Audi S6: мягкий дизельный спорт

Розповісти друзям:

Навіть якщо ви, як і я, абсолютно байдужій до великих седанам, цей огляд вам все одно повинен бути цікавий. Тому що на тесті у нас, напевно, найдивніша S-версія від Audi. Яка в черговий раз доводить, що прогнозувати розвиток німецького автопрому - справа невдячна.

Audi S6 вид спередуAudi S6 вид спереду

Сьогодні ми поговоримо про дуже цікавому новому дизелі, який скоро може з'явитися на більш цивільних автомобілях VAG. Розповімо про самому фейковий вихлопі. Розглянемо, у чому ця Audi S6 програє звичайній А6 і за рахунок чого в дійсності вона навіть дешевше. Ви дізнаєтеся також, в якому з наших замірів ця модель встановила рекорд, а в якому нас засмутила. А ще ми поділимося одним дуже цікавим інсайдом.

Лінь читати? Дивіться відео-тест Audi S6:

Історія появи

Перед нами нове покоління, новий кузов і нова для цієї моделі платформа MLB Evo, яку німецькі інженери використовують зараз для всього підряд: від Audi A4 до Bentley Bentayga. Але найцікавіше - це абсолютно нова концепція. Перед нами перша дизельна S6.

Audi S6 вид збокуAudi S6 вид збоку

Але немає, ви помилилися, якщо подумали, що під капотом тут - 4.0-літровий дизельний V8 від SQ7. Тут встановлено 3.0-літровий V6, і на сьогодні це найпотужніші дизельні 3 літри робочого об'єму в класі. Втім, далеко не найшвидші: S6 повільніше попередньої «звичайної» А6. І взагалі, це не справжня S6, адже існує і інша S-ка ... не для нас. Але давайте по порядку.

Отже, поміркуємо на мою улюблену тему - «німці, дізельгейт і лицемірство». Ще недавно ці хлопці кричали, що дизельні двигуни - це виплодок пекла. А ми з вами радісно купували відмовні дізельгейтние VAG.

Audi S6 вид ззадуAudi S6 вид ззаду

Але тут все знову перевернулося. Мотори на важкому паливі знову в моді і знову нібито екологічніше бензинових. Ось тільки для того, щоб вони такими стали і, що більш важливо, щоб вони такими вважалися ще хоча б пару років, дизельні мотори довелося дуже сильно «задушити», навчити підтуплюємо при старті і видихати через керамічний бідон.

Тобто в останніх поколіннях S4, S5, S6 і S7 вперше в історії стали дизельними, отримавши новий мотор на додачу до бензинового. Мотор, до речі, один на всіх, вперше він був представлений рік тому на SQ5. Але якщо більш компактні S4 і S5 в динаміці нічого не втратили, то для важких S6 і S7 новий дизель став якимось компромісом (і це я ще лояльно підбираю слова).

Audi S6 фариAudi S6 фари

Минула Audi S6 в кузові C7 ще з 2011 року оснащувалася 4.0-літровим бензиновим V8 потужністю 450 л. с. Після рестайлінгу в 2014 році її паспортна динаміка до перших 100 км / год дорівнювала 4.4 с. І ось через шість років нове покоління оснащують вже двома моторами на вибір.

До бензиновому немає ніяких питань. Це 2.9-літровий V6 з двома турбінами (серія EA839), який вперше встановили в Porsche Panamera. Ті ж, що і з V8, 450 л. с., а крутний моменту навіть більше - 600 Нм. І абсолютно ті ж 4.4 с до 100 км / ч. Але ось одна біда - мотор цей поставляється в США, країни Азії та Росію. А в Європу (тобто і до нас) - новий суперекологічний дизель з динамікою в 5 з рівно. Тобто практично з такою ж, як у звичайній А6 з бензиновим V6 (55 TFSI). Так що тут говорити, ця S6 розганяється повільніше, ніж ще 5 років тому розганяла звичайна А6 з 3.0-літровим дизелем!

Audi S6 задні ліхтаріAudi S6 задні ліхтарі

Але незважаючи на трагічну ситуацію конкретно з європейської S6, цей мотор насправді дуже цікавий. Але перед тим, як розповісти про мотор докладніше, поділюся результатами наших вимірів. На які в цей раз ми витратили трохи більше часу, ніж зазвичай.

Двигун і динаміка

Launch-контроль тут працює дуже стабільно, майже як в Porsche. Головне - проїхати кілька кілометрів для прогріву, включити Dynamic Mode і відключити ESC. Але ось коли затискаєш дві педалі, бажані 3000 об / хв набираються якось дуже повільно.

Audi S6 разгін до 100Audi S6 разгін до 100

Перші три виміри підряд при температурі +25 показали в середньому 5.4 с до 100 км / год, а два виміру з місця до 200 км / год виявилися ідентичним до сотих - 21.89 с. Результат мене засмутив, і ми почали експериментувати, проводячи заміри при більш низькій температурі, благо погода якраз погіршилася. При +20 результат був уже 5.2 с,

при +16 - 5.05 с. А коли температура опустилася до позначки в +11, ми пішли навіть нижче паспортних даних - 4.9 с! А ще при низькій температурі обороти на launch-контролі піднімалися швидше і доходили вже до 3.5 тис. Об / хв

Розгін до 200 км / год при температурі +11 покращився на 2 с, тобто зайняв рівно 20 с. Втім, і цей результат можна вважати посереднім. Якраз в цій розгінної дисципліни і помітна нестача двох циліндрів, адже S6 минулого генерації розмінюватися 200 км / год за 15 с.

Audi S6 разгін до 200Audi S6 разгін до 200

Але повернемося до мотору. У цій Audi S6 встановлена ??найпотужніша на сьогодні версія 3.0-літрового дизельного V6 серії EA897. Серія ця була розроблена Audi ще в 2010 році, і мотори з таким позначенням ставляться майже на все, що рухається.

Відповідно, скоро цей же мотор можуть отримати і А8, і Q7, а можливо, і VW Touareg. Підтвердженням цього припущення стало недавнє його поява в А6 Allroad під цивільним індексом 55 TDI.

Мотор цей видає майже 350 сил і 700 Нм. Але якщо ця силова установка настільки продуктивна за паспортом, чому динаміка у автомобіля настільки посередня? Давайте розбиратися.

Цей двигун є компактною версією 4.0-літрового агрегату від останньої Audi SQ7. Крім 12-вольтової мережі тут є ще й 48-вольта, яку використовує система «м'якого» гібрида зі своїм стартер-альтернатором. Від 48-вольтової мережі тут працює також і електричний нагнітач. Він видає майже 10 л. с .: за третину секунди набирає 65 000 об / м в хвилину і забезпечує наддув в пів-атмосфери. Що набагато швидше в порівнянні з класичною турбіною. Втім, саме така (Honeywell) вступає в дію після 2000 об / хв.

Audi S6 двигунAudi S6 двигун

З одного боку, такі рішення спрямовані на екологічність і економічність мотора, але з іншого, якщо подивитися на показники, стає зрозуміло, що «полку» моменту знаходиться хоч і високо, але є досить вузькою. Звідси і не найкраща динаміка.

На виправдання Audi можна відзначити, що всі представники «великої німецької трійки» пішли тим самим шляхом (щоб мати можливість поміститися у все більш жорсткі євронорми викидів). BMW в рестайлінгової 5 Series G30 вже відмовилися від свого четирехтурбінного 400-сильного дизеля - версії М550d більше не буде. Найпотужнішою дизельної модифікацією стане 340-сильна 540d. Схожа ситуація і у Mercedes. У рестайлинговом E-Class з індексом 400d рядний 3.0-літровий OM 656 дефорсировали з 340 л. с. до 330 л. с., та й "полку» пікової віддачі йому також трохи звузили. У підсумку виходить, що дизельна S6 на сьогодні, по-перше, має найпотужніший 3.0-літровий мотор в класі, а по-друге, залишається єдиною дизельний спортивною версією.

З іншого боку, цивільні E-Class 400d і 5 Series 540d все одно швидше S6 (по крайней мере, по паспорту). Причому у випадку з BMW різниця становить майже пів секунди. При меншій-то потужності самого мотора.

Технології

Причина полягає в тому, що Audi на без малого 300 кг важче. У S6 при всій скромності динаміки, яку здатний забезпечити новий дизель, закладений досить серйозний арсенал «бойових» технологій.

Це і підрулюють задні колеса, які принципово ігнорує Mercedes, і пневмопідвіска, якою все ще не буває в 5 Series, і активний задній диференціал, який у седана BMW доступний тільки в бензинової М550i. Ну і врешті-решт - механічний самоблок Torsen між осями, в той час як у конкурентів на нашому ринку встановлені електронні муфти.

Audi S6 колесаAudi S6 колеса

Так, муфти дешевше і дозволяють зменшити витрату, але вони ще не готові сприймати ті навантаження, яких Torsen просто не помічає. Ви ж пам'ятаєте, як легко перетворити будь BMW в монопривідний автомобіль, перегрів муфту?

Так, весь цей набір ваги, на жаль, не робить S6 швидше або економічніше, але забезпечує істотну надбавку в комфорті і впевненості на дорозі. Причому як в порівнянні з конкурентами, так і в порівнянні зі звичайними А6, які на наш ринок поставляються з не дуже-то плавними в роботі DSG і «попсовими» муфтами quattro ultra. А ось в тій же Німеччині переваг у S6 перед А6 трохи менше, адже у них і в А6 доступний старий 3.0-літровий дизель з Torsen і гидротрансформатором.

Вихлопна система

Але дечого в А6 не буде навіть в Німеччині. Наприклад - агресивного вихлопу. Дуже агресивного ... Але несправжнього. По-перше, труби вихлопної системи виведені не в бампер, а опущені вниз за ним. А на самому ж бампері - пластикова бутафорія. А по-друге, цей воістину гучний і прекрасний живий звук йде не від двигуна, а з електроакустичного динаміка під бампером.

У чому ж причина (адже цим «грішать» все німецькі преміальні седани)? Для початку - про звук. Дизель сам по собі звучить посередньо, а коли в ланцюжку після нього встановлені керамічні каталізатори, навіть цього «посередньо» більше не чути. І у виробників є дві опції: або їх дійсно спортивних моторів не буде чути взагалі, або ж звук, який міг би виходити з труб, якби не було всіх цих фільтрів, відтворить динамік.

Audi S6 вихлопна системаAudi S6 вихлопна система

Mercedes вибрав перший варіант, BMW і Audi встановили динаміки. У BMW вони доступні як опція для будь-яких моторів в автомобілях X-cерии. У Audi вони входять в базове оснащення. Та й звучать динаміки шикарно: реальний звук S6 синхронізується з оборотами двигуна, тому сприймається такий фейк дуже реалістично.

Друга частина «вихлопного обману» - це бутафорські дифузори. І у такого рішення теж є причини. По-перше, так дешевше і простіше: не потрібно робити термозахист, не потрібно виводити і кріпити металеві дифузори і т. Д. Але це ще не все. Коли труби спрямовані вниз, дійсно важкі частинки з дизельного вихлопу швидше осідають, а не йдуть прямо в повітропровід стоїть позаду автомобіля. З цієї точки зору вульгарний декор з бамперів взагалі краще було б прибрати. Так вже роблять в Audi і Mercedes. Але якщо ви принципово не можете з цим змиритися, купуйте BMW і насичуйте міське повітря канцерогенами більш ефективно.

Як управляється

Можливо, когось червоний шильдик з літерою «S» підстьобне подумати про дріфте. Так, на слизькій поверхні абияк подріфтіть можна навіть на Audi, якщо перейти в Dynamic Mode, щоб задній sport differential вам злегка в цьому допомагав. Але в порівнянні з BMW і Mercedes, побудованими на задньопривідних платформах, S6 з міжосьовим диференціалом є абсолютним антідріфткаром.

Audi S6 в дріфтеAudi S6 в дріфте

Повний привід завжди включений, а Torsen плавно і впевнено реагує на втрату зчеплення, тому ви нізащо не змусите автомобіль палити задні шини або боком входити в повороти на асфальті. Так, іноді це нудно. Але в той же час це залізне перевагу Audi і її філософія.

Завдяки хорошій развесовке, поворотною задньої осі і двох окремих муфтам на задньому диференціалі S6 дуже ефективно вкручується в повороти. Навіть коли, здавалося б, ви все зробили для того, щоб спровокувати занос. Втім, цей автомобіль зовсім не провокує їздити агресивно. Що стало для мене відкриттям.

Адже коли я вперше сідав в S6 - на величезних дисках, заниженою S-підвісці, з червоним салоном і викликають кріслами-ковшами - то очікував жорсткості і можливості «подубасіть». Ось тільки у цій Audi плани виявилися іншими. На пневматичної підвісці навіть в динамічному режимі автомобіль зовсім не сприймається жорстким.

Audi S6 в містіAudi S6 в місті

Та й налаштування керма - без якогось спортивного перегину. Іноді хочеться навіть більше гостроти ... Хоча ні, не так. Підвіска і кермо тут ідеально підходять один одному, і завдяки м'якості їх налаштувань мотора здається більш ніж достатньо, І навіть легке «подтупліваніе» коробки не дратує. Особливо якщо в динаміках починає гудіти фейковий вихлоп.

Сумарні відчуття від їзди на S6 такі: максимальна для повсякденного наваліванія потужність, помірна жорсткість, баланс, гармонія і ніякого хардкору. Як на мене, цей седан варто сприймати як ідеальну А6 в максимальному оснащенні. Але це дійсно не зовсім те, чого я очікував від S-ки.

Інтер'єр

Якщо ви знайомі з видом салонів Audi А6, А7 і А8, S6 навряд чи вас чимось здивує. Тут все абсолютно так само: бездоганний (як на мене) дизайн і відмінна ергономіка, якщо змиритися вже, врешті-решт, з сенсорами. Та й підбір матеріалів можна назвати відмінним, якщо звикнути щодня витирати глянсову передню панель.

Audi S6 салонAudi S6 салон

Але дечого ми в А6 і А8 все ж не бачили. Йдеться про спортивні ковшоподібні кріслах. І це та опція, від якої я б відмовився в першу чергу. Вони дорожчі за звичайні крісел, але мені в них незручно. Тут немає налаштувань боковин, тут не вистачає кута нахилу сидіння і діапазону поперекового упору. А якщо у вас велике зростання (мій - 1.93 м), спина весь час зігнута через увігнутого рельєфу крісла. Важливий недолік таких крісел - відсутність можливості замовити з ними вентиляцію і масаж.

Audi S6 сидінняAudi S6 сидіння

І в цьому Audi вже традиційно програє BMW. Адже в М-кріслах є і масаж, і вентиляція, там набагато більше електричних регулювань, серед яких - злам верхньої частини спинки. Тому, як мені здається, варто замовляти все ж «прості» крісла, які оснащені набагато більшим функціоналом в порівнянні з «ковшами».

Крім того, подекуди по салону доведеться пройтися «антискрип». Пробіг тестового автомобіля - 10 тис., Але вже з'явилися "цвіркуни" по передній панелі і за «приборки». Втім, це і логічно, адже пластик тут тонкий і дзвінкий. І навіть оббивка натуральною шкірою не рятує.

Зате чого у Audi не відняти, так це, мабуть, тендітній в класі ілюмінації. Як всередині, так і зовні.

Другий ряд

Попереду А6 практично не відрізняється від соплатформенний флагманської А8 (якщо, звичайно, вибрати нормальні крісла). Ззаду ж все по-іншому. Мені з ростом 1.93 м тут тісно. Так, затишно, візуально - дуже приємно, але все ж тісно. Та й комплектація, чесно кажучи, не дотягує до рівня автомобілів, які хотілося б використовувати з водієм. Все, що є, це шторки на стеклах, два USB, підігрів сидінь і окрема кліматична установка.

І якщо хтось спробує заперечити, що це, мовляв, клас такий, що тут і не повинно бути якогось просунутого оснащення, я пораджу їм зайти в салон Lexus і посидіти в максимальній укомплектованому ES. Там є і електрорегулювання, і управління аудіосистемою. Не кажучи про те, що і місця побільше, і шумоізоляція получше.

Audi S6 другий ряд сидіньAudi S6 другий ряд сидінь

Так, і про шумоізоляції. З одного боку, салон дуже добре ізольований від сусідів по потоку. Тому в місті в пробках тут дійсно тихо. Але при цьому дуже погано ізольоване днище, і досить лише трохи набрати швидкість, щоб шум від дороги заповнив весь салон. Навіть на хорошому новому асфальті гул від широких коліс на швидкості дратує. На поганій дорозі - взагалі біда. У А8, наприклад, зовсім не так.

Висновок

Але перед тим, як підсумувати, потрібно віддати Audi S6 пальму першості. Цей седан є абсолютним рекордсменом (серед перевірених нами, звичайно ж) з точки зору ефективності гальмування. Він зі 100 км / ч зміг зупинитися за 36.5 м, та ще й не на заводський гумі Michelin. Вся справа в найбільших (як спереду, так і ззаду) гальмівних механізмах, які для моделі є стандартним оснащенням. Так, можна і вуглець-кераміку за 10 тис. Євро замовити, але для їзди по місту в цьому немає потреби.

Audi S6 поведінка на дорозіAudi S6 поведінка на дорозі

А ось у чому є потреба, так це в акуратному переїзді нерівностей та уваги під час паркування. Тому що стандартний кліренс цієї S6 (нагадаю, тут пневматична S-підвіска) - 10.5 см, в максимальному ж положенні пневматика дозволяє «вичавити» 13.5 см.

Тепер же - до висновків. Буду відвертий, насправді я злегка упереджений до цього автомобіля. Але не тому, що це седан. Є один секрет. В редакції InfoCar.ua ще з 2017 року є один дуже цікавий інсайдерський документ. Це база замовлень запчастин одного німецького виробника з характеристиками моделей автомобілів, на які ці запчастини замовляють.

Ще в 2017 році ми вже бачили деякі характеристики «шісток» в кузові С8. Так ось, в тому списку була всього одна S6 - бензинова, з тим самим мотором 2.9. А ось цей 350-сильний дизель значився як мотор для звичайної А6.

Audi S6 кермо і панель приладівAudi S6 кермо і панель приладів

Про що це говорить? По-перше, ви тепер знаєте, що німецькі інженери і маркетологи планують все заздалегідь, а по-друге, ви знаєте, чому на початку огляду я назвав цей седан самої дивної S-кою від Audi. Це просто не S6, це А6, яка за волею долі отримала той самий заповітний арсенал. Ідеальна А6!

«Ось тільки за ціною S6», - скажете ви. Ні, якраз навпаки. S-версія в Україні варто навіть дешевше, ніж 3.0-літрова бензинова А6 в схожій комплектації. Ошатний зовні автомобіль на пневматичній підвісці з підрулюючими задніми колесами можна придбати за 72 тис. Євро. Бонусом до цього ви отримуєте той самий набір бойових технологій: Torsen, «чесну» автоматичну КПП, чудові гальма і шильдик S6, який все ще чогось вартий (напевно).

Але, правда, щоб такий седан не видався збитковим на тлі якого-небудь останнього Kuga, вам все ж доведеться докуповувати сюди хоча б камери, паркувальні датчики, адаптивний круїз-контроль, проекцію, матричні фари і подвійне скло. Все це в сумі обійдеться вам близько 15 тис. Євро. Разом вже 87 тис. Тестовий же автомобіль, укомплектований всім підряд, коштує 97 тис.

Audi S6 замер клиренсуAudi S6 замер клиренсу

Але ось 21-дюймові колеса і спортивні крісла я купувати все ж не радив би. Та й спортивний задній диференціал саме в такий S6, мабуть, буде не надто часто затребуваний.

Обсуждение тест-драйва S6

Коментарів поки ніхто не залишив. Станьте першим!

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація

Відгуки про Audi S6

Андрей
Украина, Луганск
08.10.2007

S6 замечательный спортивный автомобиль для ежедневного использования. Двигатель 230 л.с. обеспечивает хорошую динамику, уверенные обгоны. Комфортная подвеска, хорошее сцепление авто с дорогой. читати відгук

Dmitry
Украина, Киев
12.06.2012

Я всегда спешу. Едва выпив чашечку кофе, я выбегаю из дома, на ходу перебирая в голове планы на сегодня. Дел, как обычно, много… быть там, тут и здесь, почти в одно и то же время. Как сделать всё и ни читати відгук

Автобазар InfoCar.ua

Продаж б/у Audi

Audi A8 2017 Audi A8 26900$ 2017