BMW 2 Active Tourer. Баварська революція

Розповісти друзям:

Перший тест-драйв моделі в Україні

Наскільки сильні в сучасному автомобільному світі маркетологи? Думаєте, вони лише підказують інженерам, мотористам, дизайнерам? Аж ніяк! Ці люди вправі зазіхнути навіть на святиню бренду і змінити його концепцію, яка культивувалася роками! Не вірите? Зустрічайте - перший передньопривідний BMW - 2 Active Tourer! Яким вийшов новий сімейний компактвен від баварського виробника, чому була застосована така концепція і які відчуття від керування BMW з переднім приводом, нас запросили з'ясовувати в австрійські Альпи.

Любов BMW до високогір'я спостерігається далеко не перший рік - багато з презентацій бренду проходить саме на гірських дорогах, доріжках і серпантинах. Та й де, як не там, розкривати драйверський потенціал автомобіля? Але в цей раз баварці вирішили перевершити самих себе, а свою новинку - BMW 2 Active Tourer - підняти вище гір в прямому і переносному сенсі цього виразу. Адже офіційна частина презентації пройшла на висоті 3.000 метрів!

Дебютант знаковий для компанії не тільки тому, що змінив ведучі колеса з задніх на передні, а й через те, що відкриває для марки абсолютно новий клас. Схоже, компактвени набирають все більшої популярності в Європі, і BMW вирішила не упускати вдалий момент. Тим більше, що в самій модельній лінійці німецького виробника такої машини ще не було. Що могли запропонувати баварці в середньорозмірному чи малому класі молодим сім'ям, любителям активного відпочинку та подорожей? "Одиничку" - замало, 3 серію універсал - можливо, 3 Gran Turismo - дорого. Не кожна, навіть забезпечена молода європейська сім'я, "потягне" таку машину. Є ще кросовер X1, але він і більше, і дорожче. А так, щоб компактно і на всі випадки життя в якості єдиного автомобіля? Ні, такої машини не було. От і дивилися потенційні клієнти в сторону конкурентів.

Вплинути на ситуацію люди з BMW вирішили досить давно - перші роботи по майбутньому прототипу почали вестися ще в 2009 році. І тільки у 2012 публіці був представлений концепт-кар з однойменною назвою Active Tourer. Очевидно, що крім часу на розробку автомобіля, творцям знадобилося набратися сміливості для запуску новачка у виробництво. Адже ще два роки тому в Парижі побачила світ фактично передсерійна версія.

Правда, зараз, дивлячись на 2 Active Tourer, зрозуміло, що відмінності від прототипу все ж таки є. По-перше, новачок не отримав ім'я 1 GT, яке наполегливо пророкували йому в пресі, по-друге, поки не зрозуміла перспектива появи гібридної версії (представники BMW дуже ухильно відповідали на такі питання), адже концепт був бензиново-електричним. Правда, наступного року обіцяна модифікація xDrive (4x4). Зате новий 1.5-літровий і трициліндровий мотор з цього тандему в серію таки пішов! Зверніть увагу, концептуальна спрямованість моделі підкреслена вже в самій назві.

Якщо ж спробувати провести паралелі з історичними моделями BMW, то як таких предків у 2 Active Tourer немає. Хіба що можна згадати BMW 2002 Touring початку 70-років, але це буде вельми умовно. Індекс, присвоєний новачкові - F45.


Техніка

Основоположнику нового для марки класу необхідна і нова основа. Платформою для 2 Active Tourer послужила нова UKL (Unter Klasse - "підклас" або "молодший клас" з німецької), розрахована на передній, повний і, як ми розуміємо, гібридний привід. Однак першим на UKL1 встав MINI Cooper третього покоління, випередивши свого побратима по концерну всього на кілька місяців.

Головним завданням, що було поставлено перед конструкторами, стало створення моделі з просторим салоном і містким багажником при компактних зовнішніх розмірах. Також автомобіль повинен був вийти практичним і функціональним. І вже відштовхуючись від цих вимог було вирішено зупинитися на передньопривідній концепції. Разом з цим, не можна було забувати про динамічні і драйверські якості - їх відсутність у BMW клієнти б не пробачили. Так що розробленим "з нуля" підвісці і рульовому було приділено особливу увагу. Окрім вже звичної для BMW системи Servotronic, яка регулює посилення рульового залежно від швидкості, пропонується також Variable Sports Steering. Як це позначилося на керованості я обов'язково розповім нижче, а зараз кілька слів про силові агрегати.

Спочатку під капотом 2 Active Tourer прописалися один дизельний і два бензинових мотора, кожен з яких один іншого цікавіше. Почнемо з самого-самого - 1.5 бензинового на три циліндри. І це ще одне революційне рішення: три циліндра на BMW, невже це правда? Так! І це силовий агрегат з "самого" гібрида i8! Правда, тут він не настільки форсований і розвиває всього 136 л.с. (проти 230 у футуристичного спорт-кара). Зате витрата в місті заявлена на рівні 6.2 літра.

Його бензиновий побратим об'ємом 2 літри буде куди потужніший - 230 к.с. і 350 Ньютон-метрів крутного моменту. Така енергоозброєність дозволяє "двійці" розміняти першу "сотню" за 6.6 секунд. Та й взагалі, багато чого дозволяє, але про це, знову-таки, трохи нижче. Витрата палива при цьому не лякає - 7.5 літрів в міському ритмі.


І нарешті новий двигун на важкому паливі також має об'єм 2 літра і силову віддачу в 150 к.с. Крутний момент лише трохи поступається потужній бензиновій версії - 330 Ньютонів. Розгін, звичайно ж, повільніше - 8.9 секунд, зате споживання пального в місті обіцяне менше п'яти літрів, а саме 4.8.

Для кожного з двигунів передбачено два типи коробки передач - "механіка" або "автомат", і тільки самий потужний бензиновий йде в парі з 8-ступінчастою коробкою Steptronic. З нею, до речі, довелося повозитися, розташовуючи в обмеженому просторі і пов'язуючи з поперечним розташуванням двигуна.

Ходова частина також заслуговує окремої уваги. Інженери здорово попрацювали над її кінематикою і налаштуваннями. Попереду була використана схема Мак-Ферсона з деталями з алюмінію, а ззаду тут - нова сталева багаторичажна підвіска, змонтована на підрамнику. Її компоновочна родзинка - рознесені пружини і амортизатори.

І ось вони стоять прямо біля виходу з аеропорту - шеренги нових BMW 2 Active Tourer. C дизелем темно-червоні, з бензиновим двигуном кольору шампанського. Але перед тим, як стрибнути за кермо, трохи походимо навкруги, оцінимо новачка зовні.

Дизайн


Обриси машини нагадують такий собі колобок, але сімейні риси BMW видно в ньому здалеку. Напевно, навіть маленькі БМВ повинні бути "злими", тому й у Active Tourer має хижий пращур передніх фар і роздуті ніздрі радіаторної решітки. Округлий силует, тим не менш, грає м'язами - рельєфні виштамповки на капоті і дверях добре помітні і на світлій, і на темній машині. Площа бічного скління досить велика, а підвіконна лінія в районі дзеркал заднього виду злегка йде вниз - очевидно, що для кращої оглядовості. Щоб додати кузову більшої динамічності, кришку багажника зробили похилою і забезпечили спойлером-козирком, а лінії бічного скління ззаду звели трикутником. Вельми великі задні блок-фари L-подібної форми без сумнівів вказують на те, що перед вами BMW.

За своїми габаритами (4.34 в довжину, 1.8 в ширину і 1.55 у висоту), "двійка" довше "одинички" на 17 мм, але колісна база у неї (2.67 м) відчутно коротше - на цілих 20 мм. Цікаво, а не тісно в салоні?

Не хочеться нахвалювати, але мені здається, що дизайнерам вдалося надати сімейному автомобілю спортивних рис і динамічний вигляд в цілому. До речі, над аеродинамікою також добре потрудилися - коефіцієнт лобового опору у 2 Active Tourer складає 0.26

Салон

При виборі модифікації, я з колегами був націлений в першу чергу потрапити за кермо версії з трициліндровим мотором. Але її, на жаль, на їздову презентацію не привезли. Про причини гадати не буду, скажу лише, що така модифікація є найдоступнішою, і на сьогодні оцінена приблизно в 39.500$ Так-так, замовлення на автомобіль вже приймаються!

Вибирати "довелося" з дизельного на "механіці" в пакеті оснащення Sport та бензинового з 8-ступінчастим "автоматом" в топовій комплектації Luxury. Отже, почнемо з дизеля! Передні двері відкривається на великий кут, а висота автомобіля дозволяє не сильно нагинатися при посадці. Зручно! А посадка то висока! Що навіть спеціально підтвердили цифрами - на 116мм вище, ніж в 1 Серії і навіть на 29 мм вище, ніж в X1!


Сидіння з добре вираженою бічною підтримкою приймають в щільні обійми. Але якщо "тисне" - не проблема, крім електрорегулювання поперекового підпору є можливість звести або розвести валики на спинці. В цілому, кількість регулювань дозволяє підібрати зручну посадку під будь-які уподобання і зріст, дякувати запас над головою особисто у мене залишався немаленький. Порадувала і висувна підтримка для колін - люблю такі штуки! Але забігаючи наперед зазначу, що сидіння не вирізняються м'якістю, за великим рахунком вони навіть жорсткі.

Чорна тканинна оббивки з червоними вставками це, мабуть, сама скромна частина обробки інтер'єру. Зате власне тканина гарна, повинна довго не втрачати зовнішнього вигляду. В решті салон "спортивної" модифікації виглядає досить заможно. М'які на дотик і недешеві на вид пластики, шкіряна обробка фронтальної частини торпедо і дверних карт, чорні лаковані вставки. Справжня окраса передньої панелі - це 8.8-дюймовий кольоровий інформаційний дисплей, оформлений не менше стильно, ніж кращі представники планшетних ПК. Архітектура і розташування приладової панелі, блоків мультимедіа, клімат-контролю типово для BMW і більше того, багато в чому уніфіковано з іншими моделями. Хоча ні, блок клімату розташований нижче, ніж зазвичай, а над ним є зручна "шкатулочка". Його кнопки розташовані логічно, що дозволяє оперувати ними без проблем.

Трохи нижче - красиво оформлений перекидний тумблер управління характером автомобіля. Не можу сказати, що користуватися ним незручно, але коли необхідно було швидко змінити режими, а всього їх три - Eco Pro, Comfort і Sport - невеликі заминки все ж виникали.

Ще одна новаторська для BMW штуковина - проекційний екран, що висувається з козирка панелі приладів. У нас цим помічником я користуюся рідко, бо особливої потреби в ньому немає, а ось за кордоном він незамінний! На нього проектувалися не тільки детальні підказки по навігації - з позначенням перехресть і відстані до них - а й обмеження швидкості на даній ділянці дороги. В Австрії, де завзято стежать за перевищенням швидкості, така підказка безцінна!

В цілому інтер'єр тут типово "бмвешний", так що власники BMW будуть відчувати себе в своїй тарілці.

Поки за кермом був мій колега, я зайняв місце штурмана і приступив до вивчення мультимедійної системи iDrive. Перейти на "ти" з шайбою-джойстиком мені насилу вдалося, але що стосується кількості і структурування інформації, а також якості графіки (це помітно по картах навігації) то вони заслуговують самих утішних відгуків! Навіть тривимірні карти навігації не здатні сповільнити систему, і по навігації у нас не виникає жодних питань.


Награвшись з усіма примочками, доступними з пасажирського місця, на черговій зупинці пересаджуюся на задні сидіння. При повністю відкритій двері отвір все ж не дуже великий, зате скільки простору на самих місцях! Для ступень, колін, по простору над головою місця з надлишком! Це тим більш здорово, враховуючи невеликі габарити самого автомобіля. Спинки передніх сидінь оброблені пластиком відформованим таким чином, щоб забезпечити ще більше місця для колін.

Не забули і про практичні ніши для дріб'язку різного калібру. Об'ємні кишені у всіх дверях, велика ніша під підлокітником і безпосередньо в ньому (в нашому випадку там знаходився ще і утримувач для смартфона), пара підстаканників і не самий маленький бардачок до ваших послуг.

Схоже, конструктори змогли впоратися з головним завданням - отримати максимум за місцем і функціональністю з компактвена. Але чудес не буває, і по ширині тут особливо не розгуляєшся. Хоча завдяки досить опуклим дверним картам, більш-менш стерпно влаштуватися втрьох все ж можна.

Але от сидіти на задньому ряду жорстко! І я поки не беру до уваги характеристики ходової. Сама подушка і спинка сидіння дуже пружні і не хочуть навіть прикинутися гостинними. Ні, давайте-но краще я за кермо!

Але на черговому кава-стопі мою увагу привертає версія Luxury. Звичайно, ми обов'язково на ній прокотимося, але які відмінності інтер'єру? Найпомітніші - це шкіряна обробка сидінь і панорамний дах з люком. Решта відмінностей криються в більш щедрому оснащенні опціями і допоміжними системами.


Багажник

Не оцінити багажне відділення в такому автомобілі було рішуче неможливо, тому перед тим, як впиватися драйвом по серпантинах, заглянемо під кришку п'ятої двері. Під нею ховаються 468 літрів корисного об'єму, враховуючи трохи простору під підлогою. Упевнений, що в майбутньому він буде використаний під гібридну силову установку, а поки служить "підвалом" для зберігання речей. Для того, щоб викроїти додаткове місце, пожертвували рівними боковинами, проте тепер у них є різні поглиблення з сітками, шухлядками та іншими органайзерами. Але, як ви здогадалися, запаски тут немає, а є лише ремкомплект.


Навіть не складаючи і не здвигаючи задній ряд сидінь, об'єм для поклажі вельми пристойний. Для порівняння, "трюм" пятидверной 1 Серії здатний вмістити 360 літрів, а 3 Серії Touring - 495. Для перевезення чогось більшого, ніж пара-трійка сумок або валіз, можна або зсунути задній диван вперед, благо запас місця у його сідоків є, або скласти спинку по частинах (40/20/40). Німці особливо пишалися, що зробити це можна в один легкий рух - за допомогою клавіші в багажному відділенні. Але як на мене, куди більш круто виглядає можливість скласти спинку переднього пасажирського сидіння для перевезення довгих речей(до 2.4 м) У рекламному буклеті фігурувала віолончель, але я вважаю, що тут куди частіше будуть перевозитися лижі, байки, серфи і т.д. Правда, баварці вже похвалилися цілим набором аксесуарів для новинки, включаючи і спеціальну площадку для перевезення велосипедів.

Педантичні німці приділили увагу навіть самій кришці багажника. Її можна відкрити і закрити з мінімальними зусиллями. Махнули ногою під заднім бампером (брелок від машини повинен бути при вас) - багажник відкрився на задану висоту (кут). Натиснули на кнопку на торці дверей - вона самостійно закрилася.

Драйв

Нарешті я опиняюся за кермом дизеля! Новий мотор розвиває 150 конячок завдяки упорскуванню Common Rail і турбокомпресору із змінною геометрією крильчатки. Полка максимального крутного моменту починається з 1750 оборотів, але більша його частина доступна навіть з 1000. Слово "турбояма" цьому двигуну незнайоме зовсім! Але освоїться з нехитрим поєднанням дизеля і 6-ступінчастої "механіки" вдалося далеко не відразу! Спочатку коробка замість першої передачі буквально-таки підсунула задню, а потім я мало не заглох через важку педаль зчеплення! З коробкою розібрався швидко - треба не сильно завалювати важіль на себе, і тоді потрапиш в першу. Але налагоджувати дружбу з педаллю зчеплення довелося добрих півдороги. Збиває з пантелику і зайво м'яка педаль газу - виходить якась неузгодженість.

Перейнявшись духом німецької строгості й чіткості, починаю все більше отримувати задоволення від керування машиною. Ось ми хвацько їдемо по автобану, ось впевнено виходимо на обгін, а ось закладаємо віражі на звивистій лісовій доріжці. 2 Active Tourer зібраний і слухається навіть невеликих рухів кермом, а зворотний зв'язок відчуваєш по всіх елементах - двигуну, підвісці, рульовому.

З трьох режимів роботи найбільше сподобався спортивний, в якому всі реакції органів управління машиною загострюються. В Eco Pro їздити відверто нудно - автомобіль немов обм'якає і загрожує заснути на наступному світлофорі. Зате саме в ньому можна непогано заощадити паливо і досягти заявлених показників витрати пального. І саме цей режим є самим технічно складним, тому як в дію вступає система рекуперації та режим мінімального споживання енергії.

У нашому змішаному ритмі їзди в Комфортному і Спортивному режимах, з постійно включеним кліматом, за містом і в ньому, середня витрата склала 6.6 літрів. Можливо це не мало, але ж і економити ми не намагалися.

Альпійські пригоди

На другий день нас чекала найпотужніша на сьогодні версія, що видає на гора 230 к.с. і крутний момент в 350 ньютон-метрів. Але головна фішка в тому, що доступний цей момент із самих низів - з 1250 оборотів! Та й тримається довго - аж до 4.5 тисяч. Такі характеристики мотору забезпечує система Twin Power Turbo, працююча в зв'язці з безпосереднім уприскуванням HPI, регулювання фаз газорозподілу Double Vanos і ходу клапанів VALVETRONIC. У парі з цим силовим агрегатом працює тільки 8-ступінчаста коробка Steptronic, що є гідромеханічним "автоматом". Правда, для стиковки з поперечно розташованим двигуном (а на "двійці" всі силові агрегати встановлені поперечно) інженерам довелося її доопрацювати.

На такому 2 Active Tourer нам належало проїхати по заданому маршруту і спокійно, а головне заздалегідь, прибути в аеропорт. Але стандартні рішення не для нас! Було вирішено злегка видозмінити маршрут і відправитись в аеропорт міста Інсбрук через Італійські Альпи! Підйом до висоти 2100 метрів над рівнем моря пройшов досить швидко, після чого нам було запропоновано оплатити проїзд через австрійсько-італійський перевал - межа між двома країнами знаходиться фактично у вищій точці - в розмірі 14 Євро. Після перемоги над "жабою" втішили себе тим, що коли мовляв де доведеться тут ще побувати? Після декількох кілометрів цієї платної дороги ми не пошкодували про витрачені гроші. А ще через пару кілометрів зраділи тому, що потрапили на цю дорогу саме на 225і модифікації. Поєднання прямих та гірських серпантинів було щедро прикрашено оточуючими нас альпійськими красотами. Кам'яні розсипи періодично, але набагато рідше, змінювалися зеленими пейзажами, а вид лежачого місцями товстим шаром снігу вже не викликав здивування.


Немов помах стартовим прапором - знак "Кінець всіх обмежень". Ось тут наш BMW розкрився у всій красі! Швидкий набір швидкості на прямій (перша сотня, нагадаю, за 6.6 секунд), ефективне гальмування і проходження віражу, як по рейках, із зовсім невеликими креном. Причому розвантаження "передка" при повороті і одночасному підйомі мінімальна! Так, я не можу, заправляти машину в поворот за допомогою заднього приводу, але як упевнено, виявляється, їде передньопривідний BMW! Режим їзди в "Спорт", і кермо з педаллю газу наливаються приємною пружністю. Коробка передач також переведена в спортивний режим радує нас чіткими і швидкими перемиканнями з характерним придихом турбіни і стриманим "бубнінням" вихлопної системи. Захопившись драйвом я не помічаю, точніше 2 Active Tourer дозволяє не помічати, що підйом все крутіше, а попутники їдуть в гору все повільніше. Їх здивування викликає не наша зухвалість - сюди приїжджають саме для "поганяти" - а той факт, що сімейний компактвен може бути настільки спритний!

Пік на висоті 2500 метрів (перевал Timmelsjoch - Passo Rombo) проходимо в абсолютному тумані, і злякавши Touareg з німецькими номерами, спрямовуємося на спуск. Дорога звужується до однієї смуги, і кожен поворот вимагає граничної уваги. Краса, яка відкрилася нам після виїзду з туману не піддається опису - просто погляньте на фото!


Як автомобіліст я довго не міг зрозуміти, що ж подобається більше - нескінченний гірський серпантин без обмежень швидкості або пейзажі навколо. До речі, дивитися в бік ущелин при їзді по високогірній дорозі виявилося досить страшно! Відсутність чітких орієнтирів збиває з пантелику, їдеш ти вниз або горизонтально, рівна дорога або має ухил в яку-небудь сторону. Провокуючі легкі повороти змінюються підступними шпильками, влетіти у відбійник (а то й в обрив) на яких простіше простого. Після третини шляху я зрозумів, що мені нагадав цей серпантин - "розмотаний" Нюрбургринг! Причому обмеження швидкості, якщо і зустрічаються, то недосяжні для таких автомобілів. 80 км/год, які вдалося розвинути, було дуже швидко для такої дороги, а ліміт на дорожніх знаках був... 90!

А BMW 2 Active Tourer відчував себе в своїй тарілці! Щільна, дуже збита підвіска відмінно тримає машину на траєкторії, не дозволяючи їй сильно нахилятися, а точне управління припаде до смаку навіть гурманам драйву. Ну і 230 турбо сил на 1400 кг спорядженої маси це не жарти. Звичайно, можна було б відключити систему стабілізації, щоб домогтися одночасно імітації роботи межколісного диференціала, але це було явно зайве! Адреналіну і кайфу від проїзду такої дороги вистачить на кілька тижнів вперед! Замість цього ми повернули на не саму розбиту неасфальтовану дорогу (цікаво, в Європі все дороги рівні?) І там підтвердилися наші припущення - підвіска жорстка. На хорошому покритті це малопомітно, а ось попадись стики або купини, як тут же починає трусити. Не дуже сильно, але щільність проходження нерівностей відчувається добре.

Ну і на завершення: пам'ятаєте, Top Gear назвав Трансфегерашскє шосе (Румунія) найкрутішою дорогий для спорткарів? Так от, після проїзду від Timmelsjoch до Vipiteno я готовий з ними посперечатися!

У підсумку

Отже, давайте спробуємо резюмувати. З новим 2 Active Tourer BMW відкриває для себе не тільки новий сегмент ринку, а й, мабуть, нову сторінку в своїй історії. Адже на основі платформи UKL планується побудувати і запустити в серію ще не одну нову модель і покоління. Так, наприклад, новий X1 буде побудований саме на її основі.

А в класі преміальних компактвенів BMW робить серйозний ривок вперед, випереджаючи на мою думку свого головного конкурента Mercedes-Benz B-Class (від 35.900 $). Є ще Volkswagen Golf Sportsvan (від 26.900 $), але його все-таки не зараховую до класу преміум, хоча хлопці з Вольфсбурга посилено над цим працюють.

А кого з конкурентів оберете Ви? Клікніть на авто, яке обрали, та дізнайтесь його рейтинг!
Mercedes B-Class (W246)Mercedes B-Classнема ціниVolkswagen Golf SportsvanVolkswagen Golf Sportsvanнема ціниBMW 2 Series Active Tourer (F45)BMW 2 Seriesнема ціни

У новій моделі баварцям вдалося досягти чудового поєднання практичності, функціональності та драйву, упакувавши це все в компактний формат. Очевидно, що приставка Active в назві неспроста, адже в BMW бачать серед покупців активну молодь (а також молодих душею), якій і повинен сподобатися цей тонізуючий коктейль. Такі люди віддадуть перевагу ледачому відпочинку щось більш динамічне, і судячи з кількості активних туристів, що зустрілися нам в Альпах, своя аудиторія у 2 Active Tourer в Європі вже є. Ось тільки в Україні попит на такі машини в силу ряду причин аж ніяк невисокий. Чи зможе переманити новинка покупців компактних преміум кросоверів покаже час та продажі.

За кадром

На перевалі ми абсолютно несподівано стали свідками ретро-ралі. Кожна з машин вражала оригінальною комплектацією і відмінним станом! Спортивні Porsche і Jaguar сусідили з цивільними Volvo і Mercedes, викликавши у нас чимало позитивних емоцій! А звук двигуна оригінального 356-го просто непередаваний!


8 серпня 2014 року. , InfoCar.ua

Обсуждение тест-драйва 2 Series

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація
benificiar  

бмв...такая бмв. и не то что бы да, и не то что бы нет

+3-3ВІДПОВІСТИ  
Индивидуалист  

Машина чудова, але вона зовсім не асоціюється з БМВ. Передньоприводний мінівен і БМВ - речі не сумісні. Як Феррарі і вантажівка.

+8-8ВІДПОВІСТИ  
Pаul  

Вот если бы вы сказали как Lamborghini и трактор, то я бы вам ответил http://www.lamborghini-tractors.com.ua/models/R7.htm

+6ВІДПОВІСТИ  
Индивидуалист  

Я теж про нього згадав)))

+1-3ВІДПОВІСТИ  
Ton1  

очень классная получилась

+4-2ВІДПОВІСТИ  
Rommel  

Чем то напоминает новый Сузуки SХ-4...и не плохо и не хорошо..авто да и авто...люблю фразу Кащука - НУ ТАКОЕ...

+4-5ВІДПОВІСТИ  
sergxp  

Где видео, Владислав ? Ну лень читать статьи... Лучше видео со штатива чем статьи! Наснимали бы видео машины и фоном рассказывали про машину. Делайте хотя бы аудиоверсию, раз видео нет. На счет машины - я бы взял VW Golf Sportsvan. Дешевле, внешность гармоничней и дизайн салона больше нравится. Интересно будет посмотреть сравнительный тест BMW и VW. Вот не понимаю БМВ - зачем делать пол бежевым ? Пол должен быть черным даже если салон бежевый! В моей машине так. Если бы брал просторный БМВ то взял бы Х3 или 3 GT.

+5-8ВІДПОВІСТИ  
Roman_T  

Статья хороша, а БМВ не очень..... при фото в три четверти спереди похожа на форд куга... как для бмв очень - спорный дизайн....мерс В класса красивее. Перспективы на украинском рынке туманны.

+3-7ВІДПОВІСТИ  
OneOfUs  

Не фанат БМВ, но я согласен с "Индивидуалист", как-то это автомобиль не вписывается в общую палитру моделей БМВ. Вот Мерседес - там все понятно, да и выпустили В класс аж в 2011 году, но он довольно популярный, и я думаю люди не перестанут его покупать, только из-за этой 2 Active Tourer. Да и зачем? Смотрится она не очень, БМВ это стремительные автомобили, а этот какой-то - на божью коровку похож, не хватает только усиков и пятен черных на крыше. На молодежь? Даже в Европе я бы задумался перед покупкой данной модели, учитывая не совсем молодежную цену, есть уйма альтернатив(не имею ввиду в этом классе) и за меньшие деньги...ЗЫ.: А что дальше собирается делать БМВ? Будет выпущен конкурент ВИТО?АКТРОС? ВИАНО? Мне кажется у них там сейчас в Баварии кризис жанра....

+1-5ВІДПОВІСТИ  
mr.Rolg  

Вписывается не вписывается. Переплата за шильдик на капоте минимум червончик реальных таких амереканских денег, плюс коврички и фишечки, наши крохоборы за цвет доплату попросють, подкрылки, антикор, сигналка ну и оформление сами знаете кока. Интересен так подход в начале статьи, для малоимущих семей. Это каких, Эмиратов, Швеции-Швейцарии, Норвегии или У..та не, наши имея такое бабло - такое не купят, нашим поболее нать, шоб уважали и боялись. А так машина клас, только движок о 3 горшках - провокация для Бэхи. Ей цену на 10 -12 штук меньше - и пойдет....так шо - экзотика!

+4-3ВІДПОВІСТИ  
Vadimonych  

Это вы погарячились: подкрылки, антикор и сигналака за такие деньги там уже это всё есть, а вместо антикора - двусторонняя оцинковка кузова. А доплату за цвет металлик берут не наши крахоборы, а завод-производитель.

+1-1ВІДПОВІСТИ  
yakum  

Традиции это СВЯТОЕ! Но, чтобы быть лидером нужно экспериментировать, не боятся рисковать, новые горизонты прощупывать...

+4-5ВІДПОВІСТИ  
xesto  

так и не смог определится, что по-моему лучше БМВ Мерс или Фольц, у всех полюсы и у всех минусы (в основном цена). Могу сказать одно - это 3 лучших микровэна которые сегодня можно приобрести.

+4-4ВІДПОВІСТИ  
Новый Чог  

Выбрал бумер. Конкурент ему только мерседес,в которм клиренса очень мало. Здесь же 155мм в моноприводе и есть надежда, что пакет плохих дорог его еще увеличит. Ну и гидроавтомат 8 сутпенчатый это лучше, чем у конкурентов.

+4-4ВІДПОВІСТИ  
SergV  

И все-таки он хорош! Бумер есть бумер

+5-5ВІДПОВІСТИ  
Merinque  

В Украине, фактически, нету сегмента для этого автомобиля. Чтобы купить пустой автомобиль с автоматом и более-менее нормальным двигателем за к нужно быть больным на всю голову.

+2-4ВІДПОВІСТИ  
Zdenek  

Обзор перечитал два раза... и видео не надо... с-с-супер!

+4-2ВІДПОВІСТИ  
azasasha  

Як на мою думку, то дизайн - "Корея-Італьяно". а що до БМВ, то вони як і Тойтота почали економити на на дизайні

+2-2ВІДПОВІСТИ  
Volodymyr85  

BMW есть BMW немцы молодцы на месте не стоят

-3ВІДПОВІСТИ  

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація

Відгуки про BMW 2 Series

Алексей
Россия, Санкт-Петербург
08.09.2020

Поделюсь первым впечатлением о машине. 1. Головной свет - божественно, да я понимаю, что топовые лазерные фары еще круче и технологичнее, но я никогда так комфортно себя не чувствовал ночью на трас читати відгук

Автобазар InfoCar.ua

Продаж б/у BMW 2 Series

BMW 2 Series 2017 BMW 2 Series 35000$ 2017