Відгук Volkswagen Bora 2004 1.6 бензин автоматична
Рік, пробіг: 2004, 132.000 км
Надійність
Комфорт
Ходова
Зовнішність
Загальна оцінка
Отже, взяли з дружиною на 121 тисячі життя Боріка у знайомого. У попердника Воrа бігала рідко, бо він має ще службове авто. Ми ж купилися на прегарний стан Бори на момент ЛЮТОГО 2013 року (майже 9 років тоді). В машині була (і є зараз): шкірняий салон, кермо шкіра, повний електропакет, 2-DIN китайский аналог "Піонер", кліматронік, абс, подушки безпеки, ксенон ближній/дальній + "реснічкі" в бампері. Заводська комплектація, судячи з описаного мною, comfortline. Також малися в купі 2 к-ти гуми: зимова контіненталь на сталевих та літня нокіан (штатна, їм вже 9 років!), наступного літа поміняємо авто або колеса і гуму)).
Порада покупцеві: перевіряйте роботу кліматроніка на тепло/холод! Характерна охнака: якщо на максимумі обігріву спочатку дуже тепло, а потім майже не гриіє - проблема із радіатором пічки (забився - треба міняти, заміна дорога). Також уточнюйте скільки бере масла двигун влітку і взимку. Реально ці двигуни проблемні. Обговорити відгук про Volkswagen Bora 2004cumulus Являюсь владельцем аналогичного авто, только на механике. Двигатель тоже BFQ 1600куб. Прочитав отзыв создалось впечатление, что предыдущий хозяин сильно перегрел мотор и скрыл это! При таких пробугах - 100..130 тыс.км. расхода масла не должно быть! Ну разве что крутить двигатель под 5000 об.мин. У меня например даже при дневных перегонах под 900 км. доливать масло между заменами не приходится! К слову масло на этих двигателях можно использовать любое, в том числе и полу синтетику,лишь бы она соответствовала рекомендованному допуску VW. Если специалисты рекомендуют лить только ФУХС - смени СТО! Это не специалисты! По поводу работы климат контроля... конечно при холодном двигателе сразу получить обогрев салоне не реально. Но при наружных температурах до -5 двигаться начинаю после 1-2-х минутного прогрева и еще минут через пять начинает поступать теплый воздух. Думаю, что это нормально. Система охлаждения у этих движков больное место. Начинать надо с замены штатной помпы на другую с металлической крыльчаткой. Далее надо на фирменной СТО настроить термостат. К слову у меня он тоже подтекает, но только при минусовых температурах на улице. Чем больше минус - тем сильнее течет. Но ничего - езжу пока ... И последнее - если будут проблемы, обращайся на сайт "гольфоводов": http://www.golf-club.org.ua/forum/ Там есть действительно грамотные специалисты. Удачи ! И не гвоздя, ни жезла! +1ВІДПОВІСТИ |
Інші відгуки власників
|