Nissan Silvia
50th Anny 1983
1.8 (90 к.с.) MT
Куплений в 2019 з пробігом 160000 км
вже пройшов 2000 км
+0
Олексій Купчик 24 року, Украина, Киев

Nissan Silvia (S12) 50th Anniversary. Моя в не найкращому стані, але з заводу ця комплектація була найбільш "нафаршированною". Їздив на ній регулярно, поки не поставив у гараж на час від'їзду.

Це класичне авто. Випускалося це покоління з 1983, по номенклатурі Ніссана з 1984 і до 1988. Потім S12 було замінено на наступне покоління - Sivia S13/180SX (200SX, 240SX) в залежності від ринку і типу кузова.

Мій авто це кузов КУПЕ, який став прородителем Сілвій, також існують версії ХЕТЧБЕК які стали прородителем SX'ів.

У мене потужність авто лише близько 90 к.с., але все через те що демонтована фабрична турбіна і переведено на газ. В майбутньому, коли куплю "піджоп" хотілося б привести Сільвію до стану "Як з заводу", і повернути турбіну само собою. Потужність заводських турбо-варіантів близько 150-160 к.с. в залежності від модифікації двигуна (CA18ET/CA18DET - різниця в ГБЦ - SOHC i DOCH).

Також були фабричні модифікації з двигуном FJ20DET (2.0 л.) - це старша версія, ці двигуни також ставилися у Skyline у поколіннях R30 i R31. Потужність такого двигуна близько 200 к.с.. Але ці двигуни не любить украхньська спільнота власників S12, через важку доступність до запчастин.

Враження авто давало неймовірні, враховуючи що це моє перше авто.

Якісь плюси чи мінуси складно відмітити, бо пробіг невеликий але все ж.

Мінуси:

1) ниський просвіт (цілком логічно ,це спортивне авто було в ті часи);
2) витрата палива, як для такого маленького вдигуна, не маленька - близько 15л/100км.;
3) мало простору в салоні, більше ніж в 3-х проблематично подоружуватти, але я знай на що йшов, а от багажник цілком великий.

Плюси:

1) динаміка, як для такого малопотужного авто - цілком достойна;
2)

P.S. якщо ще щось пригадаю, додам.

Обговорення автомобіля

Коментарів поки ніхто не залишив. Станьте першим!

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація