Володію машиною з весни 2008р. - сьогодні 2015р. = 7років, накатав трохи більше 200 тис.км. В авто є кондішин, підігрів сидінь, мокра автономка, докупив ПАВЕРБОКС... Машиною дуже задоволений, супер-мега-мультифункціональне авто. Пригнаний вантажний і переобладнаний в пасажира, 2 ряда по 3 сидіння + 2 одинарки (8 місць), більшість часу користуюсь як вантажопас. останній ряд знятий.
В період з 2008-2013р (при 8 грн/долл) витрати в рік десь 5800-6300грн, включаючи заміну всіх розхідників: масла фільтра заміни масла в КПП, аккумулятори (в мене їх 2 з автономкою), комплекти гуми зима літо... За час експлуатації були різні дрібні поломки, найдорожча запчастина замінена мною, це мабуть... 2 передніх амортика по 60 євро і демпферний шків десь 1400грн. Ну а ремні, роліки, помпа, всі рідини, шарові, рульові... це я рахую розхідники. Турбіна, двигун, паливна, зчеплення, кузов... тьфу тьфу не зачіпав. На сьогоднішній день на підході демпфер зчеплення, но холостих обертах постукує а вижимаєш зчеплення - перестає, при курсі 8 він коштував 5000-6000 грн, зараз боюсь думати...
Про авто: двигун 2.5тді 5 циліндрів 75кВт-102к.с. МКПП тип двигуна ACV, 2 роки тому замовив ПАВЕРБОКС з німец. сайту з доставкою поштою обійшлося 135 євро, з ним авто підриває як скаженне тільки дим позаду стелиться :). Розхі в місті близько 10л, по трасі при 100-105км меньше 8літрів. При 2500 об/хв швидкість 110 при 3000 швидкість 130.
Чесно кажучи, машинку можу хвалити не одну годину, це дійсно народний автомобіль! А так в 2-х словах: вчотирьох на рибалку з ночівкою, з усіма наметами, мангалами... восени як холодно вночі вімкнув автономку і дрихнеш... Високий кліренс, передній привід - тобто проходимість дуже непогана. Або на море 8 чол. з речами, місця повно, в мене довга база, крейсерська швидкість 130 розхід 8-9літрів з кондиц., доречі вікна тоновані і шторки кондішина вистачає на весь салон.
Є багато чого сказати, якщо є в когось конкретні питання пишіть.
Розхідники: мастило синтетика 5w-40 тебоіл кожні 10 тис. 5.5л від заміни до заміни доливаю від 200-500гр мастило КПП кожні 60 тис., паливний 20тис.
Кузов оцинкований, паливна не така вибаглива як в ЦДІшка, попадав на погану соляру, диміла тяга гірша але все обійшлося, шумоізоляція поганенька, двигун в салоні чутніше ніж на приклад в Трафіку 2.5, а там ТДЦІ вони тихіше працюють. При справному АКБ і свічках накалу при -18 -20 заводиться нормально, не з півоберту, але і маслати не треба.
Є трошки проблема замінити паливний фільтр, в мене знімають фару, просто в мене трохи автономка заважає просунути руку.
Машинка "тримається купи", не гримить, дорогу тримає добре.
Плюси автомобіля: НЕ вибаглива до палива, більшість неполадок не потребує оригінального сервісу, електроніка надійна за 7 років міняв лише сенсора температури і релє повороту-аварійки. Гарна проходимість, високий кліренс, високий передній бампер, не боїться бордюр. Оцинкований кузов, набагато надійніший ніж в конкурентів.
Мінуси автомобіля: Мабуть хотілося б більше динаміки, Віто 110 резвіший, але лекший.
Порада покупцеві:Просто дивіться щоб авто було не "убите", а так вцілому РЕКОМЕНДУЮ.
Автомобиль очень хорошо зарекомендовал себя на нашем рынке.Вынослив не часто ломается простой в обслуживании не капризный к не качесвенному топливу.Подходит к нашему бездорожью .Удобен в управлении не читати відгук
Олег
Украина, Киев
27.06.2008
Прекрасная машина. Честно говоря никогда не верил что останусь так доволен этой моделью. Расход топлива: трасса - 8, 2л. на 100км; город - 9, 5 - 10, 0 в зависимости от манеры езды. Хороший семейный авто читати відгук