MG HS
Comfort 2021
1.5 (169 к.с.) AT
Куплений в 2022 новим
вже пройшов 9200 км
+0
Aleksey Bober 39 років, Украина, Киев

Машинку помітив випадково, просто побачив банер в інтернеті. До цього розглядав новий Tucson, Mazda CX5, Peugeot 3008, Opel Grandland X, RAV4. Але їх або по бюджету не витягував або була б зовсім гола комплектація.
А тут за менші гроші, непогана як на мене комплектація Comfort - на автоматі, з безключовим доступом, камерою, carplay і навіть панорамою. Забігаючи на перед скажу, що ця комплектація повністю влаштовує окрім відсутності клімат контролю, тут лише кондиціонер. А тепер усе по черзі. Проіхав майже 10000км за 1 рік, тому вже трохи є що розповісти.

Зовнішній вигляд:

Мені дуже подобається, на 4+. Звісно, з переду щось нагадує мазду, з заду чи то бмв чи то мерседес, з боку інфініти, але в цілому дизайн досить самобитний і приємний. Бісять тільки денні ходові вогні, виглядають як в 10ти-річній мазді СХ5 або ауді. Також в цій комплекцаціі головне світло галогенне, але у дилера можна доплатити і поставити led-лампочки.

Що в салоні?

Тут також все гарно і виглядає досить сучасно. Оздоблення, матеріали і відчуття, на рівні тих машин які я розглядав. За рік ніщо не почало скрипіти чи відвалюватись. Ну і гарантія на машину 5 років. Але трапляються і дивні речі, наприклад пасажирське крісло не регулюється по висоті (можливо лише у моїй комплектації). Панорама гарна, кермо зручне, ліхтарики у кожного пасажира.

Мультимедіа:

Трохи підтуплює але в конкурентів то саме. Carplay працює нормально, але лише від певного USB порта. Взагалі порти є під кожного пасажира, це добре. Але не має type-c, це не добре. З керма можна керувати мультимедією, давати команди Siri. Екран великий, нормальної якості, але немає мультітача. Не зручно для карти, але на ній присутьні спеціальні кнопочки для зума і переміщення. Працює в усіх картах, мабуть то фішка самого Carplay. З Android Auto не тестував. Музики мені вистачає і не скажу що воно погана, як читав в деяких відгуках. Є різні встановленні режими, а також еквалайзер, можна підлаштувати. Камера заднього виду досит гарної якості з траекторією руху, навіть краща ніж у деяких конкурентів. З поганого було 1-2 рази за рік, що все зависло. Доводиться глушити авто і запускати ще раз. Іноді буває що завантажується довше ніж зазвичай. Також бісить, що якщо загрушити авто на передачі Р, або поставити на Р коли загрлушив, то все гасне. Треба глушити на N і навіть потім вирубається через 5 хв, якщо вимкнуте вижлення. Не знайшов як це побороти. Взагалі не вистачає налаштувать, деякі речі працюють як працюють і нічого з цим не зробиш. Ще бісило попередження при досягненні швидкості 120км\год, особливо якщо їздиш +- з цією швидкістю по трасі. Але на щастя це можна змінити в налаштуваннях бортового компютера, знайшов.

Що до їзди:

Підвіска комфортна але й не завалюється. Розгін при старті туповатий. Дорнути з місцю без явного надривання авто не вийде. Хоча потім тяга гарна з самого низу. По місту 1500-2000 обертів, мотора майже не чути і завжди є тяга щоб впевненно прискоритись. Чимось схоже на дизель. Витрата пального сильно залежить відстилю, зупинок тощо. Особисто в мене за 10тис км, де місто і траса були десь 50/50 в середному вийшло 9.5 літрів. Але я досить активний водій, думаю при бажанні можна вкладатися в 9л по місту.

В цілому машинкою задоволенний, своїх грошей вона варта. Не подобається тільки відсутність нормального клімату. А так все працює, ще нічого не зломалось, і не відвалилось. Тільки над одним колесом, одна деталь нефарбованого пластику трохи втратила колір, ніби як вимилася, але це обіцяли вирішити по гарантії. Коли пробив колесо виявив, що тут є датчики тиску, який відобразив помилку і я одразу встиг доїхати на шиномонтаж.

Перше ТО обійшлося в 100$.

Дякую за увагу. Слава Україні!

Обговорення автомобіля

Коментарів поки ніхто не залишив. Станьте першим!

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація