Renault Sandero Stepway. Нотатки на полях
Renault Sandero Stepway вірою і правдою відслужив редакції InfoCar.ua рівно місяць. Ми багато й докладно розповіли вам про цей автомобіль в текстовій та відеоверсії свого тест-драйву, проте дещо в ці огляди не ввійшло, але нам важливо, щоб ви про це знали. Крім того, в цій статті ми спробуємо відповісти на деякі найбільш поширені запитання читачів і глядачів InfoCar.ua про Sandero Stepway.
Людина - істота, яка звикає до всього. Те, що спочатку дратує, потім вже здається нормальним. Саме так у мене складалися відносини з Sandero Stepway. Через два тижні я до всього звик і вже не пирхав на безглуздий підлокітник, жорсткі сидіння та таке iнше. Я навіть навчився відкривати багажник, не забруднивши рук. Словом, настав той момент, коли я почав шукати не недоліки, а переваги. У підсумку, до того моменту, коли машину потрібно було повертати, у мене було чітке розуміння та відчуття того, що Sandero Stepway - дуже непоганий автомобіль для невибагливих водіїв. За місяць він жодного разу мене не підвів. Зрозуміло, що такий короткий термiн не надто показовий, але...
Якби я купив собі такий автомобіль, я б відразу ж обдер наклейки зі словом STEPWAY пiд дзеркалами. Тільки в перший тиждень тесту до мене тричі підходили з питанням: «А що значить СТЕРВА?» Спочатку я посміхнувся, потім зрозумів, що ці питання не припиняться ніколи. І це в столиці! Навіть уявити боюся, що було б в якому-небудь провінційному містечку.
До речі, у кузова Sandero Stepway є одна цікава особливість. Форма його така, що навіть не дуже сильного дощу вистачає, щоб змити більшу частину бруду. Машина немов самоочищюється. Ясна річ, ідеально чистою вона не стане, але з заляпаними по скло дверима після обмивання дощем ви не поїдете. Причому, боковини кузова самі по собі не особливо схильні до швидкого забруднення. А ось корма забризкується моментально, варто лише зловити пару калюж.
У відео-тесті та його текстової версії я говорив, що матеріали оздоблення салону Sandero Stepway дуже прості й недорогі. У цьому зв'язку особливо цікаво було дізнатися, наскільки ж вони мазкі та чи легко їх потім чистити? Навмисно розлити каву на сидіння або нишпорити взуттям по спинках крісел я, звичайно ж, не зважився, але якась кількість пилу та бруду за місяць в машині набралася і без мого прямого втручання. Озброївшись тканинними серветками та пилососом, беруся за прибирання.
Дешевий пластик, як магніт, притягує пил і з задоволенням залишає на собі сліди від пальців, але все це легко витирається, повертаючи панелям первозданний вигляд. Не менш легко видаляються плями й зі спинок передніх сидінь. Незручно наводити порядок лише на центральному тунелi - пил та сміття забиваються в кути. Але нічого. Те, що не зібрали серветки, втягнув пилосос. Він у мене, до речі, чи не найдешевший з усіх можливих, але навіть його слабкої потужності вистачило, щоб зібрати пісок і крихти, як з сидінь, так і з підлоги. Іншими словами, прибирання Sandero Stepway - справа не клопітка.
Але от знайшов одну дивність, поки наводив чистоту. Пол під ногами задніх пасажирів не рівний. У ньому є западини в районі дверей, і це дещо насторожує. Не знаю, чому інженери зробили те, що зробили, але в цих западинах легко може збиратися волога, що стікає з взуття в дощову погоду. Думаю, не потрібно пояснювати, чому застояні калюжки - не найкраща річ для салону автомобіля. Доведеться час від часу перевіряти, не зібралася чи в западинах вода, і якщо зібралася, вживати відповідних заходів.
Справедливості заради треба сказати, що салон тестового Renault Sandero Stepway забруднився не сам по собi. Це наслідки поїздки з друзями на пікнік. Як виявилося, дуже важливою поїздки, оскільки вона дала розуміння одразу кількох речей. По-перше, їхати утрьох ззаду не дуже зручно, і справа не тільки в ширині салону, але й в трансмісійному тунелі. Ногам пасажира, що сів посередині, він явно заважає. До того ж, тильна частина центрального тунелю розташована близько до заднього дивану, через що пластик легко дряпається взуттям все того ж бідолахи, якому дісталося місце по центру другого ряду.
Гаразд, якось сіли і поїхали. І водички в дорогу взяли. Та тільки увіткнути хоч кудись пляшки ємністю більше 0,5 літра не вийшло. Кишені-то в дверях - крихітні, а підстаканники - вузенькі. Але це, якщо чесно, дрібниця. У всякому разі, поїздку вона нам не зіпсувала. Sandero Stepway був доброзичливий і цілком комфортний, якщо не забувати, що це бюджетний автомобіль. При повному завантаженні підвіска Stepway поводилася зібрано та ефективно, ставши навіть трохи м'якше. І нехай дещо відчувалася втрата і без того не ураганної динаміки, на витрату палива це майже не вплинуло. Дизельний Stepway на швидкості до 100-110 км/год залишається економічним навіть з п'ятьма пасажирами та повним багажником, поїдаючи не більше 6-7 літрів палива. І це одне з найважливіших його переваг.
На цьому про Renault Sandero Stepway все. Сподівася, ви знайшли відповіді на всі свої питання. У всякому разі, команда InfoCar.ua дуже старалася зібрати для вас максимум корисної інформації.
P.S. Хтось із читачів просив виміряти діаметр керма. Будь ласка - 38 см.
29 липня 2014 року. Артем Кисельов, InfoCar.ua
Обсуждение тест-драйва Sandero
....очень неплохой автомобиль для непритязательных людей...? Для не притязательных но с деньгами . Ну так что, Артем , себе бы взяли ? Или за эти деньги "по шерстили" интернет на предмет более человеколюбивого варианта ?
+2-2ВІДПОВІСТИизвините конечно, но он стоит 16,5-18к это действительно самый что ни на есть бюджетный класс, о каких деньгах идет речь? понятное дело в стране сейчас не все ок, но от этого это авто не стало примиум или мега недоступным. и если выбирать именно в этом диапазоне цен и именно хеч с повышенным клиренсом то конкурентов у него нет, по крайне мере мастер подбора по цене на инфокаре не нашел, чудеса китайского автопрома в расчет не беру.
+5-5ВІДПОВІСТИСчитаем , цена авто регулярная 207 894- скидка= 198 894гр. Это без боковых подушек (которые в краш тесте участвуют) +3541гр, + круиз контроль ,руль в оплетке,и АБС 3839гр+ подлокотник ( я без него не могу после своего ,как Вы выразились, чуда китайского авто-прома)))) 1410гр,сзади я так понял его и за деньги не поставишь? мультимедиа не трогаем , Выходит 207,684гр.=17 000 тыс. уе. и это с мотором 1.5 84 лс. И это по акции ,не известно ,что завтра за цена будет. Я считаю что за такой автомобиль слишком много . Цены с сайта Арма Моторс г. Киев. Сейчас ,простите за эту сумму денег можно и поворочать носом ,спасибо товарищам из поднебесной, за тысяч 15 со всеми допами ,степан был бы хитом на рынке,жаль.
+6-2ВІДПОВІСТИЛюди, четыре проставки не делают из машины вездеход, а этот дизель не позволит вам экономить много, к тому же реально утомит вибрациями и тарахтением. Лучше взять просто маашину, но зделанную для людей. За две сотни с гаком уже есть, что посмотреть. Круз, фокус, румстер.
+5-3ВІДПОВІСТИну, если экономия в полтора раза на топливе для вас мало значит - я умываю руки . 6 литров в городском цикле дизеля против минимум 9 литров, у приведенных вами альтернатив )если брать реальный расход, а не заявленый, ну и отсечь как не конкурентные машины с литровыми движками)
+1-2ВІДПОВІСТИавео 1.5 на ручке ест в среднем 6л. при 100-110 км/ч. з.ы. не пустая))) з.ы.ы. Давайте лучше тест, какой то новой машины...поднадоел этот франсуа уже
+5ВІДПОВІСТИРеальные конкуренты этого недоРено - Geely MK и MG 3 Cross. Соответственно и стОить ОНО должно на их уровне. А так - оверпрайсед. За эти деньги выбрал бы или новый КИА Соул или С3 Пикассо. - автомобили покачественне в каждой детали.
+7-2ВІДПОВІСТИдизельный Пикассо дороже на 40 штук, а дизельный Соул - аж на 66. Какие же это "за эти деньги"?
+2ВІДПОВІСТИДопотопный дизель Рено - курам на смех, как и древние бензинки. Я о самих машинах я говорил, без обсуждения моторов.
+1-5ВІДПОВІСТИСтранное это авто. Tucson - кроссовер, про который можно сказать, что он проверен временем, стоит 229000. Единственный его минус, бензиновый 2.0, одновременно является и плюсом, по сравнению с этим румынским недоразумением.
+2-2ВІДПОВІСТИТа не пацаны, кабы Китайский АВТОЛОХОТРОН не задавал ценовую планку путем подкупа чиновников, а хохлы имели бы клепку в голове и топор для тех самых чинуш -крохоборов, то стоил бы тот СТЕПВЕЙ 13-14 штук, и потребитель был бы счастлив, и не морочил себе яйолы пластиком и чем там ещё....(Щас повылазят защитники великого МАО, проплаченные...)
+3-1ВІДПОВІСТИмаємо що маємо, тобто що заслуговуємо напевно...
+2ВІДПОВІСТИНе могли Вы это написать неделей ранее, а то тут ребята лбами бьются-бьются... P.S. Плюсую неистово!
+3-1ВІДПОВІСТИПочему пошло такое обсуждение- машина бюджетная, а стоит не дешево. Всем понятно, что цена высокая для старого движка и цыганской сборки под видом РЕНО
+2-2ВІДПОВІСТИВідгуки про Renault Sandero
Украина, Киев
01.04.2012
Тиждень тому тому купила сандеро степвей 1.6.акпп. До того були ланос і рено символ експрешн. Враження непогані, як на бюджетне авто, але хотілось би трошки більшого. Найбільше напрягає коробка-автома читати відгук
Украина, Киев
16.03.2018
Сразу оговорюсь, что имхо цена машины - такая же важная характеристика, как и все остальное, так что оценки я стараюсь давать по принципу "цена-качество". Ну, и по соотношению "цена-кач читати відгук