Toyota RAV4 vs Mazda CX-5

Розповісти друзям:

Як говорить народна мудрість - "Все пізнається в порівнянні" - і автомобілів це стосується повною мірою! Тому ми вирішили влаштувати дуель між двома популярними сьогодні дизельними кроссоверами-однокласниками: Mazda CX-5 буде виборювати право на лідерство у Toyota RAV4! Остання, до речі, цього року продається краще за своїх конкурентів і є бестселером в класі. Порівняння було задумано нами давно, відразу після виходу на ринок CX-5 з мотором на важкому паливі. Але раз у раз втручалися різні обставини, змушуючи зміщувати дати. Тому тест вийшов осіннім, майже зимовим, що для дизельних машин ще більш показово. Отже, приступимо!

Комплектації і ціни

Так вдало склалося, що обидва кроссовера опинилися в максимальних комплектаціях, обидва мають 6-ступінчасті автоматичні КПП і двигуни однакового обсягу в 2.2 літра. Ось тільки D-4D у Toyota розвиває 150 к.с., а SkyActiv від Mazda - всі 175 к.с.!

Вартість тестового RAV4 на сьогодні становить 37.400 $, а CX-5 - 37.300 $, при цьому відмінності в їх обладнанні мінімальні. Принципово вони зводяться до відсутності у Mazda встановленої навігаційної системи - вона пропонується як опція - і відсутності електроприводу дверей багажника. Втім зазначу, що CX-5 до недавнього часу пропонувалася за акційною ціною, яка була приблизно на чотири тисячі доларів менше звичайної. Однак, версії зі знижкою розійшлися досить швидко!

Якщо говорити про діапазон цін на дизельні версії обох моделей в цілому, то у Toyota він ширший: від 29.900 до 37.400 $ На руку грає те, що дизельний двигун для RAV4 доступний у всіх комплектаціях, а їх чотири, і як з механікою, так і з "автоматом". А ось дизельна CX-5 існує тільки в двох добре оснащених версіях, і тільки з автоматичною КПП. Ціни 30.400 $ і 37.300 $

До речі, просився в нашу компанію ще і Nissan Qashqai, але він буде трохи менше і не такий потужний. Виставити двигун 1.6 проти 2.2, як у наших героїв, було б не зовсім чесно. І, передбачаючи ваші запитання, скажу, що у Nissan X-Trail такий самий мотор.

Ліньки читати статтю? Дивіться детальний відео-тест:

Зовнішній вигляд

Про дизайн і про красу цих кросоверів можна дискутувати довго, але прихильникам стилю RAV4 явно доведеться складніше. Адже CX-5 стала першим автомобілем, що втілив в собі нову філософію дизайну KODO, а ось що втілює стилістика екстер'єру Тойота - велике питання... Самі творці запевняють, що хотіли зробити вигляд суворіше й агресивніше, щоб залучити більше чоловічої аудиторії і позбавити кросовер від іміджу жіночого.

Та й без філософії дизайну Mazda особисто мені відразу здалася симпатичною, але без зайвої ніжності. Погляньте на хижий погляд фар, наприклад! Toyota теж вже не неженка, але дизайнери явно перестаралися з подовженням передньої частини, і з полицею на двері багажника. Але незважаючи ні на що, RAV4 зумів зберегти спадкоємність поколінь. Також треба зазначити, що не всім новий дизайн неприємний. У ході нашого міні-опитування частина чоловіків впевнено відповіла, що новий «Равік» їм подобається.

До речі, за своїми габаритами обидва кроссовера практично однакові: RAV4 лише на 1,5 см довше, але на цілих 7,5 см вище. Зате CX-5 має довшу колісну базу - 2.7 м проти 2.66 у RAV4. Останній параметр неозброєним поглядом помітити важко, а от те, що Toyota крупніше - видно відразу.

У салоні попереду...

Салон RAV4 зустрічає нас сміливими рішеннями і дещо незграбним дизайном. Я не можу сказати, що такий стиль мені подобається, але у нього є своя харизма і навіть привабливість. Відверто засмучує інше - простота виконання деяких елементів! Наприклад, інформаційного екрану по центру торпедо з архаїчними електронними годинниками та машинкою з восьмібітних ігор. Але це, між іншим, парктронік! До слова, пластик у верхній частині торпедо абсолютно твердий. Зате своєрідне «підвіконня» обшите приємним на дотик матеріалом, м'якості якого позаздрять будь-які пластики.

Панель приладів оформлена дуже просто, і начебто запозичена з бюджетного хетчбека, причому минулого покоління! Та ще й ця синьо-блакитне підсвічування... Одним словом, поверніть минулу приборку! Добре хоч аналогові показання зчитуються досить легко, але от екран борткомп'ютера замалий.


Центральна частина торпедо досить функціональна. Мультимедійна система Toyota Touch 2 з сенсорним екраном 6.1 дюйма має великі клавіші основних функцій, зручні для використання і під час руху. Тут же поряд полого розташований блок клімат-контролю. Поєднання "крутилок" і великих перекидних клавіш - відмінне ергономічне рішення!

Але на інші кнопки, японці, вочевидь, вирішили не морочитися, і розташували їх там, де було вільне місце. Майже всі вони знаходяться не на очах у водія. Якісь перекриває рульове колесо, інші вишикувалися в ряд на -1 поверсі. Тому нічого дивного, якщо ви раптом на ходу замість Еко режиму включите собі підігрів сидіння, а кнопку відкривання багажника будете шукати не одну хвилину. Хоча тут є дуже цікаві і корисні клавіші, наприклад, підігрів зони склоочисників і прискорений прогрів салону. Втім, восени він нам не знадобився: буквально через 2-3 хвилини після пуску холодного двигуна з дефлекторів вже йде тепле повітря. А ось морозним ранком ця функція напевно буде затребувана.

Посадка в RAV4 зручна і розрахована не тільки на щуплу комплекцію. Добре лежить в руках і пухке рульове колесо, обшите шкірою. Діапазон його регулювань невеликий, але мені для комфортної посадки вистачило. Важливий і той момент, що подушка сидіння не коротка, що властиво багатьом японцям, і це робить передні крісла більш затишними. Також додам, що в топовій комплектації у обох кросоверів регулювання водійського сидіння електрофіковано, а пасажирського - ні.

Салон CX-5 сповідує зовсім інший стиль. Тут все лаконічно, округло і без художніх експериментів. А пластик передньої консолі м'який. Виглядає інтер'єр солідно і буде в тренді ще довго, ось тільки центральна частина... щось вона мені нагадує! Не хочу звинувачувати японців в плагіаті, але по своїй компоновці вона схожа з такою у BMW. Хоча, підкреслю, що прямого плагіату немає.

Мультимедійна система в CX-5 також займає чільне місце, вона злегка втоплена в торпедо, завдяки чому почасти захищена від відблисків, і має зручну поличку перед собою. Колись її інтерфейс здавався нам дуже зручним, але після декількох років розумієш, що на сьогодні він злегка застарів. У щоденному використанні виручають клавіші з боків від екрану, який тут трохи менше, ніж у RAV4 (5.8 дюйма) і джойстик на центральному тунелі. Заточений він під роботу з навігацією, яка тут пропонується в якості опції. За її установку потрібно викласти близько 670 $

Щодо звучання обох систем картина вийшла наступна. Звук від Bose, яким хизується Mazda хороший, але і Toyota практично не відстає. Ось тільки справедливо це для машин, що стоять. Як тільки RAV4 починає їхати, через гіршу шумоізоляцію аудіозвучання дещо втрачає свою привабливість.


Клімат-контроль з трьома регулювальними шайбами в CX-5 не менш зручний, ніж в RAV4, але екранчик малуватий, часто доводиться до нього придивлятися. Зате кнопки підігріву сидінь шукати не доводиться. Він тут триступеневий, але гріє, як на мене, не сильно. А от оформлення приборки на голову вище, ніж в RAV4: три окремих колодязя, чітка оцифровка з білим підсвічуванням і великий екран бортового комп'ютера. Однак, покажчика температури охолоджуючої рідини немає зовсім. Правда, біле підсвічування приладів дисонує з помаранчевим, яким світяться центральна частина торпедо і всі клавіші в салоні, але особисто мене це не дуже бентежить. Порадувало, що в обох машинах рульове не перекриває показання приладів.

По посадці в CX-5 у мене претензій немає, хоча вона відрізняється від RAV4. Сидиш тут вище, саме сидіння підігнано під більш дрібну комплекцію - мені ось в самий раз! І зовні вони виглядають симпатично: висока спинка, перфорована шкіра, червона строчка... Хоча, якби я виявися перед вибором - обрав би тойотовскі крісла.

На пасажирському в Мазді якось нудніше, зате немає випираючого "підвіконня", яке тисне в ліве коліно. Ніш і поличок тут менше, але центральний бокс більш продуманий і акуратний - в ньому, наприклад, є окремий лоток для смартфона або MP3 плеєра. З іншого боку, сам підлокітник тут не регулюється по вильоту.

...І ззаду

Задні двері в RAV4 досить великі, але відкриваються далеко не на 90 градусів. Перше враження від гальорки - це простір. За місцем для ніг, над головою і навіть по ширині. Відчуваєш себе дійсно привільно, тим більше що спинки задніх сидінь можна злегка відкинути назад. Мені здається, місця на другому ряду в RAV4 більше, ніж в CX-5.

Не гаючи часу, відразу пересідаємо в останню. Двері у CX-5 невеликі, але відкриваються ширше, завдяки чому зручність посадки не страждає. Запас по простору для ніг є, але в цілому салон компактніше, тісніше, хоча колісна база тут більше! Приміряємо на себе всі три місця: так і є, трьом дорослим тут буде впритул. Та й центральний тунель хоч і невеликий, але явно помітний, а спинку відрегулювати не можна. Спробувати відігратися Mazda може хіба що широким підлокітником і більш високою установкою передніх крісел, що надає простір для ступень.

Багажники

Toyota RAV4 піднімає п'яті двері на достатню для мене висоту і ось вони, 506 літрів об'єму! Втім, за фактом трохи менше, тому що в підполі тут повноцінна запаска, і вона піднімає собою фальшпол. Впливає це не тільки на обсяг, але й на вантажну висоту, яка "доросла" до рівня CX-5. Адже сам по собі поріг у RAV4 значно нижче. Хоча, кажуть, що на актуальних машинах це питання вирішене і запаска, а точніше тепер уже докатка, не випирає. Сам багажник досить глибокий, має дві ніші з боків і оригінальний сітчастий гамак. Прикриває вантажі класична м'яка шторка.


У Mazda багажний простір хоч і менше - його обсяг становить 443 літри - але має абсолютно стандартну компоновку. Єдина відмінність - це шторка, яка піднімається разом з п'ятими дверима. Але сама "двері" відкриваються на невелику висоту і є ризик прикластися головою! Вантажна висота досить висока, а багажне відділення в цілому не викликає відчуття великого. Проте в підполі тут всього лише "докатка"! Складаються задні ряди в рівну підлогу в обох кросоверах, але в Toyota вантажний майданчик виходить більше.

Драйв

Як ми вже згадали, під капотом обох кросоверів встановлені двигуни однакових обсягів в 2.2 літра. Але їх змагання, то справжня битва перевірених часом і зовсім нових технологій. На боці класики виступає Toyota RAV4 - її дизель добре знайомий по інших моделях, наприклад, у Avensis 2012 модельного року точно такий же. Він використовувався і ще раніше, просто до нас не завозився. Зазначу, що до цього покоління і сам RAV4 офіційно не пропонувався з дизельним двигуном.

Отже, з 2.2 D-4D знімають 150 к.с. 340 Ньютонів крутного моменту. Доступний він з 2 тисяч обертів і тримається на піку майже до трьох тисяч. Стартує "рафік" досить жваво і без зусиль утримується в міському потоці. Але подальший розгін дається йому вже трохи складніше, з'являється деяка "важкість".

Новий дизель Mazda увійшов в комплекс заходів SkyActiv і був вперше встановлений саме на CX-5. Японські інженери розстаралися на славу: застосували низький ступінь стиснення (14:1), встановили подвійний турбонаддув, систему регулювання висоти підйому клапанів (така сама є і у Toyota), нові п'єзоінжектори. В результаті вдалося домогтися силовий віддачі в 175 л.с. і крутного моменту аж у 420 Ньютон-метрів. Досягається він також при 2 тисячах обертів, але тримається за відчуттями набагато довше - до 4.5-5 тисяч. І їде Mazda веселіше і легше. Хоча на старті трохи замислюється і в імпровізованому драг-рейсингу на старті пропускає Toyota вперед. Наздогнати суперника вдається майже відразу, але от випередити - тільки наприкінці дистанції. Підтверджує це і вимірювання нашим приладом: 8.6 секунд до "сотні" у CX-5 і 10.9 секунд у RAV4. Причому Мазді навіть вдалося виїхати із заявлених заводом 9.4 секунд!

Але якщо ви любите розмірену їзду або міський трафік не дає можливості розігнатися швидше 50 км/год, то різницю в динаміці між цими машинами ви відчуєте не відразу. Інша справа, якщо ви прихильник активного драйву!

Коробки передач у обох кросоверів - це класичні за своєю конструкцією "автомати". У Mazda - нова розробка для сімейства SkyActiv, у Toyota - старий добрий Aisin. Обидві справляються зі своїм завданням відмінно, але якщо бути точним, то Мазда ефективніше гальмує передачами. Як на мене, враховуючи її азартний характер, було б непогано додати сюди ще й підрульові пелюстки або хоча б режим "Спорт". В Тойоті є і те і інше, а на додачу ще й "Еко" режим.

На противагу їй Mazda оснащена функцією "Старт-Стоп", яка вміє спрацьовувати не тільки сама по собі, але і по команді водія. Продавив педаль гальма сильніше - і машина "заглухла"! Втім, у місті це вдається не завжди, стежити за власне гальмуванням важливіше. Інженери запевняють, що мотор глушиться таким чином, щоб поршням було легше при повторному запуску. Але сам запуск відбувається не швидко.

Оглядовість в RAV4 виявилася кращою, причому практично за всіма параметрами. Тут вужче стійки, крупніше зовнішні дзеркала і краще огляд назад через скло п'ятих дверей. Звичайно, це не означає, що у CX-5 погана оглядовість, просто в цій дисципліні вона програє. І додам, що обидві тестових машини оснащені системою моніторингу так званих "сліпих зон".

Рульове управління відрізняється досить серйозно. У "Рава" кермо чимось нагадало мені таке у "Камрі" - легке на швидкості, важче на місці і з великою нейтральною зоною. За великим рахунком, рулится кросовер легко, але сам процес не доставляє ніякого задоволення. Зовсім інша справа CX-5! Легке на парковці, її кермо важчає з набором швидкості і має чітко визначений "нуль". Крім того, що воно тут "гостріше", ще має зрозумілу для водія інформативність.

І щоб краще оцінити різницю в динаміці і керованості, ми вирушили на полігон! Mazda відразу відчула себе в своїй тарілці і стала весело нарізати коло за колом. Цей кросовер не тільки абсолютно зрозумілий водієві, але і допускає деяке молодецтво у вигляді легко занесення і повіліванія кормою. Toyota трек дається важче, видно, що це не її стихія. Та й кайфу за кермом не отримуєш. Так, на ній можна проїхати швидко, але доведеться докласти деяких зусиль. Причому я не можу сказати, що вона лякає сильними креном або знесенням. Просто поводиться більш неповоротко.

Та ж картина і при проходженні змійки: Toyota RAV4 маневрує більш хитко, кермом доводиться працювати більше, але от зворотного зв'язку, на жаль - мінімум. Mazda же їде вертко, дозволяючи підвищувати швидкість проходження; майже як легковик.

Схеми підвісок схожі почасти - у обох МacPherson спереду, але ззаду у Mazda багатоважільна схема, а у Toyota пружинна підвіска на подвійних поперечних важелях. Тойотовска ходова виявилася жорсткішою і пробити її не так просто. У Мазди ходова щільніше, але ненабагато м'якше. За нашими відчуттями, запас міцності у ходової RAV4 більше і вона не злякається навіть перед добре розбитою дорогою. Ось на неї і вирушимо!

Підкорюємо бездоріжжя

Тільки перед цим заглянемо в теорію. У CX-5 повний привід реалізований за допомогою багатодискової муфти, що керується електронікою. Управління їй повністю віддано на відкуп електроніці. Можливості примусово заблокувати муфту у водія немає. Залишається тільки гадати, коли автоматика захоче підключити задні колеса. Більше того, навіть систему стабілізації повністю деактивувати можна!

У RAV4 така ж схема, але з двома вагомими на бездоріжжі поправками: режимом Lock і ESP, що повністю відключається. Кліренс при цьому трохи більше у CX-5 - за нашими замірами 19 см, а у RAV4 в самій нижній точці набралося тільки 18. Але під рештою захисту ті ж 19 см.

Отже, в бій! Погода видалася на рідкість суха, позбавивши нас осіннього бруду, і тому ми вибрали дисципліну "пісочний цар гори". Уже на підступах до неї Мазда збунтувалася і спробувала окопатися, тому на штурм гори була запущена перша, як можливий аутсайдер. Кілька підйомів далися їй легко, після чого до здачі нормативу приступила Тойота. І теж без проблем! Ускладнюємо завдання і за допомогою RAV4 розпушуємо підйом, що повинно ускладнити завдання. Коли для взяття висоти нам довелося задіяти блокування на Тойоті, ми зрозуміли, що полігон дозрів! Залишалося запустити Мазду на "контрольний" проїзд, який вона хоч і з розгону, але на наш подив подолала! Та все одно у Тойоти інструментів для підкорення бездору більше, і у підготовленого водія буде більше шансів (або спроб) не застрягти на цьому кросовері повністю.

Звичайно ж, нас дуже цікавила витрата палива. Тому крім звичайних замірів, ми влаштували імпровізоване економ ралі. Два автомобілі їхали в одному темпі один за одним, періодично міняючись місцями і водіями. Таких заїздів ми влаштовували декілька і завжди перемагала Мазда. В середньому, вона виявлялася економічніше мінімум на літр. Та й намагатися заощадити на ній виявилося легше, на відміну від "Рава", який тільки один раз зміг опустити цифру витрати в місті трохи нижче 7 літрів. В середньому він споживав 8-9.5 літрів, а CX-5 - 7-8 літрів на сотню.

Підводимо підсумки

Ось і настав час підбивати підсумок нашого порівняння! Незважаючи на те, що обидва автомобілі прибули до нас з країни Сонця, що сходить, вони показали абсолютно різні підходи до проектування кросоверів. Мазда зробила ставку на нові технології і витонченість, а в Тойота, навпаки, прагне завоювати покупця перевіреною технікою і підкресленою "мужністю".

Як показав наш тест, CX-5 це більше міський кросовер, з відмінною динамікою і керованістю, який повинен сподобається водіям, що люблять активний драйв. І витрата дизеля при цьому цілком помірна! А вже якщо задатися метою заощадити... RAV4, навпаки, універсальний - він непоганий в місті, але точно так само не боїться легкого бездоріжжя - він готовий до нього більше. З іншого боку, задоволення від їзди на ньому не отримуєш, зате при бадьорому драйві отримуєш пристойну витрату солярки!

CX-5 виглядає більш продуманим і гармонійним, додати б до цього ще деякі елементи і було зовсім чудово. Зате у RAV4 просторіше салон і трохи краще оснащення. Але враховуючи навіть це, все одно мої переваги на боці Mazda!

А кого з конкурентів оберете Ви? Клікніть на авто, яке обрали, та дізнайтесь його рейтинг!
Volkswagen TiguanVolkswagen Tiguanнема ціниMazda CX-5Mazda CX-5нема ціниHonda CR-VHonda CR-Vнема ціниToyota RAV4Toyota RAV4нема ціниSubaru ForesterSubaru Foresterнема ціни
Ford KugaFord Kugaнема ціниHyundai ix35Hyundai ix35 (Tucson ix)нема ціниKIA SportageKIA Sportageнема ціниNissan X-TrailNissan X-Trailнема ціни

Що стосується конкурентів, то їх, за великим рахунком, безліч! Ford Kuga, Honda CR-V, Hyundai ix35, KIA Sportage, новий Nissan X-Trail, Subaru Forester і Volkswagen Tiguan. І всі вони, крім Forester і CR-V, що поставляються офіційно мають дизельні версії. Що вибрати? Вирішувати Вам! Але якщо сумніваєтеся між двома цими кроссоверами, то аргументів у вас тепер більше!

8 грудня 2014 року. , InfoCar.ua

Обсуждение тест-драйва RAV4

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація
Auto_User  

Мало фото в текстовой версии.

+4ВІДПОВІСТИ  
Larduc  

Стоимость тестового RAV4 на сегодня составляет

+3-1ВІДПОВІСТИ  
blade04  

Тест ОК. С ценами, правда, непонятка. В конце теста ребята сказали, что стоимость Мазды выросла... На сегодняшний день, думаю, наилучшим предложением по соотношению цена/потребительские качества среди предложенного является Форестер, т. к. даже в базе идет с полным приводом.

+5-2ВІДПОВІСТИ  
Gannibal Lector  

У форика всегда расход как не в себя, тем более 2,5 литров. Насчет внедорожных качеств всех машин в классе - это иллюзия.

+2-7ВІДПОВІСТИ  
Auto_User  

По льду, которым уже более недели покрыты дороги в моём городе, куда лучше передвигаться на полном приводе. Это не иллюзия. А больше от этого класса требовать не надо.

+2-1ВІДПОВІСТИ  
Показати ще 2
illja  

Хлопцi молодцi тест супер Я вiдаю перевагу Mazda

+7-4ВІДПОВІСТИ  
Raven  

Гарний тест, дякую, мазда все таки краща.

+3-2ВІДПОВІСТИ  
Lusuh_oleg  

Тест драйв просто супер давно не было такого теста, Мазда и тойото достойные конкуренты.... побольше таких тестов

+1ВІДПОВІСТИ  
technoman  

Наружный дизайн Мазды очень хорош. Тоета РАВ внешне не нравится совершенно. Предыдущая Тоета РАВ хоть почему то и считалась машиной для дам выглядела как то более внушительно и солидно. Внутри не все идеально у обоих машин. В Тоёте РАВ мне очень не понавился дизайн щитка приборов (угловатое обрамление тахометра и уровня топлива) и синяя подсветка. В Мазде в щитке приборов 3 колодца - тахометр, спидометр стрелочные - они выглядят отлично, а вот правый колодец в котором находится только экран с цифрами как то не стыкуется с стрелочными. Так же в Мазде мне не нравится оформление медиацентра в торпедо - он слишком углублен и рамка какая то огромная вокруг него как корытце. В той же Тоета медиацентр расположен отлично. Если говорить о образцовом дизайне торпедо - то это наверное Ниссан Кашкай и ИКСТРАИЛ - посмотрите фотки.

+2-3ВІДПОВІСТИ  
benificiar  

Выбирая автомобиль, дизайн торпедо и колодцев приборов будет последним на что я обращу внимание, и в принципе даже не приму к сведению.

+2-1ВІДПОВІСТИ  
Azari  

То, что RAV4 была на бездорожье предпочтительнее Mazda CX-5, вполне может быть. Все относительно. Хотя RAV4 в моих глазах на бездорожье выглядела также, как и корова попавшая на лёд. Впрочем, супердорогие псевдокроссоверы в условиях прошлогодней зимы выглядели также. Уж никак не лучше Жигулей. По поводу отсутствия в базе навигации. Интересно, что примитивный и недорогой планшетик за 200$, если будет установлен в автомобиль, превращается в суперсовременное и чрезвычайно дорогое устройство. Если это не хотите назвать анахронизмом, так назовите своими словами: сверхжадностью производителей и продаваторов. Если такие слова не желаешь слышать, тогда, просто - предприимчивостью указанных лиц по сравнительно честному отъёму бабла у буратин. Когда будешь ставить в свою телегу катапульту, рекомендую до начала испытаний вырезать в крыше люк. За сравнительный тест-драйв в нужном формате редакции InfoCar спасибо!

+3ВІДПОВІСТИ  
Vlad Mtsh  

По поводу "прошлогодней зимы" и "Жигулей" делайте скидку на то, что примерно 50% от всех кроссоверов покупаются переднеприводными! Как по мне - странное решение, но тенденция устойчивая. А вообще рады, стараться, спасибо!

+5ВІДПОВІСТИ  
blade04  

Согласен с Владом. Полноприводный кроссовер будет получше Жигулей на снегу и льду. О возможности очень быстро ездить по гололеду вообще не говорю. Почти все, кто на переднем/заднем приводе хоть раз "раскручивали" машину на льду. С кроссовером тоже такое возможно, но вероятность этого значительно ниже. Сам не люблю "джипы", но факт есть факт (кто отъездил на одну зиму на седане и перешел на паркетник с полным приводом поймет).

+3ВІДПОВІСТИ  

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація

Відгуки про Toyota RAV4

Игорь
Украина, Запорожье
08.10.2019

Через 3 месяца будет 3 года с момента приобретения данного гибрида. 3 предыдущих авто были марки Тойота и непосредственно Авенсис в максимальной комплектации на 17 дисках. О Рав-4 везде писали, чт читати відгук

Максим
Украина, Киев
13.07.2020

Коротко: 2019 год. После Тигуана 2011г спорт. Тигуан стал вообще недоступный по брони. Более года. Даже заявку в Атланте не приняли. В очереди за Равчиком простоял с июня по конец декабря. На новый го читати відгук

Автобазар InfoCar.ua

Продаж б/у Toyota RAV4

Toyota RAV4 2020 Toyota RAV4 31500$ 2020