3.5 AT AWD
вже пройшов 11555 км
До покупки катався на Камри, Авалоні, ES 350. З виходом на пенсію постало питання автомобіля для літа і зими та міста і села. Обїздили з дружиною всі автосалони і зупинилися на Тойоті Хайлендер і Хонда Пілот. Зовні і всередині мені більше сподобався Хайлендер. А автомобіль, як і жінка, повинні подобатися. Тим більше, що вже знав цей двигун і КПП. Двигун 3,5 просто супер! Прислухався до порад Олексія Мочанова, що в авто повинно бути тільки все саме необхідне. А різні прибамбаси - це марно потрачені гроші. Приклад тому хоча б люк і скляний дах?! Тому зупинився на комплектації Комфорт і не жалію. 14 березня їхав у Франківськ і попав за Рівним у знамениту завірюху, яка рівно через тиждень у пятницю була в Києві. Більшість авто стояли, а ми на Хаї успішно добралися до Франківська.На нас дивилися як на інопланетян.
Авто класне! Велюр на сидіннях приємніше влітку і особливо взимку. Подобається дизайн торпеди, зелені підсвітки, акуратні решітки для воздуховодів. Дивують коментарі щодо жорсткості пластику. Це ж не резина на колесах чи сидіння? Не треба об нього битися головою чи ще щось. Пластик протер і все, виглядає прекрасно, на швидкість не впливає.
Недоліком, як на мене, є слаба шумоізоляція в арках коліс,замалий екран для камери заднього огляду(це ж Японія!),відсутність підсвітки ручок дверей.
Щодо витрати пального. Згоден з Гостєм з Одеси. Спеціально на вихідних 2-3 листопада провів заміри на Варшавській трасі. Бензин А-92. ОККО. Тиск у шинах тримаю 2,3. Краще кочення та й безпечніше на вибоїнах. На рівній дорозі у лісі (на полі впливає вітер) такі показники: при 80км/год - 7-7,5л; 90км/год - 8-8,5л; 100км/год - 8,5л; 110км/год - 9л; 120км/год - 10л; 130км/год - 11л. Це приблизні показники компютера.
Перед вибором авто багато читав відгуків про Хайлендер, тому теж вирішив поділитися своїми враженнями.
Щодо загальної оцінки Хайлендера, то наводжу слова мого знайомого: "Якщо б я мав мільйон доларів, то всерівно купив би Хайлендер!". Краще не скажеш.
Обговорення автомобіля