Nissan X-Trail. Міняючи філософію

Розповісти друзям:

Знайомство з новим поколінням кросовера Nissan X-Trail у InfoCar.ua відбулося навесні цього року в далекій і сонячній Португалії. І ось у вересні новачок дістався до наших широт, знову напрошуючись на тест, але тільки вже в наших реаліях. Давайте ж перевіримо, що "скаже" новий X-Trail з приводу наших доріг, а ще спробуємо поганяти його по легкому бездоріжжю. На тест-драйв ми вибрали бензинову версію, і це виявилася топова комплектація LE з навігацією (Style & Navi). Зробили ми це не тільки тому, що дизельну версію Паша Кащук вже випробував, а почасти через цінового позиціювання. Давайте поглянемо на ціни і комплектації!

Стартовий прайс на новий Nissan X-Trail XE складає 29.300$ за монопривідний автомобіль з 2-літровим бензиновим двигуном і "механікою". Ціни на версію з мотором 2.5 починаються від 36.600$ А на дизельний X-Trail - аж з 39.400! Тому як доступний від тільки в топових комплектаціях, та й то виключно з "механікою". Вартість нашого X-Trail ненабагато більше - близько 43.000$ Додам, що і версія 2.5, і дизельна 1.6 запропоновані у нас тільки в повноприводному виконанні.

Ліньки читати статтю? Дивіться детальний відео-тест:

Таким чином, прихильники дизельних кросоверів у випадку з новим X-Trail фактично позбавлені вибору, оскільки можуть обирати між максимальною і самою максимальною комплектаціями, і до того ж не мають альтернатив по коробці передач. Тоді як двигун 2.5 хоч і агрегатується тільки з автоматом-варіатором і повним приводом, зате доступний абсолютно у всіх комплектаціях. Точно так же, як і 2.0 в зв'язці з повним приводом і варіатором.

З історії моделі

Nissan X-Trail з'явився в 2001 році і був для компанії первістком в класі середньорозмірних кросоверів. Оскільки у моделі не було попередників, для нерамного кросовера використовувалася легкова платформа Nissan FF-S, що лежить в основі десяти різних моделей, найпопулярнішими з яких є Almera і Primera. І хоча платформа передньопривідна, X-Trail з народження був наділений повним приводом, що підключається. Досить самобутній дизайн разом з оригінальним оформленням салону, головною родзинкою якого була розташована по центру торпедо приладова панель, обумовив успіх першого кросовера від Nissan.

Тому в 2008 році, при зміні поколінь, зовнішня стилістика була максимально збережена, але передня панель отримала все ж класичне компонування. Втім, новий інтер'єр відмінно поєднувався з екстер'єром. І якщо новомодний Qashqai, що з'явився роком раніше, називали більше "для дівчаток", то X-Trail залишався "чоловічим" кросовером. Хоча і платформа, і багато в чому технічна начинка у них однакові.

Цікава деталь: заводський індекс першого X-Trail - T30, точно такий же був у радянського передвоєнного танка. Хоча, паралелі проводити, звичайно, не варто.

Дизайн


А от у третьому поколінні від усталеної концепції дизайну нісанівці вирішили відмовитися. Зрозуміло, що сучасна мода диктує свої умови, і хочеш чи ні, слідувати їй доводиться. І все б добре, якби свою лепту не внесла всюдисуща уніфікація. Якщо взяти новий Nissan X-Trail сам по собі - все відмінно: округлі лінії, впізнаваний передок зі злегка "примруженими" фарами і V-подібним молдінгом по центру радіаторної решітки; добре видимий рельєф капота, крил і бічних панелей. Але якщо поставити його поруч з новим Qashqai... То виявиться, що вони дуже схожі! І якщо власнику Qashqai така схожість може потрафити, господар X-Trail навряд чи буде в великому захваті. Розрізнити ці дві моделі "в фас" сходу насправді важко, добре хоч корма щонайменше відрізняється оптикою! Таким ходом в Ніссан сподіваються розширити аудиторію покупців і зокрема збільшити її жіночу частину. А глобальна уніфікація дозволить зменшити виробничі витрати.

Зовні новий X-Trail здається крупніше попереднього і це частково вірно. Він довше і ширше, а колісна база зросла аж на 76 мм! Зроблено це не тільки щоб дарувати пасажирам більше простору, а й для того, щоб розмістити їх більшу кількість, тобто 7. Але забігаючи наперед скажемо, що до нас такі версії поки не поставляються.

В салоні

Сідаючи всередину, я знову відчуваю потужне дежавю, а новий Qashqai, що стоїть на корпоративному паркінгу Nissan навпроти, немов підморгує мені - ну що, схожий? Так, чорт забирай, в салоні ці дві моделі також схожі, якщо не сказати ідентичні! Але давайте спробуємо оцінити відсторонено. Дизайн інтер'єру у X-Trail перероблений кардинально, завдяки чому він змінив прямі лінії і навмисну незграбність на плавні і м'які обводи.

Все лаконічно, все на своїх місцях - відчувається плідна співпраця дизайнерів та фахівців з ергономіки. Тим більше тестова комплектація балує мультимедійним комплексом Nissan Connect другого покоління з кольоровим сенсорним 7-дюймовим екраном. Логіка управління їм залишилася колишньою, як і саме меню, тому адаптуватися не доводиться.


Панель приладів стала нарядною і отримала до того ж великий 5-дюймовий екран, що відображає всю необхідну (і навіть більше) водієві інформацію. Всі показання приладів читаються легко - шрифт шкал був змінений мінімально - а меню русифіковане. Продовжуючи розповідь про робоче місце водія, пара слів про рульове колесо. Воно, як і раніше, на три спиці, але стало набагато витонченіше, а кнопками на ньому користуватися тепер зручніше. Сам хват залишився без змін, проте обшивки комфортною перфорованою шкірою тепер немає (зате перфорація з'явилася на сидіннях), але традиційно "завищені" місця хвата присутні і тут.

Крісла зовні схожі з кашкаєвскими, але вже розраховані на сідоків побільше. Як і при розробці багатьох сидінь для Nissan і Infiniti, в нашому випадку також не обійшлося без участі фахівців NASA. Сидіти в них дійсно зручно, от тільки бічна підтримка слабенька, та подушка коротковата. А ще хотілося б більшої кількості регулювань.

І якщо продовжувати критику водійського місця, то хочеться відзначити вельми дивний лівий підрульовий перемикач. Традиційно для японських машин він відповідає не тільки за "поворотники", але ще й за всю світлотехніку. Так ось, спрацьовує він досить туго, через що ви постійно, крім своєї волі, вмикати / вимикати фари. Начебто дрібниця, але дратує.


Повертаючись до мультимедійної системи відзначимо, що точно така є лишу всього у трьох модифікаціях, дві з яких є топовими. Крім програвання музики за допомогою 6 динаміків, GPS-навігації з картами ближнього зарубіжжя вона вміє зв'язуватися зі смартфоном, отримуючи за допомогою нього доступ в мережу Інтернет. Під час щоденної експлуатації порадували великі кнопки в меню і логічна навігація. А ось камери кругового огляду все ще не балують якістю картинки.

Блок клімат-контролю тепер більше кнопковий, а зручні "крутилки" збереглися тільки для регулювання температури. І нарешті він обзавівся власним екраном з чіткими і зрозумілими піктограмами. Придивлятися, як раніше, що ж ви там таке ввімкнули, вже не доводиться! Більше уваги приділили і центральному тунелю. Особливо потішили підстаканники з окремими (!) воздуховодами! Шайба вибору режимів трансмісії притулилася тут же - це вже свого роду "візитка" кросовера. Ще один привіт з минулого - кнопки підігріву передніх сидінь. Втім то дрібниці, пішли дивитися задній ряд!


Ось тут інженери Nissan, на мій погляд, змогли виправити головний недолік попередніх поколінь - тісноту заднього дивана. І дверний отвір був невеликий, і вільного простору (особливо у випадку з панорамним дахом) замало. Тепер все це в минулому! Двері відкриваються на широкий кут, надаючи зручний доступ на другий ряд сидінь. Запасу місця в ногах більше, ніж достатньо, так само як і над головою, і це у версії з панорамним дахом! За таке роздолля говоримо спасибі 7-місцевій версії. Нехай вона у нас і не продається, свою позитивну лепту все ж внесла. Сам диван може регулюватися як по куту нахилу спинки, так і в поздовжньому напрямку (в пропорції 60 на 40), причому в досить пристойному діапазоні, майже дістаючи до передніх сидінь! Зроблено це не тільки для задніх сідоків, але більше для розширення можливостей з перевезення багажу.

Багажник

За технічними характеристиками обсяг багажного відділення повинен складати цілих 600 літрів, що на 50 більше, ніж у попередника. Але за фактом його на порядок менше - левову частку з'їдає повнорозмірна запаска в підполі багажника. Далі власникові вирішувати самому - залишатися з запасним колесом або збільшувати місткість "трюму". При бажанні п'яте колесо можна витягнути і легко переставити фальшпідлогу нижче.


Оригінального поділу багажника, як на другому поколінні тут немає, зате у всіх комплектаціях крім базової мається електропривод відкривання і закривання п'ятої двері, причому як зі звичайною клавішею відкривання зовні, так і з сенсором безконтактного доступу! Коли руки зайняті кульками з того ж супермаркету - це дуже зручно!

Драйв

По частині драйву ми не чекали великого одкровення, адже бензинові мотори - і 2.0, і 2.5 - залишилися колишніми. Дивно, чому зі зміною поколінь нісанівці не замінили хоча б один з них. Втім, їх злегка модернізували, домагаючись більшої ефективності та економічності. Разом з цим буквально на кілька кінських сил підросла і потужність. У нашому випадку до 171 конячки. Також зросла і "максималка" - до 190 км/год. А ось до "сотні" X-Trail тепер розганяється за 10.5 секунд.

Взагалі, потрапивши за кермо нового X-Trail і проїхавши на ньому перші кілометри, я безпомилково впізнаю в ньому Nissan. Якщо б попросили вгадати - думаю не помилився! Енергійне підхоплення з низьких оборотів, характерні нотки роботи двигуна, легке кермо, знайома робота коробки-варіатора. Для міста потужності двигуна 2.5 цілком достатньо, а іноді навіть з надлишком. Причому бадьорі підхоплення зі старту створюють відчуття ще більшої потужності і тяги. Для того, щоб їхати плавно, працювати акселератором слід дуже акуратно. Задачу значно полегшує кнопка "Еко", яка врівноважує жвавий характер X-Trail на низах, а заодно сприяє паливної економічності.

Варіатор X-Tronic зазнав деяких змін, які явно пішли йому на користь! Він став спритнішим, отримав 7, а не 6, як раніше, віртуальних передач, і тепер не підвисає на одних і тих же оборотах під час розгону. Зараз при режимі "тапка в підлогу" коробка працює, як класичний "автомат", доводячи обороти до максимуму, і трохи скидаючись при перемиканні на наступний щабель. А ще інженери навчили його гальмувати передачами. Це дуже добре відчувається в ручному режимі, і ті хто любить ним користуватися, напевно оцінять це вміння.

Не будемо приховувати - підвіска стала об'єктом нашої пильної уваги. Її схема залишилася колишньою - стійки Мак-Ферсона попереду і багатоважільна схема ззаду. Зате тут з'явилася функція Active Ride Control, що присутня у всіх версіях, яка покликана гасити поздовжні коливання кузова. Її робота ніяк не регулюється водієм, але на хвилях покриття X-Trail дійсно розгойдується не сильно.


Не дуже великі ями, нерівності, стики і заплатки кросовер проходить добре - з належним рівнем їх згладжування. Деякі з них і зовсім можуть залишитися для вас непоміченими. Але більш серйозні дефекти полотна будуть зустрінуті передньою підвіскою досить жорстко і до того ж шумно. Так, передні стійки жорсткіші, ніж задні, хоча як правило, більш болісно на такі речі реагує саме корма. Ходи підвіски невеликі, і нам здалося, ніби хід і енергоємність передньої апріорі на третину вибрана.

Ну і шумоізоляція вносить свою негативну лепту. На жаль, похвалити її не вдасться. Перебуваючи за кермом, ви чуєте не тільки звичайні зовнішні шуми, а й те, як автомобіль проходить вищезгадані дефекти дорожнього покриття, посилюючи не найбільші позитивні враження від ходової. Добре хоч по своїй жорсткості підвіска знаходиться на середньому рівні, не дозволяючи машині сильно кренитися в поворотах. До речі, нова фішка Active Trace Control, яка при необхідності бореться з недостатньою обертальністю, є тільки у 2-літрових бензинових X-Trail.

Отже, прийшов час з'їхати з асфальту і "зацінити" новий X-Trail на бездоріжжі. Спробуємо сильно не старатися! По частині техніки маємо кліренс в 205 мм (за нашими замірами), крутний момент в 233 Ньютон-метра і фірмову нісанівську систему повного приводу All Mode 4х4, яка за допомогою шайби дозволяє вам вибрати монопривід, автоматичний повний або примусовий повний привід, з розподілом 50 на 50. Відповідає за його реалізацію багатодискова муфта, керована електронікою. Особисто мені така система дуже подобається, тому як залишає водієві право вибору, а не змушує цілком довіритися електроніці. До того ж, за хороших дорожніх умов можна повністю відключати повний привід, роблячи X-Trail передньопривідним.

Оскільки підходящого болітця не знайшлося (не гнати ж паркетник в серйозні хащі?), позашляхові експерименти вирішили провести на нашому улюбленому горбку. Звичайно, відразу вибрали примусовий повнопривідний режим і приступили до штурму. Проїхавши трохи, X-Trail фактично зупинився. Невже приїхали? Однак, трохи побуксовав, він, немов зібравшись із силами, приступив до боротьби з діагональним вивішуванням! Звичайно, абсолютно шосейна гума, вдягнута на диски 18-го діаметру, якою кросовер комплектується з заводу і бруствер, в який він у результаті уперся переднім бампером, не дозволили нам перевалити через горбок... (жарт!), але наочно показали, що X-Trail як і раніше не безпорадний поза доріг.

І наостанок про витрату палива. Вона закріпилася на хорошому, але не рекордному рівні. В звичайному ритмі - 10-11 літрів, не менше, і тільки в еко режимі та у разі акуратної їзди без потрапляння в затори, можна опуститися нижче "магічної" десятки.

Підводимо підсумки

Отже, новий Nissan X-Trail оновився на догоду сучасній автомобільній моді і в гонитві за більшим числом покупців. З одного боку, це абсолютно логічно і справедливо, з іншого - модель втратила свою самобутність, яка виділяла її з самого першого покоління. Навіть друга генерація, незважаючи на свій уже поважний вік, все ще знаходила собі прихильників.

Свою лепту внесла і всюдисуща уніфікація, що зробила X-Trail схожим на Qashqai. Звичайно, "молодший братик" цьому тільки зрадів, але чи задоволений старший? Судячи з насупленого погляду - ні. Але, жарти в сторону! Якщо говорити серйозно, то зараз X-Trail доведеться поборотися за місце під сонцем. Ті елементи, на які ми робили ставку до появи кросовера на нашому ринку, поки не дають йому конкурентної переваги. Йдеться про 7-місцевий салон - його поки немає, та дизельний двигун, який доступний тільки в максимальній комплектації, а це значить за ціною близько 40 тисяч доларів.

А кого з конкурентів оберете Ви? Клікніть на авто, яке обрали, та дізнайтесь його рейтинг!
Hyundai Santa FeHyundai Santa Feнема ціниKIA SorentoKIA Sorentoнема ціниHonda CR-VHonda CR-Vнема ціниToyota RAV4Toyota RAV4нема ціниSubaru ForesterSubaru Foresterнема ціни
Ford KugaFord Kugaнема ціниRenault KoleosRenault Koleosнема ціниNissan X-TrailNissan X-Trailнема ціниMitsubishi OutlanderMitsubishi Outlanderнема ціни

Зате X-Trail став набагато сучасніше, просторіше і краще оснащений. І я маю на увазі не тільки мультимедійну систему і панель приладів, але і кількість електронних помічників, що роблять водіння спокійніше і безпечніше. Разом з новим поколінням кросовер підріс, і тепер змагається не тільки з колишніми конкурентами, в числі яких Mitsubishi Outlander, Ford Kuga, Subaru Forester і Renault Koleos, а й може спробувати нав'язати боротьбу Hyundai Santa Fe і KIA Sorento.

24 жовтня 2014 года. , InfoCar.ua

Обсуждение тест-драйва X-Trail

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація
benificiar  

Да, было время когда все авто были разными...интересно, сколько еще будут универсализировать линейку и дизайн. Вы посмотрите на представленные выше машинки - все почти 1 в 1. Так и хтрейл стал похож на кашкая или наоборот. Платформенный дизайн = безликость. имхо. А так машинка наверное стоящая своих денег

+8-1ВІДПОВІСТИ  
forgiven  

Давайте усі разом зробимо маленький зрівняльний тест по ТТХ трьох японських конкурентів кроссоверів: дизельних Ніссана Х-трейл, Мазди СХ-5 і Тойоти РАВ4... І що ми маємо? У СХ-5 і РАВ 4 при майже однаковій цінві і витратам пального набагато краща ДИНАМІКАі- вдчутно.. В додачу у СХ-5 в активі ще присутня автоматична трансміссія... Мені одному здається, що при теперішній ціні дизельного повнопривідного Х-трейла з відсутністю (поки що,будем надіятись) 7-місної версії про якісь конкурентні переваги- ...ВЗАГАЛІ! -не йдеться? Прикро,дуже прикро... Раніше Х-трейл був відчутно дешевше РАВ 4 та СХ-5а не ДОРОЖЧЕ!(як зараз)... І це при відчутно слабшому дизельному двигуні... А зараз навіть переваги в меньшій ціні у нього-немає... www.infocar.ua/compare_15683-14693-11052.html

+13-2ВІДПОВІСТИ  
sergxp  

Хтрейл будут выбирать те кому понраыилась внешность кашкая , но хочется побольше. Да, двители тут не фонтан (старье бензиновое) по экономичности/ мощности (ему бы дизель новый лошадей на 180-240!) , но внешность и салон на уровень выше чем в СХ5 ( старая уже очень модель как по внешности так и по уровню оснащения ассистентами, качеству отделки салона, но двигатели все ще хорошие ) ну и Рав4 так же уступает по внешности и салону, хоть дизель 2.2 у него интересный.

+3-4ВІДПОВІСТИ  
benificiar  

сх-5 старая модель!?

+1-4ВІДПОВІСТИ  
Rommel  

Вот скажите кто с первого взгляда сейчас может отличить Икс-Трейл от Кашкая? Что трудно было сделать хим хоть морды разные? Ну вот не цепляет внешность и все

+13ВІДПОВІСТИ  
Hicks  

Продажи конечно будут, дизайн новой линейки Ниссанов классный. Но! Трейл всегда был каким-то другим, одним в своем роди что-ли. А сейчас действительно, отличают его от Кашкая только размеры. Жаль. Нет той брутальности. Да и технические характеристики не впечатляют.

+5-1ВІДПОВІСТИ  
Gannibal Lector  

дизеля с полным приводом нет, бензин традиционно прожорливый. За эти деньги можно выбрать. Выбор правда небольшой...

+6-1ВІДПОВІСТИ  
Qasder Azx  

Был небольшой джип с мужским дизайном и хорошим функционалом за приемлемые бабки. Стал безликий стандартизированый унисекс. Провалили модель.

+9-2ВІДПОВІСТИ  
dftt  

Ну сносил я трейл коламбия 2005 до аварии в хлам. Новый кашкай дизель у меня. Хоть я не девочка ,а папочка с тремя детьми. Расход 6 литров. Автомат. А для месива куплю себе НИВУ. (Это мечта. Как у Порошенко стать продавцом мороженного в Зоопарке)

+4-7ВІДПОВІСТИ  
Vladimir_Kh  

Вчера был на презентации, попробовал 1,6 дизель на механике и 2.5 бензин. 1.6 - не хватает мощности даже на механике, машина откровенно слабовато едет, если для города этого хватает, то на трассе каждый обгон нужно будет обдумывать и планировать. Машина стала больше, современнее. Задний ряд сидений выше переднего видно все С кашкаем не перепутаешь, Хtrail больше и солиднее. 2.5 АТ динамика сумашедшая, по ощущениям до 100 разгоняется очень шустро, в повороты даже на скорости входит хорошо и цепко держит дорогу (прошу прощения у менеджера Фрунзе-авто за пару седых волос) . Вообщем хорошая интересная машина, пока не смотришь на ценник ... Со старым Хtrail не сравнить это совсем друга машина, больше похожа на Мурано, но в ней нет ощущения что едешь в "джипе", еще один красивая и похожая на остальных машина. Хотя если цены чуть упадут то машина найдет своих покупателей.

+3ВІДПОВІСТИ  
Qasder Azx  

та ладно вам! в динамике дизель как раз гораздо интереснее бензинки выглядит))

+3-4ВІДПОВІСТИ  
avtorv  

Смущает общий дизайн с кашкаем, я их не отличаю на площадке возле автосалона, нужно подойти ближе и увидеть разницу. На Х-Trail ещё не ездил, кашкай тестировал. Кашкай шумная и твёрдая табуретка на неровной дороге, надеюсь тут всё продумали.

+2-1ВІДПОВІСТИ  

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація

Відгуки про Nissan X-Trail

M
Украина, Одесса
24.02.2012

Машинка просто супер, купил ее когда было на ней 13 000 , девочке была большая... Купил и катаюсь уже 6 лет ! как правило через такой срок пора менять... но у меня почему то и мысли нет поменять авто. читати відгук

Дмитро
Украина, Днепр
08.10.2020

Цього разу буду коротко. Треба тачанка із повним приводом та більш менш висока із ліжком позаду. Ціна 24500, 4x4, багажник - велика будка. Ану, байстрюче, спробуй знайди що краще за цими критеріями ні читати відгук

Автобазар InfoCar.ua

Продаж б/у Nissan X-Trail

Nissan X-Trail 2015 Nissan X-Trail 14000$ 2015