Tesla Model S. Смартфон на колесах

Розповісти друзям:

За що я люблю свою роботу, так це за сюрпризи, які вона іноді підносить. Неспішність і сонливість типового для мене недільного дня раптом порушує повідомлення - чи не хочете, мовляв, мотнуться до Львова, щоб повернутися звідти на Tesla Model S? Виїзд прямо сьогодні. Буквально через пару годин.

Аа... Ее... Лінь каже: «Ти чого? І півдня не минуло, як ти вийшов з поїзда? Куди так раптово зриватися? Та й плани є на понеділок...» І я було відмовився, але потім цікавість взяла верх. Tesla - екзотика, iPhone серед автомобілів. Та багато хто б заради такої можливості душу дияволу продав. Вирішено, їду! Іншого шансу може не бути...


Синдром Стіва Джобса

Є така людина - Елон Маск. Вікіпедія каже, що це канадсько-американський інженер, підприємець, винахідник та інвестор південноафриканського походження; мільярдер, засновник, власник, генеральний директор і головний інженер SpaceX, засновник PayPal, а також головний дизайнер, генеральний директор і голова ради директорів Tesla Motors. Геній, одним словом. Без перебільшень та сарказму. Так от, на початку 2000-х Елон з партнерами загорілися ідеєю створення масового електромобіля. Комфортного, престижного, привабливого, розумного, з великим запасом ходу. Для когось така задача здалася б нерозв'язною. Або розв'язуваною, але на реалізацію проекту потрібні було б багато років і колосальні інвестиції. І так би воно й було, якби мова йшла про велику корпорацію, де все і вся необхідно погоджувати і затверджувати з усіма, втрачаючи час і гроші. Маск пішов своїм, більш простим шляхом і, як не дивно, блискуче впорався.

Історія фінансування Tesla Motors, названої на честь інженера-фізика Ніколи Тесли, складна й заплутана. Хто скільки грошей вніс, чим займався, за що відповідав і кому потім свою частку продав - це, за великим рахунком нас не стосується. Скажу лише, що Tesla навряд чи існувала б у своєму нинішньому вигляді, якби не такі гранди у своїх галузях, як Panasonic, Lotus, Toyota та Daimler. Деякі з них допомагали Маску і Ко грошима, але ще важливішою стала допомога технологічна. Як не крути, а автомобіль - штука складна, і без знань, багаторічного досвіду та обкатаних технологій гарну машину не побудувати. На геніальності й бажанні тут не виїдеш.

Первістком Tesla став Roadster. В ньому була реалізована одна з головних ідей - пристойна дальність ходу. І як тільки стало зрозуміло, що попит на неї перевищує пропозицію, Маск почав думати над наступною, більш практичною і комфортною моделлю, з ще більшим запасом ходу і широким функціоналом. Так з'явилися перші начерки проекту WhiteStar, що дав у результаті серійний варіант ліфтбека Model S.

Цікаво, до речі, що фанати Tesla багато в чому нагадують фанатів Apple. Вони з таким же захватом і натхненням говорять про об'єкт свого обожнювання, і возвеличують Елона Маска не менше, аніж «яблучники» моляться на Стіва Джобса. Не хочу сказати, що це погано, але є тези, які фанати Tesla вимовляють як мантру, не усвідомлюючи, що це лише маркетингові казки, філігранно вживлені в свідомість не найдурніших людей. Наприклад: «Tesla - ідеальний автомобіль. Його експлуатація практично безкоштовна, тому що в ньому ламатися нема чому». Серйозно, я чув цю фразу неодноразово. Але, я вибачаюся, це ж міф на кшталт троянському коню. Так, у Model S немає зв'язки ДВС і коробки передач, але все інше-то нікуди не поділося. Одна тільки складна і дорога пневмопідвіска чого варта! Цікаво було б глянути на здивоване обличчя свято віруючого в «нема чому ламатися», коли почнуться проблеми з пневмой, з електронікою, з гальмами. А з урахуванням якості наших доріг, клімату та інших факторів - вони рано чи пізно почнуться. Тут вам не Європа. Хіба що про акумулятори турбуватися не потрібно. На них Tesla дає гарантію 8 років без обліку пробігу (на сам автомобіль - 4 роки або 80.500 км пробігу). Хоча, якщо щось трапиться, хто візьметься їх міняти? Та й чекати новий блок доведеться довго. Або I того гiрше потрібно буде відправляти машину в найближчий офіційний сервіс. А це, на секундочку, в Європі.

Ну та й годi. Це, сподіваюся, побоювання тимчасове. Настане день, і в Україні з'явиться ліцензований ремонт і обслуговування Tesla. Без них ніяк, що б там не казали в рекламно-зомбуючих матеріалах. Тим більше що Model S постійно вдосконалюється й ускладнюється. Ще недавно вона була тільки заднеприводною (з електромоторами на 60 та 85 кВт/год, що видають по 380 к. с. потужності), незважаючи на те, що платформа спочатку створювалася під колісну формулу 4х4. Однак восени минулого року Tesla представила дві нові модифікації - повнопривідні, з моторами і на передній, і на задній осі. І якщо версія 85D віддає по 188 «конячок» на кожну вісь, то P85D на задній осі має посилений електромотор, що віддає 470 к. с., тоді як на передню доводиться 221 к. с. У підсумку більш ніж двотонний п'ятиметровий автомобіль набирає першу "сотню" трохи більше ніж за 3 секунди (iншi версії - за 5,5-6 секунд). Запас ходу в Tesla Model S варіюється в діапазоні 334-434 км.

Ось така от теорія. А тепер давайте перейдемо до практики.

П'ять метрів життя

Tesla Model S, безумовно, приваблива зовні. Форми і лінії, архітектура ксенонової оптики та світлодіодних ліхтарів, дверні ручки що висуваються, як на Jaguar F-Type, безрамкові стекла - все це цілком відповідає статусу преміального автомобіля за 100 з гаком тисяч євро (з урахуванням сплати податків і доставки в Україну). Але оболонка не так цікава, як начинка. І почну я, мабуть, з того, що у Model S два багажника. Обсяг переднього - 150 літрів. Заднього - 745 літрів при п’ятимiсному салоні та 1645 літрів зі складеною спинкою заднього дивану. Навіть не знаю, хто може запропонувати більше.


Model S дійсно великий автомобіль. Три метри колісної бази і майже 2,2 метра ширини дозволили створити просторий салон, де навіть на другому ряду без жодних проблем і зайвої близькості сідає три дорослих людини. При цьому в ногах місця вистачає, навіть якщо передні крісла зрушені до упору назад. А той, хто сяде по центру другого ряду, зрадіє ідеально рівній підлозі та можливості витягнути ноги під центральний тунель.

Але на цьому принади подорожі на гальорці Tesla Model S закінчуються, і на те є кілька причин. Перша - близькість стелі, особливо в комплектації з панорамним дахом. А друга - абсолютно безглузді підголовники, які й назвати-то такими важко, тому що вони нерухомі і встановлені так, що навіть при моєму невисокому зрості закінчуються десь на рівні шиї.


І ще один момент, який, швидше за все, не був би помітний у звичайному автомобілі, але в даному випадку, за відсутності звуку ДВС і при гарнiй загальної шумоізоляції, виліз назовні. У районі задніх стійок чітко чути свист вітру. Не те щоб він дратував, але й не звертати на нього уваги не виходить.

На щастя, рівним рахунком нічого не докучає переднім сідокам. Навпаки, бути водієм Model S або його сусідом дуже комфортно. Ковшоподібні крісла гостинні та надзвичайно податливі, в тому сенсі, що дозволяють налаштувати себе саме так, як вам потрібно. І все це виключно електроприводом, включаючи підгонку положення керма.

Ну і, звичайно ж, не можу не сказати пару слів про матеріали оздоблення. Кілька разів я чув, що вони, нібито, не дуже гарнi, та й зборка залишає бажати кращого. Так от, я готовий ці твердження спростувати. Цілком нормальні матеріали і цілком нормальна збiрка. Ніяких страшних гріхів я не помітив.

Геть кнопки!

Мультимедійна складова Tesla Model S - друга за значимістю після, власне, електричної. Головний елемент тут - 17-дюймовий сенсорний екран, за допомогою якого можна регулювати і настроювати абсолютно все. Якщо ви коли-небудь користувалися смартфоном, розібратися буде легко. Але, крім звичайних в таких випадках функцій, у Model S є й кілька екзотичних. Наприклад, можливість запам'ятовувати висоту дорожнього просвіту з прив'язкою до GPS-координат. Простіше кажучи, якщо перед вами погана ділянка дороги, і ви підняли пневмопiдвiску, ці настройки можна запам'ятати, і коли наступного разу ви опинитеся на тій же дорозі, електроніка підніме автомобіль автоматично.

І це лише одна з цілої низки цікавих можливостей. За допомогою все того ж дисплея можна налаштувати світло, клімат-контроль, синхронізувати смартфон, отримати повну статистику споживання енергії і так далі.


Окремо зазначу, що завдяки величезному екрану, у Model S найбільший автомобільний навігатор і найбільша картинка з камери заднього виду. Причому, картинка ця дуже якісна і має велике значення, оскільки через вузьке заднє скло огляд сильно обмежений.

Другий дисплей, діагоналлю значно менше, виконує роль приладового щитка. Природно, його теж можна запрограмувати на виведення потрібної та різноманітної інформації, але в основному, звичайно ж, його завдання тримати водія в курсі поточної швидкості і запасу ходу.

Зарядка

Ну що ж, інтер'єр вивчили - тепер можна і покататися. Але спершу Model S потрібно зарядити. Зробити це не складно. Головне - знайти розетку. А ще краще зарядну станцію або Supercharger. Але, оскільки останніх в Україні немає (пара штук з'явиться тільки в 2016-му), то залишається задовольнятися зовсім повільною або відносно повільною зарядкою. У першому випадку буде потрібно до 8 годин, у другому - 2-3 години в залежності від модифікації Model S. 65-кіловатна, наприклад, заряджається повільніше 85-кіловатної, в якій встановлено більш потужний перетворювач енергії.


Сам процес зарядки елементарний. Один кінець зарядного пристрою вставляємо в розетку, другий - в автомобіль. Щоб лючок «бака» відкрився, раніше потрібно було лазити по меню, а тепер, після оновлення ПЗ, це можна зробити натисканням кнопки на брелоцi. Світлодіодні вогні просигналізують, що процес пішов, а ви, тим часом, можете йти спати, пити, їсти - та все що завгодно робити. Стежити за процесом зарядки можна віддалено, за допомогою програми для смартфона. Звідти ж можна, наприклад, включити кліматичну систему, щоб вона заздалегідь створила в салоні Tesla комфортну атмосферу.

І не варто перейматися, що хто-небудь зробить вам капость, витягши зарядний пристрій з автомобіля. Поки Model S закрита, зробити це неможливо. А незабаром американська компанія й зовсім зробить масовою швидку заміну батарей. Всього 90 секунд - і ви їдете на повністю зарядженому автомобілі. За це, звичайно, доведеться платити, та й актуально це буде для США і Європи, а не для України, але все ж.

Драйв

Щоб привести Model S в робочий стан, досить сісти за кермо і натиснути на педаль гальма. Потім переводимо підкермовий селектор в режим Drive - і вперед! Не видаючи ніяких звуків, абсолютно непомітно для оточуючих, автомобіль рушає з місця. І як рушає! При бажанні він може «вистрілити» не гірше якої-небудь баварської М-ки. Я, взагалі-то, їздив Вже на електромобілях (Mitsubishi i-MiEV та Nissan Leaf), але кожен раз мене вражає миттєва реакція на натиснення акселератора, а тут ще й динаміка розгону вражаюча. Причому, особливо багато приємних емоцій приносить навіть не старт з місця, а можливість миттєво прискоритися на ходу, щоб випередити або обігнати сусідів по потоку. Та так, що при перестроюваннях автомобіль немов присмоктується до асфальту, даючи лише скороминущі натяки на крени (ось чому в салоні немає стельових ручок - вони просто не потрібні). Його рухи легкі й точні. Заслуга в цьому, звичайно ж, грамотно налаштованої підвіски (двохричажна спереду, багаторичажна ззаду), низького центру ваги і майже ідеального розподілу ваги - 48:52 (акумулятори рівномірно розташовані під підлогою).

Погані українські дороги анітрохи не бентежать підвіску Tesla Model S. Вона «на ура» справляється з ямками, тріщинами і напливами, в будь-якій ситуації залишаючись передбачуваною для водія і комфортною для пасажирів. І коли вже я не раз згадував про пневматику, повинен сказати, що вона здатна зменшити дорожній просвіт автомобіля зі стандартних 14 до 12 см, або ж збільшити його до 16 см.

Так, десь на підсвідомому рівні задоволення від управління Model S трохи псується через відсутностi рику ДВС, що створює суб'єктивне відчуття потужності та швидкості, але це лише питання психології та звички. Насправді ж, Tesla поводиться не гірше автомобіля з класичним приводом. А десь навіть краще. Вона відмінно слухається керма, нехай навіть у ньому не так багато корисної інформації (зате є три режими - Комфорт, Стандарт і Спорт), вона маневрена, незважаючи на свої габарити, і швидка - при бажанні Model S можна розігнати до 200 км/год.

Взагалі, грамотно керувати електромобілем - окреме мистецтво. В ідеалі потрібно навчитися тонко балансувати між динамікою, швидкістю і витратою енергії, а також оволодіти майстерністю економії. Model S, звичайно, здатна допомогти в цій непростій справі, в тому числі і рекуперативним гальмуванням, але велика частина відповідальності за дальність ходу лежить все ж на водієві.

Можна скільки завгодно чинити опір сучасним технологіям і зберігати вірність ДВС, але факт залишається фактом: електромобілі - вже не майбутнє. Вони вже тут, в нашому сьогоденні. І Tesla Model S на сьогоднішній день беззастережно кращий представник електромобільного роду.

Зі Львова до Києва

Ну, а тепер розповідь про те, як InfoCar.ua добирався на Tesla Model S зі Львова до столиці. Можливим це стало завдяки мережі «ОККО», яка вже обладнала зарядними станціями 34 своїх АЗС на найжвавіших трасах України, і засновнику Tesla Club Ukraine Назару Шимоне-Давида. Саме на його Model S 85 ми вирушили в подорож.

Дрібний дощ не міг зіпсувати настрій і передчуття захоплюючої поїздки. Tesla заряджена, Львів позаду, а попереду - майже 540 електричних кілометрів без жодної краплі викинутого в атмосферу СО2.

В принципі, зі Львова до Києва можна було б доїхати з однією зупинкою в Рівному. Якби на дворі було літо. Справа в тому, що Model S, як і будь-який інший електромобіль, дуже чутлива до температури повітря. Чим холодніше, тим більше енергії витрачається на обігрів акумуляторів. У день нашої подорожі термометр ледь піднімався вище нуля, що, фактично, махом з'їло 15-20 відсотків від 420 км заявленого запасу ходу. У такій ситуації без двох дозарядок не обійтися.

Першу зупинку ми зробили у Бродах, вже через 100 км від Львова. Акумулятор на той момент був розряджений наполовину, але 22-кіловатна зарядна станція на «ОККО» за 45 хвилин наповнила батареї енергією майже до упору. Автомобіль запевняв нас, що цього вистачить на 360 км. До Житомира, тобто до наступної планової зупинки, потрібно було проїхати 300 км, а тому, без тіні сумніву, ми вирушили далі.

І в цьому була наша помилка. Проїхавши основну частину відрізка зі швидкістю 100-110 км/год, ми раптом зрозуміли, що автомобіль споживає більше енергії, ніж планувалося, і запас ходу стрімко тане. Та так, що нам його явно не вистачить. Але вибору немає. Скинувши швидкість до непристойної, вимкнувши клімат-контроль і обдув, протираючи рукою запотівше лобове скло і зі страхом дивлячись на дисплей, який все наполегливіше вимагав зупинитися і знайти розетку, наш екіпаж з чотирьох осіб не здається. Хоча, зізнаюся, десь у глибині душі я вже був готовий до гіршого сценарію і дуже злився від того, що зробити нічого не можна. Я, звичайно, мовчав на знак поваги до власника автомобіля, але, в той же час, все моє автомобільне єство відмовлялося приймати дійсність. Важко було змиритися з тим, що сидячи в дорогому і суперсучасному транспортному засобі, ти змушений плестися в правому ряду зі швидкістю черепахи і проводжати поглядом проїжджаючі мимо ВАЗи та Ланоси...

Як би там не було, до «ОККО» в Житомирі ми таки добралися. На щастя, на подібні критичні випадки у Model S є близько 20 резервних кілометрів ходу. Ними ми й скористалися. От тільки часу на цьому було втрачено стільки, що із запланованого графіка ми вибилися остаточно і безповоротно. А мені дуже потрібно було якомога швидше повернутися до Києва. Чекати ще півтори години, поки Model S зарядиться, я не міг. А довелося б, якби в той же час в тому ж місці не опинилася інша Tesla Model S - ресторатора Дмитра Борисова. Зі світлим салоном, 65-кіловатним двигуном і панорамним дахом.

Напросившись до Діми, прощаюся з Назаром і готуюся до наступних I останнiхы 140 км шляху. Але і тут невдача. 65-кіловатна Model S заряджається повільніше 85-кіловатної. Мій новий попутник чи то не встиг, чи то не розрахував ... Коротше кажучи, кілометрів за 50 до Києва знову довелося зупинитися на дозарядку. Тоді мені здавалося, що це ніколи не закінчиться. З Києва до Львова я добрався поїздом за 8 годин. На зворотний шлях в автомобілі за 100 з гаком тисяч євро пішло 9 годин. І більше 100 гривень на каву та бутерброди. Тільки вони допомагали хоч якось згаяти час, поки Model S наповнювалася енергією.


Повернувшись до Києва втомленим та спустошеним, прошу Діму підкинути мене до найближчої станції метро. «Ой, а до повороту на Кільцеву метро буде? Ні? Як шкода .. Ну ладно, повернуся додому на евакуаторі. Зате тебе підкину». Завiса.

P.S. На наступний день, приїхавши на офіційну презентацію зарядних станцій на одну з АЗС «ОККО», я зустрів Діму і, звичайно ж, не міг не запитати, чи розбавила його вчорашній вечір завантаження Model S на евакуатор? Ні, каже, ще на пару кілометрів заряду залишилося. Ну от і добре, подумав я, замріявшись про той день, коли одного заряду буде вистачати на 1000 км, а зарядні станції будуть на всіх АЗС.

21 сiчня 2015 року. , InfoCar.ua

Обсуждение тест-драйва Model S

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація
Zdenek  

Неожиданно! Познавательно! Спасибо!!!

+3-2ВІДПОВІСТИ  
Jurassic  

Так, не понял, а экономика где? Скажите, хотя бы сколько подзарядка стоит!

+3-2ВІДПОВІСТИ  
SKL  

судя с коментов ОККО, зарядка у них бесплатная!!!!

+6-1ВІДПОВІСТИ  
Roman_T  

Сегодня необходимо в семье иметь две машины - Одну Теслу на каждый день, и второй дизель на дальние поездки к сожалению...... p.s. Пока ждешь зарядку, можно набрать килограмма два веса....

+11-1ВІДПОВІСТИ  
Roman_T  

И конечно частный дом, со своей зарядной станцией.

+4-1ВІДПОВІСТИ  
MaxPower  

и вертолет, и катер

+10-1ВІДПОВІСТИ  
santafe727  

Классный тест ребята !!! Может бензогенератор в багажник бросить? Жду видеотест!!!

+13-1ВІДПОВІСТИ  
s2h2  

четко подметил, за бензогенератор в багажнике)

+6-2ВІДПОВІСТИ  
lotus 4000  

santafe727, топ гір так робив

ВІДПОВІСТИ  
Intruder  

Интересный аппарат. Интересно,как будут работать эти большие дисплеи в морозы? Куча электроники,глючить будет, наверно,мама не горюй

+2-2ВІДПОВІСТИ  
Roman_T  

У главного редактора За рулем такая же 85 квт....судя по ихнему тесту - доволен.

+2-1ВІДПОВІСТИ  
scorpovod  

хороша цяця ,для города самый раз .приехал на работу или домой и заряжай если будет куда впихнуть провода.

+3-1ВІДПОВІСТИ  
sergxp  

Тесла - конечно, самый инновационный автомобиль. Очень нравится огромный дисплей ( не знаю на сколько удобно ? но ведь к айфонам привыкли в свое время после кнопочных) и цифровая приборка. В обзорах смотрел что салон конечно неочень в целом продуман и еще дорабатывать много чего. Думаю эдак к 3-4 генерации будет очень заманчивый продукт! Но сейчас это больше игрушка для богатых, чем экономящее деньги средство передвижения. Вот как писали выше, когда запас хода будет около 1000 км , цена авто будет не выше 50 000 баксов и сеть зарядных станций будет разветвленная, тогда уже будет интересное предложение.

+4-3ВІДПОВІСТИ  
sergxp  

PS. а чего не места для инвалидов припарковались ? )

+6ВІДПОВІСТИ  
Crosby1130  

Больше похоже на рассказ "Как я провел выходные", нежели на полноценный тест-драйв

+9-1ВІДПОВІСТИ  
Гена Козодоев  

одно другому не помеха

+2ВІДПОВІСТИ  
Pаul  

Цитата из теста: "...замечтавшись о том дне, когда ... зарядные станции будут на всех АЗС." Вопрос, а для чего електрозарядки замещать на АЗС? Єто ж ведь жуть как не удобно. Уж лучше их размещать на паркингах ТРЦ, у спорт (фитнес) зала, кинотеатров, на стоянках спальных районов.

+10-1ВІДПОВІСТИ  
Гена Козодоев  

согласен с Раей. Ну подумайте головой, кому нужны лишние затраты на приобретение места для заправки возле, например, маркета, все это предполагает вложения дополнительных денег и немалых, особенно в крупных городах. Умные коммерсанты так не поступят! На АЗС все проще в этом плане

+1-3ВІДПОВІСТИ  
Pаul  

Кому? Владельцам маркета, автостоянки, фитнес центра, и.т.д. где они допонительно могут установить свои тарифы на електрозаправку. Вот ответьте, нафига куковать надцать минут на АЗС? Что там делать?? Для чего терять время которое можно провести с пользой?

+2-1ВІДПОВІСТИ  
Показати ще 2
Pаul  

по фото. 1. Толи цвет авто такой, толи пасмурно, либо и то и другое, но нет того обычного infocar'овского фото которое хочется пересмотреть пару раз (перечитав в будущем материал еще раз). 2. Смотреть на первое фото неприятно. Либо микро смаз, либо нефокус (речь про авто, не про фон). Другие фото тоже "жесткие". По сравнению с обычным уровнем infocar неприятно. (с) imho, все на ощущениях.

+5ВІДПОВІСТИ  
Auto_User  

Такое ощущение, будто его в JPEG хорошенько конвертировали

+2ВІДПОВІСТИ  
maxmalco  

Вскрылся еще один недостаток этих авто - это эксплуатация в холодное время года. Значит, пока можно ездить только летом и в городе...

-4ВІДПОВІСТИ  
Merinque  

Тесла - автомобиль явно не для Украины. Намного надежнее купить, например, Lexus GS бензиновый, разница денежной разницы между этими автомобилями достаточно, чтобы покрыть стоимость бензина на 10 лет. Автомобиль популярен в Европе по другой причине - нулевые выбросы вредных веществ, что позволяет уменьшить стоимость эксплуатации автомобиля в сравнении с бензиновым и дизельным в разы. Но для выпендрежа, да, подойдет.

+1-7ВІДПОВІСТИ  
technoman  

Лично я всегда очен жесткий критик. Но в этом случае я говорю браво! Самоне гавное что я почувствовал - еще чуть чуть и электромобили будут массовыми. Да пока дрочево с этими подзарядками но еще не долго и бензин будет нах никому не нужен. Машина ахуная. Больше всего меня по дизайну убил экран на торпедо. Я никогда такого огромного не видел но то что я увидел это супер! Понятно что практичности от такого авто пока дать не стоит но поверьте мне ещё чуть чуть и пц всем этим бензиновым и дизельным моторам и пц этим нефтяным королям.

+3-5ВІДПОВІСТИ  
Новый Чог  

Воистину продвинутый авто, жаль что для нас всех, кроме единиц, он останется только на экранах...

+2-1ВІДПОВІСТИ  

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація

Відгуки про Tesla Model S

Алекс
Канада, Оаквилл
27.05.2020

Про машину сложно рассказывать. Кто на Тесле не ездил не поймет о чем речь, кто ездил тот эту машину определенно купит. Автомобильная часть: Динамика. Ускорение в 2.8 секунды до 100 сложно описа читати відгук

Автобазар InfoCar.ua

Продаж б/у Tesla Model S

Tesla Model S 2019 Tesla Model S 27900$ 2019