SsangYong Kyron
2008
2.0 AT AWD
Куплений в 2008 новим
Проданий в 2010 (+47000 км)
+2
Юрій 34 року, Украина, Тернополь. Їздить на Audi A6, ранее - Mazda 6, Volkswagen Passat.

Вибирав між Хюндай Туксон та Ссанг Йонгом Кайроном, так як хотів повнопривідний, дизельний і, відносно, недорогий позашляховик. Вибір пав на Ссанг Йонг Кайрон, оскільки більше привабив цікавішим дизайном (як інтер'єр, так і екстер'єр по всім параметрам випереджав морально застарілий дизайн Туксона)і рідством з моторами та коробкою передач від Мерседеса. В загальному автомобіль не поганий, але тільки не для наших доріг (в принципі, як і кожен автомобіль...), і справа не в тому, що в ньому погана прохідність, навпаки він пре як танк по великих кучугурах снігу і по сільській заболоченій місцевості, але як тільки виїжджає на тверду поверхню (асфальт), то таке відчуття ніби ти не на добротному корейському кроссовері їдеш, а на якійсь підводі власного виробництва. В авто дуже жорстка підвіска на якій відчуваєш кожен каміньчик і ямку на дорозі, що забирає весь комфорт від пересування. Особисто в мене взагалі склалося враження, що найбільш істотна проблема цього авто криється саме у підвісці. Сам позбувся даного автомобіля тільки через те, що під час пересуванні по трасі в мене злетіла права шарова, що майже призвело до трагічних наслідків (на щастя, на дорозі було мало автомобілів і я рухався з невеликою швидкістю). Після того як я поміняв праву шарову, а також правий передній диск та, відповідно, праву передню шину (а вони коштують ой як не дешево!!!), які були буквально порізані шаровою через два тижні в мене злітає ліва шарова і весь процес купівлі і заміни дорогих запчастин почався заново. Після цих інцидентів я зрозумів, що утримання цього недорогого корейського кроссовера надто дороге в плані фінансовому і тим паче в плані здоров'я і життя свого і оточуючих. На рахунок мотора і коробки, то нічого поганого сказати не можу, хоча він (мотор) і не дуже тяговитий, що можна сподіватися від 2-х літрового дизеля, який тягне на собі важкий кузов кроссовера з повним приводом, але доволі економічний. Те ж саме можна сказати і про коробку передач, яка теж не призначена для спортивних авто. На рахунок розхідних матереіалів, то на цей автомобіль вони коштують на рівні Мерседесу, хоча насправді це всього на всього корейський Ссанг Йонг. Авто не любить різких натисків на педаль акселератора і тим більше до "упора", оскільки після цього може висвітлитись датчик накалу і авто моментально скидає потужність, хоча цей дефект усувається при повторному перезапуску двигуна, але він доволі небезпечний при обгонах. Можуть виникнути проблеми з турбіною.

Куди подівся автомобіль?Продав через недоопрацьовані конструктивні особливості автомобіля, які чуть не призвели до серйозних ДТП.

Кому сподобалось це авто?

Обговорення автомобіля

Коментарів поки ніхто не залишив. Станьте першим!

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація