Jaguar F-Type S. Стрибок дикої кішки

Розповісти друзям:

Останні теплі дні, подаровані початком осені, хотілося провести як-небудь по-особливому! Насолодитися теплими променями сонця, з'їздити нарешті у відпустку до моря або в гори, проїхатися на машині по дорозі без "березневих" ям і дощу зі снігом. І для цих цілей InfoCar.ua вибрав особливий автомобіль! Знайомтеся - Jaguar F-Type S в кузові кабріолет! Проте, оскільки до моря далеченько, обмежимося спогляданням штучного, але все інше - і сонячні ванни, і підкорення доріг, думаю, нам вдасться сповна!

Jaguar F-Type став не тільки найбільш компактним родстером в актуальному модельному ряду бренду, але і фактично спадкоємцем легендарного E-Type, що випускався в шістдесятих-сімдесятих роках минулого сторіччя. Як і предок, F-Type виробляється з відкритим і закритим кузовом, причому останній вийшов в світ пізніше родстера. Різниця між ними полягає не тільки в типі верху і конструктивних особливостях, а й в потужності. У купе є версія R, потужність якої сягає, увага, 550 к.с.!

Ліньки читати статтю? Дивіться детальний відео-тест:

Однак і наш тестовий екземпляр не простий! Це середня версія S з трьох можливих для кабріолета, що видає 380 сил і 4.9 секунди розгону до "сотні". Та, що слабша, розвиває 340 сил, а більш потужна - вже 495! В усіх без винятку F-Type встановлено виключно новий 8-ступінчастий "автомат" і задній привід. Цінова пропозиція на кабріолет стартує орієнтовно зі 105.000$, а модифікації S - зі 121.000$ Конкретно в нашому автомобілі малося ще й чимало опцій, вартість яких обчислювалася в Євро, тому, щоб не заплутатися, ми вирішили їх не плюсувати до ціни. Найпотужніший F-Type V8 кабріо на порядок дорожче - майже 160 тисяч $. Про всі інші "плюшки", а їх тут вистачає, розповімо трохи пізніше, а поки помилуємося дизайном!

Дизайн


Невеликий, але міцно збитий і м'язистий кузов з широким і відносно довгим капотом і масивною усіченою кормою, однозначно натякає, що у цього Jaguar сили вистачає сил! Передок виконаний в суто фірмовому стилі - з великою овальною радіаторною решіткою і вертикальними зябрами по боках від неї. Є повітрозабірники на капоті і в передніх крилах. Причому це аж ніяк не бутафорія - коли автомобіль зупиняється після динамічного драйву, гаряче повітря, що йде від нього, видно неозброєним поглядом.

А яка корма! Об'ємні арки переходять в рівну кришку багажника, а задній бампер має обратний кут нахилу. Квінтесенція агресивного погляду - у вузьких смужках задніх ліхтарів. А вінчають весь цей ансамбль здвоєні патрубки вихлопу прямо по центру.

Тепер прибираємо м'який складний дах і... Jaguar F-Type постає перед нами у всій своїй красі! Описувати це немає сенсу, як кажуть, краще один раз побачити. Я тільки додам, що опускати/піднімати дах можна на швидкості до 50 км/год, а справляється з цією операцією Jaguar приблизно за 10 секунд.


Покоїться родстер на справжніх "катках" - попереду колеса 245/40 R19, а ззаду це вже 275/35 R19. Як і належить такій автівці, задня колія ширше передньої - в нашому випадку на 64 мм. Цікава особливість F-Type полягає в тому, що на фотографіях він виглядає компактніше, ніж є насправді. Особливо, якщо підходити до автомобіля спереду. Ну зовсім не можна залишити без згадки дверні ручки - вони повністю втоплені, а для відкриття дверей і отже їх висунення, слід натиснути на кнопку. Пішли дивитися, що в салоні!

В салоні

Для того, щоб потрапити всередину і зробити це красиво, а не просто увалитися, необхідно володіти деякою вправністю. Низька посадка укупі з високим і широким порогом і напираючою передньою панеллю зобов'язують!


В салоні вас приймають в обійми чудові спортивні крісла з червоним шкіряним оздоблюванням і безліччю регулювань. Є налаштування поперекового підпору і сили бічної підтримки. Управління настройками оформлено в красивий блок, винесений на дверні карти, що відразу нагадало мені Mercedes-Benz. Діапазон регулювань великий - місця вистачило навіть нашому оператору Ярославу з двома метрами зросту. Якщо крісло знаходиться в найнижчому його положенні, то відчуття посадки "на підлозі" тим не менш, не виникає, хоча сиджу я, звичайно, нижче всіх сусідів по потоку. На позашляховики і зовсім доводиться дивитися знизу вгору! Посадка типово спортивна - майже з прямими ногами і досить вертикально встановленою спинкою. Відразу за нею глуха перегородка, тому якщо ваш зріст змушує відсунутися від керма і педалей подалі, простору для кута нахилу спинки залишається небагато. Окремо хочеться відзначити її відмінний профіль у поєднанні з інтегрованим підголівником. А ось діапазон вильоту керма хотілося б мати побільше.

Передня консоль і все, що знаходиться перед очима водія і переднього пасажира можна охарактеризувати двома словами - класно і технологічно! Оформлення "торпедо" повністю націлене на водія, а пасажира відгородили масивним трикутним поручнем. Як з'ясувалося надалі, це аж ніяк не бутафорія, а цілком затребуваний (пасажиром) функціональний елемент. Причому його цінність підвищується в рази, якщо F-Type їде з відкритим дахом.

Аналогові прилади в своїх колодязях, шайби клімат-контролю, ряд кнопок-тумблерів, джойстик коробки передач - все виконано гармонійно і освоїться з усім цим інструментарієм справа пари хвилин. Стильна фішка салону - це центральні повітроводи, які ховаються в торпедо, коли клімат-контроль вимкнений. Багатства оздобленню салону додають обшиті шкірою передня панель і навіть стійки лобового скла. Та й дверні карти також в шкірі по-максимуму. В цілому британці не стали економити на багатій обробці інтер'єру, але все ж подекуди зустрічається простенький пластик.

Зверніть увагу, що деякі ключові елементи управління родстером пофарбовані в помаранчевий колір - це кнопка пуску двигуна, підрульові пелюстки і тумблер вибору динамічних режимів. Останній виконаний в характерному авіаційно-космічному стилі і дуже зручний в користуванні під час руху!

По частині ніш і боксів F-Type не чемпіон - кишені в дверях крихітні, бокс в підлокітнику годиться тільки для смартфона, але, тим не менш, є пара підстаканників і місткий ящик для рукавичок. Всупереч моїм очікуванням лазу в багажник не виявилося - за кришкою ховався ще один маленький бокс. Тому навіть звичайну сумку, в якій "живуть" документи і портмоне, доводилося класти в багажник.

Мультимедійна система на перший погляд вдало вписалася в інтер'єр спорткара, але її інтерфейс на сьогодні, на жаль, застарів. Ті, хто мав з ним справу в інших Jaguar або Range Rover зрозуміють, що я маю на увазі. Простеньке меню, скромне цвітове і дизайнерське наповнення. З іншого боку, вона має хорошу начинку, включаючи навігаційну систему, а завдяки поєднанню кнопок і сенсорного екрана керувати їй не складно. Ну і ще додам, що як тільки F-Type заводиться і починає їхати, мультимедіа якось перестає вас цікавити. Головне, що при бажанні потужності аудіосистеми Meridian на 10 динаміків і з двома сабвуферамі (опція) вистачить, щоб організувати гарний музичний супровід заводному драйву! Окремо варто зупинитися на розділі настройки автомобіля, але це ми зробимо під час руху.


Багажне відділення виявилося напрочуд маленьким - його обсяг навряд чи дотягує до 200 літрів. Та й конфігурація така, що буде добре, якщо дві невеликі дорожні сумки помістяться. З іншого боку, якщо возити речі розсипом, то влізе більше! Жарт звичайно. Не питайте про запаску або докатку - їх тут немає. Є лише акумулятор, що переїхав під підлогу багажника для кращого розподілення ваги. Сама кришка виконана з пластика і тому дуже легка.

Але навіть незважаючи на такі хитрощі, F-Type важить добрих 1.600 кг, хоча здебільшого зроблений з алюмінію. Важкуватий! І ще додам, що побудований родстер на укороченою платформі купе XK.

Драйв

Ну все, тепер вже точно пора за кермо! Магія привабливості Jaguar F-Type посилюється в рази, варто вам тільки натиснути на кнопку пуску двигуна! Потужний рик мотора укупі з характерними басами вихлопу при падінні оборотів недвозначно натякають, що зараз ми поїдемо швидко!

Не будемо панькатися - адже такі автомобілі призначені для отримання навіть не задоволення, кайфу від їзди за кермом! А отже відразу вибираємо динамічний режим за допомогою оранжевого тумблера. Тут є один важливий момент - у версії S доступна опція, що дозволяє відкалібрувати настройки родстера на свій розсуд! Йдемо в меню Dynamic-i і міняємо алгоритм роботи двигуна, коробки передач, рульового управління і підвіски. Звичайно ж, всі налаштування я обрав "Динамічні"! А головна перевага такої гнучкості полягає в тому, що кожен із згаданих вузлів ви можете налаштувати під себе.

Також окремі кнопки передбачені для зміни звуку вихлопу і підняття антикрила. І якщо роботу з крилом ми довірили автоматиці, яка піднімає його приблизно на 100 км/год, то кнопка вихлопу з характерною піктограмою двостволки була натиснута завжди! Який соковитий бас, які відстріли при скиданні газу!

Потужна хвиля прискорення здатна змусити забути про все на світі! Відповідає за це 3-літрова V-подібна "шістка" з механічним нагнітачем, що розвиває 380 кінських сил, яка також прописалася і під капотом нового Range Rover Sport. Пік крутного моменту в 460 Ньютонів знаходиться в діапазоні від 3500 до 5000 тисяч обертів, і коли F-Type виходить на ці показники, вашому пасажирові краще триматися міцніше якраз за ту саму ручку!

Родстер демонструє "злу" поведінку, миттєво відгукуючись на додавання газу різким прискоренням. Одночасно з цим він оголошує околиці злобним риком, не тільки привертаючи увагу оточуючих, а й часто розлякуючи сусідів по потоку. І повна віддача від двигуна, і все різноманіття басів вихлопної системи наступає на високих оборотах, десь після 3500. А як соковито F-Type «звучить» під різке скидання газу! Каюсь, спеціально влаштовував такі гальмування двигуном, щоб насолодиться цим звуком ще і ще! Звичайно ж, кайф від такої їзди багаторазово посилюється при їзді з відкритим верхом, під свист вітру, що набігає.


Тандем двигуна і 8-ступеневого автомата ZF просто чудовий! Коробка передач завжди знає, який щабель краще всього вибрати для даних конкретних умов і не смикається туди-сюди зайвий раз. У звичайному режимі при різкому прискоренні відбувається маленька затримка, автомобіль немов дає водієві частки секунди для підготовки до кидка. Але в спортивному режимі коробки все буде набагато швидше, а якщо ви додали до цього коктейлю настройки «Динамік» - чекайте урагану! Зверніть увагу, що джойстик на відміну від шайби, яка стала все впевненіше займати місце на центральних тунелях Jaguar, дозволяє зміняти ним передачі вручну, і робити це навіть зручніше, ніж підрульовими пелюстками. Відрадно, що ручний режим чесний, і коробка не буде сама перемикатися вгору без вашої команди.

Для того, щоб відчути автомобіль по "повній програмі", передбачено часткове або повне відключення стабілізації. Не рекомендуємо це робити на дорогах загального користування, і в тому випадку, якщо не впевнені у своїх силах. Адже навіть коли вся допоміжна електроніка працює, в поворотах при різкому додаванні "газу" F-Type бадьорить водія легким вилянням корми. Звичайно ж, в цих випадках хвилюватися немає причин - завдяки низькому центру тяжіння, пружній підвісці і широким та чіпким шинам, родстер відмінно стоїть в повороті. А механічний самоблок в приводі задніх коліс допомагає впевнено вистрілювати у закінченні віражу. Знову таки, електронні помічники на варті.

Послабив систему стабілізації, і отримав легкий дрифт при проходженні поворотів. А якщо захотілося випустити пар або продемонструвати вміння приборкувати "дику кішку" - відключаєте стабілізацію повністю, шукайте трек або порожній майданчик і вперед! Потужності і моменту F-Type S вистачить, щоб стерти задні покришки до корду дуже швидко! Ми ж вирушили на замір розгону до "сотні"!


При включених "електронних нашийниках" спорткар розміняв перші 100 км/год за 5.34 сек. Це досить швидко, і при прискоренні мене не покидало відчуття, що машина буквально виїжджає з під мене! Але ж дуже хотілося дотягнутися до заявлених Jaguar 4.9 секунд. І тут ми допустили помилку. Намагаючись активувати лаунч-контроль, ми повністю вимкнули систему стабілізації, в той час як треба було деактивувати її частково. Включений "режим burnout" (назвемо його так) дозволив без зусиль отримати ефектні старти з шаленою пробуксовкою і подарував масу задоволення і навіть трохи адреналіну, але свій результат ми так і не поліпшили.

При гальмуванні причин хвилюватися не було. Посилені гальма версії S відмінно уповільнюють спорткар з будь швидкості - головне не соромитися тиснути на педаль. Зусилля тут що називається лінійне, ніякої електронної синтетики! Чим сильніше тиснеш на педаль, тим ефективніше уповільнення. І навіть при найінтенсивніших зупинках, судячи з інфографіці, ми використовували потенціал гальм максимум на ?.

Взявши автомобіль на тест, ми спочатку переживали за те, як F-Type впорається з нерівностями наших доріг, але виявилося, що в комфортному режимі підвіски він доволі непогано демпфує невеликі ями і нерівності. Та й переїзд трамвайних шляхів не змушує клацати зубами від жорсткості. А от чого родстер не любить - так це колії і напливів асфальту, навіть якщо вони досить незначні. Кермо в таких ситуаціях доводиться тримати дуже міцно і постійно корегувати курс. Сама підвіска тут виконана по двохважільній схемі як спереду так і ззаду, а амортизатори в нашій версії, як ви вже зрозуміли, можна затискати, роблячи підвіску жорсткіше.

Що стосується спокійного ритму, то в F-Type передбачений навіть спеціальний режим "Сніг і дощ", в якому наша дика кішка ставала просто тихонею: не їде - шепоче! Але, звичайно ж, це не рятує вас від тотального привертання уваги. Погляди найрізноманітні - від захоплених дитячих, до заздрісних дорослих. Не буде одкровенням сказати, що останні зустрічалися набагато частіше. Та чого вже там - сам так дивився би з вікна переповненого автобуса чи маршрутки! Сховатися можна, піднявши матерчатий верх - тоді розглянути, хто в салоні буде складніше - доведеться нагинатися.

Ну і на останок трохи про таку дрібницю, як витрата пального. Мінімум, якого вдалося досягти в місті - це 12.5 літрів. В інший час показники не опускалися нижче 15-16, а активний драйв виводить на дисплей красиву цифру 20. Але хіба можна жадібничати за кермом такого автомобіля? От і ми так думаємо!

Підводимо підсумки

Автомобіль-задоволення, автомобіль-свято, автомобіль-кайф - все це про Jaguar F-Type S. За ті кілька днів, що родстер знаходився в редакції, він зумів доставити позитивні емоції багатьом людям. Навіть тим людям, хто просто посидів всередині або послухав рик його мотора і вихлопу. І особливо тим, кому пощастило в ньому прокататися! До речі, кажуть, що емоції на пасажирському сидінні кілька сильніше, ніж за кермом. Цікаво, чому?

Але, так чи інакше, це драйверський автомобіль, і не тільки для класного драйву, але, якщо хочете, для "понтів". Інша справа, що йому більше підходять локації Лазурного узбережжя або високогір'я Альп, ніж бетон і асфальт мегаполісу. Хоча, як на автомобілі вихідного дня, на ньому можна і потрібно виїжджати за межі міст, де можна насолодитися свіжим повітрям і красивими пейзажами в русі.

А кого з конкурентів оберете Ви? Клікніть на авто, яке обрали, та дізнайтесь його рейтинг!
BMW Z4 Roadster (E89)BMW Z4нема ціниMercedes SLK-Class (R172)Mercedes SLK-Classнема ціниPorsche Boxster (981)Porsche Boxsterнема ціниPorsche 911 Carrera Cabriolet (991)Porsche 911нема ціниJaguar F-TypeJaguar F-Typeнема ціни

Але я гадаю, що Jaguar створював його не тільки для цих цілей, але ще й для того, щоб показати, що вони не розучилися робити справжні спорткакари, спадкоємців легендарних предків! І тому F-Type готовий суперничати не тільки з прямими конкурентами, такими як BMW Z4, Mercedes-Benz SLK і Porsche Boxster, але і Porsche 911 Carrera S і Aston Martin Vantage. Адже не просто так у F-Type в кузові купе мається версія R на 550 к.с.!

23 вересня 2014 року. , InfoCar.ua

Обсуждение тест-драйва F-Type

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація
sportbeck  

Машина класс, но если уж швыряться деньгами, то я выбрал бы Ауди R-8 Хоть помечтаю

+6-1ВІДПОВІСТИ  
vvyshemirski  

Ох, матінко!!! дякую за тест!!!

+5-5ВІДПОВІСТИ  
cjgrf  

Что дела совсем хреново в инфокаре, что всякую хрень тестите? Спасибо за тест от трех мажоров страны которым папаська купит это.

+8-5ВІДПОВІСТИ  
x-bow3  

им тоже не в кайф постоянно на дешевых авто ездить

+4-5ВІДПОВІСТИ  
Vlad Mtsh  

Вы сами себе противоречите)) А дела сейчас везде хреново, это да...

+4-5ВІДПОВІСТИ  
Показати ще 4
Pluto73  

Хороший тест. Тоже видно что реклама, но на порядок лучше слюнявого теста мини купера.

+3-7ВІДПОВІСТИ  
Vlad Mtsh  

Спасибо! Но все-таки это не реклама

+5-4ВІДПОВІСТИ  
Віtаліi  

Ребята, вы, конечно, молодцы. Вы специалисты своего дела, но выскажу свое субъективное мнение, с которым вы точно не согласитесь. Не уподобляйтесь отчужденной от народности программе AvtoEvo, где только дорогие до скукоты тачки и только реклама. Некоторые ваши комментарии становятся просто смешными.

+7-2ВІДПОВІСТИ  
Vlad Mtsh  

Спасибо! Так мы и не уподобляемся Взгляните на поиск тестов по марке - авто из бюджетного сегмента там немало! Для всех стараемся!

+4-3ВІДПОВІСТИ  
Vladimir_Kh  

Не смотря на то что "дела сейчас везде хреново" тестировать и рассказывать нужно обо всех машинах. Да, согласен, эту машину не каждый себе может позволить ( и я не могу ) . Но ведь реально же классная машина... А тест как всегда отличный. Спасибо!

+4-2ВІДПОВІСТИ  
ВладГ  

я собі не можу дозволити цю машину, але тест-драйв було приємно дивитись. дякую інфокару. +ніхто не заставляє нікого дивитись тести дорогих авто. а тестів логанів і схожих недорогих авто і так багато - ютуб допоможе

+3-1ВІДПОВІСТИ  
shor60  

С п а с и б о !!!

ВІДПОВІСТИ  
VMStrannik  

Вопрос к тем кто жалуется на то что - "зачем тестить мажорные тачки, кому это нужно, подавай мне ведро на колёсах за три рубля и т. д." - - - Какого черта вы тогда смотрите эти так нелюбимые тест драйвы? Не нравится? Марш на авторынок и любуйтесь на старых немцев, армию ланосов и орды китайцев! Зачем ныть? хочешь - смотри, не хочешь - не смотри. В чем проблема?

+9-5ВІДПОВІСТИ  
Горыныч  

Ну по такой логике, как тут некоторые изложили, думаю многие понимают, что и за 25 к у.е. в нашей стране 70-80% населения не могут купить машину, а это те же лансеры Х, мазды 3, форды фоскусы и т.д. тогда пусть инфокар тестирует зазы, вазы и китай и пусть большинство будет довольно. Плюс кто следит за рынком знает, что большинство премьер у нас будет к концу этого началу следующего года, форд мондео, жип ренегат, ситроен с1 и с4 кактус, рено каптур возможно, фиат 500х ну и т.д. просто у ребят щя и особо нечего тестировать, а отказаться от поездит на такой машине... вы меня извините.

+9-2ВІДПОВІСТИ  
Flex81  

вопервых интерсно, во вторых просто порадоваться за авторов,что довелось покататься..а некоторым и в гараже такое держать

+3-2ВІДПОВІСТИ  
Applecat  

Тест отличный. И кто говорит что нужно тестить только Тазы - ребята вы о чем. Неужели мечтать нужно о них. Ездить - да - но это скорее необходимость, но мечтать - вы меня извините. Уж лучше сюда как на красивый экспонат заглянуть и погреть эстетически душу. Сейчас и так время не легкое - так что теперь давайте на славуту смотреть и убиваться. А чистого искусства - у нас таки маловато

+6-2ВІДПОВІСТИ  
cjgrf  

О чем тут мечтать о палатке над головой?

+2-4ВІДПОВІСТИ  
Raven  

Класний тест і класна машина, завжди подобались Ягуари, дякую.

+3-2ВІДПОВІСТИ  
lotus 4000  

Мечта !!!

+2-1ВІДПОВІСТИ  

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація

Відгуки про Jaguar F-Type

Автобазар InfoCar.ua

Продаж б/у Jaguar

Jaguar E-Pace 2017 Jaguar E-Pace 30900$ 2017