Відгук Opel Zafira 2007 1.8 бензин механічна

михайло
михайло

Украина
Миргород

18.02.2015
Opel Zafira B
Opel Zafira

Рік, пробіг: 2007, 152.000 км
КПП, привід: мех., передній
Двигун: 1.8 бензин
Кузов: мінівен, 5 дв.

Надійність Комфорт Ходова Зовнішність Загальна оцінка5

Опель Зафира В. 2007 року. 1.8 л. 140 к.с., МКПП.

Добрий день. В «Інфокар» я вже щось писав про мій автомобіль але давно і небагато. Маю бажання розширити викладені раніше враження від володіння цим автомобілем. Купили ми його у 2009 році у дворічному віці і з пробігом 96 тис. км.!!! Не відомо куди так багато їздив попередній власник бо я за рік проїжджаю всього 9 -10 тисяч км. хоча й їжджу кожен день. У цьому 2015 році буде 6 років як експлуатую автомобіль. Пробіг на березень 2015 року склав 152000 км.

Враження дуже позитивні. Тут слід зазначити, що я не працюю на рекламу, я простий інженер, працюю викладачем, а автомобілі люблю не тільки за те, що вони перевозять нас туди-сюди, а ще й тому, що вони вершина технологічного розвитку суспільства і показник економічного розвитку країни. Коротко кажучи, автомобіль для мене і транспорт і хоббі, я розуміюся на них і навіть люблю, а тому й обслуговую тільки сам. Ніколи від мене ви не почуєте - оця машина класна а ця зовсім не годиться. У кожної марки, а особливо, окремої моделі є свої і плюси і мінуси, які враховані у ціні і призначенні автомобіля.

Що подобається мені:

- Cім місць у салоні потрібні не часто але так приємно, що вони завжди з тобою.
- Дуже просторий багажник 650 літрів у звичайному 5-місному варіанті, а при складених задніх і (зсунутих) середніх сидіннях маємо 1820 м2 і рівну підлогу.
- Висока вантажопідємність 570 кг.
- Відмінна керованість і гальма. Хороша динаміка 11, 5 сек. до100 км. і максимальна швидкість197 км/год. для півтори-двотонного сімейного автомобіля.
- Зручна висока, якщо потрібно, посадка.
- Якісні матеріали передньої панелі. Постійна підсвітка приладів при відчинянні дверей, супровід світлом фар до дверей уночі, клімат, круїз-контроль, нормальна музика - 6 динаміків, 4 подушки безпеки, паски безпеки з попереднім натягом і т.і. До речі, це середня комплектація.
- Дуже ефектне і ефективне рішення фірми Адам Опель зробити сталеві колісні диски у формі легкосплавних і прикрити їх якісними ковпаками, хто не знає не повірить, що то не лиття.
- По мотору (Z18XER) зауважень нема. Масло міняю через 8-10 тис. км. бо їжджу, в основному, у режимі стоп-старт, а це найгірший варіант для мотора. По сервісу рекомендують 15 тис. км.
- З маслом не експериментую - беру те, що пише виробник GM 5W30. Доливання ніякого не треба, решту 0.5 л. з 5 літрів використовую на мопед або мотоблок.
- Взагалі мотор дуже вдалий. Зняти 140 кінських сил і 175 Нм крутного моменту з 1.8 л. без наддуву це високий показник. Подібні показники є лише у мотора 1.8 від Хонда (показники потужності і моменту один в один) тільки розрекламований краще. Побажання скептикам-щоб не хрипіли і не цокали шестерні розподільчих валів і фази були на місці не економте експериментами на маслі!!!!!! Будете їздити без проблем.
- Бензин - тільки WOG звичайний А95 і раз на рік бак А95 «мустанг».
- Комплект ГРМ поміняв (сам) на 140 тис. при нормі пробігу 150 тис. Зняті ремінь і два ролики у відмінному стані.
- Помпа стоїть рідна питань нема, але міняти її легко бо приводиться вона зовнішнім клиновим ременем (генератор, компресор кондиціонера і помпа).
- Коробка ручна 5 ступенева. Працює відмінно, передачі вмикаються тягами і дуже чітко, як застрибують у місця фіксації.
- Педаль газу електронна без проблем, плюс важлива функція – на холостому ході (нога знята з педалі газу) машина виїжджає на будь яку гірку.
- Витрата пального по місту (райцентр 45 тис. населення) влітку 8, 0-9, 5 взимку 9, 5-11 л. (залежно від якості прибирання снігу). На трасі при 80-90 км/год. - близько 6.3 л. при 100-110 км. -7.2л. при 120-140 -8.5 -9л., за 150 км.- 10-11 л. Для майже двотонної машини показники непогані.
- Взимку машина дуже швидко набирає робочу температуру-слава термостату, і в салоні тепло, дуже тепло.
- Кондиціонер, як і всі інші, потребує дозаправки хладогентом (Р134). Це я робив 1 раз після купівлі авто у 2009 році і до цього часу добре працює.
- У відгуках інших читав, що злазить фарба з задніх дверей чи ще десь. Не знаю, у мене нічого не злазить і ніде не ржавіє.
- Автомобіль зібраний у м. Іллічівськ з польського кузова і німецьких комплектуючих. При крупновузловій збірці якість автомобіля ніяк не погіршується. Єдина Українська річ у машині це акумулятор «Іста» чи Веста», не хочу іти дивитися, теж іще живий.
- Вигляд машини. При її невисокій ціні сприймається як авто значно вищого класу ніж Опель Астра.
- Відчуття «породи» автомобіля - європеєць, німець.

Що не подобається, вірніше не зовсім вдовольняє:

- Коробка передач повинна бути 6 ступеневою. Запасу потужності движка вистачає з головою, а от економічність на великих швидкостях могла б бути вищою. При швидкості 105 км.год. уже 3000 обертів. З іншого боку є запас тяги і обгони даються легко навіть на 5 передачі.
- Широкі передні стійки, які суттєво перекривають огляд зліва. Треба трохи виглядати якщо не хочеш проблем з пішоходами. Розумію, що це плата за 5 зірок з безпеки.
- Коли їдеш сам можуть трохи стукати шарніри сидінь другого ряду бо там складна система трансформації. Теж можна побороти.

Що ламалося, мінялося:

- Ламалося нічого, навіть лампочки не горіли. Ні збрехав, слабке місце все таки є - це обмежувальні тяги дверей (ограничители російською). Там зтираються пластмасові ковпачки на пружинах і ті впиваються у пластмасову тягу. Навіть двері ніяк відчинити. Не поспішайте ламати, все досить легко ремонтується якщо ви можете тримати в руках напилок чи інші слюсарні інструменти.
- Міняв ступицю-підшипник переднього правого колеса - налетів на випавшу з вантажівки тротуарну плитку. Ну і звичайно ж правив диск. Тоді й оцінив його.
- Тяги-стійки стабілізатора, гальмівні колодки, ГРМ, охолоджуючу рідину і фільтри - це все розхідні матеріали. Передні і задні амортизатори рідні і на заміну не просяться. Задня підвіска виглядає вічною. Дай бог, щоб так і було.

Ну здається все. Вірніше говорити є про що, але не всі мають терпіння так багато читати. Підсумок: машина надзвичайно універсальна для безпонтовитих людей з багатодітною родиною або для тих хто не хоче відвертого «пиріжка» а перевезти деколи треба багато. Малозатратна.

Будуть питання звертайтеся відповім.

Порада покупцеві: Якщо Ви знаєте чого хочете від автомобіля то не пошкодуєте.

Через 31 міс. і 5 днів михайло дописав: Добрий день. Дякую усім, хто оцінив мій перший відгук. Пройшло ще 2 роки експлуатації і можу дещо доповнити. Пробіг зараз 169000 км. Політ нормальний, нічого, на щастя, не змінилося. Була лише одна пполомка - вийшов з ладу датчик температури і від цього при ввімкнутому запаленні на всю крутиться ввентилятор радіатора (навіть на холодну). Заміна дуже легка, нічого зливати не треба, бо він (датчик) вгорі біля термостата)- відкинув пружинний фіксатор і виймай. Вартість 260 грн. Swag. Минулого року поміняв усі 4 гальмівні диски, колодки, гальмівну рідину і рідину ГУР. Це все перший раз на пробігу 163000 . Диски можна було і не міняти але мені не хотілося питань по гальмах у дорозі. Диски і колодки іспанські Roadhouse. По корозії виявилося одне місце-під ущільнювачем дверей на порогах. Не шкодуючи рідну фарбу все поздирав,позачищав, обробив і пофарбував з балончика. От і все. Мотор в порядку (свічки як нові,світло-коричневого кольору (міняв 30000 назад). Амортизатори ще не течуть і добре тримають, але на дрібних ходах відчувається, що бажано замінити. Рекомендую сервісний пробіг скоротити з 15000, як записано в інструкції, до 7-8 тис. км. при їзді у місті, а якщо їздите багато по трасах то 10-12 тис. км. Все, дякую і до побачення.

Через 71 міс. і 6 днів михайло дописав: Добрий день. Може для когось і дивно, але я ще і зараз їжджу на своїй Зафірі (уквтні 2021 буде 11 років як ми разом). Пробіг на сьогодні 193000 км. Діти кажуть, що пора би подумати про щось новіше, а я не знаю на що поміняти. Цілком можливо це буде новіша Зафіра (Цафіра на німецькій мові). Ну річ не про це. Авто у повному порядку. Після мого другого допису поміняв ще й ліву ступицю переднього колеса. Засоплила маслом клапанна кришка. Купив нову прокладку - не тримає. Зняв, помив наніс акуратно червоний герметик і все стало ОК. Ще переламалися проводи в гофрах задніх дверей. Перепаяв, змастив силіконом, зібрав та й усе. Хотів поміняти втулки стабілізатора, але вони виявилися зовсім не розбиті та й полишив бо їх заміна досить заморочлива конструктивно. Всі амортизатори, шарові і рульові тяги ще рідні. Мастила не бере ні грама. Свічки чисті світло коричневого кольору. Каталітичний нейтралізатор (каталізатор в народі) живий. Мотор легко розкручується до 6-7 тис. обертів. Та і по запаху вихлопа вранці до і після прогріву це відчувається. Двигун Y18XER, на мою думку, дуже вдалий. Ну от і все. Хтось питав мене про вартість запчастин. Прошу вибачення що довго не відповідав. Щось у мене не виходило з логінами і паролями. Так от: запчастини по вартості такі ж як і до всіх інших імопртних машин. А з моїх дописів можете зрозуміти, що їх треба не багато. Машина маловитратна (якщо ви не купили уже загнану). Ще раз нагадаю, я обслуговую машини тільки сам (ну поки можу). Всім доброго здоров'я.

Ні Так
Відгук був корисним?

Обговорити відгук про Opel Zafira B 2007

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація
Щирий  

Відгук чудовий. Дякую.

+8ВІДПОВІСТИ  
Borysenko7986  

відгук супер. ми щойно теж взяли б/в Зафіру Б 2009 р. 1.7дизель, але для відгуків ше рано))

+2ВІДПОВІСТИ  
Автор відгуку  

Дякую, сподіваюсь і Ви будете задоволені своєю Зафірою. Хай щастить.

+3ВІДПОВІСТИ  
ЧАС-78  

Потрібна порада хочу придбати Орel Zafira 2006-2007рік 1.8 газ-бінзін.

+2ВІДПОВІСТИ  
Показати ще 2
Vitaliy Perets  

Дякую за відгук.

ВІДПОВІСТИ  
Алексей Буянов  

якщо, можливо, то розкажiть про цiни на запчастини, буду вдячний.

+1ВІДПОВІСТИ  
Автор відгуку  

Добрий день. Може для когось і дивно, але я ще і зараз їжджу на своїй Зафірі (уквтні 2021 буде 11 років як ми разом). Пробіг на сьогодні 193000 км. Діти кажуть, що пора би подумати про щось новіше, а я не знаю на що поміняти. Цілком можливо це буде новіша Зафіра (Цафіра на німецькій мові). Ну річ не про це. Авто у повному порядку. Після мого другого допису поміняв ще й ліву ступицю переднього колеса. Засоплила маслом клапанна кришка. Купив нову прокладку - не тримає. Зняв, помив наніс акуратно червоний герметик і все стало ОК. Ще переламалися проводи в гофрах задніх дверей. Перепаяв, змастив силіконом, зібрав та й усе. Хотів поміняти втулки стабілізатора, але вони виявилися зовсім не розбиті та й полишив бо їх заміна досить заморочлива конструктивно. Всі амортизатори, шарові і рульові тяги ще рідні. Мастила не бере ні грама. Свічки чисті світло коричневого кольору. Каталітичний нейтралізатор (каталізатор в народі) живий. Мотор легко розкручується до 6-7 тис. обертів. Та і по запаху вихлопа вранці до і після прогріву це відчувається. Двигун Y18XER, на мою думку, дуже вдалий. Ну от і все. Хтось питав мене про вартість запчастин. Прошу вибачення що довго не відповідав. Щось у мене не виходило з логінами і паролями. Так от: запчастини по вартості такі ж як і до всіх інших імопртних машин. А з моїх дописів можете зрозуміти, що їх треба не багато. Машина маловитратна (якщо ви не купили уже загнану). Ще раз нагадаю, я обслуговую машини тільки сам (ну поки можу). Всім доброго здоров'я.

ВІДПОВІСТИ  

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація

Інші відгуки власників
Opel Zafira

Олег
Украина, Донецк
29.11.2008

Очень хороший семейный авто. Выбирали всей семьёй. Претендентов было трое Mazda-5. Grandis.Zafira.Mazda + эл. навороты и прибамбасы в базе.-- тесно на 3м ряду, неудобная посадка. Grandis+ большой прост читати відгук

Олег
Украина, Киев
13.02.2010

Купил авто в салоне СВТ-фортуна на Печерске.1, 8л.Бензин;140 л.с. Фактически за три года прошёл 60000. Никаких проблем с машиной не было. Один раз поменял галогенки (лопнули стекла, причем в обоих и си читати відгук

Автобазар InfoCar.ua

Продаж б/у Opel Zafira

Opel Zafira 2010 Opel Zafira 7200$ 2010