Автомобіль на кожен день. Є свої плюси та мінуси...
Основний мінус це ходова, особливо задня, яка проявляється в розкачці. Це конструктивна особливість даної моделі. Тай оригінальні амортизаційні стійки "Mando" довго не живуть. І ще одна конструктивна особливість, яка є мінусом даної моделі - це проблемний електропідсилювач керма, який міг вирубатись на ходу (його "офіціали", наскільки мені відомо, міняли по гарантії). Але мене ця проблема оминула, оскільки мій "Акцент" турецької збірки, а вони комплектувались безпроблемним гідропідсилювачем керма. А так, в основному, машинка радує. За 50 тис.км. поміняв тільки передні амортизатори і все. Катаюсь та виконую регламентні роботи: масло та фільтра. :) Навіть оригінальні тормозні колодки на такий пробіг ще в дуже пристойному стані. На 45тис. замінив свічки, встановив ГБО четвертого покоління. То тепер щей катаюсь і тішусь що економлю "кровні гриваки" при кожній заправці.
А це з моєї сторінки на "Drive2" - http://www.drive2.ru/r/hyundai/288230376151954606/
Про мою машину:
После пяти лет вождения ЗАЗ "Славуты" ужасно хотелось пересесть на что-то... Смотрел многие варианты, как новые, так и б/у. И вот однажды в нете подвернулась она, или он(все еще никак не могу определится) Hyundai Accent 1.4 DOHC, 2010г.в., пробег 16тыс.км., можно сказать почти новая машина. Машинка была в прекрасном состоянии, жаль только комплектация не самая…, но все же, самое необходимое в ней имелось. Причем досталась она мне от первого владельца еще на гарантии. Доукомплектована им сигналкой, магнитолой с МР3, резиновые коврики, корыто в багажник, добротные оригинальные чехлы, тонировка и дефлекторы. Непоскупился он на защиту двигла и дополнительную антикор.обработку. Пока поезжу так как есть, а потом доработаю под себя. Ну что еще сказать…, машинкой я и моя семья очень довольны, да и по сравнению со Славутой-просто БОМБА.
Обговорення автомобіля
А в чем +\- авто, опиши свое мнение.
ВІДПОВІСТИОсновний мінус це ходова, особливо задня, яка проявляється в розкачці. Це конструктивна особливість даної моделі. Тай оригінальні амортизаційні стійки "Mando" довго не живуть. І ще одна конструктивна особливість, яка є мінусом даної моделі --- це проблемний електропідсилювач керма, який міг вирубатись на ходу (його "офіціали", наскільки мені відомо, міняли по гарантії). Але мене ця проблема оминула, оскільки мій "Акцент" турецької збірки, а вони комплектувались безпроблемним гідропідсилювачем керма. А так, в основному, машинка радує. За 50тис.км. поміняв тільки передні амортизатори і все. Катаюсь та виконую регламентні роботи: масло та фільтра.
ВІДПОВІСТИ