Hyundai Tucson: порадует ли чем-то кроме дизайна?

Розповісти друзям:

До корейським кроссоверам у наших покупців відношення двояке. Хтось стверджує, що їм до «німців» як до Місяця. Але є і ті, хто скаже, що Рубікон давно пройдений, і такі бренди, як Hyundai і KIA, щільно засіли в прямих конкурентів Volkswagen, Toyota і іншим.

Hyundai Tucson вид спередуHyundai Tucson вид спереду

Що ж насправді? Чи відстає новий Tucson від європейців за якістю матеріалів і поведінки на дорозі? Що з технічною частиною? Які проблеми можуть очікувати майбутніх власників? І чому, можливо, варто трохи почекати і не нести гроші в салони, щоб віддати їх за RAV4?

Лінь читати? Дивіться відео-тест Hyundai Tucson 2021:

Дизайн

Незважаючи на те, що орігамі - це традиційний вид японського декоративно-прикладного мистецтва, корейці безпринципно взяли його за основу, давши своїй філософії дизайну власну назву - «параметрическая динаміка».

Вони дуже міцно взялися за дизайн, поставивши на кін усе, чим дорожили в попередній час. І в підсумку новий Tucson, що буває вкрай рідко, - це майже що точь-в-точь концепт HDC-7 Vision-T, який показали більше року тому в Лос-Анджелесі. І він, скажімо так, «зайшов» глядачам. Щодо попереднього покоління наступності ви тут не знайдете - все тут абсолютно інше.

І мені здається, це на краще. Тому що тепер сплутати Tucson можна ... Ну хіба що з Mercedes-Benz EQC або Toyota Venza (хоча для цього потрібно буде вже дуже напружити уяву). Тут ДГЗ заховані на ігровому полі. Подібне рішення було і в Grandeur, про який ми розповідали раніше, але в кросовері, як мені здається, все зроблено краще. Зрозуміліше, чи що.

Hyundai Tucson фари і бамперHyundai Tucson фари і бампер

Головний же світло розташований нижче, в окремому блоці. Через це фари будуть заляпував швидше, та й каменів з дороги на них буде потрапляти більше. Тобто з функціональної точки зору рішення це спірне. Але ось виглядає добре.

А якщо вже дуже сильно чіплятися, то варто сказати, що решітка нового Tucson cо своїм світловим малюнком може сприйматися саме як спроба наслідувати Venza або EQC. Але! .. Просто пам'ятайте, що все вже вкрадено до нас. І нічого поганого в запозиченні немає. Погане - в копіюванні, але в цьому Hyundai Tucson дорікнути нема вийде ну ніяк.

Потужні, м'язисті форми, підтягнутий силует, квадратні арки (хоча їх ми теж десь вже бачили ...). Стильно влитий в накладку на кришці багажника логотип. І, безумовно, стильно і автентично виглядають розчерки задніх ліхтарів. Хтось може знайти тут схожість з Peugeot, але там все зроблено по-іншому.

Але навіть якщо і допустити, що все названі мною елементи були навіяні дизайнерам Hyundai іншими автомобілями, потрібно віддати цим дизайнерам належне: їм вдалося об'єднати все це в цілісний, гармонійний і повноцінний зовнішній вигляд.

Hyundai Tucson задні ліхтаріHyundai Tucson задні ліхтарі

Хоча і унікальності в ньому - хоч відбавляй. Такої кількості рубаних граней ви не знайдете ні в одному іншому автомобілі. На тлі нового Tucson навіть Lamborghini Urus виглядає обмилки з ери биодизайна. Тут на одній тільки двері ламаних ліній більше, ніж на всьому кузові у його попередника. Контраргумент такому підходу є тільки один (але дуже суттєвий): «Це не піддається рихтування. Будь-яке торкання - і все, під заміну повністю ».

Якщо з новим Hyundai Elantra цей фокус з масою площин і граней у вигляді одночасно і пройшов, і немає (думки розділилися десь порівну), то ось з Tucson історія прозоріша. Він подобається більшості. І зізнаюся, мені також.

Амбітно з боку виробника виглядають стандартні розміри коліс: 17-дюймові - це мінімальний діаметр. Тестова версія розпорядженні найбільші з доступних - 19-дюймовими. Виглядає все дуже добре, але мені здається, що 18- і навіть 17-дюймові виглядали б не набагато гірше.

Hyundai Tucson кліренсHyundai Tucson кліренс

Кросовер побудований на новій платформі N3. Довжина його (для нашого ринку, адже існує і длиннобазная версія) дорівнює 4500 мм. Колісна база - 2680 мм. А кліренс заявлений на позначці в 18 см. Але - тільки заявлений. Тому що наші виміри показали неповних 15! І виною тому - пластиковий захист. Вона дуже легко прогинається і з'їдає як мінімум 2 см. Втім, і не захист це зовсім, а пильовик, який краще відразу ж замінити на щось пристойніше. Що ж стосується днища в цілому - ніяких одкровень. Критичних моментів не багато, але й такого делікатного підходу, як у VAG, тут годі й шукати. Все як і раніше - по-корейськи. Непогано, але і оди співати нічому.

Інтер'єр

«Добре, можливо, корейські дизайнери все ж навчилися малювати зовнішність автомобілів. Але ж в салоні все не так гладко, чи не так? » - скаже критично налаштована частина аудиторії. Але, схоже, і з інтер'єром у нового Tucson все в повному порядку.

Hyundai Tucson салонHyundai Tucson салон

По крайней мере, так здається на перший погляд. Абсолютно нова концепція, підпорядкована симетрії і плавності ліній. Елегантна футуристичність і відчуття простору - ось основні стовпи, на яких будується передня частина салону.

«Досить це терпіти, ми прибираємо козирок!» - напевно, десь так звучав маніфест дизайнерів інтер'єру. І - о, диво! - їх послухали, тому що над 10.25-дюймової панеллю приладів козирка дійсно немає. Незвично? Звісно! Хоча все одно приємно вражає.

Hyundai Tucson кермо і приладова панельHyundai Tucson кермо і приладова панель

Від салону нового Tucson я очікував чогось на кшталт останнього Elantra, але тут все зовсім не так. Взагалі, не вкладається в голові, як два автомобіля одного бренду однієї генерації (при масі уніфікованих елементів: екрани, перемикачі і т. Д.) Можуть виглядати настільки по-різному.

Світлий салон тестового автомобіля виглядає дорого. Хоча не тільки виглядає - вартість топової комплектації значна, але про це ми поговоримо ближче до кінця тексту. Шкіра приємна на дотик, пластики м'які, хоча подекуди прострілює і «дубові» матеріали (на центральному тунелі, наприклад). Але в цілому враження від матеріалів складається приємне. Та й від якості збірки теж.

На перший погляд здається, що лінії прості, але насправді все досить складно. Наприклад, дверні карти складаються з безлічі частин. І тут корейці спробували повторити подвиг французів в складності поєднання матеріалів: м'який пластик, жорсткий пластик, пофарбований під алюміній пластик, глянсовий пластик, тканину, а далі знову м'який пластик ... Божевілля якесь! З іншого боку, все це виглядає доречно.

Hyundai Tucson сидінняHyundai Tucson сидіння

Але ні в якому разі не варто думати, що Tucson переступив в якийсь ефемерний преміальний сегмент. Hyundai пішли по шляху «не нашкодь Genesis-у своєму», і тому нехай в салоні кросовер зі зміною поколінь і став краще, але до преміальності йому все ж далеко.

Зате ось з Volkswagen Tiguan або Mazda СХ-5 порівнювати його вже простіше. І за якістю виконання, і по посадці: тут майже що зручно навіть мені, з моїм-то зростанням в 2 метри. Майже що - тому що хотілося б, щоб кермо можна було подати ще трохи на себе. Але для людей середнього зросту, як мені здається, проблем не буде. Сидіння комфортні, і, навіть незважаючи на наявність панорами, дах не тисне на голову.

Окремої уваги варта оснащення. В цьому плані Hyundai, зробив крок вперед за останній час, показує нам, як повинно бути. Є і підігрівом передніх крісел, і їх вентиляція, є достатня кількість портів USB різних форматів, є і бездротова зарядка, причому розміщена вона таким чином, що телефон не обійматиме поличку для дріб'язку (зручно, і при гальмуванні, всупереч моїм очікуванням, телефон не відлітає вперед).

Є зрозуміла і докладна мультимедійна система, вона, так само як і в Elantra, радує і швидкістю роботи, і просторістю можливостей (хоча бездротовий Apple CarPlay тут чомусь все так же не реалізований). Ви можете налаштовувати під себе вид приладової панелі. І по плавності роботи всього цього Hyundai йде попереду французів, твердо вхопившись за хвіст VAG. Так, нервувати Volkswagen ще не потрібно, але ось задуматися вже точно пора.

Hyundai Tucson другий ряд сидіньHyundai Tucson другий ряд сидінь

Кермо тут - як в Elantra. Але пластик на ньому чомусь інший, гладкий. Хоча так само, як в седані, він залишається холодним при включенні підігріву обода керма. А ще на панелі управління кліматичною установкою є кнопка, підписана «Diffuse». Тут потрібно згадати, що вся передня панель - це один суцільний дифузор. І після натискання на кнопку повітря починає м'яко надходити звідусіль. Словом, приємна іграшка, не більше.

Позаду місця стало більше, і нехай мені ні в одному з автомобілів в цьому класі зручно влаштуватися не вдається, можу сказати, що запас простору для колін тут достатній. Та й для голови, не дивлячись на панорамний дах, також. Ви можете змінювати кут нахилу секцій спинки заднього дивана, у вас є підлокітник з підстаканниками. Матеріали ззаду рівно такі ж, як і спереду, і це приємно. Є механічні шторки на вікнах і навіть своя зона клімату (простого, але все ж). Ну, і два роз'єми стандарту Type-С. Хороший другий ряд. Дуже хороший.

Заявлений обсяг багажника становить тут 620 літрів, але, думаю, це сумарний обсяг основного відсіку з усіма нішами під фальшполом. Матеріал його, до речі, тут дуже щільний, і сам фальшпол можна ставити на два рівня: нижчий і вище. Приємно, що прямо з багажника можна скласти секції дивана другого ряду і отримати рівну підлогу. Шторка багажного відділення має напрямними. Виконана вона відносно грубо, але за мірками цього класу - дуже непогано.

Hyundai Tucson багажникHyundai Tucson багажник

Але не обійшлося і без недоліків. Є і більш явні, є приховані. Серед явних, наприклад, сенсорний «клімат». Але, схоже, до цього прийшли майже всі, і назад дороги немає. Добре хоч, панель «клімату» реагує на натискання навіть в рукавичках (причому будь-яких). А ось неявні - це те, що проявляється на ходу. Так, салон-то зібраний непогано, але коли автомобіль рухається, він починає «дихати». Те десь панорамний дах поскрипує, то десь позаду сидіння ... Це вносить ту саму лепту у сприйняття якісність автомобіля. Так, загальний рівень збірки, повторюся, хороший, але ось проклеїти салон не завадить.

Та й злегка попрацювати над шумоізоляцією теж варто було б. Тому що хоча звукоізоляція тут на пристойному рівні, від такого інтер'єру банально очікуєш більшого. Проте тут тихіше, ніж в Sportage. «Зрозуміло, адже KIA і дешевше, - скажете ви. - До чого такі порівняння? » А ось до чого. Справа в тому, що на папері ці автомобілі з технічної точки зору майже ідентичні.

Двигун і коробка

Так, тут під капотом встановлений дизельний 1.6-літровий СRDi на 136 л. с., який працює в парі з семиступінчастим DCT. «Приїхали!» Тобто в новому автомобілі за багато грошей така ж, як і у помітно більш дешевого Sportage, техніка? Але, як часто буває, все не зовсім так. Справа в тому, що двигун тут інший: замість версії D4F U2 тут встановлений оновлений мотор версії U New - зі своїми нововведеннями і змінами. Момент у нового двигуна - 286 Нм для механічної коробки і 306 Нм для «робота».

Блок - алюмінієвий, з чавунними гільзами і системою розширеного термоменеджмента. Головка блоку - також алюмінієва. Тепер тут ремінний привід (безшумний!) І маслонасосів змінної потужності. Турбіна - зі змінною геометрією (VGT), система подачі палива - Сommon Rail з тиском в 2200 бар. Екологічний рівень у цього мотора - Euro 5. Тобто він без вприскування сечовини, але EGR і DPF (фільтр сажа) присутні.

Hyundai Tucson двигунHyundai Tucson двигун

Глобальних проблем з цими двигунами в поколінні U2 не було. Хіба що шум ГРМ, але тепер і він повинен пропасти. Можливо, блок тепер виглядає не настільки довговічним, але якщо гільзи не дуже тонкостінні (а таку інформацію знайти поки неможливо), не думаю, що з ним може трапитися якась біда.

Так, цей U New, що очевидно, став легше. Він став тихіше, але конструктивно в основі у нього реально безпроблемний агрегат, що наводить на хороші думки. Інша справа - коробка. З семиступінчастим роботом дійсно були проблеми. Якщо конкретніше, на пробігах до 50 тис. Км цілком можливі проблеми зі зчепленням.

Семиступінчастий DCT у Hyundai і КIA - це «сухий» робот. Він тримає момент до 340 Нм. Офіційна позиція імпортера (на момент написання тесту - InfoCar.ua) така: гарантія на диски зчеплення і фрікціони - рік або 20 000 км, в залежності від того, що настане раніше. Просто знайте про це.

Hyundai Tucson кнопки перемикання АКППHyundai Tucson кнопки перемикання АКПП

Але тут потрібно зробити ремарку. Так, у нового Tucson, як і в KIA, сім передач і два сухих зчеплення. Але також тут встановлено новий пакет фрикційних накладок зчеплення, матеріали яких мають підвищену температурну стійкість. Вони повинні довше жити і продовжити термін служби зчеплення від заміни до заміни. А ще, що також важливо, оновлена ??логіка роботи коробки. Як, наприклад, в повзе режимі: якщо ви перебуваєте в пробці, то коробка на довше буде затримувати першу передачу і швидше стуляти зчеплення на другий. Крім того, тут перебрали «хліпковатой» вузли: в цій коробці встановлено нові підшипники, нові ущільнювачі і деякі інші елементи.

Але ще однією доброю новиною є збільшена швидкість обробки даних. У порівнянні з попередньою коробкою реакції блоку управління цією збільшилися в три рази. Нам же залишається повірити в те, що всі ці зміни дійсно принесуть плоди.

Драйв

У ходу новий Hyundai Tucson з 1.6-літровим дизельним мотором - це одночасно і перемога, і провал. Почнемо з перемог, першою з яких є підвіска. Навіть на великих 19-дюймових дисках автомобіль став більш комфортним. Так, тут все також MacPherson спереду і незалежна багатоважільна схема ззаду, але над вагою важелів і настройками точно попрацювали.

Hyundai Tucson поведінка на дорозіHyundai Tucson поведінка на дорозі

Важливо, що корейцям дуже непогано вдалося поєднувати кинематику передньої і задньої підвісок. Обидві дуже добре (я б навіть сказав, на диво добре) справляються зі середніми і великими нерівностями. Тепер підвіску Tucson дуже легко порівнювати з німцями в плані комфорту. І єдиним каменем спотикання є дрібниці, які відчуваються, які можна почути і які підвіска відпрацьовує аж надто голосно. Але справедливості заради варто сказати, що першою причиною цього можуть бути і великі і важкі 19-дюймові колеса. З 18- або навіть 17-дюймовими має бути помітно краще.

Шкода тільки, що звук роботи підвіски періодично проникає в салон, і це потрібно сприймати як факт. Так що повторюся ще раз: шумоізоляція салону кросовера зайвою не буде. У тому числі і дверей, бо брязкіт, з яким вони закриваються, відносить нас до Hyundai середини нульових.

До перемог я б відніс і кермо. Тут електропідсилювач знаходиться на самому валу, і така конструкція вважається надійніше, але - щодо конструкції з паралельним підсилювачем на самій рейці - страждає зворотний зв'язок. Незважаючи на це, до керма претензій мінімум. Так, він порожненьке, це правда, але і критикувати його нема за що. Гірше німецьких, але краще, ніж був раніше. Саме тому це є перемогою.

Hyundai Tucson камери 360Hyundai Tucson камери 360

У список перемог можна зарахувати і оглядовість в салоні - з нею тут все добре. Але що не менш важливо, так це комплектація, багата допоміжними системами. Хороший тому приклад - купа камер по периметру автомобіля. «Картинка» з камер кругового огляду не гірше, ніж у Mercedes-Benz, BMW і Audi. Самі камери забезпечують масу режимів: ви можете і пускати «картинку» на передні колеса, і на задні, щоб паркуватися впритул до бровки. Є також вид зверху. Тобто все, чого можна бажати, крім хіба що 3D-режиму.

Але тут є також дві камери, які дивляться з дзеркал тому, і при включенні поворотников зображення з них автоматично з'являється перед вами на приладовій панелі. Здається, що це безглуздо, але насправді кут камер такий, що коли в дзеркалі ви нічого не бачите, саме камери страхують ваші мертві зони. За тиждень звикнути до такого функціоналу легко, і після цього він починає здаватися дійсно корисним.

Крім того, у тестового автомобіля є система запобігання зіткнення при русі переднім і заднім ходом. Яка працює відмінно. Втім, пакет помічників може бути і більш повним (як у Genesis): з моніторингом зустрічного транспорту і замиканням замків дверей при розпізнаванні об'єктів, що рухаються позаду. Але до нас такі, на жаль, не завозять.

Зате 1.6-літровий дизель, який забезпечує нікчемну динаміку - ось це для нас. Мотор нікуди не поспішає, нікуди не поспішає. Заміри розгону до 100 км / год показали результат, що перевищує 12 с. Можливо, причина в меншій кількості крутного моменту: мотор U New c «роботом» забезпечує 306 Нм, тоді як 1.6-літровий дизель Sportage видає 320 Нм.

Зате мотор цей добре дружить з коробкою, яка зараз працює помітно плавніше, ніж раніше. Те, що тут встановлений саме «робот», а не гидромеханика, звичайно, відчувається, але у мене за час тесту до коробки претензій не виникло.

Hyundai Tucson в містіHyundai Tucson в місті

І, звичайно ж, козир даного двигуна - витрата. На автомобілі без обкатки він склав у мене 7.8 л / 100 км. На обкатаному буде 7 л / 100 км. Так що цей мотор вміє економити, і це його головний і, схоже, єдиний плюс.

Підсумки

Ну, а тепер трохи пофілософствуємо.

Hyundai ніколи не був преміальним брендом, це зрозуміло. Але ви ж чітко розумієте, що в 2021 році з виходом нового покоління того чи іншого автомобіля жоден з брендів не дозволить собі зробити щось погане. Ось і Tucson зі своїм цінником цілком відповідає тим амбіціям, які поклали на нього десь там, в штаб-квартирі корейського бренду.

Hyundai - це компанія, у якої є гроші. Автомобілі Hyundai багато де добре продаються, і автовиробник просто не може дозволити собі зараз вдарити обличчям в бруд. Особливо в контексті виведення на світовий ринок нового бренду преміального класу Genesis.

Здавалося б, до чого тут Genesis? Все просто: ніхто не буде купувати корейський автомобіль за 60, 70, 80 або навіть більше тисяч доларів, якщо інші корейські автомобілі будуть поганими. Ось саме тому, я впевнений, Hyundai взялися за підтягування рівня всієї своєї модельної лінійки. Не потрібно думати, що щось це якась заявка на перехід в преміальний сегмент, немає. Але те, що це повна відповідність Volkswagen зараз - це вже факт. Той набір опцій, якими можуть бути укомплектовані автомобілі Hyundai, ті технології, які Hyundai інтегрує в свої нові автомобілі - це яскравий приклад грамотного і дбайливого ставлення до споживача.

Hyundai Tucson підвіскаHyundai Tucson підвіска

Безумовно, даний Tucson не стане бестселером нашого ринку. На нашому ринку шанс стати бестселером може бути тільки при вкрай низькій ціні і вкрай високому рівню оснащення. Саме таким автомобілем став KIA Sportage, інший корейський автомобіль з того ж концерну. А вартість нового Tucson стартує з позначки в 25 тис. Доларів (на момент написання тесту - InfoCar.ua).

Якщо спробувати порівнювати ціни на Sportage і тестовий Tucson, то, звичайно ж, Tucson конкуренції не витримає. Hyundai завжди був дорожчий (нехай і не набагато), і зараз він все також залишається більш дорогим автомобілем. Хоча, цілком можливо, результати порівняння не будуть настільки очевидними, коли до нас приїде нове покоління Sportage.

Цей Tucson щодо свого попередника подорожчав приблизно на дві тисячі доларів. Хоча і став помітно багатшими по комплектації. Взагалі існує кілька варіантів двигунів і коробок. Варіанти на механіці я відразу відкидаю, вони, як правило, користуються попитом тільки в базових виконаннях.

В такому випадку «вхідний» парою будуть 2.0-літровий атмосферний мотор і шестиступінчаста гидромеханика. Чи не робот, а саме гидромеханика! У базовій версії такий автомобіль буде коштувати 26 400 доларів. У середній Dynamic - на 2 тисячі дорожче. Як на мене, саме ця комплектація є оптимальний вибором при покупці Tucson. Тут вже є роздільний клімат-контроль, є підігріви передніх сидінь і керма, є камера заднього виду, в наявності також Apple CarPlay і Android Auto.

Мова зараз йде про переднеприводном виконанні. За повний - в будь-якій комплектації - доведеться доплатити близько двох тисяч доларів. Але зараз я говорю саме про передньопривідних автомобілях.

Якщо хочеться Tucson багатший і швидше (бо бензинова 2.0-літрова версія нехай і видає кращу динаміку, ніж тестова дизельна 1.6-літрова, але зірок все одно не вистачає), то наступним мотором в ланцюжку вибору для вас буде бензиновий 1.6-літровий, оснащений турбіною: він видає 180 сил і також комплектується шестиступінчастою гідромеханікою. У цьому варіанті ви отримуєте гідну динаміку, але ціна буде майже на 4 тисячі доларів вище щодо атмосферної 2.0-літрової версії.

Якщо ж цього вам і цього мало, і ви готові витрачати більше 30 тисяч, то у Hyundai є пропозиція, яке вас зацікавить. На початку тесту я сказав, що, можливо, варто почекати і не нести гроші в салони, де виставлені Toyota RAV4. Йдеться саме про гібридних версіях. Тому що Tucson став гібридом у всіляких варіаціях. І ось звичайна версія HEV - це дійсно цікавий варіант. По-перше, 230 сил. По-друге, годі й казати - Tucson виглядає і відчувається краще RAV4. Ціна такого кросовера в комплектації Dynamic - 36 тисяч доларів.

Так, це на 8 тисяч дорожче 2.0-літрової версії. Так, різниця у витраті буде окупатися, напевно, вічність (або 160 000 км, десь так). Але розмова не про це. Гібридний Tucson видає 230 л. с. і розганяється до перших 100 км / год за 8 с. І цінник, якщо виникають в комплектації - ніздря в ніздрю з RAV4. З одного боку, «магія» бренду Тойота, з іншого - технологічність і емоційність. Мені здається, є над чим замислитися.

Окремо ж варто наш 1.6-літровий дизель. При вартості в майже 32 тисячі за все ту ж комплектацію Dynamic вам потрібно дуже хотіти економити на витраті палива. На жаль, його рекомендувати до покупки я не буду: навіть на тлі відносно старого і щодо ненажерливого атмосферника 2.0 в моєму розумінні дизельна версія сильно програє. До того ж аргументом тут стає «робот». Якщо наїжджати по 40 тисяч км на рік, то ... Зчеплення - це ж не расходник! Звичайно, його начебто поліпшили, але тільки довгострокова експлуатація розставить все по своїх місцях. В цьому випадку я б дивився на 1.6-літровий турбований мотор. Хоча б через динаміки і меншою вибронагруженности. Раз вже платите гроші, то логічно було б отримувати не тільки обгортку, а й якісь емоції від водіння.

Безумовно, два найцікавіших варіанти - це 2.0-літрова версія і гібридна версія (28 тисяч доларів і 36 тисяч доларів відповідно в комплектації Dynamic). Втім, опції можна добирати і окремо.

Обсуждение тест-драйва Tucson

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація
LeXuS-84  

Какой бы не был дизайн, кореец он и есть кореец !

+2ВІДПОВІСТИ  
Fender Tremolo  

LeXuS-84, а чем плох кореец?японцев на рынке электроники они уже давно задвинули,скоро почти так же будет и с автомобилями.по крайней мере эти корейцы уступают только Тойоте и Хонде.все остальные япы уже ничем не лучше.

+1-2ВІДПОВІСТИ  
LeXuS-84  

Fender Tremolo, При каком пробеге умирает руль на корейце не слышали не)? Как дела с катализатаром и задирами? (ADS) не работает на моделях 19-20г. Управление дворниками ( не адекватно в дождь работают). Ну и сервис (его отсутствие) KIA это отдельная история. Может после Жыг, Авечек и нормальные авто))).

ВІДПОВІСТИ  
Показати ще 2
Qasder Azx  

Стойки раз в 30 тык менять, а так - норм.

+2ВІДПОВІСТИ  
777Александр777  

Спасибо за обзор, как всегда всё четко и ясно.
Вчера (01.03.21) смотрел в автосалоне этот автомобиль, который честно говоря, ну такое. Обычный паркетник. С дешманским напылением на ДХО.
Но! Ценник .... внимание --- 1100000 грн (да, с нулями я не ошибся )
40000 у.е.

Лучше уже немного доплатить и взять Прадо

+4ВІДПОВІСТИ  
Fender Tremolo  

Отличный автомобиль.

-3ВІДПОВІСТИ  
777Александр777  

Тест на лося был проведен km77.com , автомобильным изданием из Испании. Во-первых, тест маневрирования был проведен двумя водителями с разными скоростями входа в течение нескольких заездов, чтобы определить максимальную скорость, на которой внедорожник может преодолеть курс, не задев ни единого конуса. На начальной скорости 76 км / ч (около 47 миль / ч) внедорожнику удалось врезаться в один конус.
На скорости 71 км / ч (~ 44 миль / ч) все было намного спокойнее, и Tucson прошел курс без каких-либо проблем. Однако на скорости 74 км / ч (~ 46 миль / ч) внедорожник врезался в один конус и изо всех сил пытался удержать свою линию возле съезда. На скорости 78 км / ч (~ 48 миль / ч) он не смог завершить маневренный курс. В целом, производительность Tucson была ниже средней, а конкуренты, такие как Volkswagen Tiguan и Subaru Forester, превосходили его.

+1ВІДПОВІСТИ  
Сергій Баранов  

777Александр777, Не забуваємо про комфорт. На 71 км/год м*який як диван Tucson
проходить тест без проблем . Volkswagen Tiguan потужна та розрахована для автобану жорстка табуретка, ганяти ... Гарний тест, сам його чекав на Tucson і радий що при такому рівні комфорту, при такій м*якій та енергоємній підвісці авто гарно кероване.

+1ВІДПОВІСТИ  

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація

Відгуки про Hyundai Tucson

Гость
Украина, Ужгород
08.09.2008

Машинка не плохая, за те деньги (28500)которые я за нее дал в этой комплектации.До этого ездил на Suz/XL7, Pajero, все рамники пожоще на наших "трассах". Расход 11 в городе летом, зима 12.5. читати відгук

Валерий
Украина, Кропивницкий
27.01.2009

Автомобиль-Хорош ничего не скажеш.Зимой тепло летом прохладно.Рабочие качества отличные в любых условиях(испытано как в грязи так и в снегу и на гололеде.)В общем могу сказать только хорошее. читати відгук

Автобазар InfoCar.ua

Продаж б/у Hyundai Tucson

Hyundai Tucson 2020 Hyundai Tucson 26500$ 2020