Тачка взагалі-то ок, якщо не штовхатися в пробках, бо механіка. Двигун економний - 6.5 по місту середній за рік.
Траса - розхід палива 5.5, якщо їхати до 120, але мені так сумно, тому їду зазвичай 140-160 - тоді бере 6-6.5. Дизельна тяга дуже еластична, на трасі шоста передача майже не перемикається, нема потреби.
Ходова частина невбивна і на диво нормально чутлива на кермо, як для японця. Салон, звичайно, не люкс, але без зайвої мішури і досить міцний. Кому важливо - місткий, навіть для кремезних водіїв.
По корозії - на диво все дуже ок. Автівці вже 6 років, але немає рижиків, хоча була оброблена після салону і повторно через 4 роки.
Що класно - так це двигун: євро-6, без сечовини, з гідрокомпенсаторами і ланцюгом ГРМ із ресурсом 250+.
Резюме: тачка ок, якщо без претензій на люкс. Єдиний мінус - КПП, але ж то й не мінус, бо замість автомата тут буває варіатор - діло смаку.
Що приємно - саме X-Trail з КПП дуже повільно втрачає ціну на вторинному ринку, майже як Toyota.
Вибачайте за многобукав.
Обговорення автомобіля