JAC S5. Вiдмiнний результат без переплат?

Розповісти друзям:

В одній відомій рекламі дешевого прального порошку постійно свтерджують, що навіть з важковиводимими плямами він справляється не гірше за дорогий аналог. Мовляв, навіщо платити більше, якщо результат буде аналогічним? Цей трюк використовується в просуванні не тільки побутової хімії, а й автомобілів. Наприклад, є Hyundai ix35, а разом з тим на ринку присутня і його дешевша китайська копія - JAC S5. Саме цей автомобіль сьогодні опинився у тест-парку InfoCar.ua, і саме на його прикладі ми будемо з'ясовувати, чи справді варто платити більше або ж можна за менші гроші отримати паркетник, який ні в чому не поступається вiдомому корейському аналогу?


Ліньки читати статтю? Дивіться наш відео-тест JAC S5

Зовнішність та інтер'єр

У JAC давні партнерські відносини з Hyundai, тому дивуватися появі у модельному рядi китайської компанії автомобіля, дуже схожого на популярний корейський паркетник, не варто. Для Піднебесної, та й не тільки для неї, це звичайна практика. Хоча останнім часом китайці вгамували свої плагіаторські апетити й більше зорієнтувались на створення оригінальних моделей.

З тим, що JAC S5 - копія Hyundai ix35, я, звичайно, трохи перебiльшив. Адже, якщо глянути уважно, відмінностей між ними можна знайти багато. Наприклад, у S5 інакше оформлена лицева частина. Причому, це якраз той випадок, коли китайці нічого не зіпсували. Вони просто зробили все трохи iнакше, не повторивши обриси ані решiтки радіатора, ані головної оптики, ані противотуманок.


Найбільше S5 схожий на ix35 в профіль, але і тут не все так просто. У китайця не так витончено виконана лінія пластикового обвiсу, а в плечовій зоні відсутня характерна для ix35 особливість - м'язисті зигзагоподібні виштамповки. Замість них тут проста пряма лінія.

Ну, і, нарешті, корма. У S5 вона в порівнянні з ix35 значно спрощена. Ніяких хитромудрих вигинів, ніяких «струмливих ліній». Все прямокутно, паралельно і перпендикулярно. Нуднувато, загалом. Але в цілому непогано! А щоб власники китайського паркетника відчували себе крутіше, ніж є насправді, на п'ятій двері красується шильдик S5, стилістично дуже схожий на аналогічну деталь у однойменної моделі Audi.


Чого у S5 не відняти, так це несподівано яскравого інтер'єру. У прямому сенсі. Комбінація помаранчевої та чорної штучної шкіри виглядає навіть дуже жваво, надаючи і без того симпатичному на перший погляд салону своєрідну родзинку. При цьому шкіра хоч і не натуральна, але цілком пристойна за якістю, тоді як пластик, навпаки, явно поступається в естетичності матеріалам, використаним в оздобленнi інтер'єру Hyundai. Але, поклавши руку на серце, враховуючи ціновий сегмент автомобіля, суттєвих претензій до пластику в салоні S5 у мене не багато. Так, він дешевий, але далеко не огидний. І все було б зовсiм чудово, якби не два абсолютно жахливих моменти. Перший, це глянцева панель на центральному тунелі, яка за 7 тисяч кілометрів пробігу встигла добряче затертися і подряпатись. А другий момент - це пластик на кермі, який прикриває подушку безпеки. Чесно кажучи, знайти в автомобілі матеріал більш низькопробний, дуже складно. Його не те що торкатися, на нього навіть дивитися не дуже приємно.

Ну, і щоб, як то кажуть, добити звіра, зазначу, що килимки в S5 дуже вже схожі на «жигулівські», що, ясна річ, не додає автомобілю ні шику, ні шарму.

Як і у випадку з зовнішнім дизайном, оформлення інтер'єру S5 багато в чому нагадує ix35, але не повторює його повністю. Відмінності головним чином криються у картах дверей і центральної консолі. І треба сказати, з точки зору ергономіки вони реалізовані дуже непогано, як і весь інтер'єр в цілому. Але все це, звичайно, не матиме жодного значення, якщо водієві не буде комфортно за кермом. Так от, в S5 водієві цілком комфортно. Причому, як низькорослому, так і високому. Почнемо з того, що у крісла досить великий діапазон регулювання за висотою. І нехай кермо не регулюється по вильоту, воно хоча б нічого собою не перекриває, як це було, наприклад, в седані JAC J5. Тож, зручна посадка тут цілком досяжна. Причому, навіть таким як я, тобто тим, хто зростом не вийшов, доступно благо у вигляді центрального підлокітника, що трапляється вкрай рідко. Єдине, чого мені дійсно трохи не вистачило, так це поперекового підпору.

Приємно, що в салоні S5 завжди знайдеться, куди розкласти особисті речі. Найбільші ємності це, звичайно, місткий бардачок і ніша під центральним підлокітником. Крім того, внизу центральної консолі є полиця, наприклад, для мобільного телефону або якогось іншого девайсу. А все інше можна розмістити в кишенях на картах дверей і спинках передніх крісел.


А тепер перебираємось назад і відзначаємо, що на задньому сидінні JAC S5 не менш приємно, ніж на передніх. Не скажу, що там дуже вже багато місця для ніг, оскільки колісна база автомобіля не фантастичним (2,64 м), але в цілому достатня. Як достатньо місця і над головою. Думаю, в далеких поїздках тут буде комфортно. Хоча диван трохи жорсткуватий, це факт.

Багажник

Як не дивно, але за характеристиками у S5 багажник навiть більше, ніж у ix35 - 505 літрів проти 465. Але тут, на мій погляд, питання вимірювань. Корейці, швидше за все, міряли від фальшполу, а китайці захопили і той простір, де лежить запаска. Хай там що, але багажник тут досить великий, і він може стати ще більше, якщо скласти спинку заднього дивану.


У підсумку отримуємо вiдносно рівну підлогу і 1680 літрів об'єму. Ніяких принципових відмінностей від багажника ix35. Хіба що фальшпол в корейському паркетнику мiцнiше. У S5 він начебто теж не самий тонкий, але зі слабким місцем на стику двох половинок. Проломити його непросто, але можливо, тому китайці, щоб уникнути неприємностей, спорудили пластикову простаку, яка однією стороною впирається в запаску, а іншою підпирає фальшпол якраз на стику двох його частин. Теоретично, має бути надійно.

Прилади й мультимедіа

У JAC S5 великі дзеркала заднього огляду, які в купі з салонним дзеркалом забезпечують гарну обзорнiсть. Трохи псують її лише широкі передні стійки, а ось панель приладів змушує очі по-справжньому напружуватися. Виною тому занадто дрібні цифри, які при швидкому погляді губляться серед шкал. Натомість екран бортового комп'ютера порадував не лише гарною читабельністю, а й відображенням найважливішої інформації, накшталт середньої витрати палива і залишку пробiгу до наступної заправки.


У базовій комплектації ix35 немає мультимедійного комплексу з сенсорним екраном. У JAC S5 така штуковина є, і вона певним чином потішила. Хоча мене відразу попередили, що тестова машина з першої пробної партії, і в товарних примірниках мультимедійний комплекс працює як треба, я цього перевірити не можу, тому орієнтуюся на те, що бачу тут і зараз. Так от, карти України в цей навігатор не завантажені. Більш того, меню навігатора не перекладено з китайської, і якщо вам раптом захотілося пригод, понатискайте що-небудь, а потім спробуйте здогадатися, як змусити замовкнути дуже верескливу китайську жіночку. Друга забавна рiчь - це налаштування Hands Free. Я вибрав опцiю «не відповідати автоматично», але системі на цей вибір, за великим рахунком, начхати. Вона все одно не подає жодних сигналів про те, що мені дзвонять, і відразу приймає виклик. Хоча часом на неї все ж сходить осяяння і все працює вірно.

Але якщо оцінювати систему в цілому, уявивши собі, що вищеназвані її недоліки будуть виправлені, то я б поставив їй четвірку за п'ятибальною шкалою. Один бал я знімаю за не дуже швидкі реакції сенсора, поганий приймач радіосигналу і посередню якість звуку. До переваг комплексу можна віднести зрозумілий інтерфейс і наявність USB та AUX-входів.

Кліренс

Якщо чесно, раніше я якось більше довіряв технічним характеристикам, але останнім часом віри в їх правдивість у мене стало менше. Особливо у тому, що стосується висоти дорожнього просвіту.


Виробники хитрують, щоб привернути увагу потенційних покупців, але ми, журналісти, на те й потрібні, щоб з'ясовувати правду. У JAC S5, кажуть, 180 мм кліренсу, але навіть нашвидко заглянувши під днище, я в цій цифрі дещо засумнівався. І був правий, оскільки реальний кліренс виявився в районі 15 см. Вочевидь, три бракуючих сантиметри «з'їв» металевий захист підкапотного простору. І тут ще можна посперечатися, що краще з нашими дорогами…

Драйв

Потенційно у JAC S5 може бути багато модифікацій, проте на момент тесту автомобіль доступний тільки в двох, і обидві передньопривідні. Перша обладнана 2-літровим бензиновим "атмосферником" зi 130 "конячками" і 5-ступеневою механічною коробкою передач, а друга - 2-літровим турбованим бензиновим мотором зi 176 к. с. потужності та 6-ступеневою «механікою».

У мене немає інформації щодо походження двигуна і трансмісії, оскільки ніхто нічого виразного сказати мені з цього приводу не зміг, але це, за великим рахунком, не так вже й важливо, ліцензійні чи це агрегати Hyundai або власна розробка інженерів JAC. Головне те, як вони працюють. І в першу чергу розповім про двигун. У нас він турбований, 176 к. с. та 235 Нм крутного моменту, доступних в діапазоні від 2000 до 4000 об/хв. Саме в цих межах мотор найбільш повно розкриває свій потенціал. Десь в районі 2000 "обертiв" вмикається турбіна, і автомобіль начебто оживає. Причому, хорошою тягою він радує навіть на четвертій і п'ятій передачах. На шостiй динаміка слабшає, але це і зрозуміло, бо там йдеться вже про економічність. Достатньо сказати, що при 120 км/год колінвал крутиться зі швидкістю 2000 об/хв. Якщо не користуватися пічкою або кондиціонером, то витрата палива в міському циклі буде приблизно 9-9,5 літрів. Якщо користуватися - 9,5-10 літрів. І, звичайно ж, потрібно додати, що непогану тягу двигун забезпечує не тільки на середніх, а й на низьких оборотах.


Як би не хотілося, але сказати настільки ж теплі слова на адресу трансмісії не представляється можливим. Хоча б тому, що вона постійно видає дивний гул, який часом перетворюється у свист. Втім, як і у випадку з мультимедійною системою, нас запевнили, що це недолік лише цього примірника автомобіля, з пробної партії. Мовляв, в тих машинах, які продаються, гулу немає. Можливо і так, але достеменно ми цього не знаємо, тому не сказати про це не маємо морального права. І якщо продовжити розмову про недоліки трансмісії, то наступним за чергою буде важіль перемикання передач. Крім довгого ходу, він не відрізняється чіткістю і в моменти перемикань видає гучний «пластмасовий» хруст. І лише грамотно підібрані передаточнi числа можна віднести до однозначних достоїнств КПП.

У JAC S5 незалежна підвіска всіх коліс. Спереду встановлені стійки McPherson, зпозаду - «багаторичажка». Не буду стверджувати, що налаштована задня підвіска чудово, але зі своїм завданням вона цілком справляється. Автомобіль в цілому впевнено тримає траєкторію, майже не нахиляється в поворотах, але підвіска все ж таки жорстковата, за що доводиться розплачуватися відчутною тряскою. І, на жаль, не додає оптимізму рульове управлiння. Малоінформативне, з дуже млявими реакціями, воно тут не для того, щоб ви відчували автомобіль, а для того, щоб просто направляти його в потрібну вам сторону. Єдине, що у випадку з цією «баранкою» добре - вона ізольована від вібрацій і поштовхів, спровокованих жорсткою підвіскою на наших поганих дорогах. Відповідно, руки водія не піддаються непотрібним навантаженням.

За якістю шумоізоляції S5 може дати фору багатьом своїм конкурентам серед бюджетних кросоверів, і помірятися силами за цим показником з Hyundai ix35. Навіть на високих швидкостях шум вітру в салон майже не проникає, мотора і зовсім не чутно до 3000 "обертiв", і тільки шурхiт шин та стукотiння підвісок видає слабке місце шумоізоляції - колісні арки.

Підводимо підсумки

Будь-який товар можна загорнути в яскраву обгортку, розповівши про нього дивовижну історію. Але життя, як правило, доводить, що заплативши в півтора рази менше за копію, ви рівно настільки ж менше і отримаєте. Саме так є в порівнянні JAC S5 з Hyundai ix35. Вони багато в чому схожі, але кореєць однозначно краще і не заслуговує на проведення паралелей зі своїм китайським аналогом.

Куди більш справедливо порівнювати S5 з паркетникамі бюджетного сегменту, такими як Emgrand X7 та Chery Tiggo. Обидва трохи дешевше, ніж S5, але за сукупністю всіх якостей тільки Emgrand X7 дійсно рівнозначна альтернатива JAC S5. Є ще набагато дешевший Lifan X60, але це, повірте моєму досвіду, якраз той випадок, коли краще переплатити за S5. Свій цінник у 17-18 тисяч доларів цей автомобіль цілком виправдовує.

А кого з конкурентів оберете Ви? Клікніть на авто, яке обрали, та дізнайтесь його рейтинг!
Lifan X60Lifan X60нема ціниChery TiggoChery Tiggoнема ціниGeely Emgrand X7Geely Emgrand X7нема ціниJAC S5JAC S5нема ціни

22 квітня 2014 року. , InfoCar.ua

Обсуждение тест-драйва S5

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація
Shep  

темпы развития китайского автопрома конечно поражают, и машинка вроде как уже и ничего.. но главным вопросом к новым китайским моделям остается: за сколько они сгниют?...и это не сарказм, а действительно неизвестная переменная

+8-6ВІДПОВІСТИ  
Auto_User  

А по-делу, так жду-недождусь, когда китайцы начнут ставить дизель. Да, будет дороже, но во-первых бюджетные бензиновые двигатели никуда не денутся, во-вторых найти что-то приличное от именитых брендов, и, тем-более на дизеле за эти деньги невозможно. А из того, что есть - всё мрачное, относительно китайца (интерьер). Судя по тест-драйву, этот турбо-мотор очень не плох... 120 км/ч и 2000 оборотов.

+7ВІДПОВІСТИ  
Данил М.  

Рычаг переключения передач явно у Третьего Фокуса подсмотрен

+1-1ВІДПОВІСТИ  
Intruder  

Клиренс 150мм, что-то уже совсем небольшой... Расход 9 литров по городу для 176-ти сильного китайца, что-то уж совсем мало...

+2ВІДПОВІСТИ  
саняя  

да уж, гул коробки как у ЗИЛа 130

+2-7ВІДПОВІСТИ  
Vasisuliy  

Нравится мне этот напористый парень! Кратко, информативно, уверенно, лаконично. Как говорили раньше, афтар, пиши исчо!

+5ВІДПОВІСТИ  
cjgrf  

Не скажу, что я фанат этого китайца. Но автор 70 на 30 обсирает и хвалит. В итоге негатива больше. Я не пойму. Вы пытаетесь рассказать про машину или все таки обосрать её? Примеры. Малоинформативное рулевое управление- ОТКУДА ЭТО с чем вы сравниваете? Да это не конкурент бмвх3 , но если сесть в ШНИВУ то все сказочно. И таких моментов много. То не настроено, сё хрустит. Балованный вы батенька, давно на УАЗах и нивах перестали ездить?

+8-2ВІДПОВІСТИ  
cjgrf  

постоянно издает странный гул, временами переходящий в свист На москвич сядь и проедься, что бы вспомнить или узнать истинное значение выражения ГУЛ ТРАНСМИССИИ.

+5-2ВІДПОВІСТИ  
cjgrf  

Кому суп жидкий, а кому жемчуг мелкий. Авто стоит денег и есть конкуренты. Просто сравнивайте, не надо вот этих руль не информативный, подвеска не настроена и т.д. да это McLaren F1 . Да это хюндай, но это уже и не жигули, а цена иногда меньше шнив и остальных тазов.

+5-1ВІДПОВІСТИ  
Показати ще 15
Денис Пирський  

Чому в комплектаціях лише 5-ти ступки, а у Вас на тесті 6-ти?! Виправте будь ласка цю помилку

ВІДПОВІСТИ  

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація

Відгуки про JAC S5

Ильдар
Казахстан, Кустанай
17.12.2020

Долго выбирал среди новых авто в пределах своей суммы. Веста - хороша, но хотел кроссовер, кобальт - норм, но скучный и был уже, Авео и гранта - малы и были уже. Хватало на минимальный акцент, но слиш читати відгук

Ринат
Россия, Тольятти
18.03.2015

Автомобилем очень доволен. Расход топлива в городском режиме 10.5, зимой оббивка к большому удивлению не скрипит, хотя думал будит скрипеть, правда для полного счастья не хватает обогрева сидений. Дви читати відгук