Citroen C4 Picasso. У кращих традиціях

Розповісти друзям:

Нове покоління компактвену Citroen C4 Picasso впало в око редакції InfoCar.ua ще під час Франкфуртського автосалону минулої осені. Тоді ми дізналися про новинку багато цікавих фактів, а наразі можемо протестувати її на наших дорогах. C4 Picasso це не просто чергова новинка в модельному ряду бренду, але й перша модель в концерні PSA, побудована на новій модульній платформі EMP2. Крім цього, С4 Picasso першим отримав абсолютно новий дизайн - стосується це більшою мірою передньої частини - який натякає, як виглядатимуть й інші новинки бренду в майбутньому.

Ліньки читати статтю? Дивіться детальний відео-тест:

Історія

Свій початок історія моделі бере в 1998 році, коли була представлена Xsara Picasso. Саме вона по праву вважається попередницею героя нашого тест- драйву. Побудований на платформі хетчбека Xsara, компактвен мав більш епатажний дизайн. У профіль кузов був округлений настільки , що можна було ненароком сплутати, де у автомобіля перед, а де зад. Ця ж концепція лягла в основу спадкоємця - С4 Picasso. Створений за тим самим рецептом, він з'явився на світ в 2007 році. Компактвен став більше і потужніше, а кількості оригінальних нововведень вистачило б на кілька "звичайних" компактвенів. Плюс до цього, у нього з'явився "старший брат" - модель Grand, що вміщає не 5, а 7 пасажирів. За весь цей час публіка звикла до "незвичайності" Picasso, тому від наступної генерації вже чекала чогось незвичайного.


Передсерійний С4 Picasso дебютував рік тому в Женеві, потім відбулася прем'єра моделі на Шанхайському автосалоні, а європейці побачили новинку у Франкфурті у вересні минулого року. До нас французький компактвен добрався на початку цього року, а офіційні продажі стартували буквально 1 квітня.

Як і колись, наразі існують дві версії С4 Picasso - звичайна, як у нас на тесті, і подовжена - Grand С4 Picasso. Вона не тільки більше, а й може вміщувати 7 пасажирів.

Нам дісталася комплектація Intensive - максимальна з трьох можливих для С4 Picasso. Її ціна становить 31.500 у.о. (362.300 грн.), Але наш екземпляр коштує дорожче, оскільки оснащений рядом опцій. Серед них біксенонові фари (+1.300 у.о.), Park Assist з датчиками контролю мертвих зон, датчиками парковки і визначенням вільного місця на паркінгу (+800 у.о.) , система доступу без ключа і запуск двигуна з кнопки (+400 у.о.) і пакет Lounge , до якого входять сидіння водія з електромасажем, підголівники з бічною підтримкою, столики в спинках передніх сидінь і навіть підтримка для ніг для переднього пасажира (+1100 у.о.). Все це загалом "потягнуло" ще на 4.5 тисячі доларів. Однак, при бажанні і фінансових можливостях можна "нафарширувати" С4 Picasso ще крутіше!

Отже, давайте подивимося, наскільки багато змін у новому поколінні французького компактвена і оцінимо його з практичної точки зору, як фемелі - кар!

Дизайн

Citroen C4 Picasso завжди відрізнявся оригінальним і незвичайним дизайном. Він не був схожий на класичні міні-та компактвени і в цьому була одна з головних його фішок. За роки свого існування на ринку він привчив до цього покупців, тому від нового покоління вони напевно очікували чогось подібного. Та й приставка в імені у цієї моделі така, що бути звичайною вона просто не має права! Тому, щоб перевершити попередника, французькі дизайнери розстаралися з усіх сил, і не підвели!


Робота над машиною була доручена автору моделей DS3 і DS5, тому деякі стилістичні елементи запозичені у них. Силует залишили впізнаваним - він такий само округлий і "однооб'емний" , як і у попередника. Але профіль дещо змінився - лінія даху і капоту тепер стали рівніше. Цікаво, що з деяких бічних ракурсів С4 Picasso виглядає нібито "тягни -штовхай ". Знову-таки, фамільна риса.

Площа скління залишилася традиційно великою, але якщо вірити французам, то в цифрах вона стала менше майже на 1 кв. метр. Втім, поспішаю заспокоїти фанатів марки! Велике лобове скло, ламана бічна лінія стекол і подвійні передні стійки залишилися.

Але от навіщо симпатязі компактвену зробили такий хижий погляд передніх фар, мені не зовсім зрозуміло. Для грізності? Причому схожа оптика має шанси з'явиться на багатьох новинках. У С4 Cactus, наприклад, така сама. Наскільки красивим вийшло таке рішення, вирішувати, звичайно, кожному з вас, але особисто мені такий стиль не дуже подобається.

І завершуючи огляд зовнішності трохи про габарити. Нове покоління С4 Picasso стало на 30 мм коротше і на 70 мм нижче, але при цьому колісна база зросла на цілих 57 мм і тепер складає 2785 мм. Збільшилася і загальна ширина. Тепер габарити машини мають 4430 мм, 1971 мм і 1610 в довжину, ширину і висоту відповідно. Таким чином, компактвен немов роздувся зсередини.

Що ж, зовнішність незвичайна, виділяється в потоці, привертає увагу і здається головною фішкою моделі... Але рівно до тих пір, поки ви не потрапите в салон!

В салоні

Як ми пам'ятаємо, девіз Citroen - Creative Technology. Так от, в салоні С4 Picasso і креативу і технологій вистачає з лишком! Перші враження при посадці всередину практично у всіх знаходяться на межі повного захвату! Викликає його велика площа скління і в буквальному сенсі величезний 12-дюймовий панорамний екран по центру торпедо під великим козирком. Кольоровий дисплей служить повноцінною панеллю приладів, і про нього я розповім докладно трохи нижче. Поки ж підбираємо зручну посадку за кермом.


Опціонні сидіння пакета Lounge, нагадаю, мають електрично регульовану поперекову підтримку, масаж, а пасажирське ще й підтримку для ніг, також регульовану електроприводом. У цей же пакет опцій входять підголівники з розвиненою підтримкою і відкидні столики для задніх пасажирів. Сидіти попереду дуже зручно, оскільки забезпечується хороша бічна підтримка і самі сидіння не дрібні. Навіть без додаткових фішок відчуваєш себе привільно і вільно. Ну а якщо включити ненав'язливий масаж, то і зовсім відмінно! Звичайно, це не сама необхідна штука, але річ приємна! А от для пасажира всі ці опції дуже зручні. Вільний простір навколо дозволяє влаштуватися привільно, розклавши спинку і висунувши підніжку, включити масаж і навіть подрімати в далекій дорозі.

За кермом по висоті особисто мені місця вистачило, але якщо сидіти вертикально і близько до керма, то зсунуті назад козирки будуть вже близько до голови, і відкрити їх в такому положенні буде важко.

Кермо регулюється по вильоту і по куту нахилу в невеликому діапазоні. Та саме цікаве - робити це можна не боячись перекрити прилади! Важіль механіки також під рукою на зручній відстані, а якщо у вас версія з "роботом", то його важіль буде безпосередньо на рульовій колонці. Це дозволило зробити великий бокс між сидіннями зсувним.

Оздоблення салону не тільки гарне і дороге на вигляд, але ще і виконане з м'яких пластиків і матеріалів, приємних на дотик. Причому багато елементів мають приємну фактуру, яка посилює сприйняття салону, як незвичайного і дорогого. Та ж оббивка сидінь, зверніть увагу, тут виконана не симетрично.

Як і колись, у С4 Picasso велике панорамне скло, що далеко заходить на дах. Прикривається воно зсувними шторками, на яких власне закріплені козирки. Якщо машина чиста, а погода ясна, то відчуття при їзді дуже захоплюючі. Але й припікає сонце гарненько! Проте велику частину часу я їздив все ж таки з відкритими шторками. А пересівши в звичайні автомобілі, відчував себе ледь не як в танку.

Як ви пам'ятаєте, у першому поколінні С4 Picasso передня панель рясніла різними боксами, тепер же їх стало в менше - два бокси, що перебували наверху панелі зникли. Але центральний бокс залишився на місці, він став трохи більше і тут же ховається розетка, слоти USB і AUX. Заховані вони настільки добре, що що-небудь приєднати можна тільки нахилившись и зазирнувши всередину. Бардачок дуже малий, але зате його увігнута кришка надає більше місця для ніг пасажира.

Найбільш містка ємність - центральний бокс між сидіннями. Але без будь-якого органайзера всередині він ризикує перетворитися на звалище потрібних і не дуже речей. Але ось що виходить - боксів багато, а кинути куди-небудь мобільний телефон - так і нікуди!

Прилади й мультимедіа

Тепер найцікавіше, родзинка салону і передове технічне рішення - вражаюча приладова панель! Відразу скажу, що це привілей тільки нашої, максимальної комплектації Intensive, а для двох інших версій покладено лише звичайний монохромний дисплей. Він схожий на ті, що стоять на інших моделях марки, наприклад С3 Picasso.


Діагональ нашої "приборки" рівно 12 дюймів, а висока розподільна здатність дозволяє зробити зображення дуже чітким! Сюди виводиться вся необхідна водієві інформація, при цьому спідометр завжди буде в лівій частині панелі, посередині відображаються дані бортового комп'ютера або навігації, а праворуч - тахометр. Якщо раптом приладова панель вам набридла, не біда! На вибір доступні три різні теми, які відрізняються кольором, оформленням і подачею інформації. Всі три схеми цікаві, але базова, синя, здалася мені перевантаженою. Але і на цьому можливості системи не закінчуються! На кермі є окрема кнопка , за допомогою якої водій (і тільки він) може вибирати, що буде відображатися в правій частині екрану - тахометр, інформація з аудіосистеми , навігація або... улюблене фото! Якщо вже екран зовсім набридне, мається традиційний нічний режим, що гасить обидва екрани і залишає приглушеним тільки спідометр. Одним словом, чимало простору для індивідуалізації. Звичайно, до можливостей комп'ютерних або телефонних операційних систем ще не дотягує, але все до цього йде!

Другий екран - це 7-дюймовий сенсорний дисплей, що відображає показники магнітоли, клімат-контролю, навігації та інших допоміжних функцій. Абсолютно всі клавіші зроблені сенсорними, класичних кнопок на всій передній консолі залишилося всього кілька штук! Звичайно, це сучасно та модно, але головне питання - наскільки надійна і довговічна вся ця система? Тим більше перші зауваження у нас вже з'явилися - сенсорні клавіші навколо екрану дуже часто спрацьовували тільки після повторного натискання. Ще один недолік в тому, що неможливо вивести різну інформацію на ці екрани. Тобто якщо я захочу, щоб на великому верхньому додатково до всього була навігація, а на маленькому нижньому в цей час настройки клімат-контролю (погодьтеся, це було б зручно) , то у мене нічого не вийде. Для такого відображення і внизу повинна бути обрана GPS- навігація.

Для роботи з нижнім екраном є зручний виступ, сама система майже не гальмує, меню цілком логічно. Та й звикли ми вже до нього, адже начинка тут точно така ж, як і в багатьох моделях Peugeot. Нічим не відрізняється і навігація, яка "знає" не тільки всі європейські країни, але київські двори. Їй би ще трішки швидше працювати...

Додам наостанок, що 7-дюймовий екран встановлений абсолютно на всіх комплектаціях C4 Picasso, але от навігація для бази недоступна , а для середньої - тільки за доплату в 900 доларів.

Задній ряд і багажник


Ззаду у нас три роздільних сидіння, які незалежно одне від одного регулюються і складаються. Чесно зізнаюся, мене здивував простір для ніг, а якщо врахувати ще абсолютно рівну підлогу і висока стеля, то місця ззаду предостатньо! Середній пасажир тут не впирається ногами в центральний бокс , навпаки , його ніг навіть просторіше, а всі три крісла однакові по ширині. Але їх мінус - тіснота кожного. Суцільний диван в цьому плані все-таки виграє. Нагадаю, що для того, щоб нівелювати зменшення загальної висоти машини, підлогу в салоні також опустили на 20 мм, так що загальна висота салону, а отже і простір, не постраждали.


Багажник став більше майже на 40 літрів - тепер його обсяг еквівалентний 537 літрам. Але це лише в тому разі, коли частину цього простору не "з'їдає" запаска в підполі, як у нашої машини. Тим не менше, краще пожертвувати частиною місця в багажнику, ніж залишитися на трасі біля розбитого корита, вибачте, у пробитого колеса. Для того, щоб викроїти більше місця, задні стійки встановили майже вертикально. В цілому багажник вийшов з малою вантажною висотою, широким і високим прорізом, рівними стінками і великою шириною. Але збентежив чималий поріг, утворений бампером - буде дряпатися. Досить масивна п'яті двері в нашому випадку були оснащені електроприводом закривання, так що користуватися ручкою нам не довелося.

Драйв

Як я згадав на самому початку тесту, Citroen C4 Picasso побудований на абсолютно новій платформі EMP2. Вона дісталася йому першому в концерні PSA. До речі, наступним став новий Peugeot 308. Отже, чого допомогла досягти нова основа? У першу чергу, подовжити колісну базу при зменшенні загальної довжини. По-друге, зробити автомобіль ширше, а ще збільшити простір в салоні і об'єм багажника. І, що ще важливо, новий "візок" дозволив полегшити весь автомобіля в цілому на 140 кг. Разом з тим, підвіска принципово залишилася колишньою - попереду стійки Мак- Ферсона, а ззаду напівзалежна балка.


Не зазнали значних змін і двигуни. Для нашого ринку це бензиновий 1.6 на 120 к.с. і дизельний 1.6 на 115 коней. Саме останній встановлений на тестовому автомобілі. Турбодизель повністю виконаний з алюмінію, оснащений уприскуванням common rail і турбіною Garret із змінною геометрією крильчатки. Цей мотор не тільки легкий, але і вважається одним з найбільш безпроблемних в лінійці PSA.

115-сильний дизель відмінно справляється з переміщенням 1300 -тонного Picasso в просторі. І нехай він не спринтер - майже 12 секунд до сотні за паспортом - але в потоці тримається непогано. Шкода тільки, низьких оборотів не любить. Вираженої турбоями немає, але до вступу турбіни в повноцінну роботу, а це відбувається ближче до 2 тисяч оборотів, тягне неохоче. Зате полку моменту в 270 Ньютонів простягається майже до 4 тисяч, так що більш-менш швидко їхати все-таки можна, якщо необхідно.

Зате радує тиша роботи і витрата дизеля - у нас вийшло трохи більше 6 літрів в комбінованому циклі, враховуючи різний стиль їзди і тривалу роботу на холостому ходу під час зйомок.

У пару до двигуна і на зміну 5-ступінчастою механіці прийшла 6-ступінчаста, що знову-таки, допомагає економити паливо. Причепитися тут можна до не дуже чітких перемикань і коротких ходів важеля - начебто він затиснутий чимось. Але зате його розташування дуже зручно!

Посиленням тепер завідує не гідро-, а електропідсилювач керма. Гарним зворотним зв'язком він похвалитися не може, зате порадує легкістю і відмінним виворотом коліс. Ми вважаємо, що для сімейного автомобіля це все-таки важливіше. Так, на парковці його доведеться покрутити, як ніяк 3 оберти від упору до упору. Доречи, незважаючи на "насиченість" кнопками, кермувати це аніскільки не заважає, оскільки під руку вони не потрапляють і згруповані логічно.

А як в русі користуватися великим екраном? На диво його центральне розташування не викликало будь-яких незручностей і навіть звикав я до нього зовсім недовго. Після випробовування всіх схем, найзручнішою здалася та, де вся інформація розділена на три блоки. А яка анімація при запуску або зупинки двигуна! Правда, мої колеги вважають, що відкидний проекційний екран (як у Peugeot 3008) все ж таки не завадив би.


Ходова у С4 Picasso досить м'яка, і успішно бореться з нерівностями, латками і ямами середньої величини. Але варто потрапити в вибоїни серйозніше, як ви відразу почуєте глухі удари. На цьому пригоди француза на наших напрямках не закінчуються. На хвилястому або багато разів відремонтованому горбистому покритті, яких у нас вистачає навіть у Києві, С4 Picasso починає нервово соватися, змушуючи водія напружитися і скинути швидкість. Але варто потрапити на більш менш гарну дорогу, і ви тут же отримаєте задоволення від чіткого проходження віражів і малих кренів кузова. І все це незважаючи на балку ззаду.

Зате оглядовість вперед тут просто чудова! Завдяки великій площі скління і розділенню стійок (кожна з них дуже тонка) з місця водія відкривається відмінний огляд не тільки по сторонах, але і вгору! Шкода тільки дзеркала підкачали. Зовнішні малі, а центральне сильно наближає картинку, що вимагає певного звикання. Але нам було легше, оскільки виручав моніторинг сліпих зон. Спалахнула помаранчева лампочка в дзеркалі - будь уважний при перестроюванні.

Ну і наостанок пару слів про шуми. Ізольований від них С4 Picasso добре, особливо хочеться похвалити ізоляцію від шумів двигуна, що важливо для дизельної машини.

У підсумку

Отже, прийшов час підводити підсумки! Citroen C4 Picasso залишився вірним сімейним традиціям і продовжив розвивати характерні лише для нього риси. Та й "космічного" в машині явно побільшало. Але це все емоції, а що ж покупець отримає на практиці? Більш просторий салон, поліпшені, але все ж колишні двигуни і підвіску. На роль сімейної ця модель підходить практично ідеально, якщо говорити про практичність і зручність користування кожен день.

Але особливо критикувати дизельну версію за їздові якості не виходить. Автомобіль вийшов досить збалансованим, а нарікання може викликати хіба що підвіска на наших не ідеальні дорогах.

Ціна на новий компактвен стартує з 26.200 у.о. Такі гроші просять за бензиновий автомобіль потужністю 120 сил і 5-ступінчастою механікою. За оснащенням він буде досить скромний, а багато опції недоступні навіть за доплату. Середня комплектація Tendance стартує з 28.800 у.о. і являє собою золоту середину - опцій тут більше, а при бажанні збільшити їх кількість це можна зробити за доплату. Багата Intensive оснащена дуже добре, але і для неї список устаткуваннь чималенький. Але чи захоче сім'янин витрачатися на всілякі фішки і примочки? Так!, якщо він справжній фанат марки.

А кого з конкурентів оберете Ви? Клікніть на авто, яке обрали, та дізнайтесь його рейтинг!
Volkswagen TouranVolkswagen Touranнема ціниFord C-MaxFord C-Maxнема ціниToyota VersoToyota Versoнема ціниKIA CarensKIA Carensнема ціниCitroen C4 PicassoCitroen C4 Picassoнема ціни

З конкурентів ми б виділили дешевшу Toyota Verso від 22.100 у.о., і дорожчий Volkswagen Touran від 29.400 у.о. KIA Carens опиниться і того дорожче - від 32.000 у.о. Але якщо в Verso і Touran початковими будуть простенькі комплектації з бензиновими двигунами, то Carens пропонується тільки з дизелем і чи не в повному фарші. З суперників поменше можна відзначити Ford C-Max з літровим EcoBoost, який обійдеться від 22.000 у.о. З більших нових Opel Zafira від 34.750 у.о., але це вже більше конкурент версії Grand C4 Picasso.

29 квітня 2014 року. , InfoCar.ua

Обсуждение тест-драйва C4 Picasso

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація
0013 AA  

Функционал Picasso радует, неплохой вариант на разные случаи жизни, добавить чуть драйва и +

+7-1ВІДПОВІСТИ  
Intruder  

Дизайн хороший, функционал на высоте!

+4ВІДПОВІСТИ  
forgiven  

Ну, дизайн французких машин до сих пор остается одним из лучших... Интересный "вэнчик"...

+4-3ВІДПОВІСТИ  
MaxPower  

Очень дорого как для минивена. Я рассматривал С4 пикассо и рено сценик на АКПП - по ценам проще было купить японский кроссовер даже с полным приводом

+6-2ВІДПОВІСТИ  
0013 AA  

кроссовер и минивен совсем разные ***

+4-3ВІДПОВІСТИ  
MaxPower  

искал вместительный семейный авто. кроссовер и минивен попадает под эту категорию. и даже четкой грани нет: например Пежо 3007 или Фиат 500Л трекинг

+7ВІДПОВІСТИ  
Zdenek  

Тест шикарен, и в салон ходить не надо. Спасибо!

+2ВІДПОВІСТИ  
Cleantex  

Всё хорошо...только я думаю что большинство хотело тест на роботе, а не на МКПП

+4ВІДПОВІСТИ  
Vlad Mtsh  

На роботе не было (( но могу сказать вам, что механика получше будет

+6-6ВІДПОВІСТИ  
Slavik0080  

Согласен, лучше механику чем робот!

+5-4ВІДПОВІСТИ  
Виктор Прядко  

Интересная машинка,напакованая очень хорошо много всяких приятных мелочей и фишек. ! Но авто на любителя внешне и дороговато как для средне статистического семьянина

+3ВІДПОВІСТИ  
Zdenek  

Посмотрел видео и машина понравилась еще больше! Владу отдельное спасибо за качественно изложенный материал!!!

+7ВІДПОВІСТИ  
GT_KIEV  

в баксах цена выглядит вменяемой но когда умножаешь на 12, получается "нихега себе" ! Как по мне движки-овощи да и в 21 веке задняя полузависимая балка МОВЕТОН!

+2-5ВІДПОВІСТИ  
yakum  

Надежные, не дорогие в обслуге балки (моветон) как раз подходят к словосочетанию "класс себе"! (для наших раз*банных дорог и бюджета). я не гурман отточенной управляемости и плавности хода независимой подвески, из МАТЕРИАЛЬНЫХ соображений, конечно.

+3-1ВІДПОВІСТИ  
Slavik0080  

Овощи, да.. что-то есть в этом.. но только с 0 до 100 км/ч. А к примеру с 40 до 110 км/ч то разгон очень даже ничего- это первое. А второе, если нужен ураган, то нужно изначально смотреть на другое авто-это заточено на комфорт и уневерсальность, ну и лить за динамику в таком кузове не меньше 15 литров прийдётся.. нужен такой ураган?

+3-1ВІДПОВІСТИ  
yakum  

Спасибо за тест, как всегда качественный и интересный! А вот одного меня заинтересовал вопрос - при открытой задней 5 двери ночью никаких фонариков там нет (в немцев встроены "запасные" при открывании двери), а тут как-бы нет их?

+2-2ВІДПОВІСТИ  
Pаul  

+1. Тоже, ОЧЕНЬ удивился. Єто сразу привлекло внимание, ведь как раз смотрю на этот клас авто и сравниваю с другими. БРОСАЕТСЯ в глаза. Возможно, дубли фонарей выведены в нижнем бампере, отражателях. Где-то видел такие решения, очень жаль что здесь не прояснили. Курю manual, менеджеры в салонах не помощники.

ВІДПОВІСТИ  
Августус Плюмб  

на фотографиях подретушировано, но на видео у него лобовое стекло с сиреневым отливом - это опциональная тонировка или что?

+1-2ВІДПОВІСТИ  
fbox1711_gmail.com  

115-сильный дизель отлично справляется с перемещением 1300-тонного Picasso в пространстве) - Серьезно он набрал в массе)

+1ВІДПОВІСТИ  
Omega78  

Спереди на него смотреть невозможно - ужасно налеплено 6 фар. Передняя панель по центру - неудобно, голову вертеть и отвлекаться от дороги придется чтоб что-то высмотреть. Незачёт. да и цена - космос, как для Цитрамона.

+3ВІДПОВІСТИ  
Slavik0080  

Лучше вобще не отвлекаться на такие машины, всё не красиво и не удобно, да?

ВІДПОВІСТИ  
Oleksandr Liubimov  

Отличный аппарат, видел его еще в начале года в северной европе. У коллеги там-же - предыдущий. Так вот на пробеге примерно в 100к - уже проблем было по электриче полно! Гремит он прилично. Свистит по ветру тоже. Но безусловно красивый и функциональный авто, но соглашусь что маловато силенок ему .. туда-бы коней 140 и был бы он супер! Очень важно при выборе любого француза понимать что НЕВЗИРАЯ на стартовую цену - бизнес-модель всего французского автопрома - заработок на ремонте и З\Ч. Так что ребята - считайте аккуратно стоимость владения прежде чем покупать (говорю как владелец Рено Сценик 3)

+1ВІДПОВІСТИ  
Alextor  

Прошел на новом дизельном Пикассо 13000км. Средний расход 6.2 литра дизеля. Проехал 3600км по Европе, средний расход 5.9л. На автобанах пуляет будь здоров, как для семейной машины и на горных серпантинах тоже нормально тянет.

+1ВІДПОВІСТИ  

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація

Відгуки про Citroen C4 Picasso

Владимир
Украина, Киев
07.03.2009

Машина хорошая. Всем доволен. Один знакомый сказал: "Классный самолет!" Плавная езда. Оригинальный внешний дизайн. Широкоугольное панорамное ветровое стекло. Вместительный багажник. 4-зональ читати відгук

влерий
Россия, Новоуральск
08.10.2011

Задумал я как то прикупить автомобиль - семейный семиместный вэн, посмотрел на то, что предлагалось, на тот момент, сравнил характеристики, цены, прочие параметры и выбрал Citroen C4 Grand Picasso. Вы читати відгук

Автобазар InfoCar.ua

Продаж б/у Citroen