Toyota Camry vs Honda Accord

Розповісти друзям:

Обидві моделі мають більш ніж десятирічну історію і обидві добре знайомі нашим автолюбителям! Здавна будучи конкурентами, вони навіть покоління змінювали приблизно в один і той же час. Ось тільки версії для нашого ринку філософії сповідували різні, особливо в останніх генераціях, що дозволяло їм стабільно завойовувати свої аудиторії. Але з приходом нового Accord в 2012 році ситуація серйозно змінилася, про що InfoCar.ua вже розповідав в нашому першому тесті цієї моделі. У дев'ятому поколінні в Honda вирішили змінити спрямованість моделі і піти слідом за Toyota.

Тому, дотримуючись своєї обіцянки, ми взялися порівняти двох конкурентів обличчям до обличчя, тим більше, що привід для цього є - і Camry, і Accord одночасно зазнали рестайлінгу, і до кінця минулого року з'явилися в салонах дилерів. Отже, давайте спробуємо з'ясувати, як вплинули зміни на характер автомобілів і влаштуємо їм справжню дуель. Тим більше, що цього разу комплектації збігаються як ніколи! Це двигуни 2.5 і 2.4 відповідно і максимально можливі для них рівні оснащення - Premium у Camry і Executive + Navi у Accord.

Ліньки читати статтю? Дивіться детальний відео-тест:

Комплектації і ціни

У Camry чотири модифікації, а у Accord на сьогодні на нашому ринку - всього дві. І відразу зазначу, що версії з більш потужними двигунами, а це 3.5-літровий для Toyota і 3-літровий для Honda до нас наразі не поставляються. Стати власником оновленої Камрі можна маючи близько 33 тисяч доларів, але вам доведеться зміритися зі скромним списком опцій, як для такого класу і салоном з тканини. У той же час ціни на Акорд стартують з більш високої позначки - з 35.600 у.о., а й оснащення "за замовчуванням" вже непогане!

Ну а наші підопічні мають різницю в ціні приблизно в 1000 доларів. Camry оцінена в 43 тисячі, а Accord в 42 тисячі доларів. Різниця в ціні виправдовується більш широким списком опцій у Toyota - наприклад, регульованою спинкою заднього дивана, трьохзонним клімат-контролем, а також функціональним підлокітником для задніх пасажирів, з якого цими опціями можна керувати.

Зовнішній вигляд


На смак і колір, як відомо, фломастери різні, тому з'ясовувати, хто з цієї пари красивіше ми не будемо. Відзначимо лише, що рестайлінг обох седанів традиційно торкнувся передню облицювання - грат радіатора з фарами, а також бампера і колісних дисків. Обидва автомобілі після оновлення стали виглядати цікавіше, але на мою думку, більший прогрес у цьому плані зробила Camry. Можете кидати в мене камінням, але мені такий рестайлінг подобається! Якщо "обличчя" Accord стало просто більш виразним, то Camry тепер виглядає свіжіше та привабливіше. Зауважте, що обидві моделі намагаються походити на більш старших побратимів по модельному ряду - Camry отримала схожість з Avalon, а Accord злегка походить на більш преміальні Acura.

Незважаючи на те, що після оновлення Toyota Camry стала довшою на 25 мм, наздогнати за цим показником Accord їй все одно не вдалося. З довжиною в 4890 мм він, як і раніше, перевершує і Camry, і Teana, і навіть Superb. Але, що цікаво, колісні бази обох седанів рівні аж до мм і складають 2775!

У салонах

Салон Camry після рестайлінгу змінився більше. Тут нове кермо з трьома спицями, приладовий щиток на два колодязі з блакитним (!) підсвічуванням, та дисплеєм борткомпьютера діагоналлю 4.2 дюйма. Як на мене, рішення з колірною гамою дуже спірне, але ще більше пригнічують занадто дрібні цифри. У підсумку мабуть, єдине рішення при модернізації, яке не пішло на користь.

Посадка в Тойоті зручна, а запасу по простору і регулюванням вистачить і для більш рослих і більших, ніж я, водіїв. Взагалі, з вільним простором в салоні у Камрі все відмінно - його багато! Сподобалося і те, що подушка регулюється за кутом нахилу окремо від спинки.


Новий блок клімат-контролю зробили повністю кнопковим, що я не назвав би великим поліпшенням. Але в такому вигляді центральна консоль виглядає більш органічною, а звикнути до клавіш не так вже й складно. В оформленні інтер'єру дещо зменшилася кількість сріблястої пластмаси, а вставки «під дерево» отримали більш витриманий, темний відтінок. Особисто я відношу це до плюсів, і в цілому інтер'єр Камрі став виглядати солідніше.

Крім того, комплектація Premium оснащується «просунутою» акустикою JBL, новою мультимедійною системою Toyota Touch 2 з 7-дюймовим тачскріном і GPS навігацією. Мені музика сподобалася своїм об'ємним звучанням, але часто здавалося, що верхні колонки, що розташовані на торпедо, перекривають своїм звучанням всі інші. А ось Ярослав модну акустику не виділив - така ж, мовляв, як у інших.

Зате навігація нам сподобалася своєю відмінною деталізацією, широкою картою покриття (вся Європа), безліччю точок POI (points of interests), серед яких багато дійсно потрібних, але розчарувала дещо заплутаним меню і відсутністю спритності у роботі.

Інтер'єр Accord не такий космічний, як раніше, але простим або нудним його теж не назвеш. Характерні риси салону - це великий екран під козирком по центру торпедо і "двоповерхова" виступаюча центральна частина з вже знайомою нам сріблястою пластмасою в оформленні. Що ж стосується рестайлінгових змін, то їх тут мінімум! Торкнулися вони лише стоянкового гальма, яке тепер приводиться в дію електроприводом, тому класичний важіль поступився місцем акуратній кнопці.


Але ж список доробок міг би бути ширше! Іноді мені здається, що японці навмисне хитрують і спеціально вносять в оформлення інтер'єру такий елемент, за який можна покритикувати. І тільки в салонах їхніх преміальних брендів - в даному випадку я про Acura - все виглядає і дорого, і гармонійно, і солідно. Розумієте, до чого я хилю? Правильно - плати більше, і все буде по фен-шую!

Водійське місце скомпоновано зручно: комфортні сидіння з відчутною бічною підтримкою, майже вертикально встановлене кермо, лаконічні прилади. Посадка хоч і нижче, ніж в Camry, але і висота самого салону також менше, тому Ярославу тут не так комфортно.

Виникли зауваження та до оформлення підлокітників. І дверний і центральний розташовані низько, і при моїй посадці руки повисають у повітрі. Не критично, але не затишно! В Camry з цим параметром трохи краще, та й центральний підлокітник там регулюється по вильоту. Зате в Accord нижче лінія скління, що візуально робить салон просторіше. А ще ми звернули увагу, що його салон світліше.

Аккордівська панель приладів мені сподобалася більше - вона не перевантажує водія інформацією, а цифри добре читаються. А після Камрі спідометр здається навіть надмірно великим! Кермо, як і раніше рясніє кнопками, але згруповані вони зручно і користуватися ними в русі легко. До речі, в цьому плані обидва седана однаково хороші. От тільки якби в Камрі зробили кермо трохи менше в діаметрі...

Мультимедіа Honda спочатку вимагає невеликого звикання. Потім ти знаходиш поділ на "музику" і "навігацію" цілком зручним і після зміни машини сумуєш за ним! Великий навігаційний екран знаходиться в полі зору водія і майже не відволікає від дороги при перегляді інформації, а екран аудіосистеми лаконічний і не перевантажений інформацією. Навігацію по меню полегшує джойстик внизу центральної консолі. Ось тільки в пам'яті зашиті карти не всієї, а лише Східної Європи.


Задній ряд Camry підкуповує! Як я вже зазначав, тут вдосталь вільного простору як для ніг, так і по висоті. До того ж, у пасажирів є можливість регулювати нахил спинки, міняти температуру - адже клімат тут трьохзонний - і управляти аудіосистемою. Само собою, підігрів сидінь також є. Ось вони, одні з козирів цього седана!

Тож Акорду побити їх складно! Лінія даху тут нижче, тому по зручності посадки-висадки він дещо програє. З цієї ж причини місця по висоті тут менше, але для ніг його також чимало. Кут нахилу спинки приємний, розслаблюючий, але відрегулювати його ніяк не можна. Ще більш прикро те, що задній диван як і раніше відформований під двох пасажирів. Третьому тут буде явно затісно. У розпорядженні задніх пасажирів є дефлектори обдування, двоступеневий підігрів сидінь і підлокітник з підстаканниками, але цього явно недостатньо для взяття реваншу!


Багажники

Багажні відділення в бізнес-седанах річ хоч і не першочергова, але все-таки досить важлива. Скільки дорожніх сумок або валіз увійде, якщо доведеться їхати у відрядження? А якщо у відпустку з сім'єю? Як слідує з характеристик, багажники наших суперників майже рівні: у Camry він становить 506 літрів, а у Accord 492. А от за формою трюм Toyota не такий глибокий, як у Honda, проте більш широкий і має більший отвір.


Ну а якщо скласти спинки? В Акорді для цього знадобилась допомога другої людини - один тягнув за важіль в багажнику (іншого не передбачено), а другий складав спинку з салону. І це "винахід" тих інженерів, які придумали систему складання в CR-V? Лаз, що утворився серйозно обмежений силовою структурою кузова, а від того невеликий. Але в Камрі немає навіть цього! Через механізм регулювання задніх сидінь, від їх складання довелось відмовитись, тож власникам доступний лише невеликий люк для довгих речей.


Поки розбиралися зі складанням, звернули увагу на внутрішню обшивку і кришку багажника. Як не дивно, але все було виконано досить добротно і акуратно. Правда, в обох машинах "стеля" багажника (вона ж - полка під заднім склом) виявилась все-таки неприкритою, являючи погляду голе залізо і систему тяг та динаміків. В Акорді під підлогою живе "докатка", хоча місця вистачило б і для повноцінної "запаски". А ось в підполі Камрі ховається повноцінна запаска на литому диску - солідно! Та й оформлено все якісно - і підпол, і набір інструментів.

Драйв

Технічна начинка в Camry піддалася доопрацюванням лише частково - увагу приділили рульовому управлінню, амортизаторам і шумоізоляції. Але про них трохи пізніше, а зараз про двигун і коробку передач. Атмосферний бензиновий мотор залишили без змін - він як і раніше видає 181 кінську силу і 231 ньютон-метр крутного моменту. У цифрах начебто і не багато, але на практиці цілком достатньо, щоб відчувати себе впевнено і в місті, і на трасі. Приємне і підхоплення, яке двигун демонструє в районі 2-3 тисяч обертів.

Але коник Камрі - це спокійна, ставна їзда. Саме під неї цілком заточений цей автомобіль, і саме в такому ритмі отримуєш найбільше задоволення від пересування. Шестиступінчастий "автомат" Aisin відмінно знає свою справу! Передачі змінює вчасно і дуже плавно - для водія цей процес найчастіше відбувається непомітно. Невелика заминка виникає лише тоді, коли необхідно різко прискориться, а обороти невеликі. Але це нормальний алгоритм роботи класичної гідромеханіки, і чіплятися я б не став.

Здавалося б, зі зміною покоління і філософії, Accord повинен був стати таким самим! Але виявилося, що ні! Спортивні нотки у своєму характері він розгубив не зовсім, і в порівнянні з Camry він їде динамічніше і жвавіше! Та й справа тут не в 8 кінських силах, на які став потужніший доопрацьований мотор. І я уточню, що головною модернізацією стало удосконалення системи уприскування палива.

Accord чутче і жвавіше реагує на газ, охочіше розкручується і закидає стрілку тахометра до максимальних обертів. Часом це межує з легкої нерзвозністю, яку втім легко поправити. Включаєте режим "Еко", і седан стає спокійніше, а ви економите приблизно літр палива на сотню кілометрів шляху.

Однак головним нововведенням по технічній частині стала автоматична коробка. І її не просто модернізували, а замінили на іншу! П'ятиступінчаста гідромеханіка тепер поступилася місцем варіатору. Цим кроком інженери "вбили" відразу декількох зайців - поліпшили плавність ходу, динаміку і витрату палива. Але зберегли не лише спортивний режим, але й підрульові пелюстки. Вони тут не зайві, оскільки в "драйві" варіатор задумливо відгукується на вимоги швидко прискоритися. І забавно, що функцію "Еко" можна активувати також і в спортивному режимі.

Ну і якщо в нас дуель, то чому б дуелянтам не посперечаєшся, хто з них швидше в розгоні до "сотні"? Першою почала Camry, демонструючи відмінні показники, що перевершують заводські, з першої спроби! Не відставав і Accord, показавши... такий же час розгону! І скільки ми не переміряли, першу сотню обидва седана розмінювали приблизно за 8.5 секунд!

А які ж наші герої на міських дорогах? Камрі їде статечно, невловимо погойдуючись на хвилях асфальту і немов заколисуючи. Підвіска після рестайлінгу стала трохи м'якше завдяки новим амортизаторам, але не на шкоду керованості. Всі нерівності і ями, за винятком найбільших, ходова відпрацьовує дуже гідно, а деякі з них проскакує і зовсім непомітно. Модернізували інженери й електропідсилювач керма, прагнучи зробити управління більш точним. Але йому, як і раніше, не вистачає інформативності, а в околонульовій зоні доводиться постійно підрулювати. Та й від упору до упору тут 3.1 оберта, так що на парковці його доведеться покрутити! Добре хоч, він легкий!

І третій пункт списку доробок - поліпшена шумоізоляція дверей та підлоги. Рішення правильне, що так і напрошувалося в дорейсталінгових версіях. У салоні дійсно досить тихо, причому відчувається, що машина ізольована від шумів "по колу".

А ось Акорд в плані драйву є чим порадувати водія! Підвіска тут більш зібрана і більш пружна, але ями і нерівності також відпрацьовує непогано! Мабуть, вона лише на дещицю жорсткіше ніж у Toyota.

Проте, перебуваючи за кермом Accord, відчуваєш машину краще, її керованість є прозорою і зрозумілою для водія. Рульове має зростаюче зусилля із ростом швидкості і володіє хорошим зворотним зв'язком. Таким чином, квартет двигуна, коробки, рульового і ходової раз за разом підбурюють водія на більш активну їзду! Причому таку, від якої він отримає і задоволення. Ось вам і американське коріння і зміна філософії!

З шумами Accord бореться не гірше Camry, тут навіть є активна система шумозаглушення. Але мені б хотілося, щоб корма була зашумлена все-таки більше. Оглядовість гарна в обох седанах, але у Honda є фірмова фішка, властива тільки її сучасним моделям. У правому дзеркалі заднього виду знаходиться камера, яка включається при натисканні на клавішу в торці важеля поворотников, або на сам поворотник при маневрі на право. Картинка виводиться на центральний екран, замінюючи таким чином саме дзеркало. Дійсно, екран ближче до поля зору і не треба відводити погляд від дороги, але повністю класичне дзеркало він замінити не може, особливо в темний час доби. Але завдяки широкому куту огляду ця камера відмінно доповнює саме дзеркало і в деяких ситуаціях дуже виручає:

А тепер саме час підбивати підсумки по витраті! Обидва седана показали рівну паливну економічність в нашому змаганні - 7.9 літра на сотню кілометрів. У звичайному міському режимі витрата також дуже і дуже схожий - він знаходиться в районі 10-11 літрів у обох автомобілів. Тому виділити лідера по економічності нам виявилося проблематично.

Підводимо підсумки

Ну що, готові до підведення підсумків? Як ви самі побачили, і Toyota Camry, і Honda Accord виявилися дуже близькі один до одного не тільки за своїми характеристиками і показниками, а й за більш суб'єктивним параметрам. Тим більше, що в ході рестайлінгу в обох моделей були доопрацьовані параметри, які вимагали цього найбільше.

Так що ж вибрати, запитаєте ви?! Відповідь криється в тому, як і ким буде експлуатуватися автомобіль. Якщо більшу частину часу ви будете їздити на задньому сидінні, заглиблюючись у роботу з документами або налаштовуючись на важливі переговори - тоді Camry. Якщо ж ви любите самостійно водити свій бізнес-седан і не проти активного драйву - тоді Accord.

А ще цей тест підтвердив наші припущення і розвіяв деякі упередження. Камрі, як і завжди, буде добре продаватися - за підсумками минулого року вона знову в лідерах свого класу. А Акорд, як виявилося, не розгубив всю свою спортивність і може потішити драйверські амбіції.

А кого з конкурентів оберете Ви? Клікніть на авто, яке обрали, та дізнайтесь його рейтинг!
Mazda 6 SedanMazda 6нема ціниSkoda SuperbSkoda Superbнема ціниFord Mondeo SedanFord Mondeoнема ціниNissan TeanaNissan Teanaнема ціниVolkswagen PassatVolkswagen Passatнема ціни
Toyota CamryToyota Camryнема ціниHonda AccordHonda Accordнема ціни

Із серйозних конкурентів я б відзначив нове покоління Volkswagen Passat, яке вийде на ринок зовсім скоро і напевно нав'яже боротьбу нашим героям, Skoda Superb, Mazda6, Nissan Teana і новий Ford Mondeo, який готується до дебюту на нашому ринку навесні-влітку цього року.

27 січня 2014 року. , InfoCar.ua

Обсуждение тест-драйва Accord

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація
Zdenek  

Интересно. Спасибо!

+6ВІДПОВІСТИ  
technoman  

Оба автомобиля великолепны. Единственное по Тоёте - мне что то не очень нравится обновленная решетка радиатора - две массивные хромированные полоски проходящие рядом. В Хонде хочу отметить очень удачное оформление торпедо и щитка приборов - на мой взгляд это одно из самых лучших на текущий момент решений - щиток приборов - по середине огромный спидометр с экраном борт компа, слева тахометр, справа датчики топлива и температуры, ещё чуть правее монитор медиасистемы, под ней управление медиа и климатом - супер.

+5-3ВІДПОВІСТИ  
Rommel  

Когда то Аккорд была "зажигалочкой" японским конкурентом БМВ - 3 серии, а для бизнес класса был Хонда Легенд - как конкурент Кемри. Зачем из Аккорда сделали баржу аля Кемри - непонятно - их покупали разные люди. Понимаю что Американский рынок нужен, но все же. Такой же експеримент проделал когда то Мицубиси, когда в 2004 году из своего Галанта - вместо "акулы" представил аналог Кемри - но прежние поклонники от Галанта отвернулись, а от Кемри он почти никого не переманил. Конечно Аккорд резвее и драйвовее Кемри, но уже не то, не то - не цепляет как раньше

+10-1ВІДПОВІСТИ  
maxmalco  

А что вообще случилось с европейской версией Аккорда? Изначально ведь было два совершенно разных автомобиля.

+4ВІДПОВІСТИ  
Lazy  

Плюсону за аккорд, из всех седанов етого класса больше всего импонирует, да и был он у меня в листе покупки нового авто, но как не сложилось. Как всегда выбираеш и сомтриш тествы отзывы пр одно авто, а потом случайн опроктишся на дургом и все выбор сделан.

+2ВІДПОВІСТИ  
Intruder  

Павел нормально так припарковался

+3ВІДПОВІСТИ  
Pаul  

Да. Ток на фото Touareg с "парковки" исчез.

+2ВІДПОВІСТИ  
AleksNik  

Когда тестируете задний ряд сидений,лучше делайте это по очереди. Потому что: Не удобно находятся камеры; Не видно сколько свободного места от колен к сидению; Страдает качество съемки.

+4-2ВІДПОВІСТИ  
Pаul  

И пожалуйста, выдвигайте "из под лопаток" подголовники (~13:22).

+2ВІДПОВІСТИ  
АНАТОЛИЙ11  

у кого небыло камри 3.5 тот даже понятия не имеет какое наслаждение в езде может подарит тоета..

+6-3ВІДПОВІСТИ  
Vladimir-81  

Камри 3.5 дарит наслеждение и владельцам заправок)))

+8ВІДПОВІСТИ  
Mike 29  

на кой леший машине с управляемостью баржи двигло 3.5? Какой аппетит у этого 3.5? Какое может быть наслаждение в езде если подвеска ведет себя как желе? Мое сердце отдано немцам. К примеру Пассат с 2.0 тси не немного и медленнее этой чудо тоёты, брать версию с V6 не стоит так как 2.0 везет машинку более чем достойно + всегда есть возможность "чипануть" это чумовой двигатель после чего тоёта начинает искать сигарету с зажигалкой... Для наших дорог подвеска Пассата идеальна, но некоторые люди покупая Аудюхи с S подвеской говорят что она достаточно мягкая и крениться и меняют их на подвески предложенные другими производителями. Так что извините я с вами не соглашусь. Просто рекомендация: сходите в ближайший автосалон и запишитесь на тест-драйв хоть пассата хоть суперба, только настойчиво рекомендую чтоб коробка была механическая. Ощутите что такое ТСИ двигателя и для вас все другие двигателя станут ужасными.

+2-2ВІДПОВІСТИ  
Gercen  

Паша случайно про рекламировал Туарег...

+2-3ВІДПОВІСТИ  
серж3  

Тест отличный, сравнение на мой взгляд получилось. Плюсую за аккорд, хоть его по последним новостям собираются снимать с производства (по причине неконкурентоспособности мондео, пассату, кемри). Дизайн кемри какой-то китайский, "утюжный" и невыразительный. Уже их на дороге хватает. Появление Паши - как-то непонятно, все ждали, что он будет вести обзор, а получили понты на турике. К чему это...

+5ВІДПОВІСТИ  
Larduc  

к 18-й минуте видео начал засыпать. Может это конечно после ужина я так, но все же расслабляющая музыка и монотонное занудство помогло в этом. Да и про машины рассказ так себе, шаблонами. Можно и автомобиль в глаза не видеть и такой же тест написать. Но на безрыбье и рак рыба.

+10ВІДПОВІСТИ  
Vlad Mtsh  

Я иногда после ужина засыпаю еще быстрее

+3-2ВІДПОВІСТИ  
Pаul  

на 10:37 Матяш упоминает изменение "оформления" салона Honda, это в том числе стояночный тормоз. Теперь он электрический. НО, помня что у нас СРАВНЕНИЕ АВТО и не вспомнив какой ручник ПОКАЗАЛИ у Toyota перематываю видео назад и.. не нахожу ни визуально оный ни на слух. ~13:49 подголовники на передних креслах исчезли зря. ~17:19 "забыли" сказать что запаска на литом диске и если в видеотетсте, это видно визуально, то текстовый вариант излишне краток. С 17:31 Матяш начинает рассказ про практичность авто. 17:43 Цитата "нужно потянуть за эту штуку"... "и ничего не произойдет". Two infocar.ua, скажите, Вы читаете комментарии людей на сайте? Уже неоднократно РАЗНЫМИ пользователями просилось проявлять компетентность, готовиться к съемке, читать инструкцию к авто (которую и в *.pdf можно найти). Даже ВОвремя эпизодов съемки ее можно прочитать да переснять некомпетентность! Imho, это просто НЕуважение к читателям, пользователям и зрителям ресурса, ведь можно с первого раза без помощника обойтись, и без упоминания некой "штуки".

+5-2ВІДПОВІСТИ  
Gercen  

Они читают комментарии на сайте, я Вам точно заявляю. Я вчера написал здесь, по поводу ляпов в последнем тесте. Критику ребята не любят, т.к. мой комментарий удален...

+8-1ВІДПОВІСТИ  
Vlad Mtsh  

Признаюсь, что лично я его не видел и, соответственно, не удалял. Если несложно, покритикуйте еще раз Попробую ответить

+3-6ВІДПОВІСТИ  
Показати ще 9
kip25  

Не сподобалась реклама навушників...Але лишні гроші при теперішній ситуації не помішають В загальному потрібно частіше знімати відео, хоча б два рази на тиждень завантажувати, бо при такій кількості відео, як на вашому каналі на Ютубі - заробіток мізерний, хоча контент якісний... Аналогічіні канали заробляють в рази більше, а той в десятки разів. Потрібно Вам в даному напрямку попрацювати і не буде дешевих навушників посеред відео.

+1ВІДПОВІСТИ  
Shep  

Паша конечно по-пижонски парконулся в начале как по мне обе модели в этом поколении каждый по своему лишились харизмы, но если аккорд просто стал внешне скучнее, то кемри стало страшноватая...спасибо за тест

+4-3ВІДПОВІСТИ  
technoman  

Первый свой комент я написал не смотрев видеоролик. Посмотрев видео ролик добавлю кое-что. Искренне рад тому что Павел вернулся с АТО цел и невредим и искренне желаю что бы в дальнейшем ему сопутствовала удача. Теперь по тесту. Заранее извиняюсь но я не смог понять зачем надо было заезжать на Турике на горку в парке а потом спускаясь оставить после себя в земле углубления от колес - парк вроде бы общественное место и борозды от колес радовать глаз отдыхающих не будут. Как я не обожаю Камрюху, все таки Аккорд получился красивее внешне. При осмотре Камри я каждый раз зрительно натыкаюсь на передок-на мордочку-вот что то тут не так-решетка радиатора на дорестайлинговой Камри выглядела лучше, плюс в бампере под фарами воздухозаборники выглядят как то спортивно-агресивно не в стиле и не в духе устоявшегося образа Камри. Повторюсь но скажу что в Аккорде мне очень понравилось оформление щитка приборов и то что экран медиацентра находится максимально высоко на уровне приборов чуть правее-как по мне это очень удобно, удобнее чем отрывать взгляд от дороги и смотреть вниз как на большинстве авто. Но вот само торпедо-а именно центральная часть по дизайну лучше оформлена на Камри. В Аккорде центральная часть торпедо состоит из 4-х этажей. Большой экран, затем меньший экран и дефлекторы обдува, затем зона управления климатом, затем зона управления медиацентром - это все как то слишком визуально разделено и многовато стальных вставок. В Камри нет такого разделения-и выглядит солиднее.

+3-1ВІДПОВІСТИ  
technoman  

В который раз призываю инфокаровцев по серьезней относиться к тесту задних сидений. Повторюсь, но скажу, что тестируя комфорт на заднем диване, надо разместиться следующим образом-сесть надо поглубже-что бы спина полностью касалась кресла и не съезжать задницей вперед по сидушке дивана. Голову отвести назад и соприкоснуться с задним подголовником-именно так комфортно ездить на заднем диване. Теперь разместившись смотрите-не касается ли голова сзади затылком и сбоку со стороны стойки потолка. Покажите это обязательно. Затем показывайте расстояние от колен до переднего сиденья. Так же важно показать картину в зоне стоп-хватает ли высоты передних сидений если под них завести стопы. Снимать это всё надо сбоку-и со стороны открытой двери и со стороны пассажира по дивану. В этом тесте съемка теста заднего ряда велась спереди назад и совершенно не было видно ни зоны колен, ни зоны затылка ни зоны ступней. Ну посидели похихикали что то про Рамштана -и то шеи вытянули вперед как гусаки, ну хоть Ярослав спасибо-обратил внимание на покатую сбоку крышу в Аккорде. Спасибо что не сказали что на заднем диване хорошо "пить пивас" как в каком то из предыдущих тестов. Так же когда показываете как вы там разместились или за рулем на переднем сиденье или на заднем сиденье-не сидите вы в полоборота повернувшись-сядьте ровно глядя вперед, вы же так не едите в дороге-сядьте так как вы бы ехали проехав уже километров 100-когда уже и наговорились со всеми и уже немного устали и хочется комф

-3ВІДПОВІСТИ  
kip25  

Ржу не можу

+1-6ВІДПОВІСТИ  
Показати ще 15
technoman  

Повторюсь то что сказал в коментариях к видеообзору Мазда3 и Октавия А7: Владислав! Это очень хорошо, что Вы начали общаться с комментаторами и не в высокомерном тоне а в нормальном. Понимаете мы тут тоже не одни "палихмахеры" собрались и нам таки есть что сказать. Как говорил один известный персонаж: "Сейчас с людями надо помягше, а на вещи смотреть - ширше".

+3-1ВІДПОВІСТИ  
Гена Козодоев  

отлично сказано, особенно классно крылатая цитата приведена!

+2-1ВІДПОВІСТИ  

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація

Відгуки про Honda Accord

Дмитрий
Украина, Киев
19.10.2007

Автомобиль существенно мягче европейского, но в тоже время не является валким. Пподвеска емеет три режима: спорт, комфорт, автомат. Великолепно отрабатывает все неровности дороги. Разгон просто супер, читати відгук

Гена
Украина, Киев
21.06.2008

Вообщем автомобиль не плохой. Быстрый, маневренный. Соотношение цена - качество вполне приемлемое. Правда есть некоторые недостатки - быстроизнашиваемые тормозные колодки (поменял на 30ти тысячах пере читати відгук

Автобазар InfoCar.ua

Продаж б/у Honda Accord

Honda Accord 2014 Honda Accord 11800$ 2014