Mazda 3 vs Skoda Octavia

Розповісти друзям:

Для цього порівняльного тесту суперника нашої головної героїні Mazda 3 ми підібрали не відразу. Одвічні конкуренти в особі Toyota Corolla і Honda Civic здавалися нам не такими цікавими для цієї дуелі, і тому ми вирішили розширити кругозір, вибравши другим автомобілем Skoda Octavia! На перший погляд ці моделі не здаються прямими конкурентами, але давайте спробуємо розібратися докладніше. За своїми габаритними характеристиками автомобілі дуже близькі, хоча Octavia трохи довша, ширша і вища. Але разом з тим, у неї менше колісна база, а ширина колії практично однакова. Але остаточно ми переконалися в правоті нашого вибору коли побачили, що частіше за інших відвідувачі Infocar.ua Mazda 3порівнюють саме з Octavia A7! Тому на порядку денному у нас битва типових представників Країни Вранішнього Сонця і Старого Світу!

Лінь читати статтю? Дивіться детальний відео-тест:

Комплектації і ціни

Обидві моделі нам вже добре знайомі, тому як присутні на ринку як мінімум з минулого року. Але з часів дебюту "трійки" відбулися деякі зміни в модифікаціях, що до нас поставляються. Так, на сьогодні 2-літровий двигун для неї не пропонується. Залишилися лише 1.6 на "механіці" і 1.5 на "автоматі". Останній доступний у двох комплектаціях - Touring і Touring +, і саме остання у нас на тесті! Вартість такого седана на сьогодні - 24.410$

У Octavia кількість двигунів і комплектацій значно більше! У трьох основних рівнях оснащення пропонується кілька силових агрегатів, включаючи і дизельні, доступні як з механікою, так і з "автоматом". Лінійка моторів зазнала серйозного оновлення, розширившись такими агрегатами, наприклад, як 1.2 TSI. Тестова Octavia в комплектації Ambition - це середня з трьох згаданих, а під капотом у неї "четвірка" з турбіною об'ємом 1.4 і потужністю 140 конячок. Оцінюється така Octavia в 29.745$

У обох суперників коробки передач автоматичні. Тільки у "трійки" це класична 6-ступінчаста гідромеханіка, а у Октавії - 7-ступінчаста DSG.

Головні відмінності в комплектації полягають в мультимедійній оснащеності Mazda, наявності у неї литих дисків і більшої кількості подушок безпеки - 6 проти 2 у Skoda. Втім, обидві машини показали 5 зірок у тестах з безпеки Euro NCAP, а там як піддослідних екземплярів використовувалися базові комплектації.

Ну і не можна не відзначити, що для любителів більш оригінальних і ексклюзивних варіантів Skoda пропонує спортивний RS і люксовий L&K. Крім того, ви можете не обмежуватися рамками фіксованих комплектацій і під замовлення "нафарширувати" автомобіль на свій розсуд і виходячи з доступних опцій. Повірте, якщо напхати ними Octavia по повній, то такий начинці позаздрять багато моделей класом вище!

Дизайн


Лінії дизайну Mazda3 плавні і переходять одна в одну. Ця пластика, втілена в металі, навіть отримала власне ім'я KODO, що означає "душа руху". Філософія дизайну виявилася досить успішною і застосовується японцями вже на третій за рахунком моделі. З іншого боку, "трійка" не приховує своєї схожості зі старшою сестрою "шісткою". Та й чого таїти? Хижий погляд передніх фар, прогнута підвіконна лінія, чітко окреслені крила і оформлення радіаторної решітки в стилі лого компанії "врозліт" їй дуже до лиця!

Skoda Octavia в цьому плані повна протилежність. Строгі форми, посилені рівними лініями і гранованими деталями, абсолютна спадкоємність з попередником і бажання виглядати суворіше і солідніше. Виграшний, не старіючий дизайн, свого роду класика, за яку, в тому числі, цінує її численна армія власників і фанатів. Як і раніше, Octavia має кузов ліфтбек (є також і універсал), хоча зовні легко зійде за седан!

У салонах

Вже тільки сідаючи в салон "трійки" відзначаєш, що дверний проріз невеликий, а сама посадка досить низька, що натякає на спортивні гени моделі. Всередині це враження посилюється "щільною" посадкою і оточуючим тебе інтер'єром. І відразу ж автомобіль справляє на вас враження - кнопка пуску двигуна, екран мультимедійної системи по центру торпедо, проекційний екран Active Driving Display над приборці - не слабо!


Сама приладова панель теж досить класна і скомпонована вельми незвично - великий, красивий, виконаний в стилі "техно" аналоговий тахометр розташований прямо по центру, а цифровий спідометр - всередині нього. Рішення не дуже практичне, тому без проекційного екрану, на який і виводиться швидкість, а ще підказки навігації, дійсно важкувато. Але якщо швидкість вам зчитувати зручно і так, а екран зараз не потрібен, то... нічим допомогти не можемо! Коли машина заведена, екран завжди піднятий, а через меню можна лише відключити показання на ньому.

Що стосується зручності посадки, то мені підібрати зручне положення так і не вдалося - постійно здається, що чогось не вистачає (то кут нахилу не вгадаєш, то по довжині схибиш), та й валики підтримки ніби як тиснуть, залишаючись доброзичливими тільки до пасажирів щуплої комплекції. Рульова колонка сподобалася більше - вона розташована вдало, не перекриває прилади, а сам обід колеса невеликий і зручний у хваті.

Компонування центральній консолі типова для сучасних Mazda, а безумовною її прикрасою є кольоровий сенсорний 7-дюймовий TFT-дисплей. Це не тільки данина сучасній автомобільній моді на різні електронні гаджети, а ще й зручна у користуванні підмога водієві. Оглядовості вона анітрохи не заважає, та в той же час знаходиться в полі зору водія, відображаючи GPS-навігацію, картинку з камери заднього виду, показання аудіосистеми і різних налаштувань. Це ж рішення дозволило розвантажити центральну консоль від кнопок і зробити її дизайн лаконічним. Єдине, чого хотілося б мені, так це те, щоб екран мав можливість складатися, не привертаючи багато уваги зовні.

А ось за що нову трійку можна хвалити довго, так це за мультимедійну систему. Я не перебільшу, якщо скажу, що це найкраща з тих, що траплялася нам останнім часом, навіть в автомобілях класом вище. І оформлення, і функціонал, і швидкість спрацьовування просто на висоті! А завдяки продуманому і інтуїтивному керуванню "подружитися" з мультимедіа можна відразу ж. Цікаво, що управляти всіма функціями можна як за допомогою екрану, так і джойстиком в оточенні кількох кнопок, але варто лише рушити з місця, як екран відразу ж блокується. Турбота про безпеку - адже джойстиком можна маніпулювати, не відриваючись від управління. Однак саме його розташування змушує водія відводити руку назад, витісняючи сусіднього пасажира.

Що стосується боксів і кишеньок, то в дверях є лише ємності під пляшку, зате на центральному тунелі і зручна поличка, і два підстаканники, і бокс з лоточком для смартфона або MP3 плеєра. Слоти USB, SD і розетка на 12V знаходяться поруч.

В Octavia посадка зовсім інша справа! Проріз більше, а саме сидіння встановлено вище, хоча по висоті автомобілі відрізняються на 3 сантиметри на користь Skoda. У салоні тут просторіше і за відчуттями і, знову-таки, по цифрах: ширина 1.79 проти 1.81.


Але окрім цього, інтер'єр Octavia в комплектації Ambition нічим не вражає. Чорно-сіра гама оформлення, двозонний клімат, скромна аудіосистема. Лінії дизайну переважно рівні, ніякої пластики. Але самі пластики добротні, а верх торпедо і зовсім дуже м'який! Приладова панель лаконічна і одночасно інформативна, але такого польоту дизайнерської думки, як в Mazda, тут немає. Екран у лівої стійки - це камера заднього виду, встановлена самим дилером в якості опції.

Посадка в Октавії мені сподобалася більше! Вона і вище, і вільніше, і бокові валики більш доброзичливі. Але самі сидіння простуваті як зовні, так і щодо матеріалів.

Центральна консоль - це класика VAG c аудіосистемою по центру і типовим блоком двухзонного клімат-контролю під ним. У нашому випадку аудіо досить-таки скромна, хоча сам звук чотирьох колонок непоганий; але на вибір опціонально пропонується кілька більш крутих мультимедіа враховуючи топову Columbus. Ну а управління кліматом здійснюється за допомогою трьох "шайб" і кнопок. Логічно, зручно, та тільки піктограми замалі.

Тепер вирушаємо на задній ряд. У Mazda3 проріз невисокий, але це компенсується досить низько встановленим диваном. Так, відчувається, що інженерам довелося покрутитися, влаштовуючи п'ятьох сідоків в "прилизаному" дизайнерами кузові! Спинки передніх сидінь зробили максимально тонкими, викроюючи місце для колін задніх пасажирів. Причому настільки, що вся начинка легко прощупується цими самими цікавими задніми пасажирами.

В Octavia такої проблеми немає - проріз вище і ширше, а місця ззаду відчутно більше! Центральні тунелі однаково високі в обох машинах, а по оснащенню стався своєрідний розмін - у "трійки" є три підголівника і підлокітник, а у Octavia окремі дефлектори і відкидний бокс-попільничка під ними.

Багажники


У плані багажних відділень, як кажуть, можна і не починати - все зрозуміло і так. Седану складно сперечатися з ліфтбеком за всіма параметрами, починаючи з обсягу в 419 літрів проти 590(!), закінчуючи зручністю навантаження-вивантаження і можливістю перевозити великогабаритні вантажі.


З іншого боку, можливості багажника "трійки" як такого не так вже скромні, та й обсяг не малий, тому якщо ви не первозите холодильники по вихідних, то можна і подумати над доцільністю великого трюму. В підполі Mazda живе скромна докатка, в той час як в Skoda - повнорозмірне запасне колесо.

У русі

Mazda завжди славилася своїми драйверскими навичками, а "трійка" особливо! Тому нова генерація повинна була продовжити цю славну традицію, для чого на допомогу були покликані технології SkyActive. "Активне небо" - це цілий набір інженерних рішень в конструкції кузова, двигуна, коробки передач і підвіски.

Ось наприклад мотор - з атмосферної четвірки об'ємом 1.5 літра японці зняли 120 конячок! Такий фокус вдався їм завдяки значному підвищенню ступеня стиснення - до 14: 1. Але не стисненням єдиним досягаються такі цифри. Була доопрацьована поршнева група, упорскування, впуск і випуск і багато інших складових. Крім того, двигун був серйозно полегшений. У підсумку зросла не тільки його силова віддача, але і економічність.

І їде нова трійка дійсно завзято! Звичайно ж, чудес не відбувається, і автомобіль розганяється за законами жанру для атмосферних моторів - рівномірно і з максимальною віддачею ближче до червоної зони тахометра - але робить це приблизно, як звичайний 1.8-літровий мотор, десь так. Але який при цьому звук - прямо-таки спорт-кар!

Автоматична коробка тепер шестиступінчаста, а всі її доопрацювання націлені на покращення економічності. Передачі перемикаються цілком вчасно, але часом помітно для водія, причому навіть при звичайній їзді. Любителів ручного режиму порадують не тільки підрульові пелюстки, але і чесність коробки - в ньому вона не буде переключатися на вищу передачу замість вас!

Але як утриматися від більш активного драйву, коли тут таке завзяте шасі! Мак-Ферсон попереду і многоричажка ззаду відмінно налаштовані і з лишком перекривають можливості мотора і коробки! Повороти "трійка" просто таки пише, злегка кренячись і залишаючись дуже прогнозованою в поведінці. І разом з цим Мазда дуже гідно відпрацьовує нерівності - кілька разів вона здивувала нас своєю м'якістю і готовністю проковтнути ями. Але всьому є межа, і на великих нерівностях і вибоїнах підвіска вже пасує.

Рульове від упору до упору здійснює 2.6 оберта, що "гостріше" ніж на попереднику і чим у Октавії. Це дозволяє проходити багато повороті не перехоплюючи рук - знову таки, спортивні повадки і провокування до активного драйву.

У плані оглядовості можу причепитися до широких передніх стійок, і не дуже хорошого огляду через заднє скло. Але тут є камера заднього виду, що полегшує процес парковки. Втім і звичайний парктроник теж не завадив би!

Обесшумлені обидва автомобілі приблизно однаково, але у Mazda двигун чутно більше. Та, на мою думку, при такому його звуці це допустимо - нехай гарчить як 2-літровий!

Що стосується фішок нашій комплектації - проекційного екрану і 7-дюймового екрану мультимедіа, то мені не сподобалося, що проекційний не можна сховати, як, наприклад, в Peugeot - в русі він завжди піднятий. А ось мультимедійний розташований зручно - і огляду не заважає, і завжди на виду, якщо говорити про навігації. До речі, її підказки при їзді по маршруту виводяться і на проекційні дисплей - все дуже файно.

Octavia хоч і володіє мотором трохи меншого обсягу, але наділена більшою потужністю завдяки турбіні - 140 к.с. за характеристиками. А про крутний момент і говорити не доводиться - 250 проти 150 у "трійки". Та й доступний він набагато раніше і в більш широкому діапазоні - від 1500 до 3500 тисяч. Тому в розгоні до сотні Октавія рве "трійку", як той тузик грілку - прискорюючись за 8.5 секунд, замість 11 у Мазди. Допомога турбіни зайвою не буде - розгін і прискорення даються Октавії легко і невимушено, що вселяє впевненість у своїх силах, особливо при обгонах.

Звичайно ж, велика справа в цьому 7-ступінчастої DSG, що перемикається просто миттєво, і охоче знижує передачі при необхідності рвонути - хоч з 6 до 3! Перемикання проходять гладко не завжди - наприклад на цій машині зміна з першої на другу помітна. І це привід згадати про "страшилки", які розповідають про DSG.

Давайте спробуємо пролити на ці трохи світла. По-перше, не всі DSG однакові за своєю конструкцією - є 6-ступінчасті і 7-ступінчасті, з мокрим або сухим зчепленням. Так от, за останній час нарікання викликала саме 7-ступінчаста DSG c сухим зчепленням. Перше її покоління частіше мало проблеми з довговічністю, ніж інші, що і породило масу чуток і "страшилок". У 2013 році завод модернізував цей агрегат і все стало на свої місця.

Шасі - досить жорстке, і часом гучне, зате може відпрацювати і відверто великі ями і вибоїни. Електромеханічне рульове в Octavia робить 2.8 обороту від упору до упору, але за своєю точністю воно схоже з маздовским.

Замір потужності

Як правило, робиться три-чотири спроби, щоб дати автомобілю вийти на робочий режим і отримати більш точні дані вимірів. Двигун розкручується до оборотів, близьких до максимальних, при яких і відбувається повна силова віддача двигуна. Відповідно, автомобіль "розганяється" до пристойних швидкостей, в нашому випадку спідометр показав під 200 км/год. Шум при цьому ураганний!

Потужність заміряється на колесах, але розумний стенд знає, як її конвертувати в показання потужності на маховику, щоб можна було порівняти з даними виробника. На отриманих графіках буде видно при яких оборотах двигун досяг піку потужності і піку або ж так званої полки крутного моменту.

Mazda виявилася пунктуальною, як справжня японка! 123 кінські сили на 6.200 оборотах і 157 Ньютонів крутного моменту на 3.200 - на кілька одиниць більше, ніж заявлено в характеристиках, що легко можна списати на природну похибку.

А ось Skoda раз за разом змушувала нас дивуватися! Ні, вона не провалила тест, вона серйозно перевиконала план по кінським силам і моменту! У заявленому діапазоні оборотів Октавія видає не 140, а всі 169 конячок на майже 5 тисячах оборотах! Неслабим виявився і крутний момент - 323 Ньютона проти належних 250! Він також був досягнутий в заявленому діапазоні на 2.200.

Яким чином тестової Октавії вдалося дотягнуться до таких фантастичних для неї цифр для нас залишилося загадкою. Невже німецькі мотористи настільки перестраховуються і накидають стільки коней зверху? Дивно! Дуже схоже на результат, гарантований тюнером ABT після чип-тюнінгу ...

Підводимо підсумки

Отже, що ж у нас виходить в результаті? Мазда безумовно чіпляє класним, яскравим дизайном, хорошою комплектацією і завзятим характером. Варто лише її побачити, як автомобіль відразу ж грає на струнах душі автолюбителя, привертаючи увагу і примушуючи закохатися в себе чи не з першого погляду.

Шкода шукає підхід до своєї цільової аудиторії з іншого боку. Октавія не виділяється в потоці за версту і не прагне підкорити вас новомодними опціями. Тут все солідніше, суворіше. Не так яскраво, зате розраховане на більше коло споживачів. Та й тандем турбодвигуна з преселективной коробкою просто чудовий і везе автомобіль переконливо швидко!

Крім того, вибір двигунів і комплектацій у Октавії значно ширше, як і вилка цін. До речі, про ціни. Своїм прайсом Мазда, здавалося б, ставить крапку на І - в даній комплектації вона дешевше приблизно на 4 тисячі доларів. Але поклавши руку на серце і гарненько подумавши, я б зупинив свій вибір на Октавії. Вона виходить практичніше і універсальніше, більше відповідає тим завданням, які я ставлю перед автомобілем. А ще динамічніше. І саме за все це і проситься дана різниця в ціні.

А кого з конкурентів оберете Ви? Клікніть на авто, яке обрали, та дізнайтесь його рейтинг!
Mitsubishi Lancer XMitsubishi Lancerнема ціниFord Focus SedanFord Focusнема ціниKIA CeratoKIA Ceratoнема ціниSkoda Octavia A7Skoda Octaviaнема ціниToyota CorollaToyota Corollaнема ціни
Honda Civic 4DHonda Civicнема ціниMazda 3 SedanMazda 3нема ціни

Що стосується конкурентів, то вони, як кажуть, не дрімають! Головні з них це Toyota Corolla, Honda Civic, KIA Cerato, Ford Focus і Mitsubishi Lancer X. Їх цінова пропозиція вельми приваблива, але яскрава "трійка" і всенародно улюблена Октавія все одно без своїх покупців не залишаться!

10 лютого 2015 року. , InfoCar.ua

Обсуждение тест-драйва 3

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація
Vladimir-81  

Очень хорошо, что появились реальные замеры мощности - огромный плюс тестам.

+14-5ВІДПОВІСТИ  
mr.Rolg  

СКУПО! НЕ ИНФОРМАТИВНО! ТЕСТ ЗАКАЗНОЙ В ПОЛЬЗУ ОКТАВИИ! 30 штук - за што? Берите пример у российского АКАДЕМЕГА!! Не патритично - зато чувак расскажет и главное покажет. А у вас бред сивой кобылы, впрочем как и всё в нашей стране... ФУФЛОМЁТЫ блин..

+16-25ВІДПОВІСТИ  
Vov4ikVov4ik  

Не обєктивно, витягування шкоди. Салон шкоди , хвалений Вами, не те що демократичний, а жлобство повне. У мазди - литі диски, ЛІНЗОВАНА оптика, мультимедійна сис-ма і така ж сама ГАРАНТІЯ (і на кузов включно!). Ви пригадуєте лажі попередньої октави тур - гниття порогів у районі задньої дверки? Як ВАГ це вирішив? ПОСТАВИВ МЯКІШІ резинки навколо дверей - ЩОБ НЕ ПРОТИРАЛО ЛАКОКО-КРАСКОВЕ покриття!!! Шо ж то за ЛКП на Єврокарі (під капотом зроблено в Ураїні)? За яку таку принімецьку чи то чеську якість платимо? І до речі поцікавтеся а Шкоди - є в них ПРЯМИЙ конкурент 3 - октава з гідротрансформатором, а в ТАКІЙ САМІЙ комлектації на 3500 долларів дороще!!! (87000грн дороще!!) Повний позор товариші з інфокару! Однобокість! Непрофесійність!

+16-12ВІДПОВІСТИ  
Vov4ikVov4ik  

Під капотом у шкоди нікої шумки, в багажнику теж. У неї однаперевага - практичний тип кузова. І все.

+16-3ВІДПОВІСТИ  
sergxp  

У Шкоды мотор намного лучше - чего стоит 8,5 против 11 с ! Да и расход меньше, салон просторнее, багажник безразмерный, торпедо намного качественней мягкий пластик. Да , если доукомплектовать тестовую шкоду Ксеноном, дисками литыми и головой медиа побольше - она будет и дороже. Но как говорится - ну как говорится тут дело выбора что важней - или мотор классный экономичный и мощный и куча места в салоне и багажнике или маздовские модные фишки типа света покруче , мультимедиа понавороченней. Для меня лично мотор и место намного важней, а если есть деньги то докинуть опциями того чего не хватает по сравнению с маздой. К тому же на Еврокаре уже давно не красят Шкоды - приходят готовые машинокопмлекты а те просто собирают. А вообще конечно сравнение не совсем корректное, 3-ку нада было бы сравнивать наверное с Рапидом или новой Фабией.

+9-3ВІДПОВІСТИ  
Показати ще 6
Omega78  

Голый капот у Шкоды как издевательство! Войлок под капот такой дорогой, да? Или этим лохам и так покатит - схавают? Мазда ярче, качественней и модернее. Шкода - пенсиоерский вариант для колхознико-дачников.

+13-11ВІДПОВІСТИ  
qaszxc  

У Мазды концептуальное противоречие - внешний вид спорткара и овощное двигло... К тому же, по предыдущим моделям сужу, болячка всех мазд это ужасное шасси - стук и грюкот, вечные пробои, а ведь это немаловажный фактор, немцы в этом плане впереди планеты всей.

+3-1ВІДПОВІСТИ  
serega1996  

Ненадо гнать на Инфокар, только критиковать умеете, то реклама им мешает, то тесты заказные! Сами тестите, и не засоряйте сайт своими скудоумными доводами! Не нравиться тестируйте сами, професионалы хреновы! А Инфокар молодец, хорошо то что вы и мощность стали замерять, респект и уважуха!

+20-6ВІДПОВІСТИ  
Intruder  

Про задний ряд в статье написали, а вот в видео ничего не рассказали о нём

+4ВІДПОВІСТИ  
Алена_ua  

люди, АУ, ну что ж так все примитивно-глупо? одно и тоже "проплачено" ,"куплено"! логика есть? неужели у Мазды не было средств оплатить?) а вот Шкода, разбогатела, и купила тест у Инфокара! если б так было, они б уже ездили на Порше. если выиграла не ваша любимая машина - не беда умейте думать объективно и воспринимать мнение профессионалов, а не только ваше, аматорское! отличный тест! прекрасные фото! красивое КПИ на фоне!

+15-5ВІДПОВІСТИ  
maxmalco  

У автомобилей совершенно разная эстетика, тут уж кому что ближе... Шкода действительно удивляет динамическим потенциалом. 170 лошадей - весьма убедительно для такой скромной с виду машинки. Мазда наоборот - стильная снаружи и внутри, но такой себе овош. Кто выбирает сердцем - скорее всего понравится больше Мазда. Шкода - для более прагматичных людей.

+14-3ВІДПОВІСТИ  
Vov4ikVov4ik  

Про те що диллер дає на тести чіповані версії - шоб краще їхало. Такий скандал був у Німеччині років 5-8 тому з вольцом... А ще ВАГ судили в США за неправдиві дані про розхід палива, і Швеції, і у Норвегії. У США був скандал декілька років тому - про дачу хабаря щоб у дер тендері закупили пасати. В україні теж було - але без скандалу, закупило МВС 4моушонів тьму, крутіші ніж америка, англія і сша разом. Історія повторюєтьс. Може й тепер дурять? Чи будем вірити - що це ЧИСТОЇ ВОДИ випадковість?

+4-5ВІДПОВІСТИ  
rambo tri  

как то не равноценно тройка и октавия теперь давайте 6ю и рапид

+10ВІДПОВІСТИ  
qaszxc  

логично сравнивать шестерку с пассатом, но тут ясно и ежу что невозможно сравнивать несравнимое... Как по мне тройку нужно сравнивать с рапидом, а шестерку с октавией или гольфом.

+5ВІДПОВІСТИ  
.Руслан  

А цены Вы на рапид и на тройку сравнивали?? Если нет, то не пишите ерунды

+3-1ВІДПОВІСТИ  
Freud  

Тест имени Владислава Матяша По итоговым результатам теста победила Мазда в топовой комплектации, но все же Влад переплатил бы более 100 тыс. грн разницы за Октавию в комплектации "шаманский бубен" с громкой и жесткой балкой сзади, чтобы наслаждаться лучшей динамикой и экономией в 1 литр на сотню, и безразмерным багажником. Вот уж действительно прагматичный взвешенный выбор прагматичного человека в условиях военного времени.

+12-7ВІДПОВІСТИ  
sergxp  

Я думаю что победила по ощущениям от еды и машины. Все эти опции со временем можно докупить в Шкоду, а вот мотор и пространство не докупишь )

+7-4ВІДПОВІСТИ  
Vlad Mtsh  

Вы можете купить Мазду, никто не против

+5-5ВІДПОВІСТИ  
svp8791  

Ех. Як би мазді з її красою да вагеновський дизель з такими номами...

+9ВІДПОВІСТИ  
Щирий  

По моему мнению оба автомобиля хорошие, просто расчитаны на разного потребителя, "Мазда" более молодежное авто или как авто для нескольких человек, "Шкода" надоборот семейный автомобиль, а в его простоте есть и плюсы. Сейчас бы взял "Мазду", детей нет, коляски не возить.

+9-2ВІДПОВІСТИ  
andrey378  

Согласен что тест заказной и подозреваю что стенд для измерения мощности от шкоды. Слишком много сахара в сторону шкоды. Хотите мощности побольше, пожалуйста. Вот только забыли расказать о надежности шкодовских коробок передач, движков "выкрученых" по-полной с помощью турбин. Зато про багажник котором в 90% случаев гуляет ветер и банка с маслом для долива после пары тысяч километров, забыли добавить что шкодовский "фарш" всяким ненужным барахлом на которое через неделю не обращаеш внимания стоит весьма не малых денег как для шкоды. У мазды тоже не все радужно, но в плане надежности даст фору шкоде на 100%. Салон у шкоды, мягко говоря, убогий за исключением супербов.Задним пассажирам будет удобней в безразмерном багажнике чем на задних сидениях. Тем более что в октавиях размер багажного отделения всегда преподносится как "манна небесная" типа что шкода может всегда заменить "газель" . Некоторым и заменяет ,но только задняя подвеска частенько заставляет на себя обращать внимание и обходится в немалые денюшки. Октавии смотрящие в небо передком и почти касающиеся асфальта задком частенько можно увидеть в городе.

+6-6ВІДПОВІСТИ  
MaxPower  

я наоборот увидел камень в сторону шкоды. Сказали - что "похоже на тюнинг чипа" - Т,Е, Шкода подсунула тюнингованый авто на тест, что не честно!

+3ВІДПОВІСТИ  
Vlad Mtsh  

Шкода не делает стендов для измерения мощности! Тем более мы рассказали, почему так с мощностью получилось. Про коробки передач рассказать не забыли, Вы внимательно читали/смотрели? Багажник и фарш - это по потребности и финансовой возможности, а у каждого они свои. Салон у Шкоды убогий?)) Вы видели их в хорошей комплектации и разных цветовых гаммах? Подозреваю, что нет. Про перегруз касается не только Октавий, но это вопрос вменяемости владельца.

+8-4ВІДПОВІСТИ  
technoman  

Очередное пожелание к сайту- на мой взгляд не удобно когда комментарии можно делать и под видеообзором и под статьей с фото и текстовой информацией. Кто то посмотрел видео и оставил коммент под видео кто то прочитал текст и посмотрел фотки и оставил комменты там. Наверное лучше что бы комменты шли только под текстовым обзором.

+5-1ВІДПОВІСТИ  
Rolls  

Взял бы Шкоду, но 1.8ТСИ, поставить обесшумку, columbus, камеру заднего хода. вот тогда это машина.

+2-2ВІДПОВІСТИ  
.Руслан  

Вот тогда можно купить Суперб, но без коламбуса

+3ВІДПОВІСТИ  
Auto_User  

Шкода за 30 штук, да ещё и в тупой комплектации - маразм. И про то, что на российском рынке она в комплектации выше, чем тестовая, стоит меньше 20 тысяч - правда же, а за 30000 нормальная машина - Мерседес С-класс.

+3-5ВІДПОВІСТИ  
Станислав Карпов  

В этом случаи нет победителей и нет побежденных. Каждый из приведенных в тест-драйве автомобилей по своему хорош и замечателен, кому то больше нравиться педантичность шкоды, кому-то хай-тек и агрессивность Мазды.. все равно на каждый товар найдется свой покупатель и это бесспорно. Честно, мне нравятся оба автомобиля и если бы достались на халяву, то рад был бы любому из них. А уж если совсем честно, то больше предпочитаю немецкий автопром. Удачи всем!

+7-3ВІДПОВІСТИ  
Денис Пирський  

Дякую за гарний тест на рідній мові, але все ж таки "хвалена" Шкода по якості вже не та, що раніше: дуже "ніжні" до нашого палива двигуни (хоча це стосується не тільки Шкоди) і економія на всьому, на чому тільки можна, на банальних речах таких як шумка, якість пластику та інше. Кузов так, дійсно дуже зручний, це один з її основних козирів. А Мазда, вона і в Африці Мазда, просто красиве авто для молоді, нічого серйозного

+3ВІДПОВІСТИ  

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація

Відгуки про Mazda 3

Андрей
Украина, Луганск
06.03.2012

Купил автомобиль в салоне. Машина комфортная сидишь как в самолете. На трассе чувствуется не хватает одной передачи. Расход бензина больше чем по паспорту может потому что не прошла в полной мере обка читати відгук

mguru
Украина, Хмельницкий
25.09.2009

Машина стоящая, рекомендую брать. Технические характеристики: Двигатель: - 4-цилиндровый, рядный, 16-клапанный, DOHC, бензиновый, последовательный многоточечный впрыск, изменяемая геометрия впускного читати відгук

Автобазар InfoCar.ua

Продаж б/у Mazda 3

Mazda 3 2021 Mazda 3 21700$ 2021