Нм) цілком вистачає для впевненої їзди у будь-якій ситуації. Обгони на трасі даються без особливої напруги (підрульові «пелюстки» в цьому випадку дуже допомагають). Але ще приємніше враження справив варіатор, який, як уже було сказано, отримав другий масляний насос, що в результаті призвело до набагато більшої чуйності трансмісії при роботі акселератором. Вона легше і швидше «грає» віртуальними передачами, дуже реалістично імітуючи роботу класичного «автомата». Фактично, більше немає тих набридливих завивань на високих обертах, які дратували багатьох водіїв та відштовхували від покупки автомобіля з варіатором.

Ну і насамкінець кілька слів про витрату пального. Ті цифри, які ми отримали за два дні, важко назвати релевантними, оскільки машина ще не обкатана, зима на вулиці, та й випробовували ми її в різних режимах. Проте, середню витрату в районі 8,5 л/100 км для повнопривідного автомобіля можна вважати непоганою. Після обкатки, та ще й у спокійних щоденних режимах їзди, певен, можна отримати на літр менше. Але в місті, напевно, витрата не опуститься нижче 9,0-9,5 л/100 км.

До речі, цього року ми ще не раз повернемось до розмови про новий Nissan Qashqai. По-перше, тому, що плануємо взяти його на повноцінний тижневий тест. По-друге, очікуємо, що влітку в Україні з'являться версії з м'яким та класичним гібридним приводом, які ми також маємо намір випробувати.

Загалом новий Nissan Qashqai справив дуже приємне перше враження та вселив віру у його гарні перспективи в Україні. Якщо ви запитаєте, чи варто його купувати вже зараз, моя відповідь буде однозначною та ствердною.

Джерело: АвтоСвіт
  • Тест-драйв Nissan Qashqai: Забияка Забияка

    Изыскивая новые рыночные ниши и классы, производители порой идут на смелые эксперименты. То поставят кузов от минивэна на полноприводное шасси с 500-сильным мотором, то построят 4-дверное купе или запихнут двигатель от с ...
    carclub.ru

  • Тест-драйв Nissan Qashqai: Паркетник Nissan Qashqai проверили по меркам C-класса Паркетник Nissan Qashqai проверили по меркам C-класса

    Занимая на дороге места столько же, сколько хэтчбеки Ford Focus или Mazda3, этот автомобиль японской компании предлагает потребителю уже несколько больше, чем привычный компакт-класс. При этом, в отличие от переползш ...
    Autonews.ru

  • Тест-драйв Nissan Qashqai: Сервелат с перловкой Сервелат с перловкой

    Годовая очередь на «Кашкай» в ближайшее время едва ли сократится. Спрос на подобные автомобили – огромный, а реальной альтернативы «Ниссану» пока нет. Чтобы безропотно ждать целый год, надо быть абсолютно уверенным в том ...
    Купи Авто


Відгуки про Nissan Qashqai

Владимир
Украина, Киев
30.07.2012

Долго выбирал по сайтам - форумам - отзывам автомобиль. Нужен был более-менее компактный (до 4.5 метра), не прожорливый автомобиль на автомате с достаточным клиренсом без лишних внедорожных примочек, читати відгук

The Stranger
Украина, Львов
20.12.2016

З листопада 2014 року є власником моделі нового Nissan Qashqai. Двигун 1.2, варіатор. Коли весною 2015 року приїхав у сервісний центр Львова міняти зимову гуму на літню, з безкоштовною діагностико читати відгук

Автобазар InfoCar.ua

Продаж б/у Nissan Qashqai

Nissan Qashqai 2017 Nissan Qashqai 13900$ 2017