Ford Kuga Hybrid. Ні додати, ні забрати

Розповісти друзям:

Купуючи новий автомобіль, сьогодні треба визначитися не тільки з кольором та комплектацією, а й з типом силової установки - бензин, дизель, гібрид? Актуальна генерація Ford Kuga пропонує всі варіанти (дизель ми колись тестували), але сьогодні говоритимемо саме про гібрид як про найновішу версію цього кросовера в Україні. Нам він дістався у комплектації ST-Line X.

Варто відзначити, що Ford Kuga має ще й три варіанти гібридів - м'який (MHEV), повний (FHEV) та плагін (PHEV), але в Україні пропонується лише FHEV як золота середина, тому що м'який є фактично профанацією заради екологічних норм, а плагін потребує додаткових маніпуляцій із заряджанням, до того ж він аж надто дорогий.

Отже, під капотом нашого Kuga Hybrid встановлений 2,5-літровий бензиновий агрегат, який працює в парі з електродвигуном. У нашому розпорядженні є 190 к.с., ця силова установка чудово підходить для кросовера середнього розміру. Прискорення з місця до «сотні» не приголомшливе (9,5 секунди), проте Kuga Hybrid в цілому дуже ефективний та приємний у керуванні автомобіль.

Наші спостереження показують, що в міських умовах приблизно 30 відсотків відстані автомобіль долає на електротязі (про це інформує спеціальний лічильник, а також є поради щодо правильного гальмування для максимально ефективної рекуперації енергії). В салоні при цьому дуже тихо. Але ще важливіше, що середня витрата пального складає трохи більше ніж 6 л/100 км, що дуже й дуже непогано.

Kuga в комплектації ST-Line X - це не м'який кросовер, який розхитується на високій швидкості та валиться на бік у поворотах. У нього доволі пружна підвіска, яка задовольнить водіїв, яким подобається «гостра» поведінка шасі, швидкі та точні реакції. Це не спорт в чистому вигляді, але з таким натяком на нього, щоб не приносити в жертву комфорт. А ще приємно здивувало, що безступенева коробка передач eCVT ані трохи не ледача - швидко перекидає оберти відповідно до положення акселератора й не виє при цьому, як це іноді роблять подібні трансмісії.

Треба сказати, що Kuga в нинішньому поколінні, хоч би про яку з версій не говори, в Україну не постачається в бідних комплектаціях - всі добряче напаковані сучасними системами комфорту та безпеки. Якщо в цілому, то це просторий та комфортний автомобіль, з гарною ергономікою та якісними матеріалами оздоблення. У версії ST-Line X ми також отримуємо кілька доповнень у вигляді червоних швів на оббивці та інших передніх сидінь, які, втім, могли б мати більш розвинену бічну підтримку. Зовні ST-Line X можна впізнати за «гострішими» бамперами, іншою решіткою радіатора та двома патрубками вихлопної системи.

Багажник у Kuga Hybrid не рекордний у своєму класі (486 літрів), але непогано регульований. Його розмір і кількість місця для ніг задніх пасажирів можна збільшувати або зменшувати, пересуваючи заднє сидіння. А ще дуже круто, що, відчиняючи двері, ви не подряпаєте їх і не подряпаєте автомобілі поруч, адже їх краї захищені гумовими смужками, що автоматично висуваються.

Висновок

Ford Kuga Hybrid - автомобіль, який без сумніву сподобається всій родині. У версії ST-Line X він виглядає динамічно та приємно дивує своєю керованістю. Крім того, він має просторий салон, широкий спектр обладнання та економний гібридний привід. Чого ще бажати? 

Джерело: «АвтоСвіт»
  • Тест-драйв Ford Kuga: Опоздавший Опоздавший

    Тайное наконец-то стало явным и обо всем можно говорить безо всяких «если». Фордовцы, конечно, сильно припозднились к дележу пирога под названием «рынок кроссоверов», но в данном случае лучше поздно, чем никогда. ...
    Колеса

  • Тест-драйв Ford Kuga: Задиристый Ford Kuga Задиристый Ford Kuga

    Он похож на подростка, покидающего спортивный зал после напряженной вечерней тренировки по каратэ, – грудь колесом, подбородок гордо вздернут кверху, взгляд скользит «по уровню второго этажа». И хотя паренек занимается с ...
    carclub.ru

  • Тест-драйв Ford Kuga: Все по-честному Все по-честному

    У европейского подразделения «Ford» дела идут настолько хорошо, что там даже позволили себе роскошь проигнорировать три поколения компактных внедорожников у главного в этой теме производителя — «Toyota» — уже третий RAV4 ...
    МКМобиль