KIA К7: есть ли смысл в заводском газе?

Розповісти друзям:

У нас на тесті дорестайлинговой KIA К7 другого покоління. Багатьом назва цієї моделі ні про що не скаже. І навіть якщо я назву інше ім'я цього автомобіля - Cadenza, ситуація навряд чи зміниться. Вся справа в тому, що ці автомобілі у нас ніколи не продавалися офіційно. Але цікавий тестовий К7 зовсім не походженням, а силовим агрегатом, який працює виключно на газі (LPI).

KIA К7 вид спередуKIA К7 вид спереду

Забігаючи вперед, скажу, що в цьому автомобілі немає якихось видатних характеристик. Та й як він їде, вам теж уже відомо, тому що раніше ми розповідали про його надзвичайно близькому родича по концерну Hyundai Grandeur. Єдина глобальна різниця між цими автомобілями полягає саме в серце. Тому що серцем нашого є двигун, який працює виключно на газі: відповідною установкою K7 оснащений вже з заводу.

Лінь читати? Дивіться відео-тест газової KIA K7 (Cadenza):

Зовнішність і позицінування

За габаритами седан KIA К7 порівняємо з німецькими представниками класу «Е»: Audi A6, Mercedes-Benz E-Class і BMW 5 Series. Його довжина дорівнює 4970 мм, розмір колісної бази становить 2855 мм. Можна було б припустити, що модель K7 порівнянна з конкурентами з Німеччини ще й за змістом. Але така думка побутує тільки у корейських маркетологів.

KIA К7 вид збокуKIA К7 вид збоку

Продажі моделі невблаганно падають, та й глобально великі преміальні седани продаються значно гірше, ніж раніше. Хоча варто відразу обмовитися: преміальної К7 можна назвати лише з натяжкою, адже в лінійці KIA приставку «преміум» отримала тільки модель K9 (KIA K900 / Quoris).

KIA К7 вид ззадуKIA К7 вид ззаду

Так, K7 варто зіставляти з представниками бізнес-класу. Але для більшої ясності скажу, що K7 - це злегка збільшена в розмірах K5, яка, в свою чергу, у нас більше відома як Optima. Та й за своїм змістом та утримання тестова К7 більше нагадує Toyota Avalon, ніж кого-то з представників Великої німецької трійки.

KIA К7 фариKIA К7 фари

Але ось виглядає цей седан просто приголомшливо. Як на мене, значно більш виграшно, ніж ті ж Toyota Avalon поточного або Lexus ES попереднього покоління. До слова, в минулому році вийшла перероблена версія цієї моделі. Мабуть, корейці все-таки плекають надію на відродження продажів, що, як мені здається, практично неможливо.

KIA К7 задні ліхтаріKIA К7 задні ліхтарі

У Європі, наприклад, дуже складно відкусити від частки німецьких седанів хоча б трохи, а в США великі седани вже давно нікому не потрібні. Виходить, що такі автомобілі цікаві тільки в Кореї. Тому даний автомобіль як раз і був пригнаний звідти. Саме наш К7 2016 року випуску вже встиг проїхати 100 тис. Км.

Особливості заводського ГБО

Всі ми звикли, що ємність для газу в автомобілях, оснащених ГБО, знаходиться в ніші для запаски і має в своєму розпорядженні тороидальной формою. Але тут все зовсім по-іншому. Величезний циліндричний балон сірого кольору нічим не прикритий і розміщений прямо за спинкою задніх сидінь. Чесно кажучи, я навіть розчарувався, побачивши таке видовище. Балон великий, він з'їдає багато корисного простору в багажнику, залишаючи приблизно 400 літрів об'єму для багажу. Три валізи розмістити тут буде вже складно ще через великі петель кришки. Цікаво, що підпілля багажника пустує, адже запаски тут немає - дивне інженерне рішення.

Але таке розміщення ємності для газу все ж має певний сенс. Вся справа в тому, що балон повинен мати правильну форму, тобто містити мінімальну кількість вигинів, тому що саме в цих місцях спостерігається найбільше напруження - балон може підірвати зсередини зайвим тиском, особливо при ударі. Саме тому корейські інженери і розмістили ємність в багажнику, а не на місці бензобака, як в автомобілі з бензиновим мотором. Якби балон все ж зробити тороідальним, тоді його обсяг зменшився б приблизно до 40 літрів, чого для цього автомобіля просто недостатньо для адекватних пробігів між заправками.

KIA К7 заводське ГБОKIA К7 заводське ГБО

Сьогодні існують альтернативні матеріали для виробництва газових ємностей. Наприклад, скловолокно здатне витримувати набагато більшу напругу. Крім того, йому можна надавати довільну форму, але технологія до кінця не вивчена. Тому навіть KIA - великий автовиробник, що входить до складу величезного конгломерату Hyundai Motor Group з неймовірними виробничими потужностями не тільки в автомобільній сфері - не наважується на такі інновації.

Встановлений в багажнику K7 балон циліндричної форми має об'ємом 80 літрів, чого повинно вистачити на 500 км пробігу. Середня витрата в цьому седані становить приблизно 16.5 л газу на 100 км. На перший погляд здається, що це дуже багато, але наш автомобіль оснащений 3.0-літровим V-подібним двигуном. За заводським технічним характеристикам, бензиновий двигун повинен споживати 11.5 л. на сотню.

За час тесту середня витрата склала близько 17 л / 100 км (при їзді по місту) - показник, звичайно ж, чималий. Але про це ми поговоримо в кінці тесту. А зараз же варто лише зазначити, що на панелі приладів К7 розташований цілком собі стандартний індикатор запасу палива. Правда, бортовий комп'ютер не виводить показник запасу ходу.

Двигун і динаміка

3.0-літровий V6 на тестовому KIA K7 видає 235 л. с. і 281 Нм крутного моменту. Це менше, ніж у бензинової версії (266 сил і 308 Нм). Так що ніяких надприродних відчуттів від цього V6 очікувати не варто. Наші виміри показали динаміку в 9.4 с при розгоні до 100 км / ч. Тобто ці V-образні 3 літри «везуть» приблизно як новий 2.5-літровий SmartStream на Hyundai Grandeur. І весь його потенціал, що характерно для атмосферної тяги, розкривається ближче до червоної зони тахометра.

KIA К7 двигунKIA К7 двигун

У місті в таких режимах ви їздити не будете. Хоча саме для міста його продуктивності як раз досить (але ні про яке порівнянні з шести- і навіть чотирициліндровими турбомоторами німецьких конкурентів мови не йде) Та й розгін цей мотор забезпечує дуже рівний. Крім того, приємно радує тиша роботи силового агрегату.

Цей 3.0-літровий двигун відноситься до сімейства Lambda (встановлюється на модель з 2011 року). Це повністю алюмінієвий мотор, і до бензинової модифікації у механіків є претензії. Щоб з'ясувати, як цей агрегат поводиться на газі, ми вирушили до фахівців на сервіс.

Спеціаліст СТО «Will GooD Service»:

У корейських бензинових моторів проблем більше, ніж у двигунів, що працюють на газі. Перші нерідко відрізнялися швидким розтягненням ланцюга ГРМ і руйнуванням каталізаторів. Також мотори на бензині грішили задираками в циліндрах. А ось газові агрегати позбавлені цих проблем. Повинно бути, через те, що газ чистіше.

Варто також відзначити досить низьку якість каталізаторів у багатьох корейських автомобілів - при використанні неякісного бензину цей вузол швидко руйнується. Потім пил від каталізатора втягується назад в циліндри, що і викликає появу задирів. У газових моторів цих проблем немає, тому зовсім не дивно, що вони спокійно проходять по 500-600 тис. Км без серйозних ремонтів. Не в останню чергу ще через те, що масло в двигунах на газі довше зберігає свої характеристики.

Заводське газове обладнання конструктивно є досить простим. Тут відбувається пряме упорскування газу в рідкому стані - не потрібно додатковий підігрів газу, немає необхідності в додатковому редукторі. К7 оснащений тільки одним редуктором, який обмежує тиск газу, що надходить з балона до форсунок.

До пробігу під 200 тис. Кілометрів ці самі форсунки виходять з ладу. У нашій країні їх знайти складно, тому, як правило, форсунки привозять під замовлення. Вартість б / у форсунки починається від 50 доларів.

KIA К7 замірювання компресії двигунаKIA К7 замірювання компресії двигуна

До основних відмінностей газових корейських моторів (в порівнянні з бензиновими) варто віднести, звичайно ж, систему харчування, збільшену ступінь стиснення і клапани, виготовлені з матеріалу, що витримує горіння газу в циліндрі.

Адаптація двигуна під роботу на газі вже з заводу - його головний козир. Так, це те ж покоління і той же блок циліндрів, але саме заводські інженери вносили в його конструкцію зміни. Сюди відразу була встановлена ??одна паливна система, тому тут немає додаткового обладнання, яке неохайно стирчало б в різні боки з підкапотного простору. Інженери подбали про те, щоб завчасно не прогоріли клапани і щоб форсунки були встановлені під правильним кутом. Вони розрахували довжину і тип всіх шлангів. Тобто, по суті, своїми діями дали гарантію.

Безумовно, існують двигуни з гідрокомпенсаторами, які відмінно ладнають з ГБО і можуть проходити сотні тисяч кілометрів без додаткових регулювань. Але, повторюся, тут обладнання заводське, і цей факт є найкращим аргументом. В іншому ж K7 - автомобіль абсолютно стандартний.

Коробка передач

Тестовий седан оснащений звичайною автоматичною коробкою передач - шестиступінчастою гідромеханікою. Вона відрізняється деякою повільністю і навіть злегка затягує передачі. Правда, такий вона здається лише в порівнянні з «роботом» DL501 на Audi A6. Якщо ж порівняти коробку KIA K7 з агрегатом 7G-Tronic від Mercedes-Benz, можна стверджувати, що вони схожі. Правда, коробка Мерседес на малих обертах поводиться спокійніше. А в нашому ж випадку ця АКПП підкидає вгору звороти, а потім намагається їх зловити. Така настройка коробки характерна і для більш старих корейських автомобілів: навіть в режимі Eco здається, що їдеш в «мерседесовском» Sport. Але з ростом оборотів це відчуття пропадає.

KIA К7 селектор АКППKIA К7 селектор АКПП

Спеціаліст СТО «Will GooD Service»:

Ця шестиступінчаста коробка передач абсолютно нічим не відрізняється від інших аналогічних агрегатів Hyundai-Kia. Коробка проблем не доставляє. Обслуговувати її потрібно кожні 50-60 тис. Кілометрів, змінюючи масло. Цікава особливість цієї КПП полягає в тому, що масляний фільтр тут знаходиться глибоко всередині агрегату. Механіки міняють його тільки тоді, коли доводиться повністю розбирати коробку в разі повноцінного ремонту.

Корейці допрацьовують алгоритм роботи цієї КПП шляхом заміни прошивки на новішу. Її можна отримати у офіційних дилерів. В цілому ж ресурс такої гідромеханіки становить щонайменше 300 тис. кілометрів.

Драйв і ходова

З точки зору кінематики підвіска налаштована дуже добре. А ось при проїзді нерівностей вона видає шум. Звичайно ж, така поведінка можна віднести до «фамільним» корейським ознаками, але це може трохи дратувати. Нагадаю, що пробіг у тестового автомобіля становить 100 тис. Кілометрів, але він - напрочуд - знаходиться у відмінному стані.

KIA К7 поведінка на дорозіKIA К7 поведінка на дорозі

Кліренс в 14 сантиметрів можна вважати цілком достатнім, але довга колісна база і чималі звиси зобов'язують тримати себе в тонусі.

KIA К7 кліренсKIA К7 кліренс

Про якісь типових «хворобах» підвіски говорити нічого - ці автомобілі на наших дорогах є рідкістю. Але якщо враховувати близьку родинний зв'язок К7 з моделлю K5, яка у нас більше відома як Optima, то деякі особливості все ж варто проговорити.

Спеціаліст СТО «Will GooD Service»:

Що стосується ходової частини цього автомобіля, то модель K7 практично аналогічна моделі K5. Тут використовуються алюмінієві передні важелі з інтегрованою кульовою опорою (доведеться купувати лише в зборі). Задня підвіска - багатоважільна, і сайлентблоки до неї продаються окремо, та й коштують вони недорого. Наприклад, продукцію aftermarket-виробника CTR використовують при виробництві автомобіля.

Середня тривалість життя підвіски - 150 тис. Кілометрів, потім потрібно буде зробити перші вкладення. Іноді зустрічаються автомобілі з недовговічними стійками амортизаторів, які виходять з ладу значно раніше, ніж звичайно - далеко до 100 тисяч км. По всій видимості, причина такого розкиду показників (адже є прецеденти, коли стійки виходжують і до 200 тис. Кілометрів) - в постачальника.

Плавність ходу KIA K7 - на висоті. Вдало підібраний розмір 18-дюймових дисків, профілю гуми і, мабуть, ваги важеля створюють чудовий їздовий баланс. Великі нерівності підвіска відпрацьовує кілька жестковато, але ось дрібні і середні - на рівні з німецькими автомобілями цього класу, а може бути, навіть краще. Крім того, ця підвіска (з класичної для корейських автомобілів схемою) дозволяє автомобілю чіпко триматися за асфальт: маневрувати на великому седані дуже легко, а реакції автомобіля зрозумілі.

KIA К7 в містіKIA К7 в місті

Рульове управління залишило непогані враження, які можна описати словами «пристойний корейський кермо». Так, автомобіль трохи схильний до уловлювання колії, та, кермо трохи важчий, ніж хотілося б, на малій швидкості. Але ж при покупці Audi ви за ці тонкощі налаштування, по суті, і переплачуєте.

Якщо спробувати порівняти K7 з німецькими конкурентами, то в дрібницях вони все-таки більш цікаві. Десь зовсім трохи, наприклад, в плавності ходу. А десь помітніше, наприклад, в керованості і почутті загальної зібраності. А ось в плані шумоізоляції перемагає все ж KIA. Спереду встановлені подвійні стекла, а днище і двигун ізольовані просто відмінно.

Салон

В оформленні салону K7 все на своїх місцях. Але ось про тих преміальних відчуттях, до яких ми звикли в салонах представників Великої німецької трійки, мови не йде. Все тут набагато простіше, і відчувається це в першу чергу по ледь помітним деталям на кшталт кнопок, зусилля на органах управління і т. Д. Наприклад, приладова панель тут настільки проста, що її можна було б сміливо ставити на більш бюджетний Ceed (але тільки не в бізнес-седан E-класу).

KIA К7 салонKIA К7 салон

Правда, якщо закрити очі на ці деталі, то в цілому з естетикою в салоні K7 все в порядку. Виглядає інтер'єр непогано, а аналоговий годинник по центру передньої панелі навіть додають легкий відтінок «преміальності». Але ось за матеріалами обробки салон все ж ближче до KIA Sportage, ніж до Mercedes.

KIA К7 мультимедійна системаKIA К7 мультимедійна система

Так, карти дверей зверху покриті м'яким пластиком, а нижче обшиті кожзамом. Але ще в них встановлені дуже спірні «дерев'яні» вставки. Кермо також обшите шкірою, але шкіра ця - невисокої якості. Тільки верхня частина передньої панелі оброблена м'якими матеріалами, весь пластик нижче - жорсткий, майже що дзвінкий. Але якість збірки у мене претензій не викликає. Все зібрано дуже добре.

Саме рульове колесо в цьому KIA K7 абсолютно таке ж, як і в інших моделях KIA-Hyundai 2015-2018 років. Потім кермо змінили, і в новій, рестайлінгової моделі рульове колесо виглядає вже зовсім інакше. Та й передня панель там більше нагадує оформлення KIA Mohave.

KIA К7 панель приладівKIA К7 панель приладів

Але незважаючи на всі перераховані недоліки, в салоні тестового KIA K7 затишно і комфортно, а ергономіка впритул наближається до автомобілів VAG (а там з цим завжди було добре).

При порівнянні ж салону K7 з салоном Mercedes-Benz E-Class останній виграє з істотним відривом. Audi і BMW відірвалися не настільки сильно, але в дрібницях німці все одно виграють. До того ж корейці, мабуть, на деякі європейські цінності вперто не хочуть звертати увагу. Такий підхід має право на життя, адже і японці теж так вважають, а з продажами у них все добре. Тому в підсумку K7 в порівнянні з Toyota виглядає дуже впевнено, але ось в зіставленні з німцями і Lexus актуальна історія про те, що потрібно бути, а не здаватися.

KIA К7 сидінняKIA К7 сидіння

А ось задній ряд тестового KIA можна назвати величезною перевагою в порівнянні з багатьма конкурентами. За кількість простору на задньому ряду я - з ростом 2 м - ставлю п'ятірку з плюсом. Я спокійно можу сісти «сам за собою», при цьому місця для колін залишається досить багато. Кут нахилу спинки також дуже зручний. Так що в плані посадки на другому ряду цей KIA значно зручніший, ніж той же седан Audi A6.

KIA К7 другий ряд сидіньKIA К7 другий ряд сидінь

Карти дверей обшиті тими ж матеріалами, що і спереду, є підігрів сидінь і дефлектори обдування. А версії багатша за нашу укомплектовані ще й окремою зоною клімат-контролю і управлінням мультимедійною системою з другого ряду. Єдиний мінус заднього ряду полягає в тому, що частини його спинки для перевезення довгих предметів через газового балона скласти не вийде. В іншому ж задній ряд K7 є якщо не кращим, то одним з кращих в класі.

Ціни і висновки

Вартість наданого нам на тест K7 склала 22.5 тис. Доларів (нагадаю, це 2016 рік і 100 тис. Кілометрів пробігу). Аналогічні автомобілі в комплектації бідніші можна придбати за 21 тис., В кращому стані і з меншим пробігом - за 24.5 тис. (Ціни дійсні на момент написання тесту - InfoCar.ua)

Велика витрата газу дає можливість зайвий раз замислитися про доцільність купівлі такого автомобіля, адже економія виходить досить умовною. Якщо переводити в гроші, то витрата 3.0-літрового V6 LPI порівняємо зі споживанням 2.2-літрового CRDI (яким комплектується не тільки K7, а й, наприклад, Kia Sorento і KIA Carnival).

KIA К7 у вечірній часKIA К7 у вечірній час

Мені ж в цьому KIA K7 не вистачає в першу чергу емоцій. Але якщо підходити до вибору автомобіля з холодною головою, то тут причепитися практично ні до чого. KIA K7 - це хороший корейський седан, хоча і не найдешевший. Але це і логічно, так що дивуватися тут нічому.

Обсуждение тест-драйва Cadenza

Коментарів поки ніхто не залишив. Станьте першим!

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація

Відгуки про KIA Cadenza

Грандис
Казахстан, Алматы (Алма-Ата)
28.01.2012

Взяли для жены в январе новую Cadenza белого цвета, как на картинках рекламы, конечно первые впечатления просто отличные. До этого были разные машины - все маки японских и достоточно дорогие немецкие читати відгук

Автобазар InfoCar.ua

Продаж б/у KIA

KIA Niro 2018 KIA Niro 22500$ 2018