Відгук Peugeot 2008 2018 1.2 бензин механічна
Рік, пробіг: 2018, 4.200 км
Надійність
Комфорт
Ходова
Зовнішність
Загальна оцінка
Витрата пального по місту: 8.0 л/100км, по трасі: 5.0 л/100км, середній: 7.0 л/100км
1.2 PureTech (82 л.с, 118 Нм, бензин) 5-МКП, 2WD Мій зріст 172, вага 73+- Стаж водія 13р.
Порада покупцеві: Що скажу: вибір за вами, зважте свої пріорітети та обов"язково їздіть та тестуйте різні авто- за це гроші не беруть! Через 35 міс. і 2 днів Viksenon дописав: І так: вже накатав 50000км., ще нічого не міняв окрім- масло, фільтр масляний, воздушний, фільтри кондиціонера 2шт., двірники передні, лампи ближнього світла Н7 в лінзах на діодні лампи Н7 з драйвером, тормозні колодки перед та зад, тормозні диски перед на 40000км. свічі. Кузов дещо не продуманий- це про бокові арки- коли дощ, то закидає двурцята брудом, пороги завжди всередині покриті пиллю, також завжди заднє скло грязне в пилі та закидане снігом та намерзає лід в районі спойлеру, а в щілину закидає листя. Доречі листя ще збирається біля лобового скла в районі збігу води біля крил та декоративної решітки під двірниками, а там же й знаходяться фільтри кондиціонера. Герметичні ущільнюючі гумки під капотом не допомагають- бруд потрапляє на двигун. Нема газової опори капота. Зато бампер пройшов тест ( Одного разу переїхав в лісі пень, котрий був прихований травою,- то бампер знизу навіть не подерся. Другого разу розвертався у чужому дворі та не розрахував відстані,- чи то не замітив пень, та й трохи його поправив, що відчув звук удару; відїхавши перевірив, а мій бампер нічого не відчув:)) Добавлю, що метал тонкий по кругу (зхильний до вмятин, на діагоналці грає ). Лако-фарбове покриття не стійке до ударів від гравію на капоті,- є сколи по 1 мм. до цинку, ржавчини нема. Днище має занадто багато пластику та різного захисту, яке слабко тримається та легко пошкоджуеться на бездоріжжі, та в містах на бордюрах, із повність загруженим салоном автомобіля. Є незахищені трубки під кузовом та не повноцінний термо захист від глушника. При різній посадці є момент коли заважає огляду лобова стійка, а зеркала- то шоб тим французам гикалось ( в салоні зверху зближує, а бокові віддаляють, ще й криві. Корпус рульової колонки заважає колінам при зрості 172см.Підлокітника немає.Задні сидіння не лягають назад. Потолочні ручки відсутні. При різні фіксації руля на бруківці з'являється брязкіт (ніби оголений провід по пластику). Також на бруківці звинять фіксатори ременів безпеки на боковій стійці біля плеча. Важіль з круїзом не візуалізується та не пдсвічується- заважає кермо, все по-пам'яті. Регулятор- колесо підігріву сидіння не зручне розміщення. Дзеркала не можна вимкнути в зимовий період, щоб не складатися при замиканні авто. Рояльний лак дуже маркий. Дзвінок телефону не можна ставити в тихий режим із керма. Правий динамік дверці підхрип. Відсутня кнопка повного вимикання ESP. Двірники на автоматичному режимі живуть своїм життям. Один раз завіс екран- вирішив повторним заведенням авто. Згорів запобіжник розетки 12в ззаді між сидіннями. Лобове скло..., щоб тим французам повилазило! Зібрало дуже багато подряпин та кілька сколів! Розганяв до 184км/год Розхід в середньому 7.5-8л. Якщо топити зимою і стояти- 12л. Поможливості буду дописувати. Обговорити відгук про Peugeot 2008 2018Ser Gio Хотілося би порівняння 2008 з іншими авто, чому вибір саме за 2008. До прикладу ви писали, що на деяких автомобілях недостатня динаміка. Пижик має 82 к.с., хоч і суб-компактний, але кросовер,відповідно машинка більша за хетч. Виглядає що потужності малувато. +2ВІДПОВІСТИWert Показати ще 1 Що це за фігня? "19) двигун з алмазним напилом." +1-1ВІДПОВІСТИВасиль К Wert, та коли гавкне двигун, то можна зішкрібти напил і продати на виробництво алмазів)) і хоч якось то компенсувати)) +6-1ВІДПОВІСТИВасиль К Показати ще 9 Тут цікаві плюси, вони є в більшості авто)) а от мінуси до яких потрібно звикати - цікавий вибір Хоча візуально мені ця машинка подобається. Правдоруб Василь К, та я так зрозумів у автора атмосферний 1.2, там гбо без проблем. На 301 бігають наче добре +1ВІДПОВІСТИВасиль К Правдоруб, ні, це турбінка, там нема атмосферного, за рахунок того тут і розхід малий по ірвній дорозі на трасі, атмосферник такого розсоду не дасть. -7ВІДПОВІСТИWert Показати ще 3 Яке драйвове авто з 13,5 с до 100? 1,6/1,8 їдуть до 100 10-11 с. Ланос за 12))))) Такої локшини нагородив +7-3ВІДПОВІСТИVolodimir 8 Показати ще 1 Фокус надо було брать, бомба и ракета!! А це таке шось, 82, л.с та 118 н. як на мене дохляк повний, климат на траси можна не вмикать. +1-1ВІДПОВІСТИMakes Если Fiat c 1.3 дизелем на 95 л.с.не едет, а 3х цил.бенз.атмо на 1.2 где момент почти в 2 раза меньше едет, то автор явно лукавит. +4-2ВІДПОВІСТИ |
Інші відгуки власників
|