Сімейний зореліт: тест-драйв нової Hyundai Sonata

Нова Hyundai Sonata 2024 змінилася до невпізнання як зовні, так і всередині. Ми випробували великий седан і визначили, чим він може зацікавити у час повального захоплення кросоверами.
У останні роки попит на седани в Україні різко знизився. Ще у 2008 році вони займали половину ринку, проте тепер на ньому домінують кросовери - на них припадає три чверті продажів.
Україна в цьому плані - не унікальна, це глобальна тенденція. Седани, звісно, не зникли, проте аби залишатися конкурентоздатними, вони змінюються та подекуди стають дуже оригінальними. Яскравий приклад цього - Hyundai Sonata, яка повернулася на український ринок і була надана нам на тест.

Не впізнати - дизайн Hyundai Sonata 2024
Hyundai Sonata 2024 не є абсолютно новою моделлю - він пройшов рестайлінг. Проте седан змінився до невпізнання. Він справляє враження і цікавить оточуючих, які далеко не завжди розуміють, що перед ними саме Sonata.
Особливо нестандартний вигляд має передня частина Hyundai Sonata: в анфас седан нагадує фантастичний зореліт. Футуристичний дизайн із тоненькою діодною смугою витриманий в стилістиці Hyundai Staria і Kona. Також у авто компактні фари, широка решітка радіатора та досить агресивний бампер.

Седан Hyundai Sonata вирізняється витягнутим обтічним силуетом із покатим дахом та загостреною задньою частиною. Ліхтарі вирізняються авангардним дизайном і з’єднані діодною смугою. Найдорожча версія Тор упізнається за чорним глянцевим декором та 18-дюймовими дисками.
Розміри Hyundai Sonata 2024:
- довжина - 4910 мм;
- ширина - 1860 мм;
- висота - 1445 мм;
- колісна база - 2850 мм.

Якісний і сучасний - салон Hyundai Sonata 2024
Інтер'єр Hyundai Sonata теж має чим здивувати - він також кардинально змінився. Матеріали оздоблення дуже непогані: біла шкіра, переважно м'який пластик, оригінальна вставка «під дерево» на передній панелі.
Компоновка водійського місця тепер витримана в схожій стилістиці з Hyundai Ioniq 6. Седан отримав нове триспицеве кермо та великий двосекційний дисплей. Покази приладів добре зчитуються. За бажання можна змінити дизайн графіки, а ще вона змінює колір, в залежності від обраного режиму.

Мультимедійна система Hyundai Sonata працює досить швидко, а її меню просте і зрозуміле. Є й Android Auto Apple CarPlay.
На центральній панелі з'явилися сенсорні кнопки, якими не дуже зручно користуватися на дотик, проте за основні функції все ж відповідають фізичні перемикачі. Нижче знаходяться USB-роз'єми та бездротова зарядка для телефонів. Також в Hyundai Sonata 2024 досить місткий бардачок і великий бокс в підлокітнику, а от кишені в дверях вузькуваті - літрова пластикова пляшка туди ледь влазить.

Наскільки простора нова Hyundai Sonata
Сідаю за кермо і зручне положення знаходжу швидко. Як кермова колонка, так і водійське крісло (з електроприводом у версії Тор) мають доволі широкий діапазон регулювань.
Посадка за кермом низька, хоча оглядовість від цього не надто страждає. Тим більше, камера є уже в базовій версії, тому проблем при паркуванні не буде. У найдорожчому варіанті камери встановлені по колу і зображення з них дуже якісне, а ще при увімкненні покажчика повороту вони дають картинку зі «сліпих» зон.
Передні крісла м'які та зручні, хоча бокової підтримки хотілося б трішки більше. Вони оснащені підігрівом у всіх Hyundai Sonata 2024, а в варіанті Тор є вентиляція та обігрів керма.

Утім, для Hyundai Sonata чи не важливішим є задній ряд, особливо якщо врахувати, що чимало цих авто експлуатуються в таксі. Місця для ніг тут в надлишку і, до того ж, можна зсунути вперед пасажирське сидіння з допомогою кнопок на його спинці.
А от запас над головою не такий щедрий, хоча пасажирам ростом до 180 см тісно не буде. До того ж, салон широкий, тому трьом тут не тісно.
Задні крісла мають підігрів у дорожчих версіях. До того ж, у пасажирів є дефлектори обдуву, USB-порти та навіть висувні шторки на вікнах.

Багажник Hyundai Sonata не найбільший у класі, але місткий - 453 л. Отвір хотілося б трішки ширшим, зате кришка може бути доповнена електроприводом. Так само вузьким є отвір між багажником та салоном, тому при складених задніх кріслах широкі вантажі перевозити не вийде. Підлога багажника могла б бути і товстішою, зате під нею - повноцінне запасне колесо на литому диску.
Комплектація Hyundai Sonata 2024
Тестова Hyundai Sonata Top дуже непогано оснащена - безключовий доступ, електропакет, акустика Bose, навігація, системи автоматичного гальмування й утримання в смузі руху.
Хоча і базову версію не назвеш «порожньою» - є двозонний клімат-контроль, круїз-контроль, камера, датчик світла, паркувальні сенсори спереду і ззаду.

Стара школа - двигун Hyundai Sonata
Поки що нова Hyundai Sonata в Україні доступна лише із 2,5-літровим бензиновим двигуном потужністю 194 к. с. із прямим впорскування GDI. Звісно, атмосферна четвірка не надто тяговита на малих оборотах, любить, коли її розкручують, та «прокидається» після 3000 об/хв. Пікові 245 Нм крутного моменту доступні лише при 4000 об/хв.
Розганяється Hyundai Sonata 2024 досить плавно і спокійно. Не спорткар, але динаміки, в принципі, достатньо для міста. Спринт до сотні займає 8,8 с, та й для обгону на трасі не потрібно напружуватися.

Четвірка залишається тихою навіть на високих оборотах, а 8-ступінчастий автомат перемикає передачі майже непомітно та в звичайному режимі намагається тримати якомога нижчі обороти двигуна.
Заявлена витрата пального - 8,8 л/100 км в міському циклі та 6,4 л/100 км - за містом. У нас вийшло приблизно 9-9,5 л на 100 км у місті, 10,5-11 л/100 км із заторами та 6,7-7,3 л/100 км на трасі. Hyundai Sonata не назвеш суперекономічним, проте розглядається можливість виводу на ринок гібридної модифікації зі значно меншим «апетитом».

Тихо і м'яко - керованість Hyundai Sonata
Нова Hyundai Sonata ставить на перше місце комфорт, тому навіть із 18-дюймовими дисками їзда залишається м'якою і вибоїни поглинаються плавно. Одначе треба враховувати невисокий (135 мм) кліренс седана.
Легке кермо можна обертати кількома пальцями, проте в режимі Sport воно стає значно важчим. Утім, зворотного зв’язку в керма не дуже багато в усіх режимах, та й недостатня повертаність часом проявляється. Зате зчеплення з дорогою гарне і крени кузова в поворотах невеликі. Також варто відзначити хорошу шумоізоляцію - вітер і шини дають про себе знати тільки після 120 км/год.

Вердикт
Оновлена Hyundai Sonata - велике сімейне авто для тих, хто не хоче купувати кросовер. Седан не лише привертає увагу незвичним авангардним дизайном (що є рідкістю в цьому консервативному сегменті), але й комфортабельний та досить багато оснащений. Проте все ж хотілося б більш різноманітної палітри версій моделі, адже в інших країнах є як потужніші, так і економічніші варіанти моделі.
-
Hyundai Sonata NF
Hyundai на сегодняшний день – самая народная иномарка в России. Сравнительная дешевизна в сочетании с вполне приемлемым качеством – беспроигрышная комбинация, разыгрываемая корейским концерном в последние несколько лет. ...
Autonews.ru -
Бизнес-мелодия
Нередко уже по первым аккордам можно судить о том, каким будет само произведение. Во внешности новой Sonata «звучат» напор и уверенность. Словно под военный марш она выдвигается в авангард модельного ряда компании. ...
Авто Центр -
«Соната» номер шесть
Новая модель Hyundai, недавно появившаяся на российском рынке, называется совершенно незвучно: NF. Но под этими буквами скрыта английская аббревиатура, перевод которой на русский звучит как «бесконечная слава». Откроем с ...
KP.RU
Відгуки про Hyundai Sonata
МихаУкраина, Белая Церковь
19.09.2011
машину купили 2 месяца назад, катаемся не нарадуемся, по городу расход 11-12 литров при динамичной езде, комфорт на высшем уровне, очень мягкая подвеска, дизайн вообще бомба, все кнопки управления под читати відгук
ИльяРоссия, Москва
09.01.2020
Собирался в ближайшее время менять автомобиль, но не так чтобы срочно, поскольку ярких новинок в последнее время очень мало. Заехал в автосалон посмотреть новый Hyundai Sonata, на фотографиях он мне о читати відгук
Hyundai Sonata NF
Бизнес-мелодия
«Соната» номер шесть
Hyundai Sonata