Kia Rio. Морква по-корейськи

Розповісти друзям:

Так-так, ми знаємо, що Kia Rio - автомобіль не першої свіжості, що йому сто років в обід і що тисячі українців вже намотали на цих машинах десятки, а може й сотні тисяч кілометрів. Все це вірно, але з якоїсь безглуздої випадковості седан Rio досі не був на тесті InfoCar.ua. І нехай, як кажуть, ложка дорога до обіду, краще пізно, ніж ніколи. А тому - Kia Rio, пані та панове!

Ліньки читати статтю? Дивіться детальний відео-тест:

Зовнішній вигляд

А чи знаєте ви, що в Кореї, як би дивно це не звучало, морквину по-корейськи не їдять? Більш того, про неї там взагалі ніхто не знає. А все тому, що придумали її радянські корейці. Вірніше, нащадки корейців, якi споконвічно проживали або переселилися в 1860-х роках на російський Далекий Схід. Для приготування національних кимчхи та інших панчханiв в СРСР вони банально не могли дістати інгредієнти. Наприклад, пекінську капусту. Її-то і замінили морквою.

Менш дивно, але все ж цікаво, що в Кореї не знають і про Kia Rio. По-перше, на батьківщині цей автомобіль називається Pride. А по-друге, там продають версію, аналогічну європейському Rio. Для нас же, тобто для пострадянських країн, Kia підготувала особливу версію, створену на базі моделі К2, яка, в свою чергу, проектувалася для Китаю.


У чому ж особливість «нашого» Rio, запитаєте ви? Все просто. Оскільки з нормальними дорогами у нас проблема, корейці збільшили дорожній просвіт, встановили пластикову захист картера двигуна, кузов та днище обробили антикорозійним покриттям, а під капот упакували більш ємнісний акумулятор, щоб машина без проблем заводилася навіть у сильний мороз. І якщо ми вже заглядаємо під капот, відразу скажу, що там може бути встановлений один з двох бензинових двигунів - об'ємом 1,4 літра, як у нашому випадку, або мотор об'ємом 1,6 літра. Перший видає 107 к. с. потужності, другий - 123. Коробки передач, на вибір - 5-ступенева «механіка» і 4-ступеневий «автомат».


Важливо розуміти, що Kia Rio багато в чому, та що там казати!, практично у всьому уніфікований з Hyundai Accent. Фактично, це автомобілі-близнюки. Але тільки не в тому, що стосується дизайну! Петер Шрайер, честь йому і хвала, зробив свою роботу краще колег з Hyundai. Rio, на відміну від Accent, не виглядає дамською сумочкою. Його форми суворіше та серйозніше. Він 100-відсотковий мужик, зовнішня привабливість якого не буде в'янути так само швидко, як випаровується дівоча краса.

Багажник

А якщо назвався мужиком, то будь ласкавий тягнути на собі більше, ніж тягне панночка. У Rio під кришкою багажника аж 500 літрів об'єму, тобто на 35 літрів більше, ніж у Accent. Для В-класу це шикарна цифра. Тим більше, що й спинку дивану можна скласти, і для «запаски» місця вистачило, і все тут обшито вздовж і впоперек (ну, майже). Не багажник - пісня!


Але є й промах. І це навіть не велика навантажувальна висота (не страшно, мужик не надірветься). Прикро, що корейці поскупилися на кнопку на кришці багажника. Копійчана ж деталь, а без неї дуже незручно - або ключем тикай, або в салоні важіль смикай. Не солідно якось для автомобіля за 19 тисяч баксів.

Iнтер’єр

Згадана сума - це ціна Rio в середній комплектації з мотором 1,4 та «автоматом». Непогана, загалом, комплектація, в якій і кондиціонер є, і «музика», і підігрів передніх сидінь, зони двірників і навіть керма, але знову звертає на себе увагу дивна економія на дрібницях. Я розумію, коли в Renault Logan за 13 тисяч задні стекла опускаються «веслами», але в машині за такі гроші?


А може я не правий і надто прискіпливий? Можливо, тому що в цілому інтер'єр приємний оку. Він начебто і зібраний з дубових пластиків, і дизайн не відрізняється емоційністю, але, в той же час, немає тут нічого такого, що явно дратувало б і створювало дискомфорт.

В принципі, інтер'єр Kia Rio можна навіть похвалити. Він для В-класу, в цiлому, просторий. Навіть для задніх пасажирів. Ясна річ, тут не такий вже великий запас повітря над головою і в ногах, та й «плюшок» на кшталт центрального підлокітника ви тут не знайдете. Але знаєте, це не критично. Я нещодавно на Tesla їздив, так там навіть стельових ручок немає. У даному ж випадку головне, що задній диван зручний і цілком придатний для дальніх поїздок.


Не менш комфортно і на передніх кріслах. Базовий набір регулювань дозволяє водієві швидко знайти прийнятну посадку. Можливо, не вистачає тільки налаштування керма по вильоту, що може стати певною проблемою для високих водіїв. А в іншому, за великим рахунком, і причепитися-то ні до чого. Оглядовість - непогана. Бардачок, кишені та підстаканники - в наявності. Прилади читаються чудово. До того ж, є бортовий комп'ютер з достатньою кількістю інформації та звуковим попередженням про те, що температура за бортом опустилася нижче нуля. Центральна консоль - проста і зрозуміла, незважаючи на примітивний екран аудіосистеми й не зовсім логічне меню. Тим не менш, звук в Rio цілком пристойний для цього сегменту, особливо в порівнянні з конкурентами. USB та AUX є. Відповідно, одним лише радіо пасажирів не обмежили.


Ну добре, не все так гладко. Є речі дратівливі. Мені, наприклад, весь тиждень не давав спокою скрип в районі заднього дивану. Швидше за все, нікчемна для усунення справа, але сам факт того, що в новому автомобілі потрібно щось усувати, порушував мою душевну рівновагу. Заспокоїтися в такі моменти допомагало тільки зігріваюче руки кермо. За всі ось ці підігріви я прощав корейцям будь-якi дрібні огріхи.

Драйв

Будучи побудованим на тій самiй платформі, що й Hyundai Accent, Rio має практично всі звички, переваги та недоліки спорідненої моделі. Незважаючи на те, що підвіска Rio здається жорстковатою, я б все-таки відніс її до переваг седана. Зрозуміло, що поштовхи та тряска від їзди по поганому асфальту мало сприяють комфорту, але, з іншого боку, така зібраність ходової дозволяє водієві відчувати себе впевнено, особливо у поворотах. Rio, на щастя, не страждає двома поширеними хворобами - глибокими кренами кузова та надмірним прагненням до недостатньої повертальності. У цьому відношенні у седана все в повному порядку.


Зовсім інша картина малюється на трасі, коли швидкість перевалює за 100 км/год. І чим вона вища, тим гірше автомобіль тримає дорогу. Він нишпорить та вимагає постійних пiдрулювань, що тримає водія в напрузі. Така їзда не приносить задоволення і швидко стомлює.

Мені б дуже хотілося віднести до достоїнств Kia Rio і рульове управління, тому що мені подобається та тяжкість, якою наливає кермо гідропідсилювач, але, на жаль, все перекреслює абсолютно невиразна т.з. "нульова" зона. Там нічого немає з точки зору інформації. І якщо в міських режимах з цим ще можна якось жити, то на трасі ця порожнеча в нулі лякає тим сильніше, чим вище швидкість.

І все-таки здорово, що Rio піклується про водія в період морозів. Підігрів керма, сидінь та зони двірників - приємні опції. І пічка, треба віддати їй належне, швидко наповнює салон теплом. А от сам автомобіль, схоже, морозам не особливо радий, про що щоранку нагадує неприємний свербіж в гідропідсилювачі керма. Зникає він тільки тоді, коли автомобіль гарненько прогріється.

Рівним рахунком ніяких претензій у мене немає до двигуна. Нагадаю, під капотом тестової машини встановлений бензиновий 1,4. 107 «коней» та 135 Нм крутного моменту - це не дуже багато, але цілком достатньо для нормальної їзди і в міському режимі, і на трасі. При цьому корейці відмінно попрацювали над шумоізоляцією моторного відсіку. На холостих обертах двигуна взагалі не чутно. Але ще приємніше те, що він не особливо ненажерливий. 8,5-9 літрів на сотню в місті, навіть з урахуванням тягучок та деструктивного 4-ступеневого «автомату» - цілком реальний результат. На 92 бензині, зверніть увагу. I це не може не радувати.

Деструктивною автоматичну коробку передач я назвав тому, що своєю повільністю вона нівелює можливості мотора, ускладнює обгони та збільшує витрату палива. З 5-ступеневою «механікою» Kia Rio виглядає бадьоріше і приносить більше задоволення, а це, на мій суб'єктивний погляд, куди важливіше того умовного комфорту, який дарує недосконала автоматична коробка передач.

Підводимо підсумки

Знаєте, буває так, що купуєш в супермаркеті морквину по-корейськи, і відчуваєш розчарування. Все в ній начебто непогано, але чогось явно не вистачає. Якогось найпростішого інгредієнту. Недосолене!

Так само і з седаном Kia Rio. У нього приємна зовнішність, комфортний, в цілому, інтер'єр, важливі в наших кліматичних умовах опції, великий багажник та багато чого ще. Але, в той же час, у наявності не краща поведінка на високій швидкості, паршивий «автомат», економія на кнопках.

А кого з конкурентів оберете Ви? Клікніть на авто, яке обрали, та дізнайтесь його рейтинг!
Volkswagen Polo SedanVolkswagen Poloнема ціниHyundai AccentHyundai Accentнема ціниChevrolet AveoChevrolet Aveoнема ціниKIA Rio SedanKIA Rioнема ціниSkoda RapidSkoda Rapidнема ціни
SEAT ToledoSEAT Toledoнема ціниPeugeot 301Peugeot 301нема ціниCitroen C-ElyseeCitroen C-Elyseeнема ціниRenault LoganRenault Loganнема ціни

Хоча, якщо вже бути до кінця відвертим, найближчі конкуренти Rio - Hyundai Accent, Volkswagen Polo Sedan та іже з ними - теж далекі від ідеалу. Кожному з них чогось не вистачає. І ще невідомо, що гірше - нишпорення на високій швидкості, посередня збірка або бідність комплектації. Ні на жоден з цих пунктів закривати очі не варто, адже це вже не той сегмент, де за мінімальну ціну можна пробачити все. Тут вже потрібно дивитися, думати та вибирати. Або збирати гроші на більш дорогий автомобіль.

19 січня 2014 року. , InfoCar.ua

 

Обсуждение тест-драйва Rio

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація
technoman  

Повторюсь о том что писал ранее. Артем на мой взгляд это один из лучших ведущих - он интеллигентен, не глуп, но при этом не задрот а такой раскрепощенный и безтормозный чувак. От него я ни разу не слышал ни каких словечек которые все мы говорим но на мой взгляд при видеозаписях это делать не обязательно, хотя кое кто другой позволяли себе и немножко матюкнуться ни к месту, кто то слишком часто в видео репортаже повторял "пить пивас в машине" - типа свой чувак, Артем так не говорит. Так что по по манере ведения теста - все отлично. Но вот то что мы тут посмотрели, тестом назвать нельзя - это не тест а скорее рекламный ролик такой. Очень короткий 11 минут. При тесте надо старательно облазить всю машину, а потом ещё вставить ей хорошенечко на автополигоне - ну как минимум лосинный тест, разгон, торможение, прохождение поворота бочком - о это было бы зрелищно и интересно. Тест должен быть минимум 30 минут.

+12-5ВІДПОВІСТИ  
yakum  

Наконец-то! Не прошло и две недели как тест попал на сайт!

+3-3ВІДПОВІСТИ  
Щирий  

Я сначала полистал фотки, потом читнул цену... Это же кошмар, её стоимость максимум 15 у.е., платформа старая, движки старые, автомат 4 ступени - 21 век товарищи, ау!! Судя по тесту и рулевое не шик. Лучше уж "логан" в полной комплектации с дизелем, а на остаток можно и диски и обесшумку и т.д.

+10-3ВІДПОВІСТИ  
git  

Я тоже не понимаю кто ее будет покупать с такими конкурентами.

+8-1ВІДПОВІСТИ  
AlexKo  

К сожалению, российская сборка все перечеркивает(((

+14-10ВІДПОВІСТИ  
АНАТОЛИЙ11  

ситроен по интереснее во всем даже в цене

+5-4ВІДПОВІСТИ  
slawapirog  

Да, близнецы - Ситроен-Елисей и Пежо-301 поинтереснее . Но все перечеркивает клиренс в 142 мм. Они непригодны для наших дорог. В Рио клиренс хотя бы - 160 мм!

+2-3ВІДПОВІСТИ  
Владимир Бахмач  

Боюсь спросить, вы на елисее ездили вообще? Подвеска-табурет, шумоизоляцией даже не пахнет и т.д.

+1ВІДПОВІСТИ  
Показати ще 1
slawapirog  

Этот автомобиль для человека с комплекцией, как раз как у Артема. Злорадствую Жаль Ярослава не попытались туда втиснуть... Ото было бы кино... Я сам лично сидел в салоне Рио, но места нет категорично. А на заднем сидении вообще мрак, еще и голова упирается в потолок. Боковые стекла узкие. Да, в угоду внешней красоте и привлекательности, принесли в жертву нормальный объем салона.

+2-3ВІДПОВІСТИ  
SergV  

"Экономия на кнопках" ... Ну в Шкоде А7 (за 30тыс. $) не только на кнопках экономили , сам езжу, знаю о чем говорю.

+5-2ВІДПОВІСТИ  
Ябадабаду  

Не согласен, что Рио интереснее Акцента. У последнего все хотя бы соразмерно, а у Рио и передняя, и задняя светотехника не соответствуют ширине автомобиля и делают его визуально ещё уже, чем есть на самом деле. К цене в 19 тыс. у.е. по курсу НБУ не стоит относится слишком серьёзно. Ну не может имрортер найти валюту по этому курсу, вот и закладывает по тому, по которому может, а так выйдет честная пятнашка, что, впрочем, тоже много. Главная проблема машины - это то, что она нежная, не для плохих дорог.

+1-6ВІДПОВІСТИ  
FfK  

Красная подсветка у бортового компьютера и магнитолы - грубейший эргономический просчет.

-4ВІДПОВІСТИ  
glukonaft  

Чет вы так тупите ) Уже пора было новую Рио тестировать, а вы старую протестировали... По теме - езжу на такой, 1.4 автомат, комплектация мид... В общем и целом - машинка очень даже ок, среди одноклассников была на момент покупки (сентябрь 2013) лучшей по цена/качество/оснащение. В машине устраивает все полностью. Есть только вопросы к жестковатой ходовой, но это и не минус, многим наоборот жесткость больше нравится.

ВІДПОВІСТИ  
PDM  

Регламент технического обслуживания Kia Rio (2015-2017) (QB FL)

+1ВІДПОВІСТИ  

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація

Відгуки про KIA Rio

Blackbird
Украина, Киев
09.10.2012

Покупали авто в марте 2012 года. В условиях большого дефицита решили не ждать полной комплектации, а взять Mid-Top (последняя перед топом). Вернувшись в прошлое я бы так не сделал - слишком уж большая читати відгук

Игорь
Украина, Евпатория
05.02.2013

Купил машину 2 недели назад. Пережил длительный и мучительный период выбора модели, и остановился на РИО. Выбирал исходя из критериев: цена, двигатель, клиренс, вместительность, комфорт. Рассматривал: читати відгук

Автобазар InfoCar.ua

Продаж б/у KIA Rio

KIA Rio 2021 KIA Rio 18000$ 2021