Отзыв Plymouth Grand Voyager 1996 3.8 бензин + ГБО с автоматом

Станіслав
Станіслав

Украина
Дрогобыч

17.07.2016
Plymouth Grand Voyager

Год, пробег: 1996, 470.000 км
КПП, привод: авт., передний
Двигатель: 3.8 бензин + ГБО
Кузов: минивэн, 5 дв.

Надежность Комфорт Ходовая Внешний вид Общая оценка4
Расход топлива в городе: 18.0 л/100км, по трассе: 10.0 л/100км, средний: 14.0 л/100км

Взяв (Поміняв) машину 04.2016р. На АУДІ А6 1995р. 2.6 бензин. Плімут приїхав з м. Черкаси зустрілися на половині дороги, попробував автомат нормально не копальня. Погнав машину до дому після переписку, а це 400 км. Дома зазнав на СТО діагностика ходової показала що потребував заміни: задні амортизатори, підшипники ступіц, солдатики і втулки стабілізатора, ще були незакручені два болта балки. Непрацював правий склопідйомник, підтікала помпа мотора і гудів ГУР. Крім ГУРА все зробив вльот невеликий, як на машину такого року, всього 350 євро без роботи. Але воно того варте. Через місяць після покупки два раза їздив нею в Київ і ще в Рівне, ну і намісці накатався 8000 тис. км. Ще прийшлось поміняти свічки і дроти, плюс 35 євро. Скажу так мотор 3.8 хороший але йому хватає на його вагу і мотора 3.3. По комфорту АУДІ не до порівняння. Кому потрібна велика сімейна машина рекомендую. Можливо мій відгук поможе комусь оприділитись з покупкою такого авто. Поїжжу більше напишу ще щось.

Плюсы автомобиля:
Великий сімейний корабель, який швидко перетвориться в грузовий бус для перевезення вантажів.

Минусы автомобиля:
Мінуси описували інші я небуду, бо прокладка між рульом і сидінням в машині це і є МІНУС.

Совет покупателю: Обов'язково перед покупкою на СТО щоб можна було обґрунтувати торг.

В тот же день Станіслав дописал: В ціну 350 євро ще ввійшло масло мотора АКПП, тосол, тормозуха, фільтра, ремінь і натяжний механізм ремня генератора, так що нетакі великі гроші на ремонт витрачено. В принципі я купив що хотів а решта дрібниці все як бачите ремонтується. Кондиціонер працює на всі три ряди, що дуже допомагає в спеку. Так машина не молода але дуже комфортна. Мені попався КАНАДЕЦЬ додатково утеплений і обезшумлений. На рахунок розходу комп. показує на швидкості 100 км./год. 8 літрів по трасі і 14-15 на 100 км/год по місту. ГБо 4 покоління при ціні газу на сьогодні 10 грн. І бензину 24 грн. за літр їздити вигідно. Перед тим як взяти ПЛІМУТА дивився на КРАЙСЛЕР і ДОДЖ 2.5 тді, багато читав що розхід великий та і при якості нашої солярки всеж вибрав бензинову версію, та і мотори дизельні мені особисто неподобаються.

Через 1 мес. Станіслав дописал: Недавно потік радіатор від старості, ціна питання 105 євро. поїздивши на машині певний час зрозумів що кращої в мене небуло. Рідних задніх амортизаторів небуло стояла додаткова ресора з кожної сторони, машина жостка, зняв дод. ресора стала валка. Можна поставити амортизатори з пружинами бачив на ютубі, по-моєму комплект десь 200 $. Для сімейного відпочинку просто бомба. Хочу новішого року бо роки це роки.

Через 1 мес. и 27 дней Станіслав дописал: Перший раз в свому житті катався на евакуаторі 08.09.2016р. погас щиток є багато форумів, що і як робити. 300 грн. лафета і 250 грн. робота. Потрохи вилазять різні нюанси, але це терпимо. На сьогодні це все можливо після того, що я написав у когось пропаде бажання брати таку машину, але пишу як воно є.

Через 4 мес. и 21 дней Станіслав дописал: На сьогодні купив б/у рульову рейку і новий (ремкомплект) насоса (в що входить внутрішня частина насоса, без шківа і заднього баняка) ціна питання насос 110 євро і рейка 100 доларів. Гул насоса пропав але коли виходить мотор на робочу температуру, тобто АТФ прогрівається то знову появляється лишній звук саме насоса. Питання ГУРа ще не вирішено залили декстрон 2. буду пробувати ще міняти на б/у насос можливо заводський дефект відправлю в Польшу де купляв по гарантії. Поміняно всі ступіци, передні тормозні диски і колодки. Хтось скаже що роблю рекламу на продаж то це не так, який дурак буде вкладати такі гроші для продажу машини. При можливості напишу ще щось поки все.

Через 5 мес. и 14 дней Станіслав дописал: На сьогоднішній день вирішив питання з ГУРом. Поставили радіатор на обратку якого в мене чомусь небуло хоча повинен був стояти. В загальному мною потрачено а машину 1200 доларів + 400 доларів за роботу на СТО. одним словом машина приведена в нормальний робочий режим. По ГУРу можу сказати так багато різної інформації збирав в інтернеті і по знайомих хто хоч якесь поняття має в американцях, насос працює нормально я його не "вбив" тим що АТФ перегрівалося без радіатора. Радіатор знайшов в інтернеті з машини 98р. 3,8 бензин повний привід, довга база, в ютубі випадково знайшов де він стоїть з заводу і поставив собі. Радіатор б/у 400 грн. шланг високого тиску для гідравліки за 150 грн. за метр (на базарах казали що їхні шланги витримають і тиск і все інше, а тріскали після 5 хв. роботи) + нове АТФ кожна літра АТФ яку я заливав коштувала 200 грн. а їх я міняв кожних пару кілометрів (90-100). Можливо комусь допоможе те що я написав. В мене система ГУРа така : бачок без обратки (хіба 1 шланг іде до насоса), насос з великим баняком з заду, рейка, на обратку поставив радіатор, і обратка після радіатора вертається в насос. Цей відгук повністю про мою машину, якось так получилося що це не відгук про машину а щоденник її ремонту і моїх витрат на неї. Але скажу так кожен підбирає машину собі і при бажанні зможе ознайомитись з проблемами таких машин, адже це все що в мене ламалось ламається і на інших КРАЙСЛЕРАХ І ДОДЖАХ ГРАНД ВОЯЖЕРАХ будь це бензин чи дизель. Всім удачі при виборі машини до душі, і для сімейного комфорту.

Через 7 мес. и 5 дней Станіслав дописал: Сьогодні 17.02.2017р. насос ГУРа потух остаточно. купив б/у з машини на якій з польщі приїхав знайомий перевіряли на машині а потім знімали і ставили на мою ласточку. Все запрацювало як треба. Масло в рульовій МОПАР оригінальне, як я прочитав на форумах інше взагалі лити не рекомендується. Ціна питання насоса з роботою 2400 грн. плюс МОПАР - 400 грн. за літр. Пробіг машини 27000 км відколи купив, ще 23000 і буду міняти масло в коробці вирішив лити також оригінальне. В мотор вже замовив МОПАР. Після морозів -25 засвітилося кондиціонер і рецеркуляція, знайшов на форумах, що проблема з кондиціонером, мабуть десь перемерзли сальніки на кондиціонері бо крутив компресор і він не заклинив, до цього в листопаді ще працював добре, як потепліє то поїду перевірю що сталося і де як я зрозумів втік фреон. А взагальному морози - 25 пережила без проблем і ні разу не підвела, АКБ витримав і заводив машину просто супер з першого разу що немогло порадувати. По проходимості взагалі "бомба", поїхали відпочивати в гори двома машинами. Гольф 2 засадили після десяти хвилин їзди по бездоріжжю, а моя ласточка з 12 чол. і по решітку радіатора снігу (це приблизно сантиметрів 60) на драйві поповзла до самого місця призначення, це все відбувалося 14.01.2017р. була би можливість зняти відео, шкода, був би гарний відеообзор про проходимість передньопривідної машини.

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсудить отзыв про Plymouth Grand Voyager 1996

Коментариев пока никто не оставил. Станьте первым!
Вход | Регистрация

Другие отзывы владельцев
Plymouth Grand Voyager

Сергей
Украина, Донецк
20.08.2009

ОТличная машина, за 12 лет пользования не имел ни каких проблем. Одно из лучших подразделений крайслера. читать отзыв