Skoda Fabia. Час дорослішати

Розповісти друзям:

Ще сім років тому, коли на підмостках женевського автосалону красувалася щойно зіткана з місцями спірних, але оригінальних рішень друга генерація Skoda Fabia, вона здавалася чимось особливим. Хоча б тому, що не була схожа ні на один інший автомобіль. Її неможливо було сплутати або не впізнати. Але час біжить вперед стрімко та невблаганно. Малятко Fabia відтоді порядно подорослішала і колишній гардероб їй вже не личить. Він більш не модний, не сучасний. Не в тренді, як любить казати молодь. А це в нинішньому світі смерті подібно. Якщо ти носиш не те, що хочуть носити все, і якщо з твоїх кишень не стирчить букет різноманітних девайсів - не буде тобі ані респекту, ані уважухи.


Все це образно, звичайно, але цілком стосується Skoda Fabia. Необхідність оновити їй зовнішність та модернізувати «начинку» за сім років назріла більш ніж гостро. А тому шеф-дизайнер Йозеф Кабан й співтовариші з чеської компанії взялися за справу і видали на-гора вельми апетитний на перший погляд автомобіль. Чи смачний? З'ясовувати це InfoCar.ua вирушив до Португалії, де компанія Skoda організувала для журналістів дегустацію новенької Fabia.

Дизайн та інтер'єр

Йозеф Кабан, звичайно, творець, і команда у нього прекрасна, але потрібно розуміти, що всі ці люди, які б ідеї у них не народжувалися, загнані в певні рамки корпоративного дизайну. Втім, навіть в такій ситуації творцям нової Fabia вдалося. Я неспроста обірвав попереднє речення і поставив крапку. Їм дійсно все вдалося. Будучи затиснутими в лещата, дизайнери відігралися в дрібницях, щоб Fabia не вдалася банальним двійником того ж Rapid, але в іншому кузові: тут підігнули, там підтягнули, щось обіграли... Більш того, Fabia стала першою моделлю, в якій своє серійне втілення знайшли деякі рішення концепту VisionC, нехай навіть в дещо спрощеному варіанті. Погляньте хоча б на корму і, думаю, ви зрозумієте, на що я натякаю.


Загалом, Skoda Fabia третьої генерації, на мій суб'єктивний погляд, вийшла дуже модною та стильною. Причому, я переконаний, що цей новий образ не перестане бути актуальним, скажімо, через п'ять років. До того ж, Fabia тепер пропонується з великими можливостями для індивідуалізації. Крім 15 варіантів кольору забарвлення кузова, в якості опції можна замовити фарбування передніх стійок та даху в сріблястий, білий, чорний або червоний колір. Аналогічного кольору вставки в цьому випадку отримають і зовнішні дзеркала, і колісні диски. Правда, «катки» у двокольоровій Fabia можуть бути тільки 16-дюймовими, тоді як повна їх гамма - від 14 до 17 дюймів.


Інтер'єр теж можна індивідуалізувати (аж до нанесення будь-якого графічного зображення на панель над «бардачком»), але перш ніж почати розповідь про внутрішнє убрання, потрібно відзначити, що Fabia стала на 8 мм коротше, на 90 мм ширше та на 31 мм нижче своєї попередниці (3992, 1732 та 1467 мм відповідно). Іншими словами, пропорції трохи змінилися. Втім, це якщо і можна помітити, то тільки зовні. У салоні ж, незважаючи на збiльшену з 2451 до 2470 мм колісну базу та заявлену прибавку в 8 мм до довжини самого інтер'єру, цього не зрозуміти. Як було там затісно, так і залишилося. Недоліки В-класу, нічого не вдієш, і додаткові кілька міліметрів то там, то сям, фізично не відчутні. Приклад для наочності: людина ростом 180 см сама за собою вмощується впритул. Ззаду, як і раніше, більше двох дорослих людей нормально сісти не можуть. А ось стеля при згаданому зрості хоч і близько, але на маківку не тисне. І це з панорамним дахом. Так-так, тепер для Fabia доступно й таке благо.


Де Skoda Fabia дійсно виграла від змінених габаритів, так це в об'ємі багажника. Тепер там 330 літрів, тобто на 15 більше, а це вельми й вельми непогано для В-класу. До того ж, вантажна висота зовсім невелика (щось близько 66 см), що гранично полегшує завантаження/вивантаження поклажі. Ну, а якщо скласти задній диван, то утворюються всі 1150 літрів. Тільки на рівну підлогу не розраховуйте. Спинка лягає під досить великим кутом, та ще й сходинку утворює. Непорядок, звичайно. Але цілком може бути, що вашу тугу та обурення з цього приводу зможуть скрасити всілякі витребеньки, об'єднані під загальною назвою Simply Clever. Думаю, ви чули про це стосовно до інших моделей Skoda. Це такий набір «розумних» рішень, щось на кшталт скребка для льоду в лючку бензобака, утримувачів для смартфонів, сіточок, гачків та всюдисущих зон для зберігання дрібних речей, сміття, пляшок і навіть світловідбиваючого жилета. В Fabia передбачено до дев'яти елементів Simply Clever. Зокрема, в багажник можна замовити так званий гнучкий контейнер, з якого дрібнота не буде розлітатися по всьому трюму. Дуже зручна річ, хоч і віднімає частину корисного простору.

Якщо не брати до уваги деяку тісноту, з чисто естетичної точки зору інтер'єр нової Fabia вдався чехам анітрохи не гірше, ніж зовнішній дизайн. Він не вразив новизною, тому що цілком і повністю зітканий із VAG-івських елементів та матеріалів, і хтось може навіть сказати, мовляв, це не найкраще рішення, але я готовий парирувати. Так, часом інтер'єри автомобілів Volkswagen AG занадто суворі та місцями нуднуваті, але виглядають завжди вельми солідно і відрізняються чудовою ергономікою. Тепер цим може похвалитися і Skoda Fabia. Вивірені лінії, приємний (хай і жорсткий, що цілком влаштовує європейців) пластик, зручні сидіння, маса налаштувань та хороша оглядовість. Не влаштувала мене тільки висота центрального підлокітника - працювати важелем КПП виявилося дуже незручно.


Те, що Fabia подорослішала, видно не тільки по дизайну, але й з тієї кількості опцій, які тепер їй доступні. Наприклад, не тільки задній, але й передній парктроник, датчики світла та дощу, кнопка запуску двигуна, система попередження зіткнень з функцій екстреного гальмування, обмежувач швидкості, помічник при старті на підйомі, контроль тиску в шинах, до шести подушок безпеки, ESC, електронне блокування диференціалу XDS+, «Старт-Стоп» і так далі. Деякі з цих систем для В-сегмента в дивину.

Мультимедійна система

Серед іншого чехи підготували для Fabia ще й три версії інформаційно-розважальної системи. Найпростіша, Blues, оснащена монохромним TFT-дисплеєм, чотирма динаміками, USB-портом, AUX-входом та слотом для SD-картки. У більш просунутої версії, Swing, екран вже кольоровий і сенсорний (5-дюймовий), за допомогою якого можна керувати досить великим функціоналом. Ну, а топова версія, Bolero, з 6,5-дюймовим екраном і шістьма динаміками, заслуговує окремої уваги. Вірніше, не сама система, а доступна разом з нею функція MirrorLink. Під час презентації нової Fabia про неї було сказано дуже багато, а тому аж надто хотілося перевірити, як цей розрекламований MirrorLink працює.

Якщо в двох словах, то MirrorLink - це технологія взаємодії мультимедійної системи автомобіля зі смартфоном. Наприклад, водій може завантажити в свій девайс спеціальні додатки, підключити смартфон до мультимедійної системи через USB-кабель і користуватися цим софтом за допомогою сенсорного екрану на центральній консолі. Ідея не нова, але Skoda реалізувала її тільки зараз.

На момент запуску MirrorLink, для завантаження були доступні такі програми: Sygic (навігація), Weather Pro! (прогноз погоди), AUPEO! (персональне радіо), Audioteka (аудіокниги) і Parkopedia (інформація про вільні паркувальні місця). Крім того, у Skoda є додатки, якi стикують автомобіль зi смартфоном через Wi-Fi. Skoda Drive App, наприклад, повідомляє водієві, наскільки ефективним був стиль його водіння в кожній конкретній поїздці. Там же відображається ряд даних на кшталт витрата палива, середньої швидкості, витрат на поїздку та багато іншого. А якщо завантажити додаток Skoda Service, можна отримати розширені функції бортового комп'ютера та бачити не особливо корисні, але забавні дані - прискорення (значення G), швидкість, інтенсивність уповільнення, тиск на педаль гальма і таке iнше.


Коротше кажучи, все це чудово, якби не одне «але». Система поки сира і вимагає не тільки розширення функціоналу, але й поліпшення стабільності роботи. Але ще важливіше розширення списку підтримуваних пристроїв. Для запуску системи чехи домоглися сумісності тільки з iPhone та HTC. Цього явно недостатньо. До того ж, навіть з підтримуваним HTC під час тесту були певні проблеми. Він то відключався, то підключався, а в якийсь момент мультимедійна система і зовсім на захотіла його бачити. В результаті ми з колегою ледь не залишилися без навігатора посеред португальської ночі. Навіщо так мудрувати, якщо всі ті ж додатки можна було відразу завантажити в мультимедійну систему, без зайвих ланок?

Занадто складно, на мій погляд. Але українські власники нової Fabia можуть особливо не переживати з цього приводу. MirrorLink буде доступний тільки в дорогих комплектаціях, а популярністю в нашій країні, я впевнений, будуть користуватися ті, що подешевше.

Драйв

Досить, напевно, вже про інтер'єр, дизайн та мультимедіа. Перейдемо до «заліза» і перших їздових вражень. У нової Skoda Fabia буде чотири бензинових двигуна та три дизельних. Все малолітражні. Бензинові - це трьохциліндрові об'ємом 1 літр (60 та 75 к. с.) та 4-циліндрові 1,2 турбо (90 та 110 к. с.). Дизельні мотори - виключно трьохциліндрові турбовані робочим об'ємом 1,4 літра (75, 90 та 105 к. с.). Коробки передач в основному 5-ступеневi механічні. 6-ступенева «механіка» пропонується тільки з бензиновим 1,2 TSI на 110 «сил». Цей же мотор може агрегатуватися з 7-ступеневою DSG. Аналогічне благо пропонується й в парі з 90-сильним дизелем.

Не варто лякатися, дивлячись на скромні характеристики потужності літрових моторів. Не можу ручатися за 60 к. с., але 75-сильний агрегат в парі з 5-ступеневою механікою вельми непоганий. Саме він чомусь викликав у мене найбільший інтерес, і саме за кермом машини з таким двигуном я провів більшу частину португальського тесту. Петляючи по вуличках Лісабона та його околиць, жодного разу я не відчув себе в чомусь обмеженим. Правда, щоб мотор розкрився, не потрібно соромитися крутити його до 3000, а то й до 3500 об/хв. Це той діапазон, в якому доступні всі 95 Нм крутного моменту. Природно, заявлені 4,8 літра середньої витрати палива в такому режимі недосяжні, але це не страшно. Мотор все одно не ненажерливий. У міському циклі борткомпьютер показав мені цифру, близьку до 6,5 літра. На трасі цілком реально вкластися в 5 літрiв. Дуже хороші результати, на мій погляд, не в останню чергу забезпечені наявністю системи «Старт-Стоп», рекуперації енергії гальмування та скромною масою самого автомобіля (тонна плюс/мінус 50-100 кг залежно від версії). Поки незрозуміло, як буде в Україні, але в Європі «Старт-Стоп» та рекуперація встановлюються на всі версії за умовчанням.

Приємно, що рокоту мотора майже не чути в салоні, поки він не розкрутиться до тих самих 3000-3500 об/хв. Над шумоізоляцією чехи попрацювали добре (дещо бентежить тільки свист дзеркал на швидкості за 90 км/год), а ось майже дизельна вібрація 3-циліндрового бензинового двигуна на холостих обертах - штука не найприємніша. Благо, вона відсутня у 4-циліндрового 1,2 TSI з дев'ятьма десятками конячок в арсеналі. Версію Fabia з таким мотором я теж випробував. Вона, звичайно, куди бадьоріше, тому як 160 Нм крутного моменту відкриваються вже з 1400 об/хв, та ще й палива споживає стільки ж, скільки менш потужний літровий агрегат. Турбіна, безпосереднє вприскування, система регулювання фаз на впуску та інші німецькі технології роблять свою справу.


До речі, за європейськими мірками в Португалії далеко не кращі дороги. І ямки зустрічаються, і бруківка, і стики асфальту. А це саме те, що потрібно, щоб оцінити ефективність підвісок Fabia третього покоління та всієї платформи в цілому. Тепер в ній багато елементів відомого «візку» MQB від Volkswagen, але інженери Skoda все ж наполягають, що використали далеко не все, а лише силову установку, електромеханічний підсилювач керма (який замінив електрогідравліку) та різноманітне електрообладнання. Про запозичення підвісок чехи мовчать, але смію припустити, що й вони у Fabia від MQB.

Як би там не було, у Skoda Fabia стійки McPherson спереду і торсіонна балка ззаду. І працює ця схема дуже гідно, делікатно поглинаючи дефекти доріг. Упевнений, не менш комфортно в салоні Fabia буде не тільки в Португалії, але і в Україні. Але ще важливіше те, що Fabia третьої генерації вiдмiнно керується. Вона маневрена, майже не крениться в поворотах, швидко і точно реагує на дії кермом і, що найдивніше, не вирізняється явною недостатньо поворотнiстю, притаманною передньопривідним автомобілям. Словом, веде себе на дорозі в кращих традиціях автомобілів Volkswagen.

Про відсутність яскраво вираженої недостатньої повороткості хочу сказати кілька слів окремо. Дякувати за це потрібно електронному блокуванню диференціалу XDS+, поєднаному з ESC. Воно забезпечує нейтральну поведінку автомобіля в поворотах навіть при динамічному водінні, як при прискоренні, так і при гальмуванні. Причому, система активується при поперечному прискоренні всього 0,15 G (ранiне XDS встановлювався тільки на Fabia RS і активувалася лише при прискоренні 0,6 G). Електроніка послідовно уповільнює внутрішнє колесо, при цьому крутний момент на зовнішньому колесі зростає. Результуючий поворотний момент створює певну надлишкову поворотнiсть, дозволяючи швидко та безпечно проходити повороти. Активність системи зростає із зростанням швидкості автомобіля в повороті, за рахунок чого і забезпечується впевнене проходження віражів будь крутизни. І якщо раніше, як вже було сказано, електронне блокування диференціалу дозволялося тільки версії RS, то тепер її роботи зможуть оцiнити абсолютно всі власники Fabia, бо XDS+ входить в список стандартного обладнення.

Чого гріха таїти, сподобалася мені третя Fabia. Гідний автомобіль, який зробив великий та якісний ривок в порівнянні з попереднім поколінням. Шкода, часу для знайомства з ним виявилося не так багато, як хотілося б. Довелося прощатися, ледь налагодивши контакт, і сподіватися на швидку зустріч вже в рідних краях.

Підводимо підсумки

В Україні поява нової Skoda Fabia очікується в квітні 2015 року, коли на заводі «Єврокар» стартує її виробництво. За попередньою інформацією, дизельних двигунів нам з вами не запропонують, а ось бензинові будуть якщо не всi, то майже всi. Літровий мотор буде агрегатуватися тільки з «механікою», а двигун 1,2 TSI - і з «механікою», і з DSG.

А кого з конкурентів оберете Ви? Клікніть на авто, яке обрали, та дізнайтесь його рейтинг!
Suzuki Swift 5-ти дверныйSuzuki Swiftнема ціниHyundai Accent HatchbackHyundai Accentнема ціниChevrolet Aveo Hatchback 5dChevrolet Aveoнема ціниPeugeot 208 5-ти дверныйPeugeot 208нема ціниKIA Rio HatchbackKIA Rioнема ціни
SEAT IbizaSEAT Ibizaнема ціниFord Fiesta 5-ти двернаяFord Fiestaнема ціниRenault SanderoRenault Sanderoнема ціниVolkswagen Polo 5-ти дверныйVolkswagen Poloнема ціниToyota Yaris 5-и дверныйToyota Yarisнема ціни
Skoda FabiaSkoda Fabiaнема ціни

Цін для нашого ринку, природно, поки немає, але якщо вірити обіцянкам, то Fabia повинна залишитися в тому ж ціновому сегменті. Зараз, нагадаю, вона коштує в межах 12-18 тисяч доларів. Хоча, якщо відверто, слабо віриться в те, що подорожчання не відбудеться. Єдиний можливий варіант утримати прайс приблизно в нинішніх рамках - урізати оснащення початкових версій. Наприклад, прибрати систему «Старт-Стоп», рекуперацію енергії гальмування і, може бути, щось ще. Але гадати не будемо. Почекаємо і все дізнаємося.

Загальна оцінка InfoCar.ua

Сподобалось:

  • Емоцiйний зовнішній дизайн
  • Солідний по оформленню та оснащенню інтер'єр
  • Економічні двигуни
  • Гарна керованість

Не сподобалось:

  • «Сира» технологія MirrorLink
  • Незручний центральний підлокітник водія
  • Тіснява на другому ряду сидінь

12 листопада 2014 року. , InfoCar.ua

Обсуждение тест-драйва Fabia

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація
Freud  

Уже вижу: Киев, апрель 2015, и билборд на Нивках - "Нова Fabia, відчуй нові технології всього лише від 399 тис. грн"

+35-3ВІДПОВІСТИ  
Gercen  

Если подымут цену как на А7, тогда думаю будет подороже...

+6ВІДПОВІСТИ  
Rasta  

та не, будет стартовать цена не больше чем от 350 тис. грн за базу

+5-2ВІДПОВІСТИ  
Показати ще 1
Ябадабаду  

О! Еще одна машинка, которую я так и не куплю. Сейчас как-то параллельно стало, Фабии тест читаешь или там Инфинити какой.

+23-3ВІДПОВІСТИ  
Ябадабаду  

Вообще сейчас был бы интересен тест какой-нить Дозор-Б, Cougar, Спартан.

+21-3ВІДПОВІСТИ  
Isoterrium  

Не пусть Павел протестит Булат или Оплот.

+18-1ВІДПОВІСТИ  
technoman  

Мне понравилась. Из замечаний это одинаковый дизайн передка решетки радиатора и фар Рапида, Октавии, Суперба и вот Фабии. Да конечно оправдание корпоративный стиль но это оправдание от которого страдает индивидуальность. Хотя в целом новая Фабия получилась как то более сбалансированной чем допустим заметно увеличенная по габаритам и более дорогая Октавия А7 по сравнению с А5. Рапид лично я совсем не понял зачем он нужен был.

+3-4ВІДПОВІСТИ  
Латигор  

Рапид нужен тем кто хочет фабию с багажником, чтож не понятного. Самые продаваемые машины у нас - седаны Б класса, к которым рапид и относится, хоть и не седан

+6-2ВІДПОВІСТИ  
technoman  

Фабия с багажником это Фабия Комби, которая кстати намного более комфортна для заднего пассажира в зоне головы чем Рапид.

+5-2ВІДПОВІСТИ  
Показати ще 1
technoman  

Если сравнивать Фабию новейшую и ту что сейчас ещё делают то я ммогусказать что по пропорциям новейшая выглядит лучше. Предыдущая выглядит более высокой какой то раздутой и узковатой, новейшая стала шире и это очень правильно и чуток ниже - как раз тютелька в тютельку.

+9-2ВІДПОВІСТИ  
Mike 29  

я разочарован... за такие деньги и 3 цилиндра, а если ещё и пластик в салоне как у рапида, то это вообще ХЕРНЯ полнейшая. В Октахе А7 пластик мягкий только на торпеде, а везде твердый, тонкий и вообще мерзкий, легко царапается - прошу прощения но моё мнение такое "ШКОДА УЖЕ НЕ ТА!!!"

+4-2ВІДПОВІСТИ  
Pаul  

что предлагаете на замену?

+9ВІДПОВІСТИ  
JN12  

З кожним коментарем в такому дусі все більше переконуюсь в тому що зараз автомобіль вибирають суто по пластику. Все інше: кузов, двигун, коробка - речі як мінімум другорядні.

+13-1ВІДПОВІСТИ  
technoman  

Кстати на мой взгляд ещё более гармонично выглядит новая Фабия Комби

+8-3ВІДПОВІСТИ  
technoman  

Иногда смотрю чешские сайты так вот там были фотки новой Фабии Джуниор с черными пластиковыми бамперами это самая начальная база. Скажу честно зрелище не для эстетов.

+3-8ВІДПОВІСТИ  
technoman  

А кстати случайно Фабия 3 и Рапид не соплатформенники?

+2-9ВІДПОВІСТИ  
technoman  

По моему мнению самый оправданный мотор будет бензин 1,0. С другими моторами Фабия будет неприлично дорого стоить.

+2-11ВІДПОВІСТИ  
technoman  

Плохо то что авто с автоматом будет стоить очень дорого сочетание 1.2 тси 110 лс и дсг или дизеля 1,4 90 лс и дсг будет очень дорогим. Не знаю как сейчас но раньше на Поло ставили мотор 1,4 бензин атмосферник с дсг - помоему был очень хороший вариант по характеристикам и цене.

+2-11ВІДПОВІСТИ  
Новый Чог  

А что? Кто не хочет брать пенсионерские октавии и рапид пусть смотрит на фабию - благо с таким дизайном она перестала быть чисто для девочек!

+7-1ВІДПОВІСТИ  
Shep  

с дизелями нас прокидали как усегда...видимо из-за печального опыта рапида, где дизель стоит баснословных денех, благодаря конечно же жлобскому еврокару где разница в цене бензинового двс и дизельного на 1,5К $ больше чем в европе...учитывая жадность еврокара, шкода решила не тратить деньги на лицензирование дизелей...

+6-6ВІДПОВІСТИ  
Shep  

ЗЫ спасибо за тест, хотя и ждал видео

+4-5ВІДПОВІСТИ  
JN12  

Автомобілі концерну VAG в основному мають один недолік - "дорого". Але якщо товар якісний з усіх сторін, то як може бути по-іншому?

+12ВІДПОВІСТИ  
kolya_karate  

С какких это пор TSI и DSG качественный товар???

+8-10ВІДПОВІСТИ  
marvin1111  

с тех пор как их доработали. не?

+5ВІДПОВІСТИ  
Pluto73  

Выглядит получше чем предыдущая, однозначно. К сожалению с моим ростом на такие коробочки нет смысла смотреть

+4-2ВІДПОВІСТИ  
Pаul  

эт сколько, в см?

+3ВІДПОВІСТИ  
Pluto73  

185 см. И если я могу еще как-то устроиться съежив плечи, то мой сын 190 см на заднем сидении ну никак.

+4-4ВІДПОВІСТИ  
Показати ще 5
kolya_karate  

Убивает напрочь , этот ручник упирающийся в недоподлокотник, а еще этот тонель на пол автомобиля, как было гуано так и осталось!!!

+4-2ВІДПОВІСТИ  
technoman  

Про разницу в цене между 1,0 и 1,2 ТСИ. Посмотрел инфо про родственный ФВ Поло, так вот там цены такие 1,0 (75 лс) -232763 грн, 1,2 (90 лс) - 241129 грн при одной комплектации. Ну в принципе при таком уровне цен, разница не такая уж и существенная - 8388 грн. Хотя, ребятки цены в гривне - это ПЦ - но это отдельная тема про неё не хочу и говорить.

+4-1ВІДПОВІСТИ  
Aleksandr.ck  

а мне внешность нравиться. Особенно в зеленом цвете)))

+5ВІДПОВІСТИ  
Штирлиц  

зеленый цвет вообще полезен для глаз

+5ВІДПОВІСТИ  
Ulrih  

"обеспеченные наличием системы «Старт-Стоп», рекуперации энергии торможения" - куда и какая энергия от торможения? Т.е. в результате рекуперации в бак поступает топливо (бензин...)

+3-4ВІДПОВІСТИ  
Артем Киселев  

Придется, видимо, написать отдельную статью о системах рекуперации, чтобы подобных вопросов больше не было.

+11-3ВІДПОВІСТИ  
Ulrih  

Статья -хорошо. Не откажемся с удовольствием почитаем! Если не сильно задумываться то энергию торможения можно преобразовать: в электричество, сжатый воздух, кинетическую энергию (маховик), в конце концов закачать воду в бак на крыше автомобиля. А вот хотелось бы узнать, как это именно происходит в Skoda Fabia? Сознавайтесь - она гибрид? ))

+3-2ВІДПОВІСТИ  
Показати ще 3
Autoran  

Строгая добротная без особых изысков машинка!

+7-2ВІДПОВІСТИ  
Wert  

Фаба на 17дсках-убийте мене ломом

+4-4ВІДПОВІСТИ  
British  

ага как матиз на 16 был бы)

ВІДПОВІСТИ  
technoman  

До появления Фабии 3 появлялось множество всяких идей и предположений как будет выглядеть Фабия 3 в виде дизайнерских эскизов. Так вот если погуглить Фабия нью то будет множество картинок и скажу вам что некоторые идеи по дизайну фар и решетки радиатора были намного лучше полуившегося оригинала. На мой взгляд передок смотрелся бы лучше с более узкими фарами и немножечко другой радиаторной решеткой - наберите Шкода Фабия Нью и посмотрите сами.

+1-1ВІДПОВІСТИ  
Инкогнито  

хоть бы база была от 210 к. Да, ув. редакция, пора вам начинать тестить не пежо и рено а Iran Khodro

ВІДПОВІСТИ  
Инкогнито  

а расход то какой! и дизайн получше прошлой.

ВІДПОВІСТИ  
Alexander Korotenko  

Клиренс - 133, интересно, сколько скушает защита... ) С этой тенденцией пора "поребрики" делать пониже ... ну и ямы помельче

ВІДПОВІСТИ  

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація

Відгуки про Skoda Fabia

Драйвер
Украина, Днепр
15.01.2012

Skoda Fabia Ambition 1, 2i HTP. Машина несёт в себе некую философию –всё делать правильно. Это правильная машина. Качественная, надёжная, экономичная. Если не нарушать существующие правила дорожного дв читати відгук

Владимир
Украина, Кропивницкий
24.01.2010

Покупал в мае 2009 года. Позади 11000 км. За срок эксплуатаци особых проблемм не наблюдалось. Заводится легко в 25 градусов мороза ( больше пока не было). Проходимость отличная ( зимняя резина Нокиан) читати відгук

Автобазар InfoCar.ua

Продаж б/у Skoda Fabia

Skoda Fabia 2010 Skoda Fabia 5900$ 2010